Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työssäkäyvä, mitkä feeliksit, huomenna jo sunnuntai ja aika alkaa valmistautua tulevaan työviikkoon?

Vierailija
19.11.2022 |

Täällä työtön joka innokkaana katselee karttojaan, ensi viikolle luvattu ihania talvi-ilmoja ja soilla ja metsissä raikas talven tuoksu.
Karpaloita olemme muutamalta suolampareelta ajatelleet mennä katsomaan, minä ja koirani (joka tänäänkin söi ankkapateeta vaikka minä, sen kaitsija, en tikkua pane ristiin meitä elättääksemme!)
Työläisiltä saan reissuun bensat ja makkarat- ehkäpä sen viinipullonkin mutta ihanat karpalot nautin ihan itsekseni ja koirani kanssa- sitäkään ei työ paina ja vitsillä olen opettanut sen ulisemaan toivottomasti sanalla työ😒

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kallistunut uskomaan, että töitä ei ole olemassakaan. Et oikeasti saa töitä, vaikka sulla olisi mikä takahansa koulutus tai osaaminen.

Et voi sada töitä, jos työhakemukseen vastataan, kiitos, mutta ei kiitos.

Vierailija
62/74 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma miehiin otetaan yhteyttä Linkedinin kautta.

Miksei naisia löydetä Linkedinin kautta?

Koska en ole siellä. Toistaiseksi en koe tarvetta olla siellä ja toivottavasti en myös tulevaisuudessakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaudun työviikkoon, kun avaan työkoneen klo 8 maanantaina. 

Vierailija
64/74 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan jo maanantaita.. Vietän viikonloput yksinäisenä, ainoa kontakti on kaupan kanssa. Työ on ainoa merkityksellinen asia jäljellä elämässäni.

Hanki koira. Ovat hyviä tovereita, hyvempiä kuin ihmiset. Muutut tarpeelliseksi kun se koira haluaa olla sun kanssa. Koirat älykkäitä ja kyllä, myös huumorintajuisia ja kaikin puolin mukavaa ja merkityksellistä seuraa.

Oma koirani jo 11 vuotias mutta tosi vitsikäs ja tahallaan tekee temppuja jotka minua naurattaa, sitten vaan minua innoissaan katselee häntä vipattaen kun nauran, naurua tuonut koira elämääni!

Vierailija
65/74 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistautua, miksi?

Vierailija
66/74 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päivystys viikonloppu, maanantai aamuna seitsemältä voin pistää puhelimen kiinni ja nukkua kunnolla.

Vierailija
67/74 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti ymmärrä, millaisia ihmisiä kutsutaan työhaastatteluihin. Ainakaan koulutus ja osaaminen ei vaikuta asiaan pätkääkään.

Vierailija
68/74 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti moni 40+ on paljon fitimpi ja muutenkin terveempi kuin moni 20+.

Vierailija
69/74 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät fiilikset, sunnuntai vastaa itselleni perjantaita. Eivät kaikki työssäkäyvät ole töissä ma-pe. Itse olen töissä pe la su ja lisien ja iltatöiden ansiosta käteen jää saman verran kuin kokoaikaista arkiviikkoa tekemällä. Sunnuntain jälkeen onkin taas 4pv vapaata :). Parin viikon päästä koittaa lähtö Madeiralle, sitä en malta odottaa, ihanaa suunnitella.

Vierailija
70/74 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät fiilikset, sunnuntai vastaa itselleni perjantaita. Eivät kaikki työssäkäyvät ole töissä ma-pe. Itse olen töissä pe la su ja lisien ja iltatöiden ansiosta käteen jää saman verran kuin kokoaikaista arkiviikkoa tekemällä. Sunnuntain jälkeen onkin taas 4pv vapaata :). Parin viikon päästä koittaa lähtö Madeiralle, sitä en malta odottaa, ihanaa suunnitella.

Mä taas pyrin välttämään epäsäännöllisiä työaikoja. En uskoisi jaksavani kiertävää työaikaa.

Vierailija
71/74 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti moni 40+ on paljon fitimpi ja muutenkin terveempi kuin moni 20+.

Varsinkin, jos on onnistunut välttämään jotain, jota viimeaikoina on tyrkytetty.

Vierailija
72/74 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä fiilis. Tuplapalkka tulossa huomisesta. Mä teen syksystä kevääseen töitä, kesät reissataan Norjassa. Hyvää kannattaa odottaa, tähän aikaan siellä on vähän ankeaa.

Vierailija
73/74 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuushan on se, että suurin osa työssä käyvistä vihaa työn tekoa.

Eikä vihaa. Siihen liittyviä rutiineja ja aikatauluja, tai työn sitovuutta ehkä. Mutta todellakaan suurin osa ei vihaa työn tekoa.

Lähde: tiedän työni puolesta (pun intended).

Vierailija
74/74 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä rakastin työtäni opettajana, päivät nuorten kanssa olivat eloisia.

Nyt jäin eläkkeelle, ihan hyvä fiilis sekin pitkän työuran jälkeen.

Tsemppiä kaikille töihin lähtijöille, te pidätte maan pystyssä. Jos kaikki lähtisi karpaloita poimimaan, loppuisi korvaukset työttömiltä lyhyeen.

Minusta on outoa, että aloittaja tuli tänne ilkkumaan niitä, jotka mahdollistavat hänen joutilaisuutensa. Olisit kiitollinen niille, jotka uhraavat omia voimiaan yhteiskuntamme toimivuudelle, ja sinunkin elämäsi mahdollistamiseksi.

...ettet ite ap olisi ... drollolloll... 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi