Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua niin surettaa ne kaikki miljoonat abortoidut sikiöt, jotka eivät voi tehdä mitään puolustaakseen itseään.

Vierailija
07.11.2006 |

Tänään juuri luin, että Ruotsissa on jo tämän vuoden ensimmäisen puoliskon aikana tehty jo yli 18 000 aborttia ja edelleen pitkät jonot abortteihin. Ruotsissa on täysin vapaa abortti viikolle 18. Siis tuolloinhan sikiö on jo täysin kehittynyt, kaikki elimet ovat jo aivan täydellisiä. Muutaman viikon päästä ne voisivat jos syntyä keskosina. Jotenkin ironista, että melkein saman ikäisiä ihmisen alkuja abortoidaan ja toisia pelastetaan keskoshoidolla.

Venäjällä tehdään vuosittain jokaista syntyvää lasta kohden kaksi aborttia. Siis siellä abortoidaan enemmän vauvoja kuin synnytetään!

Vauva on niin kauan vain arvoton sikiö, kun se on äidin vatsassa, mutta sitten, kun se syntyy se onkin yhtäkkiä ihminen. Surettaa niin kovasti, kun tuntuu, ettei voi mitään tehdä. Miten ihmiset voivat olla niin tunteettomia, että tappavat pieniä vauvoja. En ymmärrä. Surettaako teitä muita?

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" sillä sinä olet luonut minun munaskuuni, sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa.

Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.

Minun luuni eivät olleet sinulta salatut, kun minut salassa valmistettiin, kun minut taiten tehtiin maan syvyyksissä.

Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.

Me kaikki ollaan siis äärettömän tärkeitä ja toivottuja! Ihmisarvoa ei voi mitata missään.

Mun täytyy vielä kertoa hassu juttu. Mä mietin tätä Raamatun kohtaa, jonka olin kuullut joskus, kun joku sanoi syntymättömän lapsen olevan vain joku solumöykky. Otin Raamatun esiin ja avasin, tää kohta oli aukeamalla sormeni kohdalla. Kylmät väreet meni, en ole ennen kokenut vastaavaa. Raamattua luen satunnaisesti, mutta olen uskossa. Mulla alkoi kyyneleet vaan valua, kun luin tämän Raamatusta ja tajusin taas miten Jumala tosiaan rakastaa.

Vierailija
42/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitää toimia nopeasti jos ei voi lasta pitää.

Silti minua enemmän huolettaa ne tuhannet lapset jotka joka vuosi huostaanotetaan ja heidän tulevaisuutensa esim. lastenkodissa jne.

Puhumattakaan kehitysmaan lapsista ja pdofiilien uhreista ja lapsista jotka vanhemmat myy tai parittaa jo pienenä : (

Me olemme niin erilaisia, minusta abortti voi usein olla jopa se vastuullisin vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..saa mahassa elää sen kuusi viikkoa. Ehkä sen äidin tarkoitus onkin abortoida sikiö jotta äiti itse kasvaisi henkisesti. Voi kaad...

Vierailija
44/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on oikeutettu näyttämään tai sanomaan toiselle, ettei hänen elämänsä ole elämisen arvoista?

Vierailija
45/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt Ruotsissa olevan näin. Viikolla 18 vauvahan on jo aika iso. Surullista.

Vierailija
46/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nainen tulee raskaaksi VAHINGOSSA,elämässä on esim,alkoholismi,huumeet,jokin sairaus,erittäin heikko elämäntilanne jne,onko parempi pitää EI toivottu lapsi ja antaa kärsiä sitten tulevaisuudessa,jolloin on psyykkiset yms oireet mahdollisia,lapsi otetaan huostaan pompotellaan joka suuntaan jne...eikö ole parempi,että abortin SAA tehdä,mikäli tietää,ettei lapsen elämästä tulisi sellaista kuin lapsella pitäisi olla?????[/i

Vierailija
47/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaapa te tekopyhät abortin vastustajat, että syöttekö lihaa? käytättekö maitotuotteita? miten teillä on oikeus päättää jonkin elollisen elämä, esim lehmän ja syödä se? miten te voitte tehdä niin julman teon, että käytätte nahka vaatteita ja tapatte viattoman luontokappaleen. ja nämä viattomat eläimet ovat muuten älyllisiä ja kokevat ihan aitoa kipua kun ne tapetaan SINUN TAKIASI. toisin kuin abortoitu solumöykky ihmisen mahassa. ja jos nyt ajatellaan koko maapalloa, niin sehän on ylikansoittumassa. eli meitä ihmisiä on liikaa täällä. ei ole ollenkaan huono juttu, että ihmisten lisääntymistä säännöstellään.

joop, olin minäkin aikoinaan sinisiläinen abortin vastustaja kunnes 16 vuotias pikkusiskoni tuli raskaaksi. oli käyttänyt kondomia joka meni rikka ja sen jälkeen hakemut vielä katumuspillerit ja raskaana silti. kummasti muuttui mullakin abortin vastaisuus kun näki vielä aivan liian nuoren tytön itkevän elämäänsä. ei ollut valmis äidiksi, teki abortin ja hyvä niin. ei katunut koskaan. nyt on kolmen lapsen onnellinen aikuinen äiti.

Vierailija
48/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kyse on hänen vanhemmistaan ja heidän toiveistaan elämänsä suhteen. Siksi on nämä viikkotakarajat, joilla yritetään määrittää, milloin ihmisestä tulee ihminen. Eipä ole helppo tehtävä kenellekkään lekurille, koska sikiöistä ja heidän " älykkyydestään" on niin vaikea tietää mitään.

Ihan vaan vertauksena. Meillä täällä saa ilman perusteluja lopettaa lemmikin, jotka usein älyllisesti huomattavasti jo syntynyttäkin vauvaa älykkäämpiä. Ainoa ero vauvaan on se, että siitä kehittyy lapsi, lapsesta aikuinen siis ihminen.

Kannatatteko abortin vastustajat eläinten lopettamista? Syöttekö eläimiä? Entä kivuista kärsivän parantumattomasti sairaan eutanasiaa, jos hän sitä toivoo? Entä kuolemantuomiota? Elämästä ja kuolemasta on vaikea päättää. Varmaan monen ihmisen vastaukset näihin kysymyksiin hyvin erilaisia.

Itse en hyväksy eläinten syömistä, kannatan vanhojen ja sairaiden eläinten lopettamista, mielestäni ihmisellä täytyy olla oikeus eutanasiaan ja kuolemantuomion tuomitsen jyrkästi. Mielestäni abortti on sallittava, jos sikiön " vanhemmat" näin haluavat, mutta vain lääketieteellisille takarajoille asti.

Vierailija
49/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastustat aborttia, olet automaattisesti tekopyhä etkä välitä mistään maailman muista ongelmista mitään. Miksi ne sulkevat toisensa pois. Kyllä minä välitän niistä muistakin asioista, mutta niillä on enemmän puolestapuhujia. Syntymättömät lapset ovat kaikkein heikoimmilla, koska niitä ei edes pidetä ihmisinä, vaan jonain solumöykkyinä.

Kutsitteko omaa masuvauvaanne myös solumöykyksi? Miksi oma vauva on vauva alusta alkaen, mutta jos lapsi ei olekaan toivottu, se on vain solumöykky?

Tuo sikiöillä mässäämis -syytös oli outo ja täysin ala-arvoinen. En ymmärtänyt sitä lainkaan. En ole itse laittanut mitään linkkejä mistään abortoiduista sikiöistä tai kuvaillut niitä yms. Ja entäs sitten vaikka olisinkin, jos sikiöt eivät ole kasvaimia tai roskapussin sisältöä kummempia otuksia, niin mitäs aiheesta turhaan järkyttymään. Huom, minä en niin ajattele, mutta sinäilmeisesti ajattelet.

Vielä siitä, että parempi vauvan kuolla kuin syntyä huonoihin oloihin tai vammaisena. Mutta kun näin ei useinkaan ole. Useilla vauvoilla ainakin Suomessa olisi hyvät oltavat, mutta abortti tehdään vain itsekkäistä syistä: koska sitten kaikille lapsille ei riittäisi omaa huonetta, opiskelut vanhemmilla kesken, urakehitys hidastuu, rahaa vähemmän. Sellainen on täysin tuomittavaa! Raiskauksista, lapsen vammaisuudesta tms. johtuvat abortit ovat murto-osa kaiksiat aborteista.

AP

Vierailija
50/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo.

sellaista täällä Suomen maassa. On se niin hirvittävää kun nainen saa täällä päättää ruumiistaan itse. toisin on esim katolisissa maissa (puhumattakaan nyt kehitysmaista). antaa tulla raiskaajan siittämä lapsi,ah. ja 14-v pennullekin oma käärö.

hoijaa hoijaa..

Vierailija
51/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä ainakin pidän omassa mahassani kasvavaa alkiota tietyille viikkoille vain solumöykkynä, sillä olen saanut keskenmenoja aika monta ja en siinä ole mielestäni elävää lasta menettänyt. muuten ois aika helvetin rankkaa päästä niistä edes yli jos joka kerta joutuis hautajaiset järjestään...

järki käteen. te abortin vastustajatko elätätte ja ruokitte kaikki ne lapset joita muut eivät halua? olkaa hyvä vaan! se on helppoa leikkiä pyhää kun ei oikeesti tee asian eteen muuta kun ruikuttaa. siitä sitten vaan valistustyötä tekemään ja adoptoimaan orpoja lapsia! enemmän siitä on hyötyä kun täällä paasaamisesta!

Vierailija
52/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse tuomitset kaikki, jotka ajattelevat toisin kuin sinä. Jos sinua asia noin paljon rassaa voit alkaa jakamaan ihmisille ympärimaailman vaikka ilmaisia kortsuja. Vältyttäisiin ainakin muutamilta " turhilta" aborteilta. Turha täällä on ihmisiä tuomita, kun voit itse edistää ajattelemiasi positiivisia arvoja. Rakenna älä raivaa.

Vierailija
53/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvittavaa, että AP tulee jonnekkin keskustelupalstalle vaahtoamaan aborttia vastaan. Sitten vielä kirjoittaa, että puhuu sikiöiden puolesta. Kuule yksikään alkio ei sillä pelastu että täällä vauhkoat. Mene tekemmän asian eteen jotain, jos oikeesti kerta olet niin asiaa vastaan. Mene tekemään valistustyötä, jaa kondomeita, hanki orvoille koteja ym. äläkä täällä jeesustele!

Vierailija
54/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätelkää sitten siitä, mitä ajattelen abortista.

Vierailija
55/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiö on elävä ihminen alusta asti. Saako ihmisen tappaa?

Vierailija
56/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tottapuhuakseni minusta se olisi ihan oikein, että äiti, joka pystyy murhaamaan lapsensa, kuolisi itse.

Ei kyllä säälitä tippaakaan. Lapsi ja äiti ovat yhtä arvokkaita, mutta jos äiti haluaa tappaa lapsensa on itse ansainnutkin kuoleman. Tai siis en tarkoita, että kaikki abortin tehneet pitäisi tappaa, mutta jos itse hakeutuu aborttiin ja kuolee, saa syyttää itseään. Kyllä, olen oikeasti sitä mieltä teille huhhuhttelijoille vaan tiedoksi. HUH HUH itsellenne.

T:ap

Vierailija
57/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saddamia ollaan oikein oikeuden määräyksellä lynkkaamassa.

Vierailija
58/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet säilönyt kaikki miehesi mänkkipyyhkeet hiilihappojäähän, ettet vaan tule tappaneeksi mitään ihmisen osia.

Vierailija
59/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toivottavasti olet säilönyt kaikki miehesi mänkkipyyhkeet hiilihappojäähän, ettet vaan tule tappaneeksi mitään ihmisen osia.

Ja tunteettomia p*skiasia.

Lasket leikkiä tälläisillä asioilla. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia.

Tunnevammaiseksi oppisivat sinun kauttasi..

Väännän nyt rautalangasta.

Sperma ei ole ihminen.

Pieni ihmisentaimi äidin kohdussa taas on.

Ymmärrätkö?!?

Vierailija
60/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Väännän nyt rautalangasta.

Sperma ei ole ihminen.

Pieni ihmisentaimi äidin kohdussa taas on.

Ymmärrätkö?!?

Missäs vaiheessa siitä soluklöntistä tulee ihminen? Silloin kun sikiö muistuttaa kalaa? Lammasta? Sikaa? Se kuule käy aika monta evoluution vaihetta siellä kohdussa läpi ennenkuin siitä muodostuu ihminen. Ei vissiin ole ihminen ennen kuin sillä " järki ja tunteet" ja ne kehittyvät paljon myöhemmin kuin hermostollinen " oireilu" kipuun. Joillekin ihmisille niitä ei kehity koskaan :) (kyseenalaistan monien ihmisten järjenkäytön, sillä eivät esim. osaa esittää perusteltuja, loogisia ajatusrakenteita, vaan vedotaan " musta tuntuu" juttuihin.)