Mistä voi ostaa nukkekodin rungon, jonka saa itse sisustaa?
Haluaisin sisustaa itse. Rungonki tekisin, mut sopivaa materiaalia on yhtä vaikeaa löytää ku sisustamatonta nukkekotia. Auttakaa jos osaatte!
Kommentit (4)
K-raudasta eilen pettyneenä lähdin. Ei ollut siellä sellaista vaneria mitä olisin halunnut... Pitänee katella vielä joku muu liike. Ois hyvä päästä työn tekoon, niin ehtis jouluks valmiiksi.
ja liity ihmeessä yahoon nukke harrastajien postituslistoille ihania juttuja ja vinkkejä. eli tervetuloa mukaan nukkeilemaan :)
En taida liittyä postituslistalle, kun en ehdi niitä lukemaan juuri koskaan. Vähäaikaa takaperin olin yhdellä listalla, ja kyllä jäi niin vähäseen kirjottelu ja lukeminen, et taidan harrastella itsekseni. Kiitos vinkistä, katsellaan joskus. :) Olen lukenut joidenki nukkeharrastajien nettiblogeja, sieltä saa kans ihania ideoita ja vinkkejä. Olen käsityöläinen ammatiltani, joten ihan peukku keskellä kämmentä en tee näitä juttuja. Tää kotiäidin elämä vaan verottaa omasta ammatista niin, että tuntuu et matskutki on ihan hukassa ku kauppaan menee. En tosin ole mikään puuseppä, vaikka jonku kurssin olen käynytkin. :)
http: //www. minimaailma. fi