Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua niin surettaa ne kaikki miljoonat abortoidut sikiöt, jotka eivät voi tehdä mitään puolustaakseen itseään.

Vierailija
07.11.2006 |

Tänään juuri luin, että Ruotsissa on jo tämän vuoden ensimmäisen puoliskon aikana tehty jo yli 18 000 aborttia ja edelleen pitkät jonot abortteihin. Ruotsissa on täysin vapaa abortti viikolle 18. Siis tuolloinhan sikiö on jo täysin kehittynyt, kaikki elimet ovat jo aivan täydellisiä. Muutaman viikon päästä ne voisivat jos syntyä keskosina. Jotenkin ironista, että melkein saman ikäisiä ihmisen alkuja abortoidaan ja toisia pelastetaan keskoshoidolla.

Venäjällä tehdään vuosittain jokaista syntyvää lasta kohden kaksi aborttia. Siis siellä abortoidaan enemmän vauvoja kuin synnytetään!

Vauva on niin kauan vain arvoton sikiö, kun se on äidin vatsassa, mutta sitten, kun se syntyy se onkin yhtäkkiä ihminen. Surettaa niin kovasti, kun tuntuu, ettei voi mitään tehdä. Miten ihmiset voivat olla niin tunteettomia, että tappavat pieniä vauvoja. En ymmärrä. Surettaako teitä muita?

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap enkä ymmärrä vastauksianne ja suuria tunneryöppyjänne puolelta sun toiselta - puolesta ja vastaan.

Uskon kuten joku vastauksessaan vihjaili, että moni voi jopa välttyä joutumasta koko aborttitilanteeseen, jos on joskus nähnyt kuvia embryosta, alkiosta, sikiöstä tai miksi he nyt kyseistä " oliota" haluavatkaan kutsua.

Olisi mielenkiintoista, jos joku voisi kertoa pitääkö paikkansa kun sanotaan, että abortin läpikäyneet synnyttävät kuolleita lapsia enemmän kuin muut.

Olen itse käynyt läpi vammaisabortin ja synnyttänyt kuolleen lapsen. Toivon, että kukaan ei joutuisi pattitilanteeseen, jossa joutuu miettimään aborttia syystä tai toisesta.

En halua ajaa abortin haluavia mihinkään puskaan tekemään abortteja. Toivon vain, että ihmiset välttyisivät kyseiseltä inhottavalta tilanteelta. Abortista vaurioituu - ainakin voi vaurioitua - ja kuulun itse niihin monella tavalla vaurioituneisiin.

Miksi ei saa pyöriä tieto siitä, että kyseinen video on nähtävillä? On monia joita se kiinnostaa ja jotka haluavat sen nähdä. On monia, jotka kertovat luopuneensa aborttipäätöksestä nähtyään videon.

Pitääkö tästä vouhottaa niin kamalasti. En ole uskonnollinen enkä muukaan fanaatikko, mutta abortin vastustajien vastustajat ovat ihan fanaattisia vastustaessaan abortin vastustajia.

Ystävällisin terveisin

Lapsirakas nainen

Vierailija
2/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla elämää ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuollainen itsesi kiihdyttäminen sydäntäsärkevillä mielikuvilla. Sikstoisekseen olet tyypillinen pumpulissa kasvanut länsimainen pullamössöihminen, joka ei tiedä oikeasta kärsimyksestä mitään. Jos miettisit vähän maailmaa, tajuiaisit, että maailma on oikeasti melkoinen kärsimysnäytelmä, jossa aikaisilla viikoilla abortoiduksi tuleminen ei todellakaan ole kohtalo pahimmasta päästä. Tiesitkö, että tälläkin hetkellä kuolee joka neljäs sekunti ihminen nälkään. Mitäs jos ryhtyisit tekemään sille OIKEALLE kärsimykselle jotain.

Vierailija
4/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perse että jotkut voi surra jotain solumöykkyjä kun maailmassa on miljoonia kärsiviä lapsia! Surkaa ja auttakaa heitä!

Vierailija
5/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttiin on aina omat syynsä, poikkeuksellisen kylmä ihminen täytyy olla, jos tuosta noin vaan abortin tekee, ilman kummempia tunnontuskia ja suruja.

Vierailija
6/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, kyllä minulla on elämää! Kaksi lasta, gradu tekeillä ja kädet täynnä töitä aamusta iltaan.

Kyllä, olen tehnyt mielestäni aika paljonkin jo tässä elämässä olevien köyhien hyväksi. Annan joka kuukausi 10 % pienistä tuloistani venäjän köyhille. Ja kyllä, hoidan samalla omat lapsenikin. Ei ole heiltä pois.

Se, joka sanoo sikiötä solumöykyksi, kutsuitko niin myös omaa vauvaasi jos olet ollut joskus raskaana? Onko sinusta rv 18 sikiö solumöykky. Silloinhan monet käyvät rakenneultrassa katsomassa vauvaansa ja huomaavat, että sehän on jo ihan oikea pieni ihminen, joka imee peukaloaan, tekee kuperkeikkoja, nielee lapsivettä yms. Ei ole todellakaan mikään solumöykky. Etkö lukenut, että abortin saa vielä viikolla 18! Kyse ei siis ole vain niistä ihan alkuraskauden alkioista, vaan jo todella isoista sikiöistä, jotka vain heitetään sinne sairaalaan roskikseen tai vessanpöntöstä alas.

Vierailija
7/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediuutisten mukaan Ruotsissa on tällä hetkellä niin pitkät aborttijonot, että voi joutua odottamaan jopa neljä viikkoa. Eli jos raskauden huomaa siinä viikolla 4 tai 5 ja sitten hetken aikaa miettii mitä tehdä. Sitten etsii paikkaa, missä voisi abortin tehdä ja odottaa vielä 4 viikkoa, niin silloin ollaan jo viikolla 9. Eli jos toimii heti. Kaikki eivät välttämättä heti huomaa raskauttaan esim epäsäännöllisten kuukautisten takia ja eivät kaikki sitä päätöstäkään heti tee. Eli hyvinkin voi olla jo yli rv 12, kun abortti tehdään.

Vierailija
8/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina kuvitellut, että abortti on sallittu vain vkolle 12 saakka mutta toisinpa kävi ilmi. Ja mitä yksi haastateltavakin kertoi, että kaksi abortoitua sikiötä (vko 20) oli vielä elossa minuutin abortin jälkeen. Ja kaarimaljaan vaan ja biologiseksi jätteeksi.

En ole koskaan ollut mikään abortinvastustaja, mutta kyllä heräsi mielessä paljonkin kysymyksiä, mikä on inhimillistä enää tässä maailmassa!!

Vierailija
9/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä, kuinka vaikea elämä jollain kehitysmaan lapsella voi olla, ei ole MITÄÄN tekemistä sen kanssa, onko suomalaisella, terveellä, toimeentulevalla, aikuisella naisella oikeutta tehdä aborttia SUOMESSA! Täällä kyllä pärjää vammaisenkin lapsen kanssa, puhumattakaan terveestä ja yhteiskuntakin tukee, toisin kuin ehkä jossakin muualla.

Vierailija
10/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletään abortit, ja ruvetaan sitten katselemaan, kun puoskarit ilmestyvät kuvaan, ihmisiä rupeaa kuolemaan henkariabortteihin. Ja turha jeesustella, koska niin siinä tulee käymään.

Vierailija
11/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo oli lääkkeellisiä raskauden keskeytyksiä, todennäköisesti siitä syystä, että sikiö oli pahasti vammautunut tai muuten elinkelvoton ja oli huomattu se vasta myöhäisillä viikoilla.

Vierailija
12/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä säälitä tippaakaan. Lapsi ja äiti ovat yhtä arvokkaita, mutta jos äiti haluaa tappaa lapsensa on itse ansainnutkin kuoleman. Tai siis en tarkoita, että kaikki abortin tehneet pitäisi tappaa, mutta jos itse hakeutuu aborttiin ja kuolee, saa syyttää itseään. Kyllä, olen oikeasti sitä mieltä teille huhhuhttelijoille vaan tiedoksi. HUH HUH itsellenne.

T:ap

Vierailija
13/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä Suomessa on. Ja olihan siinä ohjelmassa mukana lyhytkasvuinen nainen, jonka " vamma" on myös " pätevä syy" aborttiin...

Vierailija:

Nuo oli lääkkeellisiä raskauden keskeytyksiä, todennäköisesti siitä syystä, että sikiö oli pahasti vammautunut tai muuten elinkelvoton ja oli huomattu se vasta myöhäisillä viikoilla.

Vierailija
14/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä ap nyt oikeasti tarvit se elämän, vois vaikka gradukin tulla valmiiksi.

Vierailija
15/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä sä ap nyt oikeasti tarvit se elämän, vois vaikka gradukin tulla valmiiksi.

Vierailija
16/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sillä, kuinka vaikea elämä jollain kehitysmaan lapsella voi olla, ei ole MITÄÄN tekemistä sen kanssa, onko suomalaisella, terveellä, toimeentulevalla, aikuisella naisella oikeutta tehdä aborttia SUOMESSA! Täällä kyllä pärjää vammaisenkin lapsen kanssa, puhumattakaan terveestä ja yhteiskuntakin tukee, toisin kuin ehkä jossakin muualla.

Onko Sinulla hajuakaan, kuinka yhteiskunta tukee, ilmeisesti ei. Vaikeasti vammaisen lapsen hoitaminen on rankkaa ja kaikesta saat taistella kynsin hampain. ONNEKSI, on oikeus aborttiin. Jokainen tietää itse voimavaransa, ja toimii sen mukaan. Itse en vaikeasti vammaista lasta ehdoin tahdoin tekisi.

Ja ONNEKSI Suomessa on se valinnan vapaus.

Vierailija
17/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kyllä säälitä tippaakaan. Lapsi ja äiti ovat yhtä arvokkaita, mutta jos äiti haluaa tappaa lapsensa on itse ansainnutkin kuoleman. Tai siis en tarkoita, että kaikki abortin tehneet pitäisi tappaa, mutta jos itse hakeutuu aborttiin ja kuolee, saa syyttää itseään. Kyllä, olen oikeasti sitä mieltä teille huhhuhttelijoille vaan tiedoksi. HUH HUH itsellenne.

Että et ole ihmisenä yhtään parempi, kuin abortin tekijä, päinvastoin pahempi, koska elämänsuojelemis -ajatuksesi on kaksinaamaista valetta.

Vierailija
18/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortoiduilla sikiöillä, mums mums njam njam, sikiöitä vaan putoilee suupielistä. Varsinkin kun ei ole itse ollut koskaan kyseisessä valintatilanteessa.

Vierailija
19/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sinulla hajuakaan, kuinka yhteiskunta tukee, ilmeisesti ei. Vaikeasti vammaisen lapsen hoitaminen on rankkaa ja kaikesta saat taistella kynsin hampain. ONNEKSI, on oikeus aborttiin. Jokainen tietää itse voimavaransa, ja toimii sen mukaan. Itse en vaikeasti vammaista lasta ehdoin tahdoin tekisi.

Ja ONNEKSI Suomessa on se valinnan vapaus.

[/quote]

Vierailija
20/142 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saa syyttää itseään?????????? Saako katua ylittävä, auton alle jäävä, syyttää itseään? Entäs leikkauksessa menehtynyt? Toivottavasti sinä saat kokea kohtalon, jossa joku onnettomuutesi onkin " oma syysi" ja joku " fiksu" sen kertoo sinulle.

Vaikka oikeasti se menehtynyt ei koe sitä rangaistuksena, koska kuolema on helpoin " rangaistus" . AP on esimerkki siitä, että gradu ei ole merkki älyllisestä, empaattisesta ihmisestä!