Mua niin surettaa ne kaikki miljoonat abortoidut sikiöt, jotka eivät voi tehdä mitään puolustaakseen itseään.
Tänään juuri luin, että Ruotsissa on jo tämän vuoden ensimmäisen puoliskon aikana tehty jo yli 18 000 aborttia ja edelleen pitkät jonot abortteihin. Ruotsissa on täysin vapaa abortti viikolle 18. Siis tuolloinhan sikiö on jo täysin kehittynyt, kaikki elimet ovat jo aivan täydellisiä. Muutaman viikon päästä ne voisivat jos syntyä keskosina. Jotenkin ironista, että melkein saman ikäisiä ihmisen alkuja abortoidaan ja toisia pelastetaan keskoshoidolla.
Venäjällä tehdään vuosittain jokaista syntyvää lasta kohden kaksi aborttia. Siis siellä abortoidaan enemmän vauvoja kuin synnytetään!
Vauva on niin kauan vain arvoton sikiö, kun se on äidin vatsassa, mutta sitten, kun se syntyy se onkin yhtäkkiä ihminen. Surettaa niin kovasti, kun tuntuu, ettei voi mitään tehdä. Miten ihmiset voivat olla niin tunteettomia, että tappavat pieniä vauvoja. En ymmärrä. Surettaako teitä muita?
Kommentit (142)
Tiedän sen, mutta puhuinkin nyt kirjoituksesta, jossa sanottiin, että vammaisen kanssa pärjää. . . Lue kunnolla, ennenkuin uliset.
Ihan sama mitä lastensa murhaajat minusta ajattelee, olen heikomman puolella. Eli siis syntymättömän lapsen, jolla ei ole mitään oikeuksia yhteiskunnassamme.
siis jos olisin raskaana(mikä selviää huomenna) Tilanteeni on tämä:synnytin heinäkuussa tytön,en ole vieläkään täysin toipunut siitä (henkisesti,oli rankka synnytys),eikä miehenikään näytä täysin toipuneelta,seksiä olemme harrastaneet kk syntymän jälkeen käyttäen AINA kondomia ja nyt on pieni epäilys,että saattaisin olla raskaana...
Vierailija:
Ihan sama mitä lastensa murhaajat minusta ajattelee, olen heikomman puolella. Eli siis syntymättömän lapsen, jolla ei ole mitään oikeuksia yhteiskunnassamme.
Tekopyhät, kaksinaamaiset besserwisserit abortista ajattelevat, se on joka tapauksessa laillinen toimenpide ja jokainen kantaa siitä itse vastuun ja seuraukset. Epäilenpä, että sinä tai ap olette, jonkun itseään parempana ihmisenä pitävän, mielestä TEHNEET jotain sellaista, mitä ei saisi tehdä. Aivan varmasti joku katsoo teitäkin pahasti ja pitää huonona ihmisenä.
Mutta mitäpä noista, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan=)
niinkuin parhaaksi katsot. Mihin rahkeesi riittävät ja mitä elämältäsi haluat. Tsemppiä Sinulle.
nainen tulee raskaaksi VAHINGOSSA,elämässä on esim,alkoholismi,huumeet,jokin sairaus,erittäin heikko elämäntilanne jne,onko parempi pitää EI toivottu lapsi ja antaa kärsiä sitten tulevaisuudessa,jolloin on psyykkiset yms oireet mahdollisia,lapsi otetaan huostaan pompotellaan joka suuntaan jne...eikö ole parempi,että abortin SAA tehdä,mikäli tietää,ettei lapsen elämästä tulisi sellaista kuin lapsella pitäisi olla?????
Koska näin av-mamma voi haukkua sekä abortin tekijät että kaikki taakkojensa alle uupuvat huonot äidit, jotka ei ole tehneet aborttia. Daa! Kaksinkertainen ilo!
Sellainen nainen joutaisi takaisin äitinsä kohtuun ja itse abortoinnin kohteeksi. Solumöykky vain.
Vierailija:
Sellainen nainen joutaisi takaisin äitinsä kohtuun ja itse abortoinnin kohteeksi. Solumöykky vain.
Mua taas surettavat sellaiset naikkoset, jotka kuvittelevat, että he itse ovat niin erinomaisia ihmisiä, että ovat saaneet jostain(mistä?) oikeuden arvostella muiden valintoja. Sellaiset ihmiset joutaisivat joutua jonkun VIELÄ PAREMMAN, arvostelun ja tuomion eteen. No, ei vaiskaan, senkun arvostelette vain, jos mielnne niin paranee=)
sinänsä, mutta kyllä mielestäni on olemassa tilanteita, joissa lapsen elinolosuhteet syystä tai toisesta olisivat niin hirveät, että olisi parempi olla syntymättä.
En minä ainakaan olisi halunnut elämää esimerkiksi väkivaltaisen ja minua taakkanaan pitävän yh-narkkarin kanssa.
vähän paremmin ymmärtää ettei luonto tai elämä ole aina niin hempeetä ja oikeudenmukaista ja ylevää. Jokin aika sitten tuli YleTeemalta dokkari Varsovan ghetosta. Kun gheton sairaala lopetettiin, muuan lääkäri uhrasi oman syanidi-annoksena tappaakseen vauvalan 45 vauvaa rauhallisesti omiin sänkyihinsä. Muuten vauvat olis pinottu junavaunuun huutamaan ja kuskattu kaasukammioon. Dokkarissa haastateltu, ghetosta selviytynyt mies kertoi, että hän rupesi lääkäriksi siksi, että luonto on julma, ja hän tuntee tyydytystä pystyessään lääkärinä tavallaan huijaamaan luontoa. Nimittäin myös toisen maailmansodan kauhut ovat osa sitä luontoa, ja ihmisluontoa. Ne tässäkin ketjussa kuvatut " vauvat" tai " solumöykyt" eivät ole maailman mittakaavassa huono-osaisia. Ovat kelluneet siellä vatsassa hetken ja sitten läähteneet mitään mistään tajuamatta. Sellaista se elämä vaan on. Perhoset tulevat, elävät hetken, ja menevät. Me, joilla on asiat tässä enemmän kuin hyvin, ei osata suhteuttaa asioita. Kuka tietää minkälaiseen helvettiin me niitä lapsia lopulta synnytetään. Ehkäpä hulluus piankin saa vallan ihmisrodussa, ja taas nähdään nälkäänsä huutavia vauvoja tukehtumassa junavaunuihin.
Tuliskohan nyt jollekin jotain järkeä päähän?
Näinhän se menee, luonto ei ole julma eikä raaka, se vain on. Ja ihminen on osa luontoa. Monet muutkin nisäkkäät tappaa oman lapsensa jos näyttää ettei ruoka riitä tai muuten on liikaa stressiä (kuivuus, väsymys, nälänhätä tai ihmisten tapauksessa ei vaan kantti kestäis)
Naurettavaa hurskastelua joiltakin täällä
Vierailija:
vähän paremmin ymmärtää ettei luonto tai elämä ole aina niin hempeetä ja oikeudenmukaista ja ylevää. Jokin aika sitten tuli YleTeemalta dokkari Varsovan ghetosta. Kun gheton sairaala lopetettiin, muuan lääkäri uhrasi oman syanidi-annoksena tappaakseen vauvalan 45 vauvaa rauhallisesti omiin sänkyihinsä. Muuten vauvat olis pinottu junavaunuun huutamaan ja kuskattu kaasukammioon. Dokkarissa haastateltu, ghetosta selviytynyt mies kertoi, että hän rupesi lääkäriksi siksi, että luonto on julma, ja hän tuntee tyydytystä pystyessään lääkärinä tavallaan huijaamaan luontoa. Nimittäin myös toisen maailmansodan kauhut ovat osa sitä luontoa, ja ihmisluontoa. Ne tässäkin ketjussa kuvatut " vauvat" tai " solumöykyt" eivät ole maailman mittakaavassa huono-osaisia. Ovat kelluneet siellä vatsassa hetken ja sitten läähteneet mitään mistään tajuamatta. Sellaista se elämä vaan on. Perhoset tulevat, elävät hetken, ja menevät. Me, joilla on asiat tässä enemmän kuin hyvin, ei osata suhteuttaa asioita. Kuka tietää minkälaiseen helvettiin me niitä lapsia lopulta synnytetään. Ehkäpä hulluus piankin saa vallan ihmisrodussa, ja taas nähdään nälkäänsä huutavia vauvoja tukehtumassa junavaunuihin.
Tämä maailma ei tosiaankaan ole niin ihana, että tarvitsisi surra, etteivät jotkut saa syntyä tänne. Aika naivia ajatella että niillä kaikilla abortoiduilla sikiöillä olisi ollut joku mahtavan ihana elämä edessä.
Niiden vauvojen kohtalo on hyvä ja ovat taivaassa aivan varmasti. Jumala tuntee jokaisen, jonka on luonut. monen mielestä oon kai (tässä kuitenkin kristityssä) maassa hihhuli, kun uskon Raamattuun. Me aikuiset vastaamme teoistamme aikanaan.
Uskomatonta että _vauva_ palstalla kirjoittelee näin tunteettomia ihmisiä..
Kyllä puistatti kuinka lääkäri kertoi uranvaihdoksestaan, koska ei kestänyt nähdä vauvan palasia aborttia tehdessään.
Pari vuorokautta yhdynnän jälkeen -> keskeytyspillerit on hyväksyttävää. Pienen ihmisen alun (jolla jo sydän lyö) murhaaminen ei taas ole.
Että aika moni av mamma on abortin (tai pari) elämänsä aikana tehnyt.
No, kyllähän se oli viestien tasosta jo huomattu...
Ja kyllä, mulla on lapsi. Nämä sananvapaus- ja itsemääräämisoikeusasiat on sellaisia, ettei niitten arvoa tajua kaikki ennen kuin ne menettää.
Vierailija:
Ehkäisyvalistusta ei sais antaa ja aborttia ei sais tehdä, ja kun niitten lähiöteiniäitien aiajaijaijaijai-ihana-pikku-söpöliinimussukka-sikiöt onkin 18 vee ja ampuu kadulla toisiaan, nirri pois vaan!