En tiedä enää mitä tekisin että naiset kiinnostuis
Löytyy korkeakoulutus, kohtalainen fyysinen kunto, harrastuksia, kavereita, mielenkiinnonkohteita, sivistystä. Mut naisille yhdet treffit mun kanssa on tarpeeks.
Oon kai sit liian tylsä tai epävarma tai jotain. Yritän kyl treffeillä olla ns. myönteinen ja hyväntuulinen sekä heittää läppää. Lopputulos on sama. Ja takana on kans vuosia terapiaa ja koen et on tullu kehitystä, muttei ilmeisesti tarpeeksi. Olo on aika toivoton.
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaisitko ap omaakin naistasi kuvaamalla häntä epäedustavissa tilanteissa ja tökkimällä?
Ap kuvaili sitä tökkäämiseksi mutta luulen että voimaa oli vähän enemmän, kun entinen nyrkkeilijä horjahti lattialle sen seurauksena. Ei varmaan ollut mikään kukkakeppi kyseessä.
Lyhyt ja hento nainen tää kyseinen.
AP
Joka kuitenkin piti taltuttaa iskemällä hänet päin seinää. Kun ei vähempi riittänyt.
Mitä olisit itse tehnyt jos joku lyö päähän teräviä iskuja joita et pysty torjumaan, kun et ole eläissäsi nyrkkeillyt?
AP
Vierailija kirjoitti:
No ainakaan tuo kuvauskeissi ei ole syy naisettomuuteesi jotenka kukkahattutädit voi lopettaa kauhistelun.
Onko sinusta vain kukkahattujen kauhistelua kun tuntuu aika vastenmieliseltä että otetaan kännit, härnätään kaveria ja päädytään nyrkkitappeluun? Tunnen tosi monta naista joille tuo olisi ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Susta ilmeisesti loistaa se, että et edes käsitä mitä tarkoittaa olla ihastunut tiettyyn ihmiseen.
Kuvittelet olevasi "myyvä tuote" ja etsit vain yleisesti "naisia".
Montako naista muuten tarvitset? Viisi, parikymmentä, sata?
No kokemuksia saa tulla lisää vaikka sadan kanssa. Toki etsin silti vakavasti ihan koko naista mut ens alkuun iham vaan panona voidaan aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakaan tuo kuvauskeissi ei ole syy naisettomuuteesi jotenka kukkahattutädit voi lopettaa kauhistelun.
Kiitos. Olihan se tyhmä keissi, mutta en oikein ymmärrä että miksi siitä tehdään niin iso numero.
AP
Kumman arvelet kehittävän sinua ihmisenä enemmän. Sen, että keskityt kommenttiin missä vakuutetaan että teet kaiken oikein. Vai sen että miettisit, miksi muut tekevät "ison numeron".
Varmaan se, minkä arvelen olevan viisain kommentti. Se että porukka uskoo tuon kertovan musta ihmisenä jotain syvemmälä tasolla tai kuvaavan mun toimintaa yleisesti, on vaan vääriä tulkintoja. Tunnen kuitenkin itseni paremmin kuin tuntemattomat netissä.
AP
Tyhjentävä kommentti. Tuohon ei ole lisättävää. Kukaan täällä ei ymmärrä sinusta mitään. Kaikki negatiivinen on väärää tulkintaa eikä täydellistä voi enää parantaa. Keskustelu on lopussa.
Mielestäni tuo ei kuvaa yhtään sitä, miten olen täällä keskustellut. Se että yhdessä asiassa pidän pääni ei tarkoita sitä, etten kuuntelisi ketään tai mitään.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä, että mitä olet ajatellut näistä treffikumppaneista tai minkälaisia fiiliksiä he ovat herättäneet sinussa? Oletko tuntenut jotain seksuaalista heitä kohtaan? Jos he ovat sanoneet tuntevansa sinua kohtaan vain kaverillisia tunteita, niin silloin he eivät varmaankaan ole aistineet sinusta mitään seksuaalisia tunteita, halua, heitä kohtaan.
No vähän riippuu. Jotain kohtaan en oo tuntenu kummempaa seksuaalista halua ja joitain kohtaan voimakastakin. En oo huomannu että se tekisi kuitenkaan isompaa eroa lopputuloksen kannalta.
AP
Oletko flirttaillut tai jollain tavalla antanut tunteiden näkyä? Vino hymy, alta kulmien katselu, katsominen silmiin pidempään ja hymyily. Olisiko olemuksestasi voinut aistia, että haluaisit koskettaa tai olla fyysisesti lähempänä? Entä oletteko nauraneet toistenne jutuille?
Parhaani mukaan oon pyrkiny flirttailemaan. Mut ei se oikein auta jos ei nainek lähde mikaan siihen. Ja voi toki olla että flirttailu on ollu vaan paskaa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaisitko ap omaakin naistasi kuvaamalla häntä epäedustavissa tilanteissa ja tökkimällä?
Ap kuvaili sitä tökkäämiseksi mutta luulen että voimaa oli vähän enemmän, kun entinen nyrkkeilijä horjahti lattialle sen seurauksena. Ei varmaan ollut mikään kukkakeppi kyseessä.
AP
Joka kuitenkin piti taltuttaa iskemällä hänet päin seinää. Kun ei vähempi riittänyt.
Mitä olisit itse tehnyt jos joku lyö päähän teräviä iskuja joita et pysty torjumaan, kun et ole eläissäsi nyrkkeillyt?
AP
Jos hän olisi pieni ja hentoinen minuun verrattuna, pystyisin tarttumaan ranteista. Ihan ensin kyllä pyytäisin anteeksi kun tönäisin ja yrittäisin rauhoitella. Rauhoittelu on tehonnut jopa puukon kanssa riehuviin mielisairaisiin.
Mutta jos haluaisin kunnolla näyttää hänelle paikkansa, iskisin seinään.
Vierailija kirjoitti:
Susta ilmeisesti loistaa se, että et edes käsitä mitä tarkoittaa olla ihastunut tiettyyn ihmiseen.
Oonhan mä ollu useastikin ihastunut. Ja yks nainen riittäis.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä, että mitä olet ajatellut näistä treffikumppaneista tai minkälaisia fiiliksiä he ovat herättäneet sinussa? Oletko tuntenut jotain seksuaalista heitä kohtaan? Jos he ovat sanoneet tuntevansa sinua kohtaan vain kaverillisia tunteita, niin silloin he eivät varmaankaan ole aistineet sinusta mitään seksuaalisia tunteita, halua, heitä kohtaan.
No vähän riippuu. Jotain kohtaan en oo tuntenu kummempaa seksuaalista halua ja joitain kohtaan voimakastakin. En oo huomannu että se tekisi kuitenkaan isompaa eroa lopputuloksen kannalta.
AP
Oletko flirttaillut tai jollain tavalla antanut tunteiden näkyä? Vino hymy, alta kulmien katselu, katsominen silmiin pidempään ja hymyily. Olisiko olemuksestasi voinut aistia, että haluaisit koskettaa tai olla fyysisesti lähempänä? Entä oletteko nauraneet toistenne jutuille?
Parhaani mukaan oon pyrkiny flirttailemaan. Mut ei se oikein auta jos ei nainek lähde mikaan siihen. Ja voi toki olla että flirttailu on ollu vaan paskaa.
AP
Ehkä eteen ei sitten vaan ole sattunut sitä sopivaa. Vaikutat kuitenkin ihan mukavalta ja fiksulta ja jos olet päässyt Tinderin avulla treffeillekin, niin silloin nekin naiset on nähneet sussa potentiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako naista muuten tarvitset? Viisi, parikymmentä, sata?No kokemuksia saa tulla lisää vaikka sadan kanssa. Toki etsin silti vakavasti ihan koko naista mut ens alkuun iham vaan panona voidaan aloittaa.
Nainen haluaa miehen joka tietää mitä haluaa. Sinä selvästikään et tiedä kun kaikki kelpaa. Pitäisin todella vastenmielisenä jos deittailemani mies kertoisi, että etsii parisuhdetta mutta panosuhdekin kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vedät naaman niin norsunvtulle kuin vaan kykenet. Näytä siltä ettet välitä mistään etkä kenestäkään. Kommunikoidessa vain murahtelet lyhyesti. Tuntuu toimivan ainakin mulla.
Tämä. Olen onnellisessa parisuhteessa ja liikaakin välittävä mies. Naiselle näyttäydyn aina silloin tällöin kulmakunnan vaarallisimpana psykopaattina. Tulee jännitystä ja draamaa suhteeseen. Naiset eivät tykkää yhtään kilteistä miehistä. Vähintäänkin täytyy esittää mielipuolta.
Väkisin kuvaaminen on kyllä digiajan pahimpia kiusausmuotoja. Se tallenne jää ikuisesti kiusaamaan uhria. Se, että se puistattaa, ei tarkoita, että pitäisi sitä seurannutta väkivaltaa oikeana, silti sen teon voi tuomita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Olihan se tyhmä keissi, mutta en oikein ymmärrä että miksi siitä tehdään niin iso numero.
AP
Kumman arvelet kehittävän sinua ihmisenä enemmän. Sen, että keskityt kommenttiin missä vakuutetaan että teet kaiken oikein. Vai sen että miettisit, miksi muut tekevät "ison numeron".
Varmaan se, minkä arvelen olevan viisain kommentti. Se että porukka uskoo tuon kertovan musta ihmisenä jotain syvemmälä tasolla tai kuvaavan mun toimintaa yleisesti, on vaan vääriä tulkintoja. Tunnen kuitenkin itseni paremmin kuin tuntemattomat netissä.
AP
Tyhjentävä kommentti. Tuohon ei ole lisättävää. Kukaan täällä ei ymmärrä sinusta mitään. Kaikki negatiivinen on väärää tulkintaa eikä täydellistä voi enää parantaa. Keskustelu on lopussa.
Mielestäni tuo ei kuvaa yhtään sitä, miten olen täällä keskustellut. Se että yhdessä asiassa pidän pääni ei tarkoita sitä, etten kuuntelisi ketään tai mitään.
AP
Kuuntelet auliisti niitä jotka kehuvat sinua. Muita et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Ehkä eteen ei sitten vaan ole sattunut sitä sopivaa. Vaikutat kuitenkin ihan mukavalta ja fiksulta ja jos olet päässyt Tinderin avulla treffeillekin, niin silloin nekin naiset on nähneet sussa potentiaalia.
Tinderin kautta treffeille pääseminen kertoo miehestä vain sen, että hänestä saa otettua hyviä kuvia ja osaa keskustella edes jotenkuten asiallisesti. Ei se oikeasti paljoa sen enempää vaadi.
Sitten taas se mies, josta saa hyviä kuvia, ei välttämättä ole livenä minkään näköinen. Se asiallinen keskustelu on voinut olla feikkiä, kun viestien on paljon enemmän aikaa miettiä mitä sanoo. Tinderissä asiallinen mies voi livenä laukoa ties mitä sammakoita suustaan. On koettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako naista muuten tarvitset? Viisi, parikymmentä, sata?No kokemuksia saa tulla lisää vaikka sadan kanssa. Toki etsin silti vakavasti ihan koko naista mut ens alkuun iham vaan panona voidaan aloittaa.
Nainen haluaa miehen joka tietää mitä haluaa. Sinä selvästikään et tiedä kun kaikki kelpaa. Pitäisin todella vastenmielisenä jos deittailemani mies kertoisi, että etsii parisuhdetta mutta panosuhdekin kelpaa.
Tuo jolle vastasit ei ollut minä.
AP
Vierailija kirjoitti:
ootko kokeillu vetää munasilteen
🤣🤣🤣🤣🤣
KILTTIYS kirjoitti:
Selaa Jordan Petersonin materiaalei. Käy salil, parturis. Tankkaa isosti rasvaa, proteiinii. Sporttaa freshhii Monclerii, Balmainii, Burberryy.
Ota Law of Attraction meiningit käytännön toteutukseen -- fiilaa olevasi itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies -- kuin Damiano David, Tomi Björck tai Jake Paul.
Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
Tämän on pakko olla sarkasmia... eiku nii joo ei nykypäivänä välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Jos hän olisi pieni ja hentoinen minuun verrattuna, pystyisin tarttumaan ranteista. Ihan ensin kyllä pyytäisin anteeksi kun tönäisin ja yrittäisin rauhoitella. Rauhoittelu on tehonnut jopa puukon kanssa riehuviin mielisairaisiin.
Mutta jos haluaisin kunnolla näyttää hänelle paikkansa, iskisin seinään.
Tällä palstalla pitää vielä tarkentaa, että tuo "paikan näyttäminen" itseään pienemmille on heikkojen ja väkivaltaisten ihmisten tapa pärjätä maailmassa. Ja täysin tuomittavaa.
Ap etsii vääränlaisia naisia ja vääränlaisista paikoista. Muuten olisi onnistunut paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ap etsii vääränlaisia naisia ja vääränlaisista paikoista. Muuten olisi onnistunut paremmin.
Joku räkänen pubi vois sopia aplle sen perusteella mitä on kertonut. Vois viimenään alkaa löytymään niitä samanhenkisiä naisia.