Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä enää mitä tekisin että naiset kiinnostuis

Vierailija
19.11.2022 |

Löytyy korkeakoulutus, kohtalainen fyysinen kunto, harrastuksia, kavereita, mielenkiinnonkohteita, sivistystä. Mut naisille yhdet treffit mun kanssa on tarpeeks.

Oon kai sit liian tylsä tai epävarma tai jotain. Yritän kyl treffeillä olla ns. myönteinen ja hyväntuulinen sekä heittää läppää. Lopputulos on sama. Ja takana on kans vuosia terapiaa ja koen et on tullu kehitystä, muttei ilmeisesti tarpeeksi. Olo on aika toivoton.

Kommentit (206)

Vierailija
141/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan tuo kuvauskeissi ei ole syy naisettomuuteesi jotenka kukkahattutädit voi lopettaa kauhistelun.

Kiitos. Olihan se tyhmä keissi, mutta en oikein ymmärrä että miksi siitä tehdään niin iso numero.

AP

Kumman arvelet kehittävän sinua ihmisenä enemmän. Sen, että keskityt kommenttiin missä vakuutetaan että teet kaiken oikein. Vai sen että miettisit, miksi muut tekevät "ison numeron".

Vierailija
142/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssikurssille ja sassiin,

Tuska- festarit ja tanssikurssi. Miten mä en oikein saa näitä mahtumaan samaan tarinaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaisitko ap omaakin naistasi kuvaamalla häntä epäedustavissa tilanteissa ja tökkimällä?

Ap kuvaili sitä tökkäämiseksi mutta luulen että voimaa oli vähän enemmän, kun entinen nyrkkeilijä horjahti lattialle sen seurauksena. Ei varmaan ollut mikään kukkakeppi kyseessä.

Vierailija
144/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan tuo kuvauskeissi ei ole syy naisettomuuteesi jotenka kukkahattutädit voi lopettaa kauhistelun.

Kiitos. Olihan se tyhmä keissi, mutta en oikein ymmärrä että miksi siitä tehdään niin iso numero.

AP

Kumman arvelet kehittävän sinua ihmisenä enemmän. Sen, että keskityt kommenttiin missä vakuutetaan että teet kaiken oikein. Vai sen että miettisit, miksi muut tekevät "ison numeron".

Blaah. Kyökkipsykologin hyökkäys.

Vierailija
145/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on onnistanut suomalaisen kans vain suoran toiminnan kautta esim. Laivassa aloin melkein avsyskommentin jälkeen vaan suudella niin nainen oli myyty ja veti mut hyttiinsä. Toisella kertaa onnisti niin et yökerhissa tanssilattialla nainen vähän hivuttautui tunnustellen tanssimaan ja mulla oli stondis päällä. Noh nainen tunsi stondikseni hoisujaan vasten ja alkoi hieroa pepullaan sitä saaden sen vaan kasvamaan ja aika pian sit homma etenikin siitä meille.

Vierailija
146/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi terapiassa?

Sosiaalista ahdistusta

AP

Oot siis herkkis. Ja se on hieno asia, jonka ei tarvis ahdistaa.

Vierailija
147/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on onnistanut suomalaisen kans vain suoran toiminnan kautta esim. Laivassa aloin melkein avsyskommentin jälkeen vaan suudella niin nainen oli myyty ja veti mut hyttiinsä. Toisella kertaa onnisti niin et yökerhissa tanssilattialla nainen vähän hivuttautui tunnustellen tanssimaan ja mulla oli stondis päällä. Noh nainen tunsi stondikseni hoisujaan vasten ja alkoi hieroa pepullaan sitä saaden sen vaan kasvamaan ja aika pian sit homma etenikin siitä meille.

Hakeeko AP yhden illan seuraa niinkuin tämä Ritari Häntäheikki?

Vierailija
148/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Varmaan se, minkä arvelen olevan viisain kommentti. Se että porukka uskoo tuon kertovan musta ihmisenä jotain syvemmälä tasolla tai kuvaavan mun toimintaa yleisesti, on vaan vääriä tulkintoja. Tunnen kuitenkin itseni paremmin kuin tuntemattomat netissä.

AP

Vierailija
149/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaisitko ap omaakin naistasi kuvaamalla häntä epäedustavissa tilanteissa ja tökkimällä?

Ap kuvaili sitä tökkäämiseksi mutta luulen että voimaa oli vähän enemmän, kun entinen nyrkkeilijä horjahti lattialle sen seurauksena. Ei varmaan ollut mikään kukkakeppi kyseessä.

Lyhyt ja hento nainen tää kyseinen.

AP

Vierailija
150/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Blaah. Kyökkipsykologin hyökkäys.

Sinusta siis on kyökkipsykologiaa sanoa että kuuntelemalla vain kehuja ei voi kehittyä? Vai tarkoitatko että ylipäätään ihmisenä kehittyminen on blaah?

Vierailija
151/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Joka kuitenkin piti taltuttaa iskemällä hänet päin seinää. Kun ei vähempi riittänyt.

Vierailija
152/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tilannetta tämä helpota mutta uskoisin voivani käydä treffeillä sun kaa ainakin sen pari kertaa, ellet sitten ole joku ron jeremyn kaksoisolento.

Mutta kuten itsekin kerroit niin kaikki naisetkaan eivät ole sulla kolahtaneet eli aivan samassa tilanteessa tuolla on monia muitakin, niin naisia kuin miehiäkin jotka yhä etsivät ja odottavat.

Vierailija
153/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Joka kuitenkin piti taltuttaa iskemällä hänet päin seinää. Kun ei vähempi riittänyt.

Tää oli kyl aika hyvä XD

Vierailija
154/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Varmaan se, minkä arvelen olevan viisain kommentti. Se että porukka uskoo tuon kertovan musta ihmisenä jotain syvemmälä tasolla tai kuvaavan mun toimintaa yleisesti, on vaan vääriä tulkintoja. Tunnen kuitenkin itseni paremmin kuin tuntemattomat netissä.

AP

Tyhjentävä kommentti. Tuohon ei ole lisättävää. Kukaan täällä ei ymmärrä sinusta mitään. Kaikki negatiivinen on väärää tulkintaa eikä täydellistä voi enää parantaa. Keskustelu on lopussa.

Vierailija
155/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä, että mitä olet ajatellut näistä treffikumppaneista tai minkälaisia fiiliksiä he ovat herättäneet sinussa? Oletko tuntenut jotain seksuaalista heitä kohtaan? Jos he ovat sanoneet tuntevansa sinua kohtaan vain kaverillisia tunteita, niin silloin he eivät varmaankaan ole aistineet sinusta mitään seksuaalisia tunteita, halua, heitä kohtaan.

No vähän riippuu. Jotain kohtaan en oo tuntenu kummempaa seksuaalista halua ja joitain kohtaan voimakastakin. En oo huomannu että se tekisi kuitenkaan isompaa eroa lopputuloksen kannalta.

AP

Oletko flirttaillut tai jollain tavalla antanut tunteiden näkyä? Vino hymy, alta kulmien katselu, katsominen silmiin pidempään ja hymyily. Olisiko olemuksestasi voinut aistia, että haluaisit koskettaa tai olla fyysisesti lähempänä? Entä oletteko nauraneet toistenne jutuille? 

Vierailija
156/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot Allu, unohda naiset.

Vierailija
157/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu on ihan hiton creepy, valittaa ettei naisia kiinnosta, väittää olevansa hyvä tyyppi, mutta seuraavassa käänteessä haukkuu naisia. Itseäni ainakin pelottais tuollainen.

Vierailija
158/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot Allu, unohda naiset.

Voi ei, onko :D

Vierailija
159/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma naama ilmeisesti

Veikkaan, että possun näköinen

Vierailija
160/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei se suomalaistenkaan naisten kanssa lopulta tuon vaikeampaa ole, kun seksiä niin moni kuitenkin kaipaa. Suomalaiset naiset on vaam jotenkin ujompia ja pidättäytyvämpiä ilmaisenaan todellisia halujaan ja kätkevät be usein kuoren alle ja baarissa ollaan vähän niin ku olevinaan vaikeita. Miehen pitää vaan olla aloitteellinen ja ottaa homma haltuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan