Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä enää mitä tekisin että naiset kiinnostuis

Vierailija
19.11.2022 |

Löytyy korkeakoulutus, kohtalainen fyysinen kunto, harrastuksia, kavereita, mielenkiinnonkohteita, sivistystä. Mut naisille yhdet treffit mun kanssa on tarpeeks.

Oon kai sit liian tylsä tai epävarma tai jotain. Yritän kyl treffeillä olla ns. myönteinen ja hyväntuulinen sekä heittää läppää. Lopputulos on sama. Ja takana on kans vuosia terapiaa ja koen et on tullu kehitystä, muttei ilmeisesti tarpeeksi. Olo on aika toivoton.

Kommentit (206)

Vierailija
181/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan AP:n kanssa treffeille! Vaikutat fiksulta ja kirjoitat hyvin. Minkä ikäinen olet? Kelpaisiko sinulle hieman vanhempi yh? 🥰

Vierailija
182/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin korkeakoulutettu mies, teen haastavaa asiantuntijatyötä, tienaan hyvin ja saan töissä paljon kiitosta, lisäksi olen myös hyvässä kunnossa, sosiaalinen ja töiden lisäksi saanut ns. menestystä sellaisissakin asioissa jotka ovat minulle vain harrastuksia.

Mitä tulee parisuhde-elämään, niin nainen löytyi silloin kun sitä vähiten odotin. Tämä nainen on opettanut minulle paljon, kun hän teki minulle selväksi, että hänelle sillä ei ole arvoa, mitä teen työkseni, paljonko tienaan tai miten minulla menee esim. harrastuksissani. Hän sanoi, että haluaa minut omana itsenäni.

Aika kauan meni tuon ajatuksen sisäistämisessä, että nainen ei välitä tuollaisista pinnallisista asioista, vaan haluaa olla kanssani siksi että rakastaa minua sellaisena kuin olen. Että vaikka menettäisin työkykyni, kuntoni huononisi, harrastukset loppuisivat ja ystävät hylkäisivät, niin nainen pysyisi silti vierellä.

Ehkä saa olla kiitollinen, että vierellä on nainen, joka ei juokse tuollaisten kiiltokuvien perässä. Samaa toivon myös sinulle. Sellaisen naisen löytää, kun ei etsimällä etsi parisuhdetta, vaan kohtaa uusia ihmisiä ihmisinä ja on oma itsensä. Sitten se hetki voi tulla koska tahansa, kun tapaat jonkun ja viette molemmat toisiltanne jalat alta olemalla vain sellaisia kuin olette.

Ihan täyttä fantasiaa tuollainen, että nainen pitäisi miehestä hänen itsensä vuoksi... No, joku onnekas rikas komistus on eri juttu tietysti.

Ei ole tapahtunut koskaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan AP:n kanssa treffeille! Vaikutat fiksulta ja kirjoitat hyvin. Minkä ikäinen olet? Kelpaisiko sinulle hieman vanhempi yh? 🥰

Nyt on ap:n tilaisuus! 🤩😄

Vierailija
184/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SInun tulee opetella kyykkäämään naisten ståppårin päällä, se on ainut keino naisille saada orgazzmi ja myös sinäkin miehenä "voimaannut" kun opit laukeamaan peräsuolesi kautta!

Vierailija
185/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta merkkivaatteita.

Vierailija
186/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moukkamaista kuvata humalassa olevaa. Alan ehkä ymmärtää miksi toisia treffejä ei heru. Toivottavasti et kerro treffeilläni tuota tarinaa.

Oon ihan järkyttynt, että ap teki tuollaista. Ei ketään saa hakata mutta olisin itsekin suuttunut jos joku alkaisi kuvata mua. Vaikka olisin selvinpäinkin. Mitä helvettiä.....

Kuulostaa ihan joltain wt-meiningiltä.

Juopuneina mätkitään toisia!

Vierailija
187/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko ap:n olevan korkeakoulun käynyt, sillä nimenomaan hän kirjoittaa huonosti. Tulee mielikuva teinistä tai Allusta. Pahoitteluni.

Vierailija
188/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko ap:n olevan korkeakoulun käynyt, sillä nimenomaan hän kirjoittaa huonosti. Tulee mielikuva teinistä tai Allusta. Pahoitteluni.

Ajattelit jonkun amk-inssin olevan kuin Hotakainen? Olen FM matematiikasta ja hyvän lukion opiskelija kirjoittaa taatusti paljon paremmin kuin minä.

ohis

Vierailija
189/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin korkeakoulutettu mies, teen haastavaa asiantuntijatyötä, tienaan hyvin ja saan töissä paljon kiitosta, lisäksi olen myös hyvässä kunnossa, sosiaalinen ja töiden lisäksi saanut ns. menestystä sellaisissakin asioissa jotka ovat minulle vain harrastuksia.

Mitä tulee parisuhde-elämään, niin nainen löytyi silloin kun sitä vähiten odotin. Tämä nainen on opettanut minulle paljon, kun hän teki minulle selväksi, että hänelle sillä ei ole arvoa, mitä teen työkseni, paljonko tienaan tai miten minulla menee esim. harrastuksissani. Hän sanoi, että haluaa minut omana itsenäni.

Aika kauan meni tuon ajatuksen sisäistämisessä, että nainen ei välitä tuollaisista pinnallisista asioista, vaan haluaa olla kanssani siksi että rakastaa minua sellaisena kuin olen. Että vaikka menettäisin työkykyni, kuntoni huononisi, harrastukset loppuisivat ja ystävät hylkäisivät, niin nainen pysyisi silti vierellä.

Ehkä saa olla kiitollinen, että vierellä on nainen, joka ei juokse tuollaisten kiiltokuvien perässä. Samaa toivon myös sinulle. Sellaisen naisen löytää, kun ei etsimällä etsi parisuhdetta, vaan kohtaa uusia ihmisiä ihmisinä ja on oma itsensä. Sitten se hetki voi tulla koska tahansa, kun tapaat jonkun ja viette molemmat toisiltanne jalat alta olemalla vain sellaisia kuin olette.

Ihan täyttä fantasiaa tuollainen, että nainen pitäisi miehestä hänen itsensä vuoksi... No, joku onnekas rikas komistus on eri juttu tietysti.

Ei ole tapahtunut koskaan minulle. Kiva tietty toisille, ketkä elävät sellaisessa rinnakkaistodellisuudessa

Vierailija
190/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelit jonkun amk-inssin olevan kuin Hotakainen? Olen FM matematiikasta ja hyvän lukion opiskelija kirjoittaa taatusti paljon paremmin kuin minä.

ohis

Tiedät sitten Fubini lauseen, paholaisen portaat ja Fotoun lemman, mutta siltikin ei ole rakettitiedettä osata pilkkusäännöt ja asiateksti.

Vierailija
191/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, joilla on hyvä persoonallisuus saa aina naisen.

Jos et ole saanut naista, niin sinulla ei ole hyvä persoonallisuus. 

Vierailija
192/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä edes yritä. Elä täysillä hyvää elämää ja jos joku sopiva/kiinnostava osuu joskus tiellesi, voit yrittää kevyesti aloittaa jutustelua. Älä yritä liikaa. Naiset ei kestä epätoivoisia miehiä. Pidä pieni jännitys päällä kokoajan. Ei liikaa yritystä.

Mut eikö siinä saumat muutu vain ohkasemmaksi, jos häipyy tindereistä ja muista ja toivoo että joku potentiaalinen nainen johon sattuu kerran vuodessa törmäämään jossain, on sitten se täysosuma? Pakkohan sitä on tavata naisia jos haluaa parantaa mahiksiaan.

AP

Toisaalta tinderissä on aika vähän naisia ja varmaan vielä vähemmän sellaisia, joiden kanssa voisi synkata koska tinder-naisilla on varmaan tavallista enemmän noita luonnehäiriöitä. Sun itsetunnolle ei varmaan tee hirveän hyvää saada vaan ghostauksia ti pakkeja yksien treffien jälkeen kaikenmaailman hulluilta ja kuuden eri isän lapsen yksinhuoltajilta... (ja on siellä varmaan joskus hyviäkin naisia, mutta ne harvat naamat vaihtuu siellä nopeaan tahtiin). Tollaset vääristävät ja negatiiviset kokemukset tekee sulle huonoa ja sitten kun tosi elämässä tapaisitkin harrastuksessa, kirjastossa, salin aulassa, töissä... oikeasti kivan sinkkunaisen niin mokaat mahdollisuutesi suhteeseen koska oot epävarma ja kaiken lisäksi sä oot joku tinder-mies. Eli vaikka oot useamman naisen tavoitettavissa, et oo yhtään useamman sopivan naisen tavoitettavissa yhtään paremmin

Vierailija
193/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti huomaa, kuinka joku mies lähestyy jännittyneenä, koska tausta-ajatus on iskeminen. Täysin vieras ihminen - ja pelkän ulkonäön perusteella. Jos malttaisivat ensin ihan tustustua ja vieläpä itse todeta, että naisen persoona mielyyttää tai ei miellytä. Suhteeni kaatui juuri tähän, että mies oli aivan erilainen arvomaailmaltaan kuin minä, teeskenteli myötäillen kuukausia, ja tottahan lopulta kaikki kävi ilmi ja suhde läsähti. Molempien aika meni hukkaan siksi, että hänen piti vain saada nainen.

Vierailija
194/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti huomaa, kuinka joku mies lähestyy jännittyneenä, koska tausta-ajatus on iskeminen. Täysin vieras ihminen - ja pelkän ulkonäön perusteella. Jos malttaisivat ensin ihan tustustua ja vieläpä itse todeta, että naisen persoona mielyyttää tai ei miellytä. Suhteeni kaatui juuri tähän, että mies oli aivan erilainen arvomaailmaltaan kuin minä, teeskenteli myötäillen kuukausia, ja tottahan lopulta kaikki kävi ilmi ja suhde läsähti. Molempien aika meni hukkaan siksi, että hänen piti vain saada nainen.

Tässä hyvä huomio. Liian moni mies menee ulkonäön perässä eikä persoonallisuuden.

Miesten (ja naisten) pitäisi keskittyä enemmän siihen persoonaan eikä siihen, minkä näköinen se toinen henkilö on.

Jostain luin, että miehet antavat periksi enemmän huonoja puolia naisissa, jos nämä ovat hotteja. 

Vierailija
195/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä, että mitä olet ajatellut näistä treffikumppaneista tai minkälaisia fiiliksiä he ovat herättäneet sinussa? Oletko tuntenut jotain seksuaalista heitä kohtaan? Jos he ovat sanoneet tuntevansa sinua kohtaan vain kaverillisia tunteita, niin silloin he eivät varmaankaan ole aistineet sinusta mitään seksuaalisia tunteita, halua, heitä kohtaan.

Tota mä en ymmärrä. Onko tavanomaista, että tuntee seksuaalisia tunteita sellaista kohtaan, jonka tapaa ensimmäistä kertaa?

En ole ap, ihmettelen muuten vaan.

Vierailija
196/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ap tosi hyvältä. Sinulla on hyvin todennäköisesti vain käynyt huono tuuri treffikumppanien kanssa. Ymmärrän, että tuntuu ikävältä.

Vierailija
197/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailet vain itseäsi jopa 10 v nuorempia? Eikö vanhemmat kelpaa?

Vierailija
198/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapailet vain itseäsi jopa 10 v nuorempia? Eikö vanhemmat kelpaa?

Miten niin vain? On mulla ollu itseäni pari vuotta vanhempiakin. Mut kyl tietty yläikäraja oltava, koska haluan saada lapsia vielä.

AP

Vierailija
199/206 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä, että mitä olet ajatellut näistä treffikumppaneista tai minkälaisia fiiliksiä he ovat herättäneet sinussa? Oletko tuntenut jotain seksuaalista heitä kohtaan? Jos he ovat sanoneet tuntevansa sinua kohtaan vain kaverillisia tunteita, niin silloin he eivät varmaankaan ole aistineet sinusta mitään seksuaalisia tunteita, halua, heitä kohtaan.

Tota mä en ymmärrä. Onko tavanomaista, että tuntee seksuaalisia tunteita sellaista kohtaan, jonka tapaa ensimmäistä kertaa?

En ole ap, ihmettelen muuten vaan.

Ei niitä välttämättä heti olekaan. Yritin vain analysoida, mistä voisi johtua se että treffikumppanit on nähneet ap:n vain kaverina eikä ole halunneet tavata uudestaan. Mikä olisi se asia, joka erottaa mukavan ihmisen potentiaalisesta seksi- tai parisuhdekumppanista.

Vierailija
200/206 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä 37 v pitkä mies ei käy flaksi naisrintamalla eikä tinderissä ei oikein missään. Naiset ei vain millään kiinnostu, no en ole ainut jos tämäkää aloittaja ei kelpaa naisille ja ihmettelen onko naiset muuttunut ja nirsoillaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä