En tiedä enää mitä tekisin että naiset kiinnostuis
Löytyy korkeakoulutus, kohtalainen fyysinen kunto, harrastuksia, kavereita, mielenkiinnonkohteita, sivistystä. Mut naisille yhdet treffit mun kanssa on tarpeeks.
Oon kai sit liian tylsä tai epävarma tai jotain. Yritän kyl treffeillä olla ns. myönteinen ja hyväntuulinen sekä heittää läppää. Lopputulos on sama. Ja takana on kans vuosia terapiaa ja koen et on tullu kehitystä, muttei ilmeisesti tarpeeksi. Olo on aika toivoton.
Kommentit (206)
Missä päin asut? Iso kaupunki vai joku pikkukylä?
Ettet olisi itse liian ronkeli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei yksi hölmö teko kuvaakaan koko ihmistä mutta treffikulttuurissa ollaan kuitenkin kokoajan linssin alla niin siksi ehkä kannattaa miettiä että mitä puhuu...tarkoitin vaan että toivottavasti et tuota tarinaa ensimmäisenä ole kertomassa vaikka jotain koomistakin tuosta tilanteesta vähän löytyy :D
Onnea etsintään!
Juu, en oo tota kyllä koskaan treffeillä kertonu. Joskus saattanu kertoa että yks nainen hakkas mua, mut en sen enempää.
AP
Kiinnostaisi tietää, millaisen keskustelun yhteydessä nostat tuon kokemuksesi esille?
Jos mies kertoisi minulle ENSITREFFEILLÄ tuollaista, ajattelisin, että nyt kyllä vippaa päässä ja pahasti. Tekisin myös johtopäätöksen että mies liikkuu väkivaltaisissa piireissä, enkä todellakaan halua olla sellaisten kanssa tekemisissä.
Nyt haiskahtaa vähän väkivallan uhrin sheimaamiselta...
Mitäs jos tilanne olisi toisin päin. Seurueessa on väkivaltaiseksi tiedetty, humalainen mies. Nainen menee tönäisemään miehen nurin kun tämä yrittää nousta ylös. Mies käy nyrkeillä naisen kimppuun. Eikö naisen käytöstä saisi mielestäsi arvostella? Ilmeisesti ei, koska et hyväksy samoin toimineen miehen arvostelua.
No, miten on? Onko uhrin sheimaamista jos sanoo että oli typerää naiselta tönäistä väkivaltaista miestä? Vai onko se sheimaamista vain jos kyseessä mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei yksi hölmö teko kuvaakaan koko ihmistä mutta treffikulttuurissa ollaan kuitenkin kokoajan linssin alla niin siksi ehkä kannattaa miettiä että mitä puhuu...tarkoitin vaan että toivottavasti et tuota tarinaa ensimmäisenä ole kertomassa vaikka jotain koomistakin tuosta tilanteesta vähän löytyy :D
Onnea etsintään!
Juu, en oo tota kyllä koskaan treffeillä kertonu. Joskus saattanu kertoa että yks nainen hakkas mua, mut en sen enempää.
AP
Kiinnostaisi tietää, millaisen keskustelun yhteydessä nostat tuon kokemuksesi esille?
Jos mies kertoisi minulle ENSITREFFEILLÄ tuollaista, ajattelisin, että nyt kyllä vippaa päässä ja pahasti. Tekisin myös johtopäätöksen että mies liikkuu väkivaltaisissa piireissä, enkä todellakaan halua olla sellaisten kanssa tekemisissä.
Joo vähän on vielä töitä tehtävänä kun miehen kohdatessa väkivaltaa suhtautuminen on tällainen.
Kyseinen mies ei "kohdannut väkivaltaa" vaan meni humalassa tönimään humalaista, väkivaltaiseksi tietämäänsä ihmistä. Ei ole mikään yhteiskunnallinen ongelma että tuollainen käytös herättää inhoa.
Tuo mitä sanot on väkivallan oikeuttamista. Se että tietää toisen väkivaltaiseksi tai se että tämä on humalassa ei ole mikään lieventävä seikka.
Eikä ole. Ei minun tarvitse suhtautua positiivisesti rähiseviin juoppoihin. En myöskään ole poliisi enkä tuomari. Saan vapaasti valita että en halua olla rähisijöiden kanssa tekemisissä.
Joo ei sua oo kukaan pakottamassa olemaan tekemisissä yhtään kenenkään kanssa. Tää on vapaa maa. Mutta se että sanot että ap ei kohdannut väkivaltaa, on todella typerää.
Eikö siis sinun mielestäsi ihmisen tönäiseminen lattialle ole väkivaltaa?
Ketään ei oo tönäisty lattialle, vaan tökkäsin naista kun hän yritti nousta ylös, että hänen tasapainonsa horjahti.
AP
Mistä sait päähäsi alkaa tökkimään? Kenelle edes tulee mieleen tuollainen? Ehkä pikkulasten mielestä voi olla jotenkin hauska juttu, mutta että aikuisenkin mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Ruma naama ilmeisesti
Olet varsinainen mulkero. Olisit jäänyt häkkiisi ulvomaan, kun et mitään järkevää saa sanotuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea etsintään!
AP
No vaikka jos tulee puheeksi erilaiset sekopäät joita on tullu deittaillessa vastaan.
AP
Hetkinen, eikös tuo hakkaava nainen ollut kaverisi eikä deitti? Asia on ihan eri silloin, jos sulla on kaveripiirissä väkivaltainen ihminen kuin silloin, jos olet kerran tavannut väkivaltaiseksi osoittautuneen ihmisen.
No hän oli ihastunut muhun, joten voi se mennä vähän samaan kategoriaan.
AP
Missasit pointin. Olet tietoisesti valinnut hengailla yhdessä väkivaltaisen ihmisen kanssa. Se kertoo sinusta jotain. -eri
Joo niin oon valinnut. Mä en ehkä näe elämää niin mustavalkoisena. Mä tiedän että hän ja hänen silloinen mies oli molemmat väkivaltaisia toisiaan kohtaan. En tiedä kumpi sitten oli aina aloittava tai provosoiva osapuoli ja semmoista. Vaikea sanoa kun kuulee vaan yhden puolen tarinasta. Ja tää nainen on kans ajoittain itsetuhonen ja kärsii tosi pahoista ongelmista. Jotain epävaakata persoonallisuushäiriötä läheltä liippaavia piirteitä hänellä on. Ennen kaikkea mä toivon että hän onnistuu saamaan apua ongelmiinsa. En ajattele, että väkivaltaisuus tarkoittaa sitä että hän on paha ihminen, vaan on seurausta siitä että hänen päänsä on "pahasti sekaisin". Vaikka toki jokainen on vastuussa teoistaan jos ei ole psykoosissa... mutta sekin on selvää että tietyissä häiriöissä impulsiivisuus ja väkivaltaisuus on huomattavan yleistä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mäkin mietin tota ateismia. Ei kannata ehkä sanoa jos on sellainen.
Päinvastoin on hyvä kertoa. Se on plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea etsintään!
AP
Joo vähän on vielä töitä tehtävänä kun miehen kohdatessa väkivaltaa suhtautuminen on tällainen.
Kyseinen mies ei "kohdannut väkivaltaa" vaan meni humalassa tönimään humalaista, väkivaltaiseksi tietämäänsä ihmistä. Ei ole mikään yhteiskunnallinen ongelma että tuollainen käytös herättää inhoa.
Tuo mitä sanot on väkivallan oikeuttamista. Se että tietää toisen väkivaltaiseksi tai se että tämä on humalassa ei ole mikään lieventävä seikka.
Eikä ole. Ei minun tarvitse suhtautua positiivisesti rähiseviin juoppoihin. En myöskään ole poliisi enkä tuomari. Saan vapaasti valita että en halua olla rähisijöiden kanssa tekemisissä.
Joo ei sua oo kukaan pakottamassa olemaan tekemisissä yhtään kenenkään kanssa. Tää on vapaa maa. Mutta se että sanot että ap ei kohdannut väkivaltaa, on todella typerää.
Ketään ei oo tönäisty lattialle, vaan tökkäsin naista kun hän yritti nousta ylös, että hänen tasapainonsa horjahti.
AP
Ja kerroit aiemmin että tarkoituksesi oli saada hänet horjahtamaan, että ei pääsisi ylös.
No juurikin näin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, emme tiedä, millainen olet oikeasti, joten vaikeaa ottaa kantaa. Sinä itse kerrot näin, mutta deittikumppanisi sanoisivat ehkä jotain muuta. Oletko edes kysynyt heiltä asiaa?
Yleensä karsastan ihmisiä, jotka ihan ensimmäiseksi muistavat mainita koulutuksena. Siitä huolimatta, vaikka itselläni on AMK-tutkinto. Se kertoo heti, että luokittelet ihmisiä. Ethän muuten tässäkään sitä olisi kertonut. Useimmat ihmiset haluavat aitoa yhteyttä ihmisiin, ja etsivät sielunkumppania. Eivät CV-tekstiä. Ulkonäkö ja koulutus ovat pinnallisia asioita. Harva ihastuu niihin, ellei ole hyvin nuori tai pinnallinen. Ihminen haluaa sielunkumppanin.
Tarkoitan, että kun esim. nytkin mainitset heti tutkintosi, ihmettelet, ettei noin hyvä mies löydä seuraa. Aivan kuin olisit mielestäsi "erityislahja". Ja vika olisi vain naisissa, jotka eivät osaa sinua arvostaa.
Millaiset sosiaaliset taidot sinä omaat? Oletko empatiakykyinen ja miellyttävä muuten? Vai esitätkö vain "mukavaa tyyppiä"? Yleensä oikeasti mukavat saavat naisia; olivatpa rumia tai köyhiäkin. Rannalle jäävät ilkeät ja omahyväiset.
Deittikumppanit sanoo että oli mukavaa tai olin herrasmies, mutta että tuli kaverilliset fiilikset tai eivät usko että hommasta syntyisi mitään.
Enhän mä oo sanonu että vika on naisissa. Tai että olettaisin koulutuksella olevani jokin "catch". Jos luet aloitustekstin niin sanon siinä: "Olen varmaan liian tylsä tai epävarma." Miten sä sait tollasen käsityksen?
Sosiaaliset taidot on niin hyvät kuin mihin pystyn. Mulla on sosiaalista ahdistusta, jota olen hoitanut terapeutin kanssa. En sano että olisin mikään social butterfly, mutta olen aika paljon tehnyt työtä asian eteen joten en voi muuta sanoa kuin yrittäneeni parhaani.
En mä nyt mielestäni mikään ilkeä ihminen ainakaan ole. Mulla on monia kavereita joilla on ollu vakavia ongelmia elämässään ja ollaan oltu vastavuoroisesti toistemme tukena, et kyl mä aika empaattisena itseäni pitäisin.
AP
Vaikutat ihan kivalta ja fiksulta tyypiltä. Ootko käynyt kaverien kanssa iltaa istumassa baareissa tms ilman mitään deittipainetta - tuollaisella reissulla voisit pyytää jonkun kivan tytön pöytään seuraan...mut lopulta kaikki on sattumaa tai kohtaloa ja onnea...
No ainakaan tuo kuvauskeissi ei ole syy naisettomuuteesi jotenka kukkahattutädit voi lopettaa kauhistelun.
Kiusaisitko ap omaakin naistasi kuvaamalla häntä epäedustavissa tilanteissa ja tökkimällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea etsintään!
AP
No vaikka jos tulee puheeksi erilaiset sekopäät joita on tullu deittaillessa vastaan.
AP
Hetkinen, eikös tuo hakkaava nainen ollut kaverisi eikä deitti? Asia on ihan eri silloin, jos sulla on kaveripiirissä väkivaltainen ihminen kuin silloin, jos olet kerran tavannut väkivaltaiseksi osoittautuneen ihmisen.
No hän oli ihastunut muhun, joten voi se mennä vähän samaan kategoriaan.
AP
Missasit pointin. Olet tietoisesti valinnut hengailla yhdessä väkivaltaisen ihmisen kanssa. Se kertoo sinusta jotain. -eri
Joo niin oon valinnut. Mä en ehkä näe elämää niin mustavalkoisena. Mä tiedän että hän ja hänen silloinen mies oli molemmat väkivaltaisia toisiaan kohtaan. En tiedä kumpi sitten oli aina aloittava tai provosoiva osapuoli ja semmoista. Vaikea sanoa kun kuulee vaan yhden puolen tarinasta. Ja tää nainen on kans ajoittain itsetuhonen ja kärsii tosi pahoista ongelmista. Jotain epävaakata persoonallisuushäiriötä läheltä liippaavia piirteitä hänellä on. Ennen kaikkea mä toivon että hän onnistuu saamaan apua ongelmiinsa. En ajattele, että väkivaltaisuus tarkoittaa sitä että hän on paha ihminen, vaan on seurausta siitä että hänen päänsä on "pahasti sekaisin". Vaikka toki jokainen on vastuussa teoistaan jos ei ole psykoosissa... mutta sekin on selvää että tietyissä häiriöissä impulsiivisuus ja väkivaltaisuus on huomattavan yleistä.
AP
En silti ymmärrä miksi päätät viettää aikaa tuollaisten ihmisten kanssa ja vielä juoda niin paljon heidän seurassaan että teet tyhmyyksiä humalatilan takia.
Mietin tässä, että mitä olet ajatellut näistä treffikumppaneista tai minkälaisia fiiliksiä he ovat herättäneet sinussa? Oletko tuntenut jotain seksuaalista heitä kohtaan? Jos he ovat sanoneet tuntevansa sinua kohtaan vain kaverillisia tunteita, niin silloin he eivät varmaankaan ole aistineet sinusta mitään seksuaalisia tunteita, halua, heitä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
No ainakaan tuo kuvauskeissi ei ole syy naisettomuuteesi jotenka kukkahattutädit voi lopettaa kauhistelun.
Kiitos. Olihan se tyhmä keissi, mutta en oikein ymmärrä että miksi siitä tehdään niin iso numero.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea etsintään!
AP
AP
Mistä sait päähäsi alkaa tökkimään? Kenelle edes tulee mieleen tuollainen? Ehkä pikkulasten mielestä voi olla jotenkin hauska juttu, mutta että aikuisenkin mielestä?
Ap kertoi että se oli humalaisen päähänpisto. Ilmeisen typerä, kun meni härnäämään väkivaltaiseksi tietämäänsä ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kehtaa kertoa että on jotain hölmöillyt. Kuinka moni tekee aivan luokattoman törkeitä juttuja ja pitää salassa...ei sekään ole hyvä. Ja näitä perseilijöitä löytyy aivan jokaisesta yhteiskuntaluokasta.
Ootte niin täynnä itseänne, että ihan oksettaa. Ei tuossa musta mistään hölmöilystä ollut kysymys ensinkään vaan yhdestä tapahtumasta elämässä. Mut joidenkin pieniin päihin ei vaan mahdu, että elämässä on joskus rajumpiakin tilanteita. Ja itseasiassa ne tekee joskus elämästä elämisen arvoista. Mut te jotka nökötätte tindertorneissanne ja arvioitte toisianne suurennuslasin kanssa, säälin teitä. Hyvää elämää kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä, että mitä olet ajatellut näistä treffikumppaneista tai minkälaisia fiiliksiä he ovat herättäneet sinussa? Oletko tuntenut jotain seksuaalista heitä kohtaan? Jos he ovat sanoneet tuntevansa sinua kohtaan vain kaverillisia tunteita, niin silloin he eivät varmaankaan ole aistineet sinusta mitään seksuaalisia tunteita, halua, heitä kohtaan.
No vähän riippuu. Jotain kohtaan en oo tuntenu kummempaa seksuaalista halua ja joitain kohtaan voimakastakin. En oo huomannu että se tekisi kuitenkaan isompaa eroa lopputuloksen kannalta.
AP
Sosiaalista ahdistusta
AP