Nainen tilasi treffeillä ruokajuomaksi maidon
Onko kuinka yleistä että nainen tilaa ravintolassa ruokajuomaksi lasin maitoa? Järkytyin asiasta niin paljon että meni osittain ruokahalu. Miehenä tietenkin tilasin lasin kivennäisvettä.
Kommentit (24)
So what, minä tilasin kuohukermaa jäillä. Tarjoilija vähän kakisteli, mutta naimisiin pääsisin kyllä.
Nainen lukee vessassa Mustanaamiota.
kivennäisvettä, mikä ihmeen mies ?
Sehän riippuu siitä, millaista ruokaa syö. Toiset sapuskat vaan on parempia maidon kanssa, esim. tuliset.
Olen mies, ja itse aina ravintolassa käydessäni otan ruokajuomaksi maidon.
Et sä missään treffeillä oo ollut, ikinä!
Maito on muiden kuin imeväisikäisten juoma siinä tapauksessa, että emäsi erittää vielä maitoa.
Kiitos vinkistä, pitää tilata jatkossa itsekin.
Miksi veit naisen niin huonoon ravintolaan, jossa ruokajuomana on maito?
Joku maalainen luultavasti. Niillä on ollut niin pahanmakuinen kaivovesi, että lapset on totutettu ruoallakin juomaan maitoa, kun muut ostojuomat on koettu tuhlaukseksi.
Ei menisi jatkoon itselläni. Tuollaiset tyypit eivät itse näe, kuinka maalaisilta vaikuttavat, eivätkä siksi pysty kehittymään. Toistelevat vain hölmönä, miten tykkäävät maidosta. Mieti miten noloa jossain päivällisseurassa.
Meillä juodaan sinistä vapaan lehmän maitoa joka päivä. On parhaimman makuista.
Sama tyyppi varmaan marisee väsymyksestä ja ferritiinin puutteesta. Rauta ei imeydy kun kitataan maitoa. Lisäksi suolisto on huonossa kunnossa, kun maito saa aikaan jatkuvan lievän tulehduksen.
Älä mene uusille treffeille sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sama tyyppi varmaan marisee väsymyksestä ja ferritiinin puutteesta. Rauta ei imeydy kun kitataan maitoa. Lisäksi suolisto on huonossa kunnossa, kun maito saa aikaan jatkuvan lievän tulehduksen.
Älä mene uusille treffeille sen kanssa.
Jep, jätä hänet jollekin IHMISELLE.
Ihanalle tosi miehelle.
Maito on hyvä ruokajuoma. Paljon parempi kuin kivennäisvesi tai viini.
Kunnollisen naisen kanssa olit treffeillä.
Olen lopettanut maidon juonnin noin 5v, mutta ei minulle kuulu, mitä muut juovat, eiköhän aikuinen osaa itse päättää. Punaviini kuulemma täydentää ruuan makua, minusta se dominoi liikaa, mutta makuasioista on turha kiistellä.
Vierailija kirjoitti:
So what, minä tilasin kuohukermaa jäillä. Tarjoilija vähän kakisteli, mutta naimisiin pääsisin kyllä.
Ihan pääsit vai
Lienee teillä joku luokkakuilu.