En tiedä enää mitä tekisin että naiset kiinnostuis
Löytyy korkeakoulutus, kohtalainen fyysinen kunto, harrastuksia, kavereita, mielenkiinnonkohteita, sivistystä. Mut naisille yhdet treffit mun kanssa on tarpeeks.
Oon kai sit liian tylsä tai epävarma tai jotain. Yritän kyl treffeillä olla ns. myönteinen ja hyväntuulinen sekä heittää läppää. Lopputulos on sama. Ja takana on kans vuosia terapiaa ja koen et on tullu kehitystä, muttei ilmeisesti tarpeeksi. Olo on aika toivoton.
Kommentit (206)
Nyt olisikin mielenkiintoista tietää, mitä treffeillä on tapahtunut?
Oletko tuijotellut tiukasti silmiin ja tehnyt panoelkeitä? Vai hartiat kyyryssä kyhjöttänyt tuolin nurkassa ja vastannut kun kysytään? Miten ne treffit ovat menneet, oletko ollut oma itsesi ja avoimesti keskustellut asioista? Oletteko tutustuneet vai saman tien syvään päätyyn "mielestäni lapsia pitää tulla niin pian kuin mahdollista eli jo ensi vuonna" tms jossa et ole osaltasi selvittänyt mahdollisen kumppanisi mielenmaailmaa vaan nainen ko nainen, kun se puhuu sulle niin yhdessä ollaan tästä eteenpäin piste.
Kuten sanottua, et tarvitse kuin sen yhden naisen jonka kanssa kolahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, emme tiedä, millainen olet oikeasti, joten vaikeaa ottaa kantaa. Sinä itse kerrot näin, mutta deittikumppanisi sanoisivat ehkä jotain muuta. Oletko edes kysynyt heiltä asiaa?
Yleensä karsastan ihmisiä, jotka ihan ensimmäiseksi muistavat mainita koulutuksena. Siitä huolimatta, vaikka itselläni on AMK-tutkinto. Se kertoo heti, että luokittelet ihmisiä. Ethän muuten tässäkään sitä olisi kertonut. Useimmat ihmiset haluavat aitoa yhteyttä ihmisiin, ja etsivät sielunkumppania. Eivät CV-tekstiä. Ulkonäkö ja koulutus ovat pinnallisia asioita. Harva ihastuu niihin, ellei ole hyvin nuori tai pinnallinen. Ihminen haluaa sielunkumppanin.
Tarkoitan, että kun esim. nytkin mainitset heti tutkintosi, ihmettelet, ettei noin hyvä mies löydä seuraa. Aivan kuin olisit mielestäsi "erityislahja". Ja vika olisi vain naisissa, jotka eivät osaa sinua arvostaa.
Millaiset sosiaaliset taidot sinä omaat? Oletko empatiakykyinen ja miellyttävä muuten? Vai esitätkö vain "mukavaa tyyppiä"? Yleensä oikeasti mukavat saavat naisia; olivatpa rumia tai köyhiäkin. Rannalle jäävät ilkeät ja omahyväiset.
Deittikumppanit sanoo että oli mukavaa tai olin herrasmies, mutta että tuli kaverilliset fiilikset tai eivät usko että hommasta syntyisi mitään.
Enhän mä oo sanonu että vika on naisissa. Tai että olettaisin koulutuksella olevani jokin "catch". Jos luet aloitustekstin niin sanon siinä: "Olen varmaan liian tylsä tai epävarma." Miten sä sait tollasen käsityksen?
Sosiaaliset taidot on niin hyvät kuin mihin pystyn. Mulla on sosiaalista ahdistusta, jota olen hoitanut terapeutin kanssa. En sano että olisin mikään social butterfly, mutta olen aika paljon tehnyt työtä asian eteen joten en voi muuta sanoa kuin yrittäneeni parhaani.
En mä nyt mielestäni mikään ilkeä ihminen ainakaan ole. Mulla on monia kavereita joilla on ollu vakavia ongelmia elämässään ja ollaan oltu vastavuoroisesti toistemme tukena, et kyl mä aika empaattisena itseäni pitäisin.
AP
Selaa Jordan Petersonin materiaalei. Käy salil, parturis. Tankkaa isosti rasvaa, proteiinii. Sporttaa freshhii Monclerii, Balmainii, Burberryy.
Ota Law of Attraction meiningit käytännön toteutukseen -- fiilaa olevasi itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies -- kuin Damiano David, Tomi Björck tai Jake Paul.
Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia naisia nämä tapaamasi ovat olleet, kerro jotain speksejä heistä kuten olet itsestäsi kertonut (ei toki tunnustettavia). Että jos niissä on joku epäsuhta.
No suurin osa koulutettuja ja fiksuja. Myös salitreeni ollu usein meitä yhdistävä tekijä. Ollaan puhuttu usein jostain politiikastakin ennen treffejä.
AP
Yrität liikaa ja lisäksi sun olemuksesta todennäköisesti paistaa epätoivo. Keksit jotain kivoja harrastuksia ja unohdat deittailut, ei se nainen sun elämää pelasta.
Se hyvä mimmi kyllä osuu sun kohdalle kun et keskity liikaa siihen, kuinka saat naisen.
Jos treffeillä tai jo ennen treffejä tuolla tavalla luettelet naiselle miksi olisit potentiaalisesti hyvä kumppani niin ei mikään ihme että treffit epäonnistuvat. Treffeilä on tarkoitus löytää itselleen sopiva kumppani, se ei ole mikään työhaastattelutilaisuus missä kysellään CV:tä. Kohtaa nainen ihmisenä ja keskustelkaa teille yhteisistä asioista ja mielenkiinnon kohteista, siitä mitä haluatte elämältä tulevaisuudessa ei siitä mitä kaikkea "hienoa" olette jo saavuttaneet elämänne aikana. Menkää treffeille missä on yhteistä tekemistä mistä tulee myös luonnollisesti keskustelun aihetta. Sillä koulutuksella ja ammatilla ei oikeasti ole yhtään mitään väliä ellette satu olemaan samassa ammatissa ja halua jutella pelkästään työasioista.
Mulle ainakin lähötkohtaisesti mies joka pröystäilee tutkinnollaan ja varallisuudellaan ja koittaa niillä kalastaa itselleen naista on jo lähtökohtaisesti deal breaker. En lähtisi edes treffeille sellaisen miehen kanssa. Kertoo vaan siitä että nainen on tällaiselle miehelle taas vain yksi meriitti ja suhde vain statuskysymys. Joku sellainen asia mikä pitää olla että voisi esittää muille miten hyvin on onnistunut elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Yrität liikaa ja lisäksi sun olemuksesta todennäköisesti paistaa epätoivo. Keksit jotain kivoja harrastuksia ja unohdat deittailut, ei se nainen sun elämää pelasta.
Se hyvä mimmi kyllä osuu sun kohdalle kun et keskity liikaa siihen, kuinka saat naisen.
Mut se on vähän ongelma kun mulla on jo harrastuksia. En oikein tapaa potentiaalisia naisia kuin tinderissä ym. tai baarissa. Kavereiden kauttakaan ei oikein koskaan tapaa ketään. Ehkä olen vaan kyyninen ateisti, mutta mun mielestä on vähän naiivia ajatella, että jumala tai kosmos saattaisi vaan mut maagisesti yhteen sopivan naisen kanssa ja että etsiminen olisi hyödytöntä.
AP
Hienoa, kun olet käynyt terapiassa! se tekee susta kiinnostavan. se kaikki mitä olet käynyt läpi on varmasti kasvattanut sinua ja laajentanut maailmankuvaasi.
Kaikkea hyvää jatkoon ja monia hyviä treffejä!
Minkä ikäisiä tapaamasi naiset on olleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut se on vähän ongelma kun mulla on jo harrastuksia. En oikein tapaa potentiaalisia naisia kuin tinderissä ym. tai baarissa. Kavereiden kauttakaan ei oikein koskaan tapaa ketään. Ehkä olen vaan kyyninen ateisti, mutta mun mielestä on vähän naiivia ajatella, että jumala tai kosmos saattaisi vaan mut maagisesti yhteen sopivan naisen kanssa ja että etsiminen olisi hyödytöntä.
AP
Ymmärrän kantasi, mutta onko sun harrastukset kuitenkin liian kapeita? Eli sama sali, samaan aikaan, samalla paikkakunnalla tms.?
Käytkö tapahtumissa, joissa voisi olla samanhenkistä porukkaa?
Minusta ap on loistava esimerkki yritteliäästi miehestä, joka tavoittelee unelmiaan. hän on tehnnt töitä sen eteen ja käy treffeillä jotta löytäisi seurustelukumppanin, eikä valita internetissä kun ei kukaan tule hakemaan.
kaikkien meidän niin naisten kuin miesten täytyy yrittää kovasti jos jotain haluamme saada aikaan tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos treffeillä tai jo ennen treffejä tuolla tavalla luettelet naiselle miksi olisit potentiaalisesti hyvä kumppani niin ei mikään ihme että treffit epäonnistuvat. Treffeilä on tarkoitus löytää itselleen sopiva kumppani, se ei ole mikään työhaastattelutilaisuus missä kysellään CV:tä. Kohtaa nainen ihmisenä ja keskustelkaa teille yhteisistä asioista ja mielenkiinnon kohteista, siitä mitä haluatte elämältä tulevaisuudessa ei siitä mitä kaikkea "hienoa" olette jo saavuttaneet elämänne aikana. Menkää treffeille missä on yhteistä tekemistä mistä tulee myös luonnollisesti keskustelun aihetta. Sillä koulutuksella ja ammatilla ei oikeasti ole yhtään mitään väliä ellette satu olemaan samassa ammatissa ja halua jutella pelkästään työasioista.
Mulle ainakin lähötkohtaisesti mies joka pröystäilee tutkinnollaan ja varallisuudellaan ja koittaa niillä kalastaa itselleen naista on jo lähtökohtaisesti deal breaker. En lähtisi edes treffeille sellaisen miehen kanssa. Kertoo vaan siitä että nainen on tällaiselle miehelle taas vain yksi meriitti ja suhde vain statuskysymys. Joku sellainen asia mikä pitää olla että voisi esittää muille miten hyvin on onnistunut elämässään.
En mä mitään pröystäile, halusin vain sanoa että mulla on elämässä näennäisesti asiat hyvällä mallilla. Mut jotain teen väärin ja siksi naisia ei kiinnosta. Ja kyl mä rehellisesti luulen että se olisi monelle turn off jos olisin tän ikäisenä vaikka citymarketin kassalla duunissa :D
AP
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä tapaamasi naiset on olleet?
25-35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ymmärrän kantasi, mutta onko sun harrastukset kuitenkin liian kapeita? Eli sama sali, samaan aikaan, samalla paikkakunnalla tms.?
Käytkö tapahtumissa, joissa voisi olla samanhenkistä porukkaa?
En mä koe salia ylipäätään kovin hyväksi paikaksi tutustua naisiin. Oletan et ne haluaa treenata eikä miehiä pokailemaan.
Käyn mä konserteissa, mut ei niissä oo oikein naiskontakteja syntyny. Tuskassa juttelin jollekin naiselle joka oli siellä äitinsä kanssa, mutta siinä taitaa olla kaikki :D
AP
Naisille pitää jutella missä vaan- Helpoiten naisiin tutustuu baareissa ja tapahtumissa. Pukeudu hyvin ja älä ole kovassa kännissä. Muutaman oluen voi juoda ja sitten voi lähestyä naisia baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisikin mielenkiintoista tietää, mitä treffeillä on tapahtunut?
Oletko tuijotellut tiukasti silmiin ja tehnyt panoelkeitä? Vai hartiat kyyryssä kyhjöttänyt tuolin nurkassa ja vastannut kun kysytään? Miten ne treffit ovat menneet, oletko ollut oma itsesi ja avoimesti keskustellut asioista? Oletteko tutustuneet vai saman tien syvään päätyyn "mielestäni lapsia pitää tulla niin pian kuin mahdollista eli jo ensi vuonna" tms jossa et ole osaltasi selvittänyt mahdollisen kumppanisi mielenmaailmaa vaan nainen ko nainen, kun se puhuu sulle niin yhdessä ollaan tästä eteenpäin piste.Kuten sanottua, et tarvitse kuin sen yhden naisen jonka kanssa kolahtaa.
No olen ollut niin oma itseni kuin mitä aina milloinkin sosiaaliselta ahdistukseltani pystyn. Voi olla että välillä on ollut hartiat kyyryssä ja olen ollut hiljainen, mutta ei sitä pysty siinä hetkessä vaan taikomaan pois. Vaihtelee varmaan päivästä toiseen aika paljon miten oma itseni olen.
Ja ei oo ollu mitään pitkälle meneviä tulevaisuuspuheitakaan treffeillä.
AP
Vois kuvitella että joku yksilö nainen edes kokeilumielessä ja pahimpaan puutteeseen haluis ap:tä
Onhan noita naisissakin seksiaddiktioituneita jotka hakee koko ajan uutta seuraa. Vai ei ole osunu sitten kohdalle. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vois kuvitella että joku yksilö nainen edes kokeilumielessä ja pahimpaan puutteeseen haluis ap:tä
Onhan noita naisissakin seksiaddiktioituneita jotka hakee koko ajan uutta seuraa. Vai ei ole osunu sitten kohdalle. Harmi.
Toki mä vähän kusetan. Kyl muhun oli ihastunu yks naispuolinen kaveri joka on kertonu olevansa parisuhteissaan väkivaltainen ja kerran alkoi hakata muakin, kun loukkaantu jostain mun pilasta. Eikä siis hakannu mitenkään läpällä, vaan tuli mua kohti ja löi monta kertaa päähän. Hän on vieläpä harrastanu nyrkkeilyä, niin ne iskut oli aika kovia ja sain taltutettua hänet vaan painamalla voimalla seinää vasten.
No, ehkä sanomattakin selvää miksei tää nainen mulle kelvannut :D
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki mä vähän kusetan. Kyl muhun oli ihastunu yks naispuolinen kaveri joka on kertonu olevansa parisuhteissaan väkivaltainen ja kerran alkoi hakata muakin, kun loukkaantu jostain mun pilasta. Eikä siis hakannu mitenkään läpällä, vaan tuli mua kohti ja löi monta kertaa päähän. Hän on vieläpä harrastanu nyrkkeilyä, niin ne iskut oli aika kovia ja sain taltutettua hänet vaan painamalla voimalla seinää vasten.
No, ehkä sanomattakin selvää miksei tää nainen mulle kelvannut :D
AP
Käytit sitten voimakeinoja naista kohtaan joka on ns. heikompi astia. Tuo selittääkin kaiken. Naista tulee käsitellä hyvin oli sitten millainen hormoniryöppy tai -häiriö hänellä tahansa.
Vedät naaman niin norsunvtulle kuin vaan kykenet. Näytä siltä ettet välitä mistään etkä kenestäkään. Kommunikoidessa vain murahtelet lyhyesti. Tuntuu toimivan ainakin mulla.