En tiedä enää mitä tekisin että naiset kiinnostuis
Löytyy korkeakoulutus, kohtalainen fyysinen kunto, harrastuksia, kavereita, mielenkiinnonkohteita, sivistystä. Mut naisille yhdet treffit mun kanssa on tarpeeks.
Oon kai sit liian tylsä tai epävarma tai jotain. Yritän kyl treffeillä olla ns. myönteinen ja hyväntuulinen sekä heittää läppää. Lopputulos on sama. Ja takana on kans vuosia terapiaa ja koen et on tullu kehitystä, muttei ilmeisesti tarpeeksi. Olo on aika toivoton.
Kommentit (206)
Mainitsit että luulet mahiksesi olevan paremmat kuin jos olisit vaikka sittarin kassa... surullista. Onko sinulle itsellesi kuinka tärkeää mitä se toinen tekee työkseen? Se nimittäin karsii aika paljon mahdollisuuksiasi.
Muuta ulkomaille niin alkaa onnistua. Etelä-Eurooppa, Thaimaa, Vietnam, Japani ym. ym.
Nimim. kokemusasiantuntija
Vierailija kirjoitti:
Mainitsit että luulet mahiksesi olevan paremmat kuin jos olisit vaikka sittarin kassa... surullista. Onko sinulle itsellesi kuinka tärkeää mitä se toinen tekee työkseen? Se nimittäin karsii aika paljon mahdollisuuksiasi.
Lähinnä kiinnostaa toisen yleissivistyksen taso ja kiinnostus yhteiskunnallisiin asioihin. Yleensä se toteutuu parhaiten korkeakoulutettujen naisten kanssa, mutta ei koulutuksella itsessään oo mulle isoa merkitystä.
Ap
Kun katselet muuden muesten treffi-ilmotuksia, niin kenet ottasit kaveriksi?
Vierailija kirjoitti:
Kun katselet muuden muesten treffi-ilmotuksia, niin kenet ottasit kaveriksi?
Varmaan joku sosiaalinen, rento ja sivistynyt tyyppi. Se on sit eri asia osaanko ite olla tollanen vaikka yritänkin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität liikaa ja lisäksi sun olemuksesta todennäköisesti paistaa epätoivo. Keksit jotain kivoja harrastuksia ja unohdat deittailut, ei se nainen sun elämää pelasta.
Se hyvä mimmi kyllä osuu sun kohdalle kun et keskity liikaa siihen, kuinka saat naisen.
Mut se on vähän ongelma kun mulla on jo harrastuksia. En oikein tapaa potentiaalisia naisia kuin tinderissä ym. tai baarissa. Kavereiden kauttakaan ei oikein koskaan tapaa ketään. Ehkä olen vaan kyyninen ateisti, mutta mun mielestä on vähän naiivia ajatella, että jumala tai kosmos saattaisi vaan mut maagisesti yhteen sopivan naisen kanssa ja että etsiminen olisi hyödytöntä.
AP
Ymmärrän kantasi, mutta onko sun harrastukset kuitenkin liian kapeita? Eli sama sali, samaan aikaan, samalla paikkakunnalla tms.?
Käytkö tapahtumissa, joissa voisi olla samanhenkistä porukkaa?
Ei saakutti, tää on ihan jäätävää kun ehdotellaan salilla tutustuvan mieheen/naiseen.
Lähtökohtaisesti käyn salilla treenaamassa enkä todellakaan ole kiinnostunut seurustelusta siellä.
-sinkkunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko tutkinnollasi saada töitä muualta? Itsekin olen akateemisena miehenä ilmaa suomalaisille naisille, mutta Keski-Euroopassa tilanne oli aivan toinen.
ai sä saat pllua siellä, no hyvä
Jos nainen on pelkkä pillu, ei ihme jos kukaan ei jää sun vierelle.
Kyllä minua saisi tulla iskemään salilla tai missä vaan mutta eipä tulla.
Ehkä kannattaa kokeilla muita netin palveluita kuin tinder? Keskustelupalstoja liittyen omiin kiinnostuksenkohteisiin? Vertaistukiryhmiä omiin ongelmiin liittyen? Ulkomailta ?
Aikaa sen oikean löytymiseen voi mennä eikä kaikki löydä eli panosta siihen sillä välin että muuten on hyvä olla ettet katkeroidu sillä silloin et ainakaan tule ketään löytämään, ainakaan tervejärkistä joka ei syty juuri katkerasta naistenvihaajasta..
Tämä ei ehkä auta tai helpota mutta senkin voisi pitää mielessä että monille se voi olla jarruttava tekijä heti alkuunsa jos tehdään selväksi että ainut syy jutella tai tutustua on parisuhteen löytäminen. Tutustuminen ei silloin tunnu ns. luonnolliselta enkä tiedä kuinka luonnollisesti ylensäkään kukaan voi olla jos tietää että toinen osapuoli skannaa kokoajan ja ainut syy keskustelulle on mahdollinen yhteinen tulevaisuus. Ei kaikilla mene näin mutta joillakin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität liikaa ja lisäksi sun olemuksesta todennäköisesti paistaa epätoivo. Keksit jotain kivoja harrastuksia ja unohdat deittailut, ei se nainen sun elämää pelasta.
Se hyvä mimmi kyllä osuu sun kohdalle kun et keskity liikaa siihen, kuinka saat naisen.
Mut se on vähän ongelma kun mulla on jo harrastuksia. En oikein tapaa potentiaalisia naisia kuin tinderissä ym. tai baarissa. Kavereiden kauttakaan ei oikein koskaan tapaa ketään. Ehkä olen vaan kyyninen ateisti, mutta mun mielestä on vähän naiivia ajatella, että jumala tai kosmos saattaisi vaan mut maagisesti yhteen sopivan naisen kanssa ja että etsiminen olisi hyödytöntä.
AP
Ymmärrän kantasi, mutta onko sun harrastukset kuitenkin liian kapeita? Eli sama sali, samaan aikaan, samalla paikkakunnalla tms.?
Käytkö tapahtumissa, joissa voisi olla samanhenkistä porukkaa?
Ei saakutti, tää on ihan jäätävää kun ehdotellaan salilla tutustuvan mieheen/naiseen.
Lähtökohtaisesti käyn salilla treenaamassa enkä todellakaan ole kiinnostunut seurustelusta siellä.
-sinkkunainen
Tääl USAs salil iskeminen on iha basiccii daygamee.
Toki Suomen kontekstissa se ei -- vielä -- ole täysin sama asia.
Myötätuntoinen kirjoitti:
Lopeta etsiminen. Se ei ole pelkkä klisee että puolison löytää sillon kuin sitä vähiten odottaa. Älä kuitenkaan vetäydy neljän seinän sisälle vaan hanki mieluinen harrastus tms jossa tapaat luontevasti samanhenkisiä ihmisiä.. elämästään nauttiva henkilö vetää luonnollisesti puoleensa ihmisiä. Tsemppiä!
On todella kummallista että kumppanin vakuutetaan löytyvän sillä että ei etsi. Minkään muun asian suhteen ei neuvota lopettamaan yrittämistä ja odottamaan rauhassa. Kukaan ei neuvo että lääkikseen pääsee kun ei liikaa yritä, kunto paranee kun odottaa sohvalla, uusi työ löytyy kun ei lähetä hakemuksia...
Tuossakin uusien harrastusten aloittamisessa pitää yrittää nimenomaan löytää kumppani, ei vain toivoa parasta. Pitää tarkoituksella valita harrastus missä on saman ikäisiä, vastakkaisen sukupuolen edustajia. Ja sitten tarkoituksella seuloa sieltä sinkut. Mikä kuulostaa tosi paljon vaikeammalta kuin liittyä vaikka tinderiin.
Olen itsekin korkeakoulutettu mies, teen haastavaa asiantuntijatyötä, tienaan hyvin ja saan töissä paljon kiitosta, lisäksi olen myös hyvässä kunnossa, sosiaalinen ja töiden lisäksi saanut ns. menestystä sellaisissakin asioissa jotka ovat minulle vain harrastuksia.
Mitä tulee parisuhde-elämään, niin nainen löytyi silloin kun sitä vähiten odotin. Tämä nainen on opettanut minulle paljon, kun hän teki minulle selväksi, että hänelle sillä ei ole arvoa, mitä teen työkseni, paljonko tienaan tai miten minulla menee esim. harrastuksissani. Hän sanoi, että haluaa minut omana itsenäni.
Aika kauan meni tuon ajatuksen sisäistämisessä, että nainen ei välitä tuollaisista pinnallisista asioista, vaan haluaa olla kanssani siksi että rakastaa minua sellaisena kuin olen. Että vaikka menettäisin työkykyni, kuntoni huononisi, harrastukset loppuisivat ja ystävät hylkäisivät, niin nainen pysyisi silti vierellä.
Ehkä saa olla kiitollinen, että vierellä on nainen, joka ei juokse tuollaisten kiiltokuvien perässä. Samaa toivon myös sinulle. Sellaisen naisen löytää, kun ei etsimällä etsi parisuhdetta, vaan kohtaa uusia ihmisiä ihmisinä ja on oma itsensä. Sitten se hetki voi tulla koska tahansa, kun tapaat jonkun ja viette molemmat toisiltanne jalat alta olemalla vain sellaisia kuin olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois kuvitella että joku yksilö nainen edes kokeilumielessä ja pahimpaan puutteeseen haluis ap:tä
Onhan noita naisissakin seksiaddiktioituneita jotka hakee koko ajan uutta seuraa. Vai ei ole osunu sitten kohdalle. Harmi.
Toki mä vähän kusetan. Kyl muhun oli ihastunu yks naispuolinen kaveri joka on kertonu olevansa parisuhteissaan väkivaltainen ja kerran alkoi hakata muakin, kun loukkaantu jostain mun pilasta. Eikä siis hakannu mitenkään läpällä, vaan tuli mua kohti ja löi monta kertaa päähän. Hän on vieläpä harrastanu nyrkkeilyä, niin ne iskut oli aika kovia ja sain taltutettua hänet vaan painamalla voimalla seinää vasten.
No, ehkä sanomattakin selvää miksei tää nainen mulle kelvannut :D
AP
Tuota... Millainen se sinun pilasi oli jos se sai sinuun ihastuneen naisen hyökkäämään nyrkit pystyssä kimppuusi? Ja pilailetko usein? Kuulostaa nimittäin sekopäiseltä touhulta tuo mitä kuvailit.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin korkeakoulutettu mies, teen haastavaa asiantuntijatyötä, tienaan hyvin ja saan töissä paljon kiitosta, lisäksi olen myös hyvässä kunnossa, sosiaalinen ja töiden lisäksi saanut ns. menestystä sellaisissakin asioissa jotka ovat minulle vain harrastuksia.
Mitä tulee parisuhde-elämään, niin nainen löytyi silloin kun sitä vähiten odotin. Tämä nainen on opettanut minulle paljon, kun hän teki minulle selväksi, että hänelle sillä ei ole arvoa, mitä teen työkseni, paljonko tienaan tai miten minulla menee esim. harrastuksissani. Hän sanoi, että haluaa minut omana itsenäni.
Aika kauan meni tuon ajatuksen sisäistämisessä, että nainen ei välitä tuollaisista pinnallisista asioista, vaan haluaa olla kanssani siksi että rakastaa minua sellaisena kuin olen. Että vaikka menettäisin työkykyni, kuntoni huononisi, harrastukset loppuisivat ja ystävät hylkäisivät, niin nainen pysyisi silti vierellä.
Ehkä saa olla kiitollinen, että vierellä on nainen, joka ei juokse tuollaisten kiiltokuvien perässä. Samaa toivon myös sinulle. Sellaisen naisen löytää, kun ei etsimällä etsi parisuhdetta, vaan kohtaa uusia ihmisiä ihmisinä ja on oma itsensä. Sitten se hetki voi tulla koska tahansa, kun tapaat jonkun ja viette molemmat toisiltanne jalat alta olemalla vain sellaisia kuin olette.
Nyt on kyl nielastu kokonainen purkillinen Bluepillei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos treffeillä tai jo ennen treffejä tuolla tavalla luettelet naiselle miksi olisit potentiaalisesti hyvä kumppani niin ei mikään ihme että treffit epäonnistuvat. Treffeilä on tarkoitus löytää itselleen sopiva kumppani, se ei ole mikään työhaastattelutilaisuus missä kysellään CV:tä. Kohtaa nainen ihmisenä ja keskustelkaa teille yhteisistä asioista ja mielenkiinnon kohteista, siitä mitä haluatte elämältä tulevaisuudessa ei siitä mitä kaikkea "hienoa" olette jo saavuttaneet elämänne aikana. Menkää treffeille missä on yhteistä tekemistä mistä tulee myös luonnollisesti keskustelun aihetta. Sillä koulutuksella ja ammatilla ei oikeasti ole yhtään mitään väliä ellette satu olemaan samassa ammatissa ja halua jutella pelkästään työasioista.
Mulle ainakin lähötkohtaisesti mies joka pröystäilee tutkinnollaan ja varallisuudellaan ja koittaa niillä kalastaa itselleen naista on jo lähtökohtaisesti deal breaker. En lähtisi edes treffeille sellaisen miehen kanssa. Kertoo vaan siitä että nainen on tällaiselle miehelle taas vain yksi meriitti ja suhde vain statuskysymys. Joku sellainen asia mikä pitää olla että voisi esittää muille miten hyvin on onnistunut elämässään.
En mä mitään pröystäile, halusin vain sanoa että mulla on elämässä näennäisesti asiat hyvällä mallilla. Mut jotain teen väärin ja siksi naisia ei kiinnosta. Ja kyl mä rehellisesti luulen että se olisi monelle turn off jos olisin tän ikäisenä vaikka citymarketin kassalla duunissa :D
AP
Olen korkeasti koulutettu nainen ja ihan hyvin voisin kiinnostua marketissa työskentelevästä miehestä. Olen kiinnostunutkin. Mun silmissä miehen koulutus ja "hieno" työ ei nosta miehen arvoa. Monesti se vähemmän koulutettu onkin sata kertaa puoleensavetävämpi.
Aloitukseen kommentoin sen verran että jos ongelma tosiaan on ettet edes toisille treffeille pääse, silloin todennäköisesti se kuva minkä olet itsestäsi antanut, ei ole vastannut todellisuutta. Tämä on aina ollut syynä, jos en ole halunnut tavata miestä uudelleen. Mies on ollut treffeillä negatiivinen yllätys.
Aika paljon miehiä jotka käy salilla ja valittaa, ettei saa naisia. Olen nainen joka ei käy salilla, ei kyllä oikein missään muuallakaan, mutta koen, ettei mulla ole yhteistä ainakaan salillakävijöiden kanssa. Olen varmastikkin veltto perunasäkki, mutta saattaisin kiinnostua käymään salilla, jos toinen ei alkaisi morkkaamaan ulkonäköäni. Viehätyn yleensä miehistä, joilla on jotain tekemistä luonnontieteiden kanssa. Tai pitävät eläimistä. Hmmm, maailma on mennyt liikaa ulkonäkökeskeiseksi. En pärjää itse siinä, enkä oikein ole kiinnostunut pinnallisesta kulttuurista. Siksi kai jää joitain ihmisiä ulkopuolelle..
Minä olen kyllä kiinnostunut pinnallisesta kulttuurista jne mutta ei se näköjään edesauta miesmenekkiäni..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois kuvitella että joku yksilö nainen edes kokeilumielessä ja pahimpaan puutteeseen haluis ap:tä
Onhan noita naisissakin seksiaddiktioituneita jotka hakee koko ajan uutta seuraa. Vai ei ole osunu sitten kohdalle. Harmi.
Toki mä vähän kusetan. Kyl muhun oli ihastunu yks naispuolinen kaveri joka on kertonu olevansa parisuhteissaan väkivaltainen ja kerran alkoi hakata muakin, kun loukkaantu jostain mun pilasta. Eikä siis hakannu mitenkään läpällä, vaan tuli mua kohti ja löi monta kertaa päähän. Hän on vieläpä harrastanu nyrkkeilyä, niin ne iskut oli aika kovia ja sain taltutettua hänet vaan painamalla voimalla seinää vasten.
No, ehkä sanomattakin selvää miksei tää nainen mulle kelvannut :D
AP
Tuota... Millainen se sinun pilasi oli jos se sai sinuun ihastuneen naisen hyökkäämään nyrkit pystyssä kimppuusi? Ja pilailetko usein? Kuulostaa nimittäin sekopäiseltä touhulta tuo mitä kuvailit.
Hän oli kännissä maassa istumassa ja yritin ottaa hänestä kuvan. Kamerassa oli joku ajastin ja hän meinasi ehtiä ylös ennen kuvan ottamista, joten tökkäsin häntä sormella ettei hän päässyt ylös. Tästä hän hermostui. Hoki että "etkö ota mua tosissaan?" ja alkoi hakata. Tämä tökkiminen on hänelle vissiin joku paha triggeri. Seuraavana päivänä hänen miehensä sanoi "sä olit kuulemma menny tökkäsemään x:ää? Joo se on paha virhe." :D
AP
Sormella tökkäämällä ei estetä ketään nousemasta ylös, eli tönäisy kuvaa varmasti paremmin. En ehkä itse menisi tönimään humalaista ihmistä, jonka tiedän olevan väkivaltainen. Tai ehkä tekisin kuten sinä, eli tönisin itseäni pienempiä. Se olisi turvallista.
Tykkäätkö yleensäkin härnätä ihmisiä? Olen nimittäin ollut pari kertaa treffeillä miesten kanssa jotka olivat kovia "haastamaan" eli vittuilivat päin naamaa. En ärsyyntynyt, mutta en myöskään halunnut enää tavata.
Tartuin tuohon kuvailemaasi välikohtaukseen siksi että ennen sitä vaikutit fiksulta. Nyt aloin miettiä, millaisissa porukoissa viihdyt. Tiedän ainakin mitä olisin ajatellut sekä sinusta että tuosta naisesta, jos olisin ollut näkemässä tuon nujakan. Olisin ajatellut että en halua olla tekemisissä kummankaan kanssa.
Trollailu on taitolaji ;D