Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiedä enää mitä tekisin että naiset kiinnostuis

Vierailija
19.11.2022 |

Löytyy korkeakoulutus, kohtalainen fyysinen kunto, harrastuksia, kavereita, mielenkiinnonkohteita, sivistystä. Mut naisille yhdet treffit mun kanssa on tarpeeks.

Oon kai sit liian tylsä tai epävarma tai jotain. Yritän kyl treffeillä olla ns. myönteinen ja hyväntuulinen sekä heittää läppää. Lopputulos on sama. Ja takana on kans vuosia terapiaa ja koen et on tullu kehitystä, muttei ilmeisesti tarpeeksi. Olo on aika toivoton.

Kommentit (206)

Vierailija
61/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin ap:lle tanssikursseja, järjestetään monilla paikkakunnilla. Jo kursseilla on mukavaa ja taatusti tapaa naisia. Kun tanssitaito on kohdillaan, voi siirtyä lavoille, missä hyvin tanssiva mies löytää 100 %:sesti seuraa. On tämä ehkä helpompi tapa löytää sielunkumppani kuin tinderöinti.

Vierailija
62/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsetkö siis treffeille asti? Silloin vika ei liene ulkonäössä vaan käyttäytymisessäsi. Osaatko suhtautua naiseen ihmisenä? Mitä jos seuraavalle deitille puhuisit yhtä rennosti kuin kaverille? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos treffeillä tai jo ennen treffejä tuolla tavalla luettelet naiselle miksi olisit potentiaalisesti hyvä kumppani niin ei mikään ihme että treffit epäonnistuvat. Treffeilä on tarkoitus löytää itselleen sopiva kumppani, se ei ole mikään työhaastattelutilaisuus missä kysellään CV:tä. Kohtaa nainen ihmisenä ja keskustelkaa teille yhteisistä asioista ja mielenkiinnon kohteista, siitä mitä haluatte elämältä tulevaisuudessa ei siitä mitä kaikkea "hienoa" olette jo saavuttaneet elämänne aikana. Menkää treffeille missä on yhteistä tekemistä mistä tulee myös luonnollisesti keskustelun aihetta. Sillä koulutuksella ja ammatilla ei oikeasti ole yhtään mitään väliä ellette satu olemaan samassa ammatissa ja halua jutella pelkästään työasioista.

Mulle ainakin lähötkohtaisesti mies joka pröystäilee tutkinnollaan ja varallisuudellaan ja koittaa niillä kalastaa itselleen naista on jo lähtökohtaisesti deal breaker. En lähtisi edes treffeille sellaisen miehen kanssa. Kertoo vaan siitä että nainen on tällaiselle miehelle taas vain yksi meriitti ja suhde vain statuskysymys. Joku sellainen asia mikä pitää olla että voisi esittää muille miten hyvin on onnistunut elämässään. 

En mä mitään pröystäile, halusin vain sanoa että mulla on elämässä näennäisesti asiat hyvällä mallilla. Mut jotain teen väärin ja siksi naisia ei kiinnosta. Ja kyl mä rehellisesti luulen että se olisi monelle turn off jos olisin tän ikäisenä vaikka citymarketin kassalla duunissa :D

AP

Kuulostaa aika ikävältä suhtautumiselta. Mitä vikaa on, jos haluaa olla kassalla töissä vaikka viisikymppisenä? Paistaako susta kuitenkin joku ylimielisyys läpi?

Vierailija
64/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moukkamaista kuvata humalassa olevaa. Alan ehkä ymmärtää miksi toisia treffejä ei heru. Toivottavasti et kerro treffeilläni tuota tarinaa.

Vierailija
65/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, emme tiedä, millainen olet oikeasti, joten vaikeaa ottaa kantaa. Sinä itse kerrot näin, mutta deittikumppanisi sanoisivat ehkä jotain muuta. Oletko edes kysynyt heiltä asiaa?

Yleensä karsastan ihmisiä, jotka ihan ensimmäiseksi muistavat mainita koulutuksena. Siitä huolimatta, vaikka itselläni on AMK-tutkinto. Se kertoo heti, että luokittelet ihmisiä. Ethän muuten tässäkään sitä olisi kertonut. Useimmat ihmiset haluavat aitoa yhteyttä ihmisiin, ja etsivät sielunkumppania. Eivät CV-tekstiä. Ulkonäkö ja koulutus ovat pinnallisia asioita. Harva ihastuu niihin, ellei ole hyvin nuori tai pinnallinen. Ihminen haluaa sielunkumppanin.

Tarkoitan, että kun esim. nytkin mainitset heti tutkintosi, ihmettelet, ettei noin hyvä mies löydä seuraa. Aivan kuin olisit mielestäsi "erityislahja". Ja vika olisi vain naisissa, jotka eivät osaa sinua arvostaa.

Millaiset sosiaaliset taidot sinä omaat? Oletko empatiakykyinen ja miellyttävä muuten? Vai esitätkö vain "mukavaa tyyppiä"? Yleensä oikeasti mukavat saavat naisia; olivatpa rumia tai köyhiäkin. Rannalle jäävät ilkeät ja omahyväiset.

Deittikumppanit sanoo että oli mukavaa tai olin herrasmies, mutta että tuli kaverilliset fiilikset tai eivät usko että hommasta syntyisi mitään.

Enhän mä oo sanonu että vika on naisissa. Tai että olettaisin koulutuksella olevani jokin "catch". Jos luet aloitustekstin niin sanon siinä: "Olen varmaan liian tylsä tai epävarma." Miten sä sait tollasen käsityksen?

Sosiaaliset taidot on niin hyvät kuin mihin pystyn. Mulla on sosiaalista ahdistusta, jota olen hoitanut terapeutin kanssa. En sano että olisin mikään social butterfly, mutta olen aika paljon tehnyt työtä asian eteen joten en voi muuta sanoa kuin yrittäneeni parhaani.

En mä nyt mielestäni mikään ilkeä ihminen ainakaan ole. Mulla on monia kavereita joilla on ollu vakavia ongelmia elämässään ja ollaan oltu vastavuoroisesti toistemme tukena, et kyl mä aika empaattisena itseäni pitäisin.

AP

Mä luulen, että sä et vaan ole kohdannut Sitä Oikeaa. Kyllä sen tietää ja se kolahtaa kun sen oikean tapaa.

Ja eihän sitä kannata seurustella jos on vain kaverilliset tunteet. Olen joskus deittaillut miehiä joihin kaverilliset tunteet. Ja ei ole mitään seksuaalista himoa silloin, se on vaan velvollisuusseksiä ja suhde lässähtää nopeasti.

Vierailija
66/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moukkamaista kuvata humalassa olevaa. Alan ehkä ymmärtää miksi toisia treffejä ei heru. Toivottavasti et kerro treffeilläni tuota tarinaa.

Oon ihan järkyttynt, että ap teki tuollaista. Ei ketään saa hakata mutta olisin itsekin suuttunut jos joku alkaisi kuvata mua. Vaikka olisin selvinpäinkin. Mitä helvettiä.....

Vierailija
67/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois kuvitella että joku yksilö nainen edes kokeilumielessä ja pahimpaan puutteeseen haluis ap:tä

Onhan noita naisissakin seksiaddiktioituneita jotka hakee koko ajan uutta seuraa. Vai ei ole osunu sitten kohdalle. Harmi.

Toki mä vähän kusetan. Kyl muhun oli ihastunu yks naispuolinen kaveri joka on kertonu olevansa parisuhteissaan väkivaltainen ja kerran alkoi hakata muakin, kun loukkaantu jostain mun pilasta. Eikä siis hakannu mitenkään läpällä, vaan tuli mua kohti ja löi monta kertaa päähän. Hän on vieläpä harrastanu nyrkkeilyä, niin ne iskut oli aika kovia ja sain taltutettua hänet vaan painamalla voimalla seinää vasten.

No, ehkä sanomattakin selvää miksei tää nainen mulle kelvannut :D

AP

Tuota... Millainen se sinun pilasi oli jos se sai sinuun ihastuneen naisen hyökkäämään nyrkit pystyssä kimppuusi? Ja pilailetko usein? Kuulostaa nimittäin sekopäiseltä touhulta tuo mitä kuvailit.

Hän oli kännissä maassa istumassa ja yritin ottaa hänestä kuvan. Kamerassa oli joku ajastin ja hän meinasi ehtiä ylös ennen kuvan ottamista, joten tökkäsin häntä sormella ettei hän päässyt ylös. Tästä hän hermostui. Hoki että "etkö ota mua tosissaan?" ja alkoi hakata. Tämä tökkiminen on hänelle vissiin joku paha triggeri. Seuraavana päivänä hänen miehensä sanoi "sä olit kuulemma menny tökkäsemään x:ää? Joo se on paha virhe." :D

AP

Sormella tökkäämällä ei estetä ketään nousemasta ylös, eli tönäisy kuvaa varmasti paremmin. En ehkä itse menisi tönimään humalaista ihmistä, jonka tiedän olevan väkivaltainen. Tai ehkä tekisin kuten sinä, eli tönisin itseäni pienempiä. Se olisi turvallista.

Tykkäätkö yleensäkin härnätä ihmisiä? Olen nimittäin ollut pari kertaa treffeillä miesten kanssa jotka olivat kovia "haastamaan" eli vittuilivat päin naamaa. En ärsyyntynyt, mutta en myöskään halunnut enää tavata.

Tartuin tuohon kuvailemaasi välikohtaukseen siksi että ennen sitä vaikutit fiksulta. Nyt aloin miettiä, millaisissa porukoissa viihdyt. Tiedän ainakin mitä olisin ajatellut sekä sinusta että tuosta naisesta, jos olisin ollut näkemässä tuon nujakan. Olisin ajatellut että en halua olla tekemisissä kummankaan kanssa.

Kyllähän se sormella painaminenkin riittää, kun toinen on tarpeeksi kännissä. Olihan toi vähän hölmöä, mut olin itekin aika kännissä ja tuli nyt tollanen päähänpisto.

AP

Vierailija
68/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsetkö siis treffeille asti? Silloin vika ei liene ulkonäössä vaan käyttäytymisessäsi. Osaatko suhtautua naiseen ihmisenä? Mitä jos seuraavalle deitille puhuisit yhtä rennosti kuin kaverille? 

Kylhän sitä yrittää olla rennosti. Joskus onnistuu paremmin, joskus huonommin.

AP

Vierailija
69/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä tämä yksi tapahtuma ei kuitenkaan kuvaa mua 100 % ihmisenä tai kaikkea toimintaani.

AP

Vierailija
70/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois kuvitella että joku yksilö nainen edes kokeilumielessä ja pahimpaan puutteeseen haluis ap:tä

Onhan noita naisissakin seksiaddiktioituneita jotka hakee koko ajan uutta seuraa. Vai ei ole osunu sitten kohdalle. Harmi.

Toki mä vähän kusetan. Kyl muhun oli ihastunu yks naispuolinen kaveri joka on kertonu olevansa parisuhteissaan väkivaltainen ja kerran alkoi hakata muakin, kun loukkaantu jostain mun pilasta. Eikä siis hakannu mitenkään läpällä, vaan tuli mua kohti ja löi monta kertaa päähän. Hän on vieläpä harrastanu nyrkkeilyä, niin ne iskut oli aika kovia ja sain taltutettua hänet vaan painamalla voimalla seinää vasten.

AP

Tuota... Millainen se sinun pilasi oli jos se sai sinuun ihastuneen naisen hyökkäämään nyrkit pystyssä kimppuusi? Ja pilailetko usein? Kuulostaa nimittäin sekopäiseltä touhulta tuo mitä kuvailit.

Hän oli kännissä maassa istumassa ja yritin ottaa hänestä kuvan. Kamerassa oli joku ajastin ja hän meinasi ehtiä ylös ennen kuvan ottamista, joten tökkäsin häntä sormella ettei hän päässyt ylös. Tästä hän hermostui. Hoki että "etkö ota mua tosissaan?" ja alkoi hakata. Tämä tökkiminen on hänelle vissiin joku paha triggeri. Seuraavana päivänä hänen miehensä sanoi "sä olit kuulemma menny tökkäsemään x:ää? Joo se on paha virhe." :D

AP

Sormella tökkäämällä ei estetä ketään nousemasta ylös, eli tönäisy kuvaa varmasti paremmin. En ehkä itse menisi tönimään humalaista ihmistä, jonka tiedän olevan väkivaltainen. Tai ehkä tekisin kuten sinä, eli tönisin itseäni pienempiä. Se olisi turvallista.

Tykkäätkö yleensäkin härnätä ihmisiä? Olen nimittäin ollut pari kertaa treffeillä miesten kanssa jotka olivat kovia "haastamaan" eli vittuilivat päin naamaa. En ärsyyntynyt, mutta en myöskään halunnut enää tavata.

Tartuin tuohon kuvailemaasi välikohtaukseen siksi että ennen sitä vaikutit fiksulta. Nyt aloin miettiä, millaisissa porukoissa viihdyt. Tiedän ainakin mitä olisin ajatellut sekä sinusta että tuosta naisesta, jos olisin ollut näkemässä tuon nujakan. Olisin ajatellut että en halua olla tekemisissä kummankaan kanssa.

Kyllähän se sormella painaminenkin riittää, kun toinen on tarpeeksi kännissä. Olihan toi vähän hölmöä, mut olin itekin aika kännissä ja tuli nyt tollanen päähänpisto.

AP

Pakko nyt sanoa suoraan. Minä olen kohderyhmääsi eli korkeakoulutettu, kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista jne. Ja en koskisi tikullakaan mieheen joka tappelee humalassa ja vielä naisen kanssa. Se vaan kertoo ihmisestä niin paljon että päätyy tuollaiseen tilanteeseen.

Vierailija
71/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

AP

Pakko nyt sanoa suoraan. Minä olen kohderyhmääsi eli korkeakoulutettu, kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista jne. Ja en koskisi tikullakaan mieheen joka tappelee humalassa ja vielä naisen kanssa. Se vaan kertoo ihmisestä niin paljon että päätyy tuollaiseen tilanteeseen.

Mä oon ollu viimeks tappelussa ala-asteella. Tää nainen, ex-nyrkkeilijä, tulee mun päälle ja lyö mua useasti päähän. Mitä ihmeen vaihtoehtoja mulle tossa jää kuin painaa hänet seinää vasten? Jäädä siihen seisomaan ja toivoa etten saa aivovammaa? Ja ihan tällai yhteiskunnallisesta näkökulmastakin se on vähän ongelmallista, jos mies ei saa puolustaa itseään väkivaltatilanteessa ilman että leimataan väkivaltaiseksi.

AP

Vierailija
72/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että sinulla on sosiaalista ahdistusta. Sosiaaliset pelot voivat vaikuttaa vuorovaikutukseen siten, että se on hieman jäykkää tai vähemmän luontevaa alussa. Aika harva on muutenkaan parhaimmillaan, kun tapaa vieraan ihmisen ensimmäistä kertaa. Tarvitsisit lisää tapaamisia, että molemmilla olisi helpompaa ja luontevampaa. Oman mieheni kanssa oli aika jäykkää alussa ja nyt vuosien päästä en uskoisi, että kyseessä on edes sama ihminen kuin parilla ekoilla treffeillä. Arjessa meillä on tosi hauskaa yhdessä.

Ehdottaisin, että keksisit treffeiksi jotain muuta kuin kahvilassa pöydän ääressä istumisen. Siinä on koko ajan pakko olla kasvotusten ja keksiä fiksua sanottavaa. Mutta jos menette sen sijasta tekemään yhdessä jotain, vaikka keilaamaan, pelaamaan bilistä tai mitä nyt ikinä tykkäät tehdä, niin tilanne heti armollisempi. Hiljaiset hetket on luontevia ja yhdessä tekemisestä tulee jo sitä me-henkeä. Tarvitset vain aikaa, että joku viitsii tutustua sinuun kunnolla ajan kanssa. Tunnistan tuon epätoivoisen olon, sillä itse pyörittelin joskus samoja asioita päässäni, että miksi mikään juttu ei kanna alkua pidemmälle. Onneksi tarvitset vain sen yhden, joka hyväksyy ja tykkää. Tsemppiä!

Vierailija
73/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä tämä yksi tapahtuma ei kuitenkaan kuvaa mua 100 % ihmisenä tai kaikkea toimintaani.

AP

Ei varmasti, mutta ihan riittävästi kuvaa joka tapauksessa. 

Vierailija
74/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei yksi hölmö teko kuvaakaan koko ihmistä mutta treffikulttuurissa ollaan kuitenkin kokoajan linssin alla niin siksi ehkä kannattaa miettiä että mitä puhuu...tarkoitin vaan että toivottavasti et tuota tarinaa ensimmäisenä ole kertomassa vaikka jotain koomistakin tuosta tilanteesta vähän löytyy :D

Onnea etsintään!

Vierailija
75/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ihan järkyttynt, että ap teki tuollaista. Ei ketään saa hakata mutta olisin itsekin suuttunut jos joku alkaisi kuvata mua. Vaikka olisin selvinpäinkin. Mitä helvettiä.....

Kuulostaa ihan joltain wt-meiningiltä.

Vierailija
76/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näytät?

Vierailija
77/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koulutus?

Vierailija
78/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei yksi hölmö teko kuvaakaan koko ihmistä mutta treffikulttuurissa ollaan kuitenkin kokoajan linssin alla niin siksi ehkä kannattaa miettiä että mitä puhuu...tarkoitin vaan että toivottavasti et tuota tarinaa ensimmäisenä ole kertomassa vaikka jotain koomistakin tuosta tilanteesta vähän löytyy :D

Onnea etsintään!

Juu, en oo tota kyllä koskaan treffeillä kertonu. Joskus saattanu kertoa että yks nainen hakkas mua, mut en sen enempää.

AP

Vierailija
79/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

AP

Mä oon ollu viimeks tappelussa ala-asteella. Tää nainen, ex-nyrkkeilijä, tulee mun päälle ja lyö mua useasti päähän. Mitä ihmeen vaihtoehtoja mulle tossa jää kuin painaa hänet seinää vasten? Jäädä siihen seisomaan ja toivoa etten saa aivovammaa? Ja ihan tällai yhteiskunnallisesta näkökulmastakin se on vähän ongelmallista, jos mies ei saa puolustaa itseään väkivaltatilanteessa ilman että leimataan väkivaltaiseksi.

AP

Tiesin että vetoat tuohon. Jätit myös pois sen kohdan että menit itse tönäisemään väkivaltaista, humalaista ihmistä. Kyllä tuo ihan oikea tappelu oli minun näkökulmastani. Ehkä olen liian jyrkkä noihin tilanteisiin tottuneen ihmisen mielestä, kun itse en ole tuollaista todistanut enkä varsinkaan tuollaiseen osallistunut. Tuntuu kummalliselta että pidät tuota tilannetta jotenkin huvittavana.

Enkä kyllä siltikään halua olla tekemisissä tuollaisiin tilanteisiin päätyvän miehen kanssa, vaikka miten miehellä pitää olla yhteiskunnallisia oikeuksia puolustaa itseään.

Vierailija
80/206 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, alkaa minullekin pikku hiljaa valjeta miksi ne ap:n etsimät sosiaaliset, sivistyneet ja koulutetut naiset eivät oikein lämpene.