Mikä olisi palkkatoiveesi tähän tehtävään?
Yritys: Turun alueen monipuolisimmista timantti-, maarakennus- ja purkualan toimijoista.
Työtehtävät
Toimistossa hoidetaan kaikki yrityksen back office-tehtävät. Tehtäviisi kuuluvat mm.
-Osto- ja myyntilaskutus
-Toiminnanohjausjärjestelmien monipuolinen käyttö
-Työaikakirjausten tarkistus ja ylläpito
-Kiinteistönhoidolliset paperityöt (esim. sopimusten laadintaa, asiakasyhteydenpitoa, tarkistuskäyntejä kohteissa, jne.)
-Muiden juoksevien asioiden hoitoa
Mikä olisi palkkatoiveesi tähän tehtävään? ja miksi?
Kommentit (26)
No ei tuosta kyllä yli kolmea tonnia makseta. 2500 sanoisin.
Millainen koulutus ja työkokemus sulla on?
13800€+ hammashoito + laaja työpaikkalääkäri + autoetu + 9vko vuosiloma + liikuntasetelit.
Taas vaaditaan paljon ja palkkaa maksettais ku apu assarille
Vierailija kirjoitti:
Vaaditaan paljon😅
Ei tuollaiseen työnkuvaan saa ketään tekijää millään liksalla..
10 000 euroa, koska en osaa noita hommia ja siksi työ olisi minulle erityisen stressaavaa, joten korvauksen pitää olla stressini arvoinen.
Minulla ei olisi minkäänlaista palkkatoivetta, koska en ylipäätään hakeutuisi tuohon työhön koska ei kuullosta kiinnostavalta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei olisi minkäänlaista palkkatoivetta, koska en ylipäätään hakeutuisi tuohon työhön koska ei kuullosta kiinnostavalta.
Älä huoli, ei sinua palkattaisikaan kun et osaa edes "kuulostaa" kirjoittaa oikein.
Onko toiminnanohjausjärjestelmät vaikeita opetella? -ei ap
Vierailija kirjoitti:
3500 €. Työnkuva on monipuolinen ja vaatii jo jonkin verran erikoisosaamistakin.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Apuassarin hommiahan nuo ovat?
3500 €. Työnkuva on monipuolinen ja vaatii jo jonkin verran erikoisosaamistakin.