Mitä mieltä miehestä, joka ei halua tavata julkisella paikalla esim.ravintolassa, kahvilassa
Häpeääkö minua? Olen sanonut hänelle, että jos mentäisiin johonkin, niin maksaisin totta kai oman osuuteni itse, mutta ei mitään vaikutusta. Tässä on ilmeisesti vain kaksi vaihtoehtoa, joko häntä hävettää näyttäytyä seurassani tai sitten hänellä on joku toinen. Ja mainitsen tässä vielä, etten ole ruma, koska kuitenkin joku ehdottaa sitä. Pitäisikö mielestänne lopettaa koko homma?
Kommentit (58)
Todennäköisesti hänellä on tyttöystävä/vaimo ja siksi ei voi näyttäytyä kanssasi julkisesti.
Varattu tai niin moukka ettei osaa käyttäytyä julkisilla paikoilla. Voi olla myös vaarallinen.
Vainon Kavgerit näkis ja käräyttäis.
Varattu tai pyörittää monta suhdetta yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vainon Kavgerit näkis ja käräyttäis.
Nyt korkki kiinni hetkeksi ja menet ottamaan vaikka pienet parin tunnin päikkärit.
En ymmärrä miten olet ylipäänsä päätynyt tuollaiseen tilanteeseen. Menitkö jo ensitapaamisella hänen kotiinsa vai kutsuitko hänen omaan kotiisi? En todellakaan olisi katsellut tuollaista alun alkaenkaan. Tottakai käydään yhdessä syömässä, kahvilla, ostoksilla jne. Alusta alkaen.
Tai sitten vaan mies joka ei tykkää kykkiä kahviloissa?
Mitä kaikkea olet ehdottanut?
Varattu, häpeää sinua tai hänellä on torikammo.
No missä tapasitten ensimmäisen kerran?
Vierailija kirjoitti:
No missä tapasitten ensimmäisen kerran?
Tavattiin kaupungilla, juteltiin ja hän halusi tulla heti käymään kotonani. Olen itsekin ollut tyhmä, tiedän sen. Ap
On myös kolmas vaihtoehto: mieltää suhteen seksisuhteeksi, eli haluaa nähdä sellaisissa merkeissä. Tosin ei tästäkään kannata ylitulkintoja vetää - itse olen nainen ja uudessa suhteessa haluan mieluiten nähdä aina kotona ja seksin merkeissä, koska ihastuneena sitä vaan haluaa olla toisen lähellä ja harrastaa seksiä. Ei kuitenkaan tarkoita kohdallani sitä, että suhde olisi "pelkkää" seksiä.
Ota selfie yhdessä miehen kanssa ja kerro sille, että laitat sen Facebookiin ja Instagramiin. Katsom miten reagoi.
Mitä mies vastaa, kun ehdotat esim ravintolaan menoa?
Mitä mies on kertonut syyksi, ettei halua nähdä julkisella paikalla?
Häpeää sua. Mulla oli takavuosina FWB-suhde itseäni 15 vuotta vanhemman miehen kanssa enkä halunnut näyttäytyä miehen seurassa julkisesti, kun oli niin papparaisen näköinen. Sama juttu teillä.
Mies voi pyörittää kolmen tai neljän naisen rinkiä. On tärkeätä, että kukin nainen uskoo olevansa ainoa. Jos joku muu näistä naisista näkee sinut miehen kanssa, miehen petos paljastuisi. Lisäksi useamman naisen pyörittäminen vaatii mieheltä tarkkaa aikataulutusta ja hyvää muistia, jotta muistaa, mitä kullekin naiselle on kertonut ja luvannut. On aika hankalaa. Omakohtaista kokemusta on.
M52
Pelimies. Juokse.