Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä lopettanut sheivaamisen 4kk tapailun jälkeen?

Vierailija
18.11.2022 |

Aikamoinen turn off ja eikö tuo kuulu ihan perus hygienaankin naisella?😒

M28

Kommentit (329)

Vierailija
1/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sillä hygienian kanssa ole muuta tekemistä kuin että se huonontua sheivaitessa.

100% silmäniloa se on ja tietty onhan sitä mukavampi sormeilla ja lipoa kielellä.

Tarpeeksi vanha mies

Vierailija
2/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lopetti meikkaamisen myös? Anna kun arvaan, ei laita hiuksiakaan enää ja kulkee kotona lökäverkkareissa ja crocseissa. Tai mikä pahinta, kulahtaneet villasukat jalassa 🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaaminen, perus hygieniaa just

Vierailija
4/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu hygieniaan sekä naisilla että miehillä. Ehkä protestoi kun säkään et pidä huolta hygieniastasi?

Vierailija
5/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa tehdä kehollaan just mitä haluu. Jos sulle ei kelpaa sheivaamaton nainen, niin herra on hyvä ja poistuu ovesata takavasemmalle.

Vierailija
6/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kyllästyi, kun et seurannut esimerkkiä ja alkanut itse sheivaamaan.

Vierailija
7/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisilla uusi normaali on nurmikko, koska kaikkien iho ei kestä jatkuvaa terällä höyläystä. 

Vierailija
8/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha. Onko suhde millä tolalla noin niinkuin muuten? Luulenpa että on hyvällä tolalla, nainen uskaltaa olla oma itsensä. Koettaisin silti hienovaraisesti vihjata että niittokonetta vois käynnistellä.

Oma vaimo sheivaa hartaasti ja tarkasti kun tietää että tykkään. Mä vastavuoroisesti pidän itsestäni huolta hänen mielikseen. Näin menty 32 vuotta. Tosi tarina.

Vierailija
9/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu hygieniaan sekä naisilla että miehillä. Ehkä protestoi kun säkään et pidä huolta hygieniastasi?

Miehellä vähän eri juttu, näyttää pieneltä pojalta jos sheivaa.

AP

Vierailija
10/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetti sheivaamisen mistä🤔 kainaloista

Vierailija
11/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta harva nainen jaksaa joka hetki pysyä täysin karvattomana. On normaalia, että välillä on ajanjaksoja, milloin karvojenpoisto kiinnostaa vähemmän. Karvanpoistorutiineissa on paljon eroja ihmisten välillä. Voihan olla, että naisesi jaksoi vain sen alkuhuuman ajan panostaa tuollaiseen karvattomuuteen ja nyt haluaisi vain olla oma rento itsensä. Jos et ole hänelle tuosta mitään sanonut, niin silloin hänen oletuksena on, että karvojen poistamattomuus on sulle ok.

Vierailija
12/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sheivattu nainen näyttää pikkutytöltä. Aikuisella naisella on karvat.

Vierailija
13/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa karvojen rehottaa. Talviturkki se pitää olla.

Vierailija
14/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on talvi, talvella ei sheivata.

Vierailija
15/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee saaneensa miehen koukkuun niin voi lösäyttää itsensä perusmoodiin.

Vierailija
16/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kyllästyi, kun et seurannut esimerkkiä ja alkanut itse sheivaamaan.

Tämä! Mä sheivasin sinkkuna ja suhteen alussa. Nyt ihan sama olla sheiaamatta, kun miehelläkin pöheikkö rehottaa.

Vierailija
17/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sheivaaminen perushygieniaan. Päin vastoin sheivaaminen aiheuttaa karvatuppitulehduksia, ihon ärsytystä ja rikkoutumista, joten kaikenlaisille bakteereille kehittyy lokoisat oltavat. Ja jos parisuhde on jostain ihokarvapöheiköstä kiinni, niin huonolla tolalla on asiat. Mieheni ainakin rakastaa minua karvoineni päivineni. Tuhahtelee sheivauksille, kun joskus kesäisin ympäristön paineen vuoksi vähän ajelen enimpiä pois. Ei ole miestä/naista karvoihin katsomista. Aivan muut asiat ratkaisevat.

Vierailija
18/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ja nainen näyttää pikku tytöltä. Pitäiskö olla huolissaan sun suuntautumisesta 😳🤢

Vierailija
19/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla naisilla uusi normaali on nurmikko, koska kaikkien iho ei kestä jatkuvaa terällä höyläystä. 

Mulla ei kestä iho alapään sheivaamista yhtään. Viikkokausia punaisia näppylöitä ja kutina on niin pahaa, että herään öisin siihen että raavin pil lu ni verille. Kävely pahentaa kutinaa niin paljon että olen joutunut kerran saikuttamaankin tämän takia, kun en voinut kävellä tai liikkua tai kutina alkoi heti. Ai niin ja saan sheivaamisesta aina myös hiivatulehduksen. Siis aina. Toivoisin että vitsailisin.

Vierailija
20/329 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on talvi, talvella ei sheivata.

Näin! Toki kukin tekee miten tykkää ympäri vuoden, mutta kyllä mun kesäaikaan tulee sheivattua ahkerammin kun kintut on näkyvillä ja uikkarissa tulee esiinnyttyä enemmän, talvella kun iho on muutenkin kuiva ja kaikelle käsittelylle herkkä niin turkki saa kasvaa.

Kyllä mä aloittajalle ehdottaisin naisen vaihtamista. Vaikka pumpattavaan, ne pysyy karvattomina aina jos sellaisena hankit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan