IS: Orgasmi yllätti Virven metsässä
Kommentit (413)
Ajatelkaa jos otsikko olisi ollut: Seppo yllättyi hevosen selässä - laukesi satulaan! Olisi syyte vähintään eläimiin sekaantumisesta
Ymmärrätte varmaan miksi ennen on ollut naisten satulat erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Kun persut pääsee hallitukseen, niin loppuu tuokin pervoilu.
Ai miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeskennellään nyt kaikki etteikö naisten hevosharrastuksessa "mukava fiilis satulassa" olisi merkittävässä osassa.
Entisaikaan naisten irstailu hevosen selässä estettiinkin naistensatulalla, jossa piti istua sivuttain. Tähän asti olen vilpittömästi luullut, että se johtui pitkistä hameista, kuten on selitetty.
Aika seksikielteistä porukkaa täällä. Vai onko se kateutta?
Mikä tuossa oli niinkuin ideana ilmoittaa moisesta jonnekin lehteen.?
Mielenvikaista.
Vierailija kirjoitti:
Mielenvikaista.
Arvelen, että ideana tuoda esiin vähemmän tunnettuja tapoja saada nautintoa. Puhutaan sitä turhemmistakin ilmiöistä, esimerkiksi jalkapallosta.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa jos otsikko olisi ollut: Seppo yllättyi hevosen selässä - laukesi satulaan! Olisi syyte vähintään eläimiin sekaantumisesta
No vähintään. Tai Jorma piteli tyttären lemmikkigerbiiliä, seisokki yllätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun persut pääsee hallitukseen, niin loppuu tuokin pervoilu.
Ai miten?
Ihan vilpittömästi kyselen. Alkaako Purra seurata virveä tämän metsäretkille, ettei vaan mitään tapahdu? Vai miten?
Vierailija kirjoitti:
Mielenvikaista.
En usko että kukaan on lehteen ilmoitellut! Toimittaja itse tai sen kaveri saanu orkut ja Virva on vain pseudonyymi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenvikaista.En usko että kukaan on lehteen ilmoitellut! Toimittaja itse tai sen kaveri saanu orkut ja Virva on vain pseudonyymi.
Todennäköisesti MeNaikkosten toimittaja on moden kaveri. Ovat keskenään siidereissä sepittäneet tämän tarinan metsäyllätysorgasmista ja siksi sitä ei ole saanut kyseenalaistaa eikä keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Mammoille huonoja uutisia;
"Useissa ratsastuskouluissa on asetettu ratsastajille enimmäispainorajoja, jotka vaihtelevat noin 75 kilosta sataan kiloon."
"En ole koskaan kokenut, että islanninhevonen olisi liian pieni kantamaan minua. Ei ole todellakaan tällaisten hyväkuntoisten ja terveiden hevosten kanssa milloinkaan ollut ongelmaa ratsastajan painon suhteen, minulla käy asiakkaana varmasti vielä paljon painavampiakin kuin itse olen, Janhunen pohtii.
Minunkin tuntemani islantilaiset nauroivat, kun keskustelin heidän kanssaan tästä aiheesta. Islannissa kaikki ratsastaa, ketkä haluaa ratsastaa. Issikat ovat kantaneet parin sadan kilon kuormia selässään, niin miksei siellä voisi tasapainoinen satakiloinenkin olla? Eikä hevosilleni ole ainakaan todellakaan mitään vaivoja aiheutunut, pikemminkin päinvastoin."
Jooo, kyllähän ne issikat jaksavat kantaa, mutta tykkääkö ne siitä, että joutuvat kantamaan jotain 100 kiloista läskiä?
Kyllä minäkin jaksaisin kantaa isoja painoja, mutta en minä siitä tykkäisi, jos joutuisin niitä kantamaan usein ja pakotettuna. Varmastikkin ne issikat mielummin olisivat kantamatta niitä isoja "painoja".
Vierailija kirjoitti:
Mielenvikaista.
Sama järjettömyys kun joillakin on tapana tiedottaa kuinka on ilmoittanut asiattomaksi sen tai tämän viestin tai koko ilmiantanut koko ketjun ylläpidolle.
Miksi se ei riitä, että tekee tuon ilmiannon/poistopyynnön jos kokee sen tarpeelliseksi? Miksi ne ihan kaikki omat tekemiset pitää nykyään tuoda julki ja oikein erikseen kertoa muille?
Kaikenlaista Regina-tason tuubaa pitää keksiä klikkien toivossa. Ja ihmisethän klikkaa. Ei näitä otsikoita muuten olisi.
Vinkvink seuraavaksi juttu Ristosta, jolla oli seisokki urologilla/koulussa/kaupassa ja miten siitä tokeni.
Minäkin sain orgasmin nuorena metsässä. Naitiin silloisen tyttöystävän kanssa metsässä. Nykyään se tuntuisi vähän liian extempore naida enää kovin usein metsässä. Silloin se oli ok, nyt joko naitattaa vähempi tai sitten on enempi mukavuuden haluinen olosuhteista?
Vierailija kirjoitti:
Virva tuli
En ma enää aja virvatulta, onpa kädessäni onnen kulta
Missähän nyt on se nainen joka väitti, että tuollainen on vain miesten fantasiaa, että nainen voi saada orkun hevosella ratsastaessa. :D
Orgasmi yllätti Sepin metsässä, näki tiltaltin, mälli lensi housuun välittömästi.
Seuraavaksi polkupyöräilevä Maire sai tuplaorkut Kontulan ostarilla.
Mammoille huonoja uutisia;
"Useissa ratsastuskouluissa on asetettu ratsastajille enimmäispainorajoja, jotka vaihtelevat noin 75 kilosta sataan kiloon."
https://yle.fi/a/3-7159847