IS: Orgasmi yllätti Virven metsässä
Kommentit (413)
Eiköhän toimittajat sepitä valtaosan näistä tarinoista, kun joka viikko pukkaa uutta pervoilua IL Plus, IS/MeNaiset jne. Vaikea uskoa, että Suomessa olisi niin paljon ihmisiä, jotka haluaa puhua intiimiasioistaan toimittajille.
Vierailija kirjoitti:
Missähän nyt on se nainen joka väitti, että tuollainen on vain miesten fantasiaa, että nainen voi saada orkun hevosella ratsastaessa. :D
Ja siitä se idea sitten lähtikin...
t: virva
Rämpyttimiä pöksyyn, kuten mainoksessa.
Räjähtävä O.
vanhakyynikko kirjoitti:
Tätä minä olen aina epäillytkin.
Tyttöjen ja naisten heppaharrastus on itse asiassa orgasmin hakemista.
Pikkulikat keppihevosilla ja isot tytöt oikeilla hevosilla.
"On mahtavaa tuntea joku iso eläin jalkojen välissä."
Miehillä on moottoripyörät tätä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun persut pääsee hallitukseen, niin loppuu tuokin pervoilu.
Ai miten?
Perussuomalaiset ovat vuosikausia vaatineet eläinteensekaantumista kriminalisoitavaksi.
Naisen orgasmi on edelleen uutinen. Ei sillee kiva että heppatytöt seksualisoidaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi yllätti Sepin metsässä, näki tiltaltin, mälli lensi housuun välittömästi.
Västäräkistäkin vähäsen, mutta sitten näin närhen munat ja enää käki kukkui kun karjahdellen vaivuin sammalen syleilyyn, kertaa vieläkin kokemastaan häkeltynyt "heikki" (nimi muutettu) tapahtumia keväisellä kävelylenkillä joka sai kokeneen eränkävijänkin yllättymään iloisesti..
Lue lisää viikonlopun ilta-panijasta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia toimintaa naisille kuntosalilla. Välillä salamavalotkin välkkyy. Siihen vaan täytyy tottua. Nainen nyt vaan on.🙂
mies54v
Kas kun ei ole ilotulitusrakettejakin.
Vierailija kirjoitti:
Voiko puuta halatessa saada orgasmin?
Toki voi, jos on sillä tavalla suuntautunut, vink, vink...
Minäkin pidän puista, mutta vain platoonisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeskennellään nyt kaikki etteikö naisten hevosharrastuksessa "mukava fiilis satulassa" olisi merkittävässä osassa.
Minusta tuo on jotenkin perverssiä.
Nojoo siis kai tohon tarvii jotain kiihottumista korvien välissäkin, vai pelkkä fyysinen tuntemusko saa aikaan. Kai sekin mahdollista sit. Tai sitte tää Virva ei tiedä mikä on orgasmi. Itse ainaki tarviin sen että oon lisäks oikeassa mielentilassa.
"Orgasmit eivät ole niin voimakkaita, että se häiritsisi ratsastusta tai tulisi epämiellyttävä olo"
Joo, ei tunnu tietävän. Sotkee orgasmin ehkä johonkin reisikramppiin tms.
Siis niitähän on kyllä monenlaisia. Ihan pieniä ja myös isoja ja voimakkaita. Klitorisorgasmeja, meditointiorgasmeja, uniorgasmeja, g-piste yhdistettynä klittaan on tietenkin paras. Jos sinä et kykene saamaan kuin yhdenlaisia, niin voisit laajentaa maailmankuvaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeskennellään nyt kaikki etteikö naisten hevosharrastuksessa "mukava fiilis satulassa" olisi merkittävässä osassa.
Nojoo siis kai tohon tarvii jotain kiihottumista korvien välissäkin, vai pelkkä fyysinen tuntemusko saa aikaan. Kai sekin mahdollista sit. Tai sitte tää Virva ei tiedä mikä on orgasmi. Itse ainaki tarviin sen että oon lisäks oikeassa mielentilassa.
"Orgasmit eivät ole niin voimakkaita, että se häiritsisi ratsastusta tai tulisi epämiellyttävä olo"
Siis niitähän on kyllä monenlaisia. Ihan pieniä ja myös isoja ja voimakkaita. Klitorisorgasmeja, meditointiorgasmeja, uniorgasmeja, g-piste yhdistettynä klittaan on tietenkin paras. Jos sinä et kykene saamaan kuin yhdenlaisia, niin voisit laajentaa maailmankuvaasi.
Laajennan siis täten maailmankuvaani epämiellyttäviin orgasmeihin. Myönnän kapeakatseisuuteni: itselläni on kokemuksia ainoastaan miellyttävistä. I stand corrected.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama fiilis, eikä normaalit ihmiset todellakaan hetkuta itseään ratsailla vartavasten niin että saa orkkuja. Eikä sen enempää kuntosalillakaan. Noloa.
No ei siinä mitään hetkutusta tarvitse. Minulla tulee helposti orgasmi lenkillä ja tietyissä liikkeissä punttisalilla. Usein menen kuitenkin vessaan ja hoidan itseni käsin loppuun ja jatkan treeniä.
Hirvi yllätti Tyynen metsässä: En ole sellaista järkälettä ennen tuntenut pöksyissäni!
Klik.
Käy ilmi että Tyyne kakki housuun kun näki maassa hirven sarvet.
Vierailija kirjoitti:
Naisista on lähes päivittäin näitä voimaannuttavia seksijuttuja! Onko ollut uutista kun mies laukesi pöksyihin?
Vakavasti puhuen.. Kertoo paljon nykyajasta, että naisen nautinto on edelleen uutinen. Miehistä ei vastaavia uutisia ole, koska sehän on ihan normijuttu että miehet tulee.
Itse en välittäisi noita uutisia lukea, mutta kai niitä on niin kauan oltava, että tajutaan naisillakin olevan viettinsä. Näitä keskusteluja aiheesta luen sen sijaan mielelläni. En ole aikoihin nauranut näin.
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan Virvalle. Osa naisista ei saa edes kumppanin kanssa. En tajua miks seksiasiat ja orgasmiasiat levitetään julkisuuteen..
Mitä enemmän seksuaalisuutta ja naisen orgasmia pidetään tabuna sitä hankalampaa asioista on koskaan puhua ja sitten tyttärille näytetään sitä hyssyttelyn esimerkkiä. Mitä pahaa noiden juttujen julkaisemisesta on? Ja ainahan ne voi jättää lukematta jos pahaa tekee.
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi yllätti Sepin metsässä, näki tiltaltin, mälli lensi housuun välittömästi.
Saattaa hyvinkin olla.
Tiltaltin rytmi on sen verran kiivas, että Sepiltä pitkän selibaatin jälkeen voi tulla siittiöt housuihin.
Til til til til tal til til til tal jne..
Rytmiä veressä tipulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laajennan siis täten maailmankuvaani epämiellyttäviin orgasmeihin. Myönnän kapeakatseisuuteni: itselläni on kokemuksia ainoastaan miellyttävistä. I stand corrected.
Tietenkin nuo kaikki orgasmit on miellyttäviä. Mutta ne on kaikki myös erilaisia. Ja siitä sinulla ei ilmeisesti ole mitään kokemusta.
Ihan kuin koko ketju olisi täynnä ääliöitä. Siis ettekö te muut naiset saa liikunnan ohessa ikinä orgasmeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama fiilis, eikä normaalit ihmiset todellakaan hetkuta itseään ratsailla vartavasten niin että saa orkkuja. Eikä sen enempää kuntosalillakaan. Noloa.
No ei siinä mitään hetkutusta tarvitse. Minulla tulee helposti orgasmi lenkillä ja tietyissä liikkeissä punttisalilla. Usein menen kuitenkin vessaan ja hoidan itseni käsin loppuun ja jatkan treeniä.
Onhan tuokin varmaan rankkaa treenata, jos pitää aina välissä käydä rämpyttämässä itseään vessassa.
Ihan normaalia toimintaa naisille kuntosalilla. Välillä salamavalotkin välkkyy. Siihen vaan täytyy tottua. Nainen nyt vaan on.🙂
mies54v