IS: Orgasmi yllätti Virven metsässä
Kommentit (413)
Voiko puuta halatessa saada orgasmin?
Eläimet ja orgasmit ei sovi yhteen.
Siis nyt on aivan uskomattoman vahva ja itsenäinen, voimaantunut naine kyseessä!!! Siis WAU!! ; )
Lisää tätä voimaantumista suominaiset, nyt heti! Oikea rohkelikko muille naisille! MUISTA, että ne on ainoastaan katkerat setämiehet ketkä kritisoi, joten elä välitä kritiikistä!
You go girl!!!!
Queen Slay!!!
Minutkin yllätti orkku metsässä. Kuselle piti mennä, mutta ravistin liian kauan, niin pussithan siinä tyhjeni.
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan Virvalle. Osa naisista ei saa edes kumppanin kanssa. En tajua miks seksiasiat ja orgasmiasiat levitetään julkisuuteen..
Niimpä. Yhtä hyvin olisi voinut tulla hevosen selässä pas*kahätä. Olisiko silloin ollut myös tarpeellista kirjoittaa siitä lehteen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeskennellään nyt kaikki etteikö naisten hevosharrastuksessa "mukava fiilis satulassa" olisi merkittävässä osassa.
Minusta tuo on jotenkin perverssiä.
Nojoo siis kai tohon tarvii jotain kiihottumista korvien välissäkin, vai pelkkä fyysinen tuntemusko saa aikaan. Kai sekin mahdollista sit. Tai sitte tää Virva ei tiedä mikä on orgasmi. Itse ainaki tarviin sen että oon lisäks oikeassa mielentilassa.
"Orgasmit eivät ole niin voimakkaita, että se häiritsisi ratsastusta tai tulisi epämiellyttävä olo"
Joo, ei tunnu tietävän. Sotkee orgasmin ehkä johonkin reisikramppiin tms.
Kun persut pääsee hallitukseen, niin loppuu tuokin pervoilu.
Mutta vakavasti puhuen, onhan se täysin mahdollista saada orgasmi pumppaamalla keskivartalon lihaksilla. Varmaan suuri osa naisista on kokenut jotakin vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeskennellään nyt kaikki etteikö naisten hevosharrastuksessa "mukava fiilis satulassa" olisi merkittävässä osassa.
Nojoo siis kai tohon tarvii jotain kiihottumista korvien välissäkin, vai pelkkä fyysinen tuntemusko saa aikaan. Kai sekin mahdollista sit. Tai sitte tää Virva ei tiedä mikä on orgasmi. Itse ainaki tarviin sen että oon lisäks oikeassa mielentilassa.
"Orgasmit eivät ole niin voimakkaita, että se häiritsisi ratsastusta tai tulisi epämiellyttävä olo"
Hevonen voi kuitenkin häiriintyä ja omalla letkullaan reagoi ratsastajan jippii huutoihin!
Apua, nauran täällä vedet silmissä ja perhe kyselee, että mikä noin naurattaa :D
Vierailija kirjoitti:
Pieksikö hän katajan oksalla nipukkaansa?
Nuin ne naisten orkasmin tehtiin isomummun aikaan. Risuilla ja katajilla, eipä ollut mitään dildoja.
Epämiellyttävä olo voisi varmaan tulla siitä kun eläimestä kyse. Miten hän voi fillaroida, yllättääkö orkku.
Ei kannata lähteä iltalenkille. Orgasmi voi yllättää. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tunnen jotain kehossani. Nyt pitää soittaa lehtiin!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama fiilis, eikä normaalit ihmiset todellakaan hetkuta itseään ratsailla vartavasten niin että saa orkkuja. Eikä sen enempää kuntosalillakaan. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hevonen voi kuitenkin häiriintyä ja omalla letkullaan reagoi ratsastajan jippii huutoihin!
Tuskin se hevonen siitä kiihottuu vaikka ratsastaja huutaisi orkuissaan jippii :D
Naisista on lähes päivittäin näitä voimaannuttavia seksijuttuja! Onko ollut uutista kun mies laukesi pöksyihin?
Virvojen takia käyn aina haistelemassa salaa satuloita kun tulee tilaisuus.
Ihan varmasti ei olisi yleishyväksyttävää, jos vaikka Rauno harrastaisi metsästyskoiria ja niiden kanssa metsäillessä saisi orkkuja ja soittaisi asiasta lehtiin.