IS: Orgasmi yllätti Virven metsässä
Kommentit (413)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeskennellään nyt kaikki etteikö naisten hevosharrastuksessa "mukava fiilis satulassa" olisi merkittävässä osassa.
Minusta tuo on jotenkin perverssiä.
Sama fiilis, eikä normaalit ihmiset todellakaan hetkuta itseään ratsailla vartavasten niin että saa orkkuja. Eikä sen enempää kuntosalillakaan. Noloa.
No ei siinä mitään hetkutusta tarvitse. Minulla tulee helposti orgasmi lenkillä ja tietyissä liikkeissä punttisalilla. Usein menen kuitenkin vessaan ja hoidan itseni käsin loppuun ja jatkan treeniä.
Onhan tuokin varmaan rankkaa treenata, jos pitää aina välissä käydä rämpyttämässä itseään vessassa.
Ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeskennellään nyt kaikki etteikö naisten hevosharrastuksessa "mukava fiilis satulassa" olisi merkittävässä osassa.
Sama fiilis, eikä normaalit ihmiset todellakaan hetkuta itseään ratsailla vartavasten niin että saa orkkuja. Eikä sen enempää kuntosalillakaan. Noloa.
No ei siinä mitään hetkutusta tarvitse. Minulla tulee helposti orgasmi lenkillä ja tietyissä liikkeissä punttisalilla. Usein menen kuitenkin vessaan ja hoidan itseni käsin loppuun ja jatkan treeniä.
Sama, lenkin jälkeen onkin ihana palata kotiin miehen luo. Seksi on oikein hyvää kun on esileikkinyt itsensä lenkillä vireeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuokin varmaan rankkaa treenata, jos pitää aina välissä käydä rämpyttämässä itseään vessassa.
Siis rämpyttämässä? Kuka kutsuu alapään koskettamista rämpyttämiseksi? Joko olet mies, joka ei saa naiselleen orgasmia tai nainen, joka ei kykene saamaan orgasmeja. Tai sit olet teini, joka ei tiedä orgasmin iloista vielä mitään.
Ihanaa kun tämäkin tapaus tuli ilmi. En ole ikinä kehdannut kenenkään kanssa puhua siitä, että liikkuessa alkaa tekemään seksiä mieli ihan valtavasti ja saan myös orgasmeja. Onneksi osaan tehdä sen täysin äänettä. Tietysti nämä on tosi paljon miedompia kuin g-pisteorgasmit. Ehkä samaa tasoa kuin klitorisorgasmit, mutta hyvin erilaisia. Ei mene jalat alta eikä onnen itkuakaan tule.
Kyllä naisen kroppa on mahtava! Saa liikunnan ilot monella eri tavalla.
Meillä miehen kanssa liittoa takana jo pian 15 vuotta. Aluksi meilläkin oli ihan normaali seksielämää eli touhuttiin päivittäin. Sitten asia pikkuhiljaa alkoi muuttua lasten myötä. Seksikerrat harvenivat ja osaksi minun väsymyksen vuoksi, koska paljon valvottuja öitä varsinkin yhden koliikkilapsen kanssa. Meillä meni monta vuotta, että seksiä oli ehkä 1-2 kertaa vuoden aikana ja kumpaakaan se ei tuntunut haittaavan. Nyt kun olen jo yli 50v ja lapset jo isoja, olen kuitenkin alkanut pitää omaa kivaa. En oikein osaa kuitenkaan täysin rentoutua ja viimeaikoina on käynyt muutaman kerran niin, että vaikka halut vähän lopahtavat, niin käsi silti vaan jatkaa hyväilyä. Se alkaa joskus tuntua vähän inhottavaltakin, joten olen teeskennellyt, että saan orgasmin. Käsi yleensä vetäytyy pois, mutta joskus herään siihen, että se "kävelee" kahden sormen avulla takaisin hävylleni ja aloittaa uudelleen hyväilyn. Väsyneenä en tietenkään saa orgasmia, joten joudun teeskentelemään uudestaan, koska en halua, että käteeni sattuisi. Tämä on aika turhauttavaa, enkä ole keksinyt mitään mikä auttaisi. Mietin kyllä yhtenä päivänä, että tilaisin ajan lääkäriin ja pyytäisin, että käsi joko kipsattaisi tai lastoitettaisi. Mitä te tekisitte minun tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo ollu tiedossa iät ja ajat.
Hepat + keppihevostelut on syystäkin tyttöjen ja naisten suosiossa.
Ei se nyt hevosesta johtunut vaan lihasten tietynlaisesta käyttämisestä. Kun jännittää alapäätä niin orgasmihan siitä tulee ja ihan sama mikä siinä alla on. Moottoripyöräkin käy.
Vierailija kirjoitti:
Meillä miehen kanssa liittoa takana jo pian 15 vuotta. Aluksi meilläkin oli ihan normaali seksielämää eli touhuttiin päivittäin. Sitten asia pikkuhiljaa alkoi muuttua lasten myötä. Seksikerrat harvenivat ja osaksi minun väsymyksen vuoksi, koska paljon valvottuja öitä varsinkin yhden koliikkilapsen kanssa. Meillä meni monta vuotta, että seksiä oli ehkä 1-2 kertaa vuoden aikana ja kumpaakaan se ei tuntunut haittaavan. Nyt kun olen jo yli 50v ja lapset jo isoja, olen kuitenkin alkanut pitää omaa kivaa. En oikein osaa kuitenkaan täysin rentoutua ja viimeaikoina on käynyt muutaman kerran niin, että vaikka halut vähän lopahtavat, niin käsi silti vaan jatkaa hyväilyä. Se alkaa joskus tuntua vähän inhottavaltakin, joten olen teeskennellyt, että saan orgasmin. Käsi yleensä vetäytyy pois, mutta joskus herään siihen, että se "kävelee" kahden sormen avulla takaisin hävylleni ja aloittaa uudelleen hyväilyn. Väsyneenä en tietenkään saa orgasmia, joten joudun teeskentelemään uudestaan, koska en halua, että käteeni sattuisi. Tämä on aika turhauttavaa, enkä ole keksinyt mitään mikä auttaisi. Mietin kyllä yhtenä päivänä, että tilaisin ajan lääkäriin ja pyytäisin, että käsi joko kipsattaisi tai lastoitettaisi. Mitä te tekisitte minun tilanteessa?
Olet trolli tai et niin vastaan tähän. En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että orgasmia haetaan rentoutumalla. En itse ainakaan saa rennolla vartalolla minkäänlaisia orgasmeja ikinä. Jännitän ja supistan alapäätä ja siten laukean. Eikä siihen edes käsiä tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet trolli tai et niin vastaan tähän. En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että orgasmia haetaan rentoutumalla. En itse ainakaan saa rennolla vartalolla minkäänlaisia orgasmeja ikinä. Jännitän ja supistan alapäätä ja siten laukean. Eikä siihen edes käsiä tarvitse.
Sinä nyt vaikutat muutenkin sellaiselta pälliltä, ettet ymmärrä paljon muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt hevosesta johtunut vaan lihasten tietynlaisesta käyttämisestä. Kun jännittää alapäätä niin orgasmihan siitä tulee ja ihan sama mikä siinä alla on. Moottoripyöräkin käy.
Tämä. Tietysti sellaiselle naiselle, joka ei orgasmia helposti saa voi olla vaikea ymmärtää näitä orgasmeja, jotka tulee lihasten tahattomasta jännittämisesta. Itse olen saanut unessa, erityisesti raskaana ollessa unessa useasti.
Toisaalta perusorgasminikin yhdynnässä perustuu lantion-
sekä reisi -ja pakaralihasten ja jännittämiseen. Ja saan vain kun olen päällä.
Ja nopeiten laukean itsetyydytyksessä seisten kun työnnän lantiota eteen ja pidän pakarat piukkana.
Samanlaisen kokemuksen sain pestessäni hampaita. G-piste taitaa sijaita minulla ikenissä ja kitapurjeessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt...
Varmasti, jos viimeisimmän naked atraksioonin pymvaarit on siellä katajoimassa nipukkaansa! Ei toimi enää vehje ja imboteljoonikin vaivaa! Sen Se peijoonin ohjelma aiheutti. Ei turpoo enää kuin vasaralla päälle lyömällä! Toivottavasti on akuutti vaiva.... ei krooninen...
Minusta hevosella ratsastaminen on perverssin näköistä.
Mahtaa vanhemmat olla ylpeitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittävän paljon paineita niin ei tarvitse alle mitään, tulee ihan unessa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko puuta halatessa saada orgasmin?
Helposti. Tikankolo, kikuli ja tuubi "asennusrasvaa" ja niin korpi raikuu, kun sinne huutaa... naisille oksantynkä, vetonivelen suojakumi ja nyt tarpeeseen se "asennusrasva" ja taas korpi raikuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojoo siis kai tohon tarvii jotain kiihottumista korvien välissäkin, vai pelkkä fyysinen tuntemusko saa aikaan. Kai sekin mahdollista sit. Tai sitte tää Virva ei tiedä mikä on orgasmi. Itse ainaki tarviin sen että oon lisäks oikeassa mielentilassa.
"Orgasmit eivät ole niin voimakkaita, että se häiritsisi ratsastusta tai tulisi epämiellyttävä olo"
Joo, ei tunnu tietävän. Sotkee orgasmin ehkä johonkin reisikramppiin tms.
Sama ilmiö kun alkaa juostessa vetää maitohapoille ja se tunne kun lihakset lopulta pääsee siitä pahimmasta yli niin ei tiedä kusiko alleen vai saiko tuon ns. orkun.
Täällä selkeästi trollailee ja vitsailee asiasta ihmiset joille ilmiö on vieras. Ne ketkä saa helposti orgasmeja ovat asiallisia.
Mietiskelin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojoo siis kai tohon tarvii jotain kiihottumista korvien välissäkin, vai pelkkä fyysinen tuntemusko saa aikaan. Kai sekin mahdollista sit. Tai sitte tää Virva ei tiedä mikä on orgasmi. Itse ainaki tarviin sen että oon lisäks oikeassa mielentilassa.
"Orgasmit eivät ole niin voimakkaita, että se häiritsisi ratsastusta tai tulisi epämiellyttävä olo"
Joo, ei tunnu tietävän. Sotkee orgasmin ehkä johonkin reisikramppiin tms.
Sama ilmiö kun alkaa juostessa vetää maitohapoille ja se tunne kun lihakset lopulta pääsee siitä pahimmasta yli niin ei tiedä kusiko alleen vai saiko tuon ns. orkun.
No ei ole kyllä ollenkaan sama ilmiö, sori nyt vaan. Kyllä orgasmin tunnistaa ihan siksi itsekseen vaikka se tulisikin yllättäen.
Oho, en ole tiennyt, että väestössä on näin paljon ihmisiä, jotka eivät saa liikuessaan tai edes seksissä orgasmia.
Siksi minä en hypi trampoliinilla.