DI-tutkinto nostaa miehen naisten suosioon
DI-tutkinto nostaa miehen naisten suosioon
43 % suomalaisista on korkeakoulututkinto
0,4 % on DI-tutkinto, sen verta vaikea on
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Ei se DI-tutkinto sen kummaisempi ole. Tuli teekkareiden kanssa samoja kursseja koluttua (fysiikan labroja, kemian labroja, ohjelmointia, matematiikkaa yms) ja eipä nuo niin kummoisia ole, vaikka yksi tarttuikin mukaan. Itse olen FM.
Todella harva saa tutkinnon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itse koen suurimman osan teekkareista sellaisina ikuisina lapsina tai vähintään ikuisina opiskelijajannuina. Ei nappaa.
Ihastun aina DI-miehiin töissä
Minä en, ne on lähes kaikki akkamaisia kitisijöitä ja kokevat että minä naisellisena DI-koulutuksen saaneena naisena olen vähäpätöisempi joten ovat yrittäneet sabotoida minun projektejani : / Juoksevat selkäni takana juoruamaan minusta pomoille ja keksimään juttuja, vain koska tienaan hieman enemmän kuin muutamat heistä. Kateellisia kyräilijöitä ja luusereita, säälin heidän naisystäviään ja vaimojaan.
Sinäkö et kitise akkamaisesti? 😌
Minulla olisi naisena jopa oikeus kitistä akkamaisesti, varsinkin jos pms päällä, mutten ole mikään toisia selkään puukottava kitisijä.
Kouluaikoina noi miehet olivat vielä ok, mutta jostain syystä työpaikan saatua nousee jokin neste hattuun ja lujaa, sitten iskee epävarmuus ja ikävä käytös toisia kohtaan alkaa, etenkin naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se DI-tutkinto sen kummaisempi ole. Tuli teekkareiden kanssa samoja kursseja koluttua (fysiikan labroja, kemian labroja, ohjelmointia, matematiikkaa yms) ja eipä nuo niin kummoisia ole, vaikka yksi tarttuikin mukaan. Itse olen FM.
Jää iki-teekkariksi valmistumatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähkötekniikasta tippui porukkaa vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itse koen suurimman osan teekkareista sellaisina ikuisina lapsina tai vähintään ikuisina opiskelijajannuina. Ei nappaa.
Ihastun aina DI-miehiin töissä
Minä en, ne on lähes kaikki akkamaisia kitisijöitä ja kokevat että minä naisellisena DI-koulutuksen saaneena naisena olen vähäpätöisempi joten ovat yrittäneet sabotoida minun projektejani : / Juoksevat selkäni takana juoruamaan minusta pomoille ja keksimään juttuja, vain koska tienaan hieman enemmän kuin muutamat heistä. Kateellisia kyräilijöitä ja luusereita, säälin heidän naisystäviään ja vaimojaan.
Sinäkö et kitise akkamaisesti? 😌
Minulla olisi naisena jopa oikeus kitistä akkamaisesti, varsinkin jos pms päällä, mutten ole mikään toisia selkään puukottava kitisijä.
Kouluaikoina noi miehet olivat vielä ok, mutta jostain syystä työpaikan saatua nousee jokin neste hattuun ja lujaa, sitten iskee epävarmuus ja ikävä käytös toisia kohtaan alkaa, etenkin naisia kohtaan.
Niinkö? En ole vastaavaa huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii on
vaikka kaikki tietää koneen olevan vaikeampi ja arvostetumpi
Mistä tietää että joku on DI?
- Hän kyllä kertoo sen itse.
Mulle on ihan sama onko mies insinööri vai diplomi-insinööri. Joo, teekkareilla koulutus on pidempi ja kurssit haastavampia. Olen seurustellut sekä kahden diplomi-insinöörin sekä yhden insinöörin kanssa ja todennut että viimeisimmäksi mainittu insinööri oli heittämällä älykkäämpi (myös sosiaalisesti) kuin kaksi mainittua DI:tä. Kysyin joskus nykyiseltä mieheltäni "mikset hakis Aalto-yliopistoon ja hankkis sen yliopistokoulutuksen "pelkän" insinööriyden päälle?" niin totesi vaan että "ei ole mitään tarvetta saada sitä diplomi- etuliitettä nimikkeeseeni, lisäksi meidän firmassa DI:t tekee samaa työtä kuin insinöörit mutta on enemmän johtotehtävissä ja ne ei mua kiinnosta". Ja ei, en tässä dissaa diplomi-insinöörejä, oma kokemus vain on tämä.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin lääkärit :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni on töissä tällä hetkellä, lähtenyt ajat sitten kesken opintojen, kun tuli hyväpalkkaisia tarjouksia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Hän kyllä kertoo sen itse.Sama kuin lääkärit :D
Lääkärit eivät kyllä kerro, koska seuraavaksi on jono edessä... kun sähän voisit vähän katsoa tuota Ilarin ihottumaa.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran, kun on erehtynyt vastaamaan toteamukseen sähän oot insinööri... En olen, olen DI. Ja näkee kysyjän pöllähtäneen ilmeen, niin ei vaan jaksa vastata lopulta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Nostaako silloinkin, jos ei ole lainkaan alansa työtehtävissä..?
Mikä on alansa työtehtävä? Ei sellaista ammattia ole kuin DI.
Ollaan naureskeltu, että tuo asiantuntija on opinnoissaan suorittanut varmaan yhden kurssin, mikä suoranaisesti liittyy hänen nykyisiin tehtäviinsä. No, kesätyö yliopistolla oli hyvä pohja, siitä oppi sellaisia käytännön juttuja, mitkä ovat olleet avainasemassa päästäkseen niihin ensimmäisiin työpaikkoihin.
Sinällään tuo on todennut, että kyllä sen huomaa töissä, kuka on koulutetumpi ja kuka ei, ero on lähinnä siinä, että miten osaa ottaa itse asioista selvää ja miten omaksuu uudet jutut.
Jotenkin seksikästä kun kuulee miehen olevan DI
Ei enää ikinä insinööriä, ei dippa eikä tavallista. Elämä ei pyöri yksinomaan numeroiden ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin seksikästä kun kuulee miehen olevan DI
Nii
hih
Vierailija kirjoitti:
Saisimpa korkealaatuisen DI-miehen haarojeni väliin
Tasoa lapsiin!
Sinun äpärilles riittää kun saisit edes kuu-rin mälliä haarojes väliin dildon lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei enää ikinä insinööriä, ei dippa eikä tavallista. Elämä ei pyöri yksinomaan numeroiden ympärillä.
Yllättävän moni asia helpottuu, kun on numerot hallinnassa. Ottaako firman työsuhde-etuna auto vai ei... Sitten lasketaan mitä se tulee maksamaan vs. oma auto.