DI-tutkinto nostaa miehen naisten suosioon
DI-tutkinto nostaa miehen naisten suosioon
43 % suomalaisista on korkeakoulututkinto
0,4 % on DI-tutkinto, sen verta vaikea on
Kommentit (98)
Kuka nyt jonkun tylsän teekkarin kanssa seurustelisi? :D
Itse arvostan DI-naisia suuresti. Tai yleensäkään naisia jotka ovat vaivautuneet panostamaan johonkin kovan alan tutkintoon.
Epäilen että hyvän elintason takaavaa tutkintoa arvostetaan sukupuolesta riippumatta. Tai ainakin pitäsi arvostaa, jos mielii normaalin keskiluokkaisen perheen saada kasaan,
Saisimpa korkealaatuisen DI-miehen haarojeni väliin
Tasoa lapsiin!
Jaa, itse koen suurimman osan teekkareista sellaisina ikuisina lapsina tai vähintään ikuisina opiskelijajannuina. Ei nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itse koen suurimman osan teekkareista sellaisina ikuisina lapsina tai vähintään ikuisina opiskelijajannuina. Ei nappaa.
Ihastun aina DI-miehiin töissä
Vierailija kirjoitti:
Näin
Pelkkä tutkinto ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt jonkun tylsän teekkarin kanssa seurustelisi? :D
Sillä ei olekaan vielä tutkintoa.
Ei.
Kierrän insinöörit kaukaa ja jos kyseessä DI niin vaihdan toiselle puolelle katua tai lähden karkuun.
No joo, kai joku tusina-DI menettelee myöskin, mutta korppi on kuitenkin aina korppi:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4133128/armeija-ja-korpin-natsat
DI
Siinä mies jota kärkyn ja haluan vaikka väkisin
Lapsille hyvät lähtökohdat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en, ne on lähes kaikki akkamaisia kitisijöitä ja kokevat että minä naisellisena DI-koulutuksen saaneena naisena olen vähäpätöisempi joten ovat yrittäneet sabotoida minun projektejani : / Juoksevat selkäni takana juoruamaan minusta pomoille ja keksimään juttuja, vain koska tienaan hieman enemmän kuin muutamat heistä. Kateellisia kyräilijöitä ja luusereita, säälin heidän naisystäviään ja vaimojaan.
Onko tämä tosissaan joku juttu vai heitättekö vitsiä? :'D
MIeheni on DI ja en ole kyllä koskaan edes ajatellut asiaa sen enempää, meneekö hän ihan hukkaan nyt kaltaisellani tutkintoa arvostamattomalla moukalla? :D
DI on kulttuurievoluution huippu. Ja muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä tosissaan joku juttu vai heitättekö vitsiä? :'D
MIeheni on DI ja en ole kyllä koskaan edes ajatellut asiaa sen enempää, meneekö hän ihan hukkaan nyt kaltaisellani tutkintoa arvostamattomalla moukalla? :D
Tutkinnon saa todella harva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en, ne on lähes kaikki akkamaisia kitisijöitä ja kokevat että minä naisellisena DI-koulutuksen saaneena naisena olen vähäpätöisempi joten ovat yrittäneet sabotoida minun projektejani : / Juoksevat selkäni takana juoruamaan minusta pomoille ja keksimään juttuja, vain koska tienaan hieman enemmän kuin muutamat heistä. Kateellisia kyräilijöitä ja luusereita, säälin heidän naisystäviään ja vaimojaan.
Sinäkö et kitise akkamaisesti? 😌
Vierailija kirjoitti:
Saisimpa korkealaatuisen DI-miehen haarojeni väliin
Tasoa lapsiin!
juuri näin sisko
Nostaako silloinkin, jos ei ole lainkaan alansa työtehtävissä..?
Näin