Veitkö vauvan näytille työpaikallesi?
Minä vein aikoinaan ja ketään ei kiinnostanut. Olin pettynyt, sillä muiden työkavereiden vauvoista oltiin innostuneita.
Kommentit (145)
Miksi ihmeessä veisin? Ei minua voisi vähempää kiinnostaa toisten lapset, lapsenlapset, lemmikit jne. En odota muiltakaan kiinnostusta omiani kohtaan.
Kyllä aion käydä näyttämässä työpaikalla, minulla on mukavat työkaverit. En jaksa ketään kotiini rotinoille kutsua.
En muistaakseni käynyt, mutta olimme siihen aikaan tiivis nuorten perheiden porukka töissä, joten tapasimme lapset (vauvat myös) mukanamme vapaa-ajalla useinkin.
Kävin työpaikalla ihan asiakkaan roolissa vauvan kanssa ja näytin häntä samalla.
Joskus muut naiset tuo ja se on jotenkin tuskaista kun pitäisi muka kiinnostaa joku rääkyvä sinappitykki jota ei erota toisesta jos ne laittaa vierekkäin samoissa vaatteissa.
Jaaha, vastauksista päätellen tänään ei oo kuntouttavaa työtoimintaa. :D
Älkää tuoko, ketään ei kiinnosta tai jos kiinnostaa, niin tulee itse katsomaan. Jotenkin ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin ja perjantaipullokin on taidettu jo korkata. Kohta alkaa itkettää ja tulee äitiä ikävä.
Onhan se vaivaannuttavaa, kun pitää esittää että kiinnostaa , ettei nyt ihan loukkaisi pentunsa esittelijää.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen tunnut tietävän kun makaat palstalla aamusta iltaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin ja perjantaipullokin on taidettu jo korkata. Kohta alkaa itkettää ja tulee äitiä ikävä.
Ihanaa kun paljastat vahingossa asioita omasta elämästäsi
Oon käynyt molempien vauvojen kanssa työpaikalla, mutten niinkään esittelemässä niitä vaan moikkaamassa työkavereita. Vauvaa kun ei sattuneesta syystä voi jättää yksin kotiin vaikka lounaan ajaks.
Vierailija kirjoitti:
En vienyt vartavasten näytille, mutta jouduin ottamaan vauvan mukaan, kun kävin allekirjoittamassa jotain papereita. Kyllä työkavereita kiinnosti, oli myös niitä ärsyttäviä iholle tulevia lässyttäjiä, jotka eivät muuten kanssani ole mitenkään läheisiä.
Todennäköisesti kohteliaisuudesta kävivät lässyttämästä, etteivät vaikuttaisi liian tylyltä vauvaa kohtaan.
Minusta on ihanaa, kun työkaverit tuo lemmikkejään ja lapsiaan käymään työpaikalla. Siis oikeasti on, en ole yhtään ironinen tässä. Varsinkin pienet, alle kouluikäiset lapset ja koirat on ihan parasta piristystä <3
Muistakaa, äitylit, että nämä täällä persehedelmistä puhuvat on enimmäkseen naisia vihaavia miehiä. Tämä palsta on paska paikka.
Työpaikalla vauvoihin kohdistuu lievää kiinnostusta, ja harva vastustaa niiden sinne tuomista. Joku ilman tahtoaan lapseton voi olla eri mieltä.
Mun työkaveri jäi juuri äitiyslomalle ja toivon, että hän tuo vauvan näytille aikanaan. Pidän työkavereistani ja pidän lapsista, joten mikä mukavampi tapa rikkoa työpäivän arkea kun päästä tapaamaan työkaverin vauva?
No jos rehellisiä ollaan niin mieluummin rapsuttaisin jonkun koiraa kun kuuntelisin jonkun pikkukallen huutoa töissä.
En vienyt vartavasten näytille, mutta jouduin ottamaan vauvan mukaan, kun kävin allekirjoittamassa jotain papereita. Kyllä työkavereita kiinnosti, oli myös niitä ärsyttäviä iholle tulevia lässyttäjiä, jotka eivät muuten kanssani ole mitenkään läheisiä.