Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen miten suhtaudut, jos tapaamasi mies tienaa hyvin nettipokerilla?

Vierailija
17.11.2022 |

Voisitko seurustella miehen kanssa, joka tekee rahaa verkossa nettipokerilla? Tämä luo vapautta asua missä päin maailmaa vaan.

Kommentit (179)

Vierailija
121/179 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuisin paljon epäilevämmin kuin ihmiseen jolla on oikea työ. Kyllä, sanoin "oikea". Yritä kestää kun kerran kysyit.

Tuollainen valinta kertoo että ihminen haluaa päästä elämässä helpolla. Vippaskonstien etsimiseen kulutetaan valtavasti energiaa, perinteinen työnteko on myrkkyä. Näin minun tuntemani pelaajat ainakin toimivat, vaikka en tunne ketään joka eläisi vain pelaamisella. Ongelmaksi tuo muodostuu sitten jos pitäisi asua tuollaisen ihmisen kanssa. Kun se perinteinen työnteko tosiaan on myrkkyä, ja se koskee myös kotitöitä ja vastuun kantamista.

Vierailija
122/179 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään erityinen meriitti. Todella köyhä ja pinnallinen tapa elättää itsensä. Kukaan muu ei hyödy kuin itse.

Omalla kohdallani ajattelen, että on erittäin arvokasta, kun tietää kantaneensa kortensa kekoon ja tuoneensa työllään lisäarvoa muidenkin elämään.

Sama. Miettisin, että pelimies muutenkin, itsekäs ja ahne, todennäköisesti myös valmis kiertämään sääntöjä ja kusettamaan jos itse hyötyy. Ei jatkoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/179 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni nykyään ammattipokeripelurit pelaavat vain turnauksissa, netissä pelaavat enää pikkunilkit.

Kyllä netissä pelaa moni ihan "työkseen", vaikka turnauksissa toki on mahdollista voittaa merkittäviä summia. Nettipelaaminen on sitä arkipäiväisempää puurtamista.

Vierailija
124/179 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäistä ja syressaavaa yötyötä. Voi vaikuttaa pitemmän päälle tyypin psyykeeseen.

Luulisi, että nettipokeria voi pelata ihan mihin aikaan tahansa?

Sä pelaat siihen aikaan kun se on kannattavinta eli muut pelaajat todennäköisesti ovat rapakon takana.

Eli kannattaa herätä aamulla aikaisin ylös pelaamaan, kun muut ovat siellä hieman väsyneitä illalla. 

Vierailija
125/179 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtautuisin paljon epäilevämmin kuin ihmiseen jolla on oikea työ. Kyllä, sanoin "oikea". Yritä kestää kun kerran kysyit.

Tuollainen valinta kertoo että ihminen haluaa päästä elämässä helpolla. Vippaskonstien etsimiseen kulutetaan valtavasti energiaa, perinteinen työnteko on myrkkyä. Näin minun tuntemani pelaajat ainakin toimivat, vaikka en tunne ketään joka eläisi vain pelaamisella. Ongelmaksi tuo muodostuu sitten jos pitäisi asua tuollaisen ihmisen kanssa. Kun se perinteinen työnteko tosiaan on myrkkyä, ja se koskee myös kotitöitä ja vastuun kantamista.

😆

Mun mies pelas ennen ammatikseen ja nyt on koti-isä joka hoitaa lähes kaikki kotityötkin lasten hoidon ohessa. Mä voin keskittyy "oikeisiin" töihin ja saa kotonakin levätä. (Toki hyvänä vaimona teen osan kotihommistakin) . Ei todellakaan ole mikään vadtuunpakoilija, vaikka toki palkkatöitä kartteleekin.

Vierailija
126/179 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ehdotin miehelleni, että ryhtyisi pokeriammattilaiseksi. Siksi, ettei tarvitsisi tehdä niin paljon töitä ja siksi, että olen varma, että hän pärjäisi siinäkin. Hän on matemaattisesti huippulahjakas ja todella innovatiivinen, pitkäjänteinen tyyppi. Kaikki mihin hän ryhtyy, onnistuu ja tuottaa rahaa, mutta pokeriammattilaisuudesta kieltäytyi ehdottomasti. 

Ei pokeriammattilaisuus ole ratkaiseva tekijä, mutta koska suurin osa vain pelaa rahansa, niin se herättäisi ennakkoluuloja. Jännitystä hakeva, impulsiivinen miestyyppi ei vetoa minuun pätkääkään. Sellaisia addiktit ovat. 

Vierailija
127/179 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen valinta kertoo että ihminen haluaa päästä elämässä helpolla.

Enpä ole koskaan kuullut vielä kenenkään kuvailevan pokeriuraa helpoksi. Vauvapalsta ei petä.

Vierailija
128/179 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😆

Mun mies pelas ennen ammatikseen ja nyt on koti-isä joka hoitaa lähes kaikki kotityötkin lasten hoidon ohessa. Mä voin keskittyy "oikeisiin" töihin ja saa kotonakin levätä. (Toki hyvänä vaimona teen osan kotihommistakin) . Ei todellakaan ole mikään vadtuunpakoilija, vaikka toki palkkatöitä kartteleekin.

Ikävä kyllä sinun juttusi ei vakuuta, kun omat kokemukseni kertovat päinvastaista.

Vierailija
129/179 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen valinta kertoo että ihminen haluaa päästä elämässä helpolla.

Enpä ole koskaan kuullut vielä kenenkään kuvailevan pokeriuraa helpoksi. Vauvapalsta ei petä.

No, minä en ole koskaan kuullut että joku vihjailisi pokerinpeluun olevan vaativaa. Vauvapalsta ei petä.

Vierailija
130/179 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden ammattilaisen, joka tosiaan on monimiljonääri (asuu naapurustossa). Mutta sellaiset ovat hyvin, hyvin harvinaisia. Suurin osa on vain addikteja. 

Itse ajattelen, että tuossa hommassa pärjäävä on pitkäjänteinen ja matemaattisesti huippulahjakas. Se on sitten kyllä ilmennyt muuallakin tavalla kuin pelaamisessa eli mikään opintojen ja työelämän drop out tuskin on kyseessä. Voitoista innostuminen ja jännityksen hakeminen saati voitoilla kehuskelu ei sovi profiiliin.

Vierailija
131/179 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden ammattilaisen, joka tosiaan on monimiljonääri (asuu naapurustossa). Mutta sellaiset ovat hyvin, hyvin harvinaisia. Suurin osa on vain addikteja. 

Itse ajattelen, että tuossa hommassa pärjäävä on pitkäjänteinen ja matemaattisesti huippulahjakas. Se on sitten kyllä ilmennyt muuallakin tavalla kuin pelaamisessa eli mikään opintojen ja työelämän drop out tuskin on kyseessä. Voitoista innostuminen ja jännityksen hakeminen saati voitoilla kehuskelu ei sovi profiiliin.

Miljonäärit tosiaan ovat harvinaisia, ja he kaikki viihtyvät tällä palstalla. Joka toinen palstailija tuntee miljonäärin. Loput ovat sellaisia itse.

Mensan jäseniä myös kuhisee täällä, eli huippuälykkäitä ja huippulahjakkaita yksilöitä löytyy vakuuttamaan että milloin mikäkin epäsovinnainen elämäntapa on eliitin valinta.

Vierailija
132/179 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En rupea peliriippuvaisen kanssa olemaan. 

Peliriippuvaiset ei rahapeleissä pärjää, häviävät kaiken mitä tuurilla voittavat. Ammattipelaaminenhan on aika raakoja todennäköisyyksiä, siinä ei impulsiivisuudella pitkälle pötki. Harvahan noilla tekee rahaa, täytyy olla kohtuu fiksu ja omata itsehillintää sekä strategiaa ihan jo siitä lähtien missä pelaa ja milloin.

Peliriippuvuus=pelit hallitsevat elämää. "Ammattilaisilla", jos keillä niin on. Kun ei sitä rahaa sieltä puolen tunnin päiväpanostuksella kuitenkaan tule. 

Työ hallitsee elämää koska menee 8 tuntia päivässä siihen? Työriippuvuus, työnarkomania! Yrittäjillä pahin kun eivät pääse irtautumaan koskaan.

Pokerinpelaajilla menee kyllä usein enemmän kuin 8h/päivä. Yrittäjä pääsee irtautumaan, jos osaa hoitaa asiansa oikein. 

Menestyvän yrittäjän puolisona yli 30 vuotta olleena ja monia yrittäjiä tuntevana pakko sanoa, että puhut potaskaa. Yrittäjät rakastavat työntekoa eivätkä varmaan haluakaan irrottautua siitä kokonaan. Tämä pitää ymmärtää, jos haluaa yrittäjän puolisona elää. Työnteko on tärkeää, mutta tulee siinä sitten muutakin hyvää kaupan päälle enkä tarkoita vain taloudellisia tuloksia.

Menestyvät yrittäjät ovat todella lahjakkaita, innovatiivisia ja usein myös karismaattisia tyyppejä. 8-16 ihmisen ei kannata yrittäjän kanssa ryhtyä parisuhteeseen senkään takia, että 8-16 työskentelevä yrittäjä ei pärjää. Siitä ei vain tule mitään. Näitäkin on tullut nähtyä, että kuvitellaan, että yrittämällä rahaa tulee helposti ovista ja ikkunoista samalla työmäärällä kuin olisi palkansaaja. 

Vierailija
133/179 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljonäärit tosiaan ovat harvinaisia, ja he kaikki viihtyvät tällä palstalla. Joka toinen palstailija tuntee miljonäärin. Loput ovat sellaisia itse.

Mensan jäseniä myös kuhisee täällä, eli huippuälykkäitä ja huippulahjakkaita yksilöitä löytyy vakuuttamaan että milloin mikäkin epäsovinnainen elämäntapa on eliitin valinta.

Olen tottunut siihen, että mitään mitä kerron ei uskota, joten ei mitään uutta. Asun tosiaan alueella, missä asuvat Suomen varakkaimmat ihmiset ja olen asunut siellä lähes koko elämäni. Ja tuon naapurin tulot ja ammatti olivat joskus kauan sitten lehdessä, muuten en tietäisi.

Vierailija
134/179 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käy. Työ on ainut mahdollisuus.

Työtä sekin on kun aikaa menee perehtymiseen ja pelaamiseen

Pelaaminen on tuurista kiinni. Tuuri voi kääntyä.

Vierailija
135/179 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ihan elättää.

Peliraha tulee aina häviäjältä. Jossain on joku peliongelmainen, jonka lähipiiri kärsii pelaamisen takia. Ja sillä kurjuudella joku elättää itsensä.

Mulle olisi moraalinen ongelma ja aika isokin.

Sama. Ei jatkoon. 

Joko pelaaja on niin itsekeskeinen ettei välitä tai niin tyhmä ettei tajua laajempaa kuviota. Molemmat turn off. 

Vierailija
136/179 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peliriippuvaiset ei rahapeleissä pärjää, häviävät kaiken mitä tuurilla voittavat. Ammattipelaaminenhan on aika raakoja todennäköisyyksiä, siinä ei impulsiivisuudella pitkälle pötki. Harvahan noilla tekee rahaa, täytyy olla kohtuu fiksu ja omata itsehillintää sekä strategiaa ihan jo siitä lähtien missä pelaa ja milloin.

Peliriippuvuus=pelit hallitsevat elämää. "Ammattilaisilla", jos keillä niin on. Kun ei sitä rahaa sieltä puolen tunnin päiväpanostuksella kuitenkaan tule. 

Työ hallitsee elämää koska menee 8 tuntia päivässä siihen? Työriippuvuus, työnarkomania! Yrittäjillä pahin kun eivät pääse irtautumaan koskaan.

Pokerinpelaajilla menee kyllä usein enemmän kuin 8h/päivä. Yrittäjä pääsee irtautumaan, jos osaa hoitaa asiansa oikein. 

Menestyvän yrittäjän puolisona yli 30 vuotta olleena ja monia yrittäjiä tuntevana pakko sanoa, että puhut potaskaa. Yrittäjät rakastavat työntekoa eivätkä varmaan haluakaan irrottautua siitä kokonaan. Tämä pitää ymmärtää, jos haluaa yrittäjän puolisona elää. Työnteko on tärkeää, mutta tulee siinä sitten muutakin hyvää kaupan päälle enkä tarkoita vain taloudellisia tuloksia.

Menestyvät yrittäjät ovat todella lahjakkaita, innovatiivisia ja usein myös karismaattisia tyyppejä. 8-16 ihmisen ei kannata yrittäjän kanssa ryhtyä parisuhteeseen senkään takia, että 8-16 työskentelevä yrittäjä ei pärjää. Siitä ei vain tule mitään. Näitäkin on tullut nähtyä, että kuvitellaan, että yrittämällä rahaa tulee helposti ovista ja ikkunoista samalla työmäärällä kuin olisi palkansaaja. 

Paitsi jos liittyy Onlyfansiin.

Vierailija
137/179 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä totta, että jossain on joku kurja, jonka selkänahasta ne rahat tulevat, ainakin osittain. En tiedä onko olemassa tutkimusta missä olisi selvitetty minkä verran pokeria pelaavista on addikteja. Voi olla, että tulos on samansuuntainen kuin Veikkauksen tutkimuksissa.

Eipä tullut kysyttyä tarkemmin miksi mieheni ei halua ryhtyä pokeriammattilaiseksi. Vastaus oli EI ja asiasta ei edes haluttu keskustella, joten en sitten kysynyt miksei. Jos joku voi siinä pärjätä, se olisi mun mies.

Vierailija
138/179 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos liittyy Onlyfansiin.

Eipä tainnut olla yhtään edes yli satatuhatta tienaavien listalla, vaikka sen verran tienaava on ihan tavallinen palkansaaja pk-seudulla.

Vierailija
139/179 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tottunut siihen, että mitään mitä kerron ei uskota, joten ei mitään uutta. Asun tosiaan alueella, missä asuvat Suomen varakkaimmat ihmiset ja olen asunut siellä lähes koko elämäni. Ja tuon naapurin tulot ja ammatti olivat joskus kauan sitten lehdessä, muuten en tietäisi.

Oletko miettinyt että se johtuisi siitä, että juttusi eivät kuulosta uskottavilta? Taisit pettyä kun en kysynyt, mistä tiedät naapurisi tulot.

Vierailija
140/179 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä totta, että jossain on joku kurja, jonka selkänahasta ne rahat tulevat, ainakin osittain. En tiedä onko olemassa tutkimusta missä olisi selvitetty minkä verran pokeria pelaavista on addikteja. Voi olla, että tulos on samansuuntainen kuin Veikkauksen tutkimuksissa.

Eipä tullut kysyttyä tarkemmin miksi mieheni ei halua ryhtyä pokeriammattilaiseksi. Vastaus oli EI ja asiasta ei edes haluttu keskustella, joten en sitten kysynyt miksei. Jos joku voi siinä pärjätä, se olisi mun mies.

On sinulla upea mies. Jospa teettäisit hänen naamastaan itsellesi fanipaidan joululahjaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi