Nainen miten suhtaudut, jos tapaamasi mies tienaa hyvin nettipokerilla?
Voisitko seurustella miehen kanssa, joka tekee rahaa verkossa nettipokerilla? Tämä luo vapautta asua missä päin maailmaa vaan.
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen valinta kertoo että ihminen haluaa päästä elämässä helpolla.
Enpä ole koskaan kuullut vielä kenenkään kuvailevan pokeriuraa helpoksi. Vauvapalsta ei petä.
No, minä en ole koskaan kuullut että joku vihjailisi pokerinpeluun olevan vaativaa. Vauvapalsta ei petä.
Pokerin pelaaminen ei ole vaativaa, varmaan jopa minä pystyisin siihen, mutta pokerin peluulla tienaaminen on varmasti erittäin vaativaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä taikapuusta ne pokeriammattilaisten voittamat rahat tulevat? Jos pokeriammattilaiset pelaavat keskenään niin jonkun voittaessa joidenkin on hävittävä samanverran eli eihän tuossa tienaa mitään. Ainoastaan pelinjärjestäjä voittaa.
Ihan siitä samasta taikapuusta mistä tulevat kaikkien rahapelien voitot, otaksun. Eli pelaajia on tarpeeksi paljon kuten nettipeleissä varmaan on. Etkö ole kuullut koskaan pokeriammattilaisista? Kyllä heistä osa pärjää hyvin, mutta se on tosi harvinaista ja kyllä hommalle pitää silloin aika pitkälti omistautua. Onnekkuudesta ei ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään erityinen meriitti. Todella köyhä ja pinnallinen tapa elättää itsensä. Kukaan muu ei hyödy kuin itse.
Omalla kohdallani ajattelen, että on erittäin arvokasta, kun tietää kantaneensa kortensa kekoon ja TUONEENSA TYÖLLÄÄN LISÄARVOA muidenkin elämään. Kuolinvuoteellani varmaan muistan monet saamistani kiitoksista.
Nämä ovat toki yli viisikymppisen ajatuksia. Tässä iässä sitä toivoo kumppanilta elämänkokemusta ja substanssia.
Itse asiassa työ ei ole tärkeää. Kukaan ei havittele kuolinvuoteellaan, että olisi tehnyt enemmän töitä!
Olet väärässä. Kaikki katuvat tehneensä liikaa töitä.
...
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kun-on-jo-liian-myohaista-37-asiaa-…
https://askelterveyteen.com/5-asiaa-ihmiset-katuvat/
https://www.studio55.fi/terveys/article/naita-viitta-asiaa-ihmiset-katu…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhtautuisin paljon epäilevämmin kuin ihmiseen jolla on oikea työ. Kyllä, sanoin "oikea". Yritä kestää kun kerran kysyit.
Tuollainen valinta kertoo että ihminen haluaa päästä elämässä helpolla. Vippaskonstien etsimiseen kulutetaan valtavasti energiaa, perinteinen työnteko on myrkkyä. Näin minun tuntemani pelaajat ainakin toimivat, vaikka en tunne ketään joka eläisi vain pelaamisella. Ongelmaksi tuo muodostuu sitten jos pitäisi asua tuollaisen ihmisen kanssa. Kun se perinteinen työnteko tosiaan on myrkkyä, ja se koskee myös kotitöitä ja vastuun kantamista.
Tiedän yhden ammattilaisen, joka tosiaan on monimiljonääri (asuu naapurustossa). Mutta sellaiset ovat hyvin, hyvin harvinaisia. Suurin osa on vain addikteja.
Itse ajattelen, että tuossa hommassa pärjäävä on pitkäjänteinen ja matemaattisesti huippulahjakas. Se on sitten kyllä ilmennyt muuallakin tavalla kuin pelaamisessa eli mikään opintojen ja työelämän drop out tuskin on kyseessä. Voitoista innostuminen ja jännityksen hakeminen saati voitoilla kehuskelu ei sovi profiiliin.
Miljonäärit tosiaan ovat harvinaisia, ja he kaikki viihtyvät tällä palstalla. Joka toinen palstailija tuntee miljonäärin. Loput ovat sellaisia itse.
Mensan jäseniä myös kuhisee täällä, eli huippuälykkäitä ja huippulahjakkaita yksilöitä löytyy vakuuttamaan että milloin mikäkin epäsovinnainen elämäntapa on eliitin valinta.
Olen tottunut siihen, että mitään mitä kerron ei uskota, joten ei mitään uutta. Asun tosiaan alueella, missä asuvat Suomen varakkaimmat ihmiset ja olen asunut siellä lähes koko elämäni. Ja tuon naapurin tulot ja ammatti olivat joskus kauan sitten lehdessä, muuten en tietäisi.
Oletko miettinyt että se johtuisi siitä, että juttusi eivät kuulosta uskottavilta? Taisit pettyä kun en kysynyt, mistä tiedät naapurisi tulot.
En pettynyt eikä se ole multa pois, jos et usko. Monihan täällä valehtelee eikä kovin uskottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään erityinen meriitti. Todella köyhä ja pinnallinen tapa elättää itsensä. Kukaan muu ei hyödy kuin itse.
Omalla kohdallani ajattelen, että on erittäin arvokasta, kun tietää kantaneensa kortensa kekoon ja tuoneensa työllään lisäarvoa muidenkin elämään. Kuolinvuoteellani varmaan muistan monet saamistani kiitoksista.
Nämä ovat toki yli viisikymppisen ajatuksia. Tässä iässä sitä toivoo kumppanilta elämänkokemusta ja substanssia.
Nettipokerin pelaaja tai omilla rahoillaan sijoittamalla rikastunut kuitenkin rikastuttaa kulutukseen ja elämisellään koko yhteiskuntaa alvien muodossa. Luo siis hyvinvointia ja työpaikkoja maahan. Jos tienaa korttia pelaamalla 10 000e kuussa, niin siinähän sit tienaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä totta, että jossain on joku kurja, jonka selkänahasta ne rahat tulevat, ainakin osittain. En tiedä onko olemassa tutkimusta missä olisi selvitetty minkä verran pokeria pelaavista on addikteja. Voi olla, että tulos on samansuuntainen kuin Veikkauksen tutkimuksissa.
Eipä tullut kysyttyä tarkemmin miksi mieheni ei halua ryhtyä pokeriammattilaiseksi. Vastaus oli EI ja asiasta ei edes haluttu keskustella, joten en sitten kysynyt miksei. Jos joku voi siinä pärjätä, se olisi mun mies.
On sinulla upea mies. Jospa teettäisit hänen naamastaan itsellesi fanipaidan joululahjaksi?
Niin onkin, ei tuollaisia ihan joka oksalla kasva, komeakin vielä. Mutta fanipaidat eivät ole mun juttu.
Katsokaapas Kyllösiä. Täydellisempää perhettä ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan kuullut vielä kenenkään kuvailevan pokeriuraa helpoksi. Vauvapalsta ei petä.
No, minä en ole koskaan kuullut että joku vihjailisi pokerinpeluun olevan vaativaa. Vauvapalsta ei petä.
Pokerin pelaaminen ei ole vaativaa, varmaan jopa minä pystyisin siihen, mutta pokerin peluulla tienaaminen on varmasti erittäin vaativaa.
Kaikki on erittäin, erittäin vaativaa. Kaikki ovat huippulahjakkaita ja kaikki on tosi vaativaa, siivoustyötkin ja raksaduunarin hommat ovat vaativia.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapas Kyllösiä. Täydellisempää perhettä ei olekaan.
Enpä ollut kuullutkaan, googlasin. Mainitsemani naapuri on ihan eri sukupolvea eikä ole koskaan ollut millään lailla julkisuudessa yhtä vuotta lukuunottamatta eikä silloinkaan itse kommentoinut medialle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on erittäin, erittäin vaativaa. Kaikki ovat huippulahjakkaita ja kaikki on tosi vaativaa, siivoustyötkin ja raksaduunarin hommat ovat vaativia.
Eikä mitään muuta ole olemassakaan mitä itse olet nähnyt. Pokeriammattilaiset ovat samanlaista mielikuvituksen leikkiä kuin Omar Bongo ja ranskalainen metsätalousosaaminen.
No, nettipokerilla tienaava ei voi olla ihan tyhmä, pitää olla älyä että siinä pärjää. Mutta sen verran pitäisi olla myös semmoista maalaisjärkeä, että on myös joku muu ammatti eikä pelaa liian isolla riskillä. Peliongelmaisia on tuttavapiirissä ollut ja huonostihan siinä on lopulta käynyt, joten kyllä aika tarkkaan miettisin uskaltaako tyyppiin luottaa. Toisaalta tiedän myös pari fiksua kaveria jotka ovat onnistuneet pitämään tasapainon ja tosiaan tienanneet kivasti ilman liian suuria riskejä. Parisuhteen kannalta haitallista pelaamisessa on tosin myös se, että Suomessa se taitaa aika lailla painottua yöaikaan eli erilaiset rytmit voi aiheuttaa ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä kuvitellaan, että pokerinpelaamisella itsensä elättävä on joku riippuvuusongelmainen? Tunnetteko yhtään pokerinpelaajaa?
Niinpä, varsinkin kun peliriippuvaisella elämänhallinta saattaa olla siinä pisteessä että sitä rahaa tuskin viivan alle kertyy.
Tunnen erään joka elättää itsensä pokerilla. Vaatii suurta perehtyneisyyttä ja kurinalaisuutta pelata sillä tasolla että sillä pystyy itsensä elättämään. Hän istuttaa itsensä aamulla tietokoneen ääreen ja pelaa sen n. 8h silleen että on useita pelejä meneillään samanaikaisesti. Mikään sunnuntai-pokeri ei todellakaan riitä kunnolliseen tulojen kartuttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä taikapuusta ne pokeriammattilaisten voittamat rahat tulevat? Jos pokeriammattilaiset pelaavat keskenään niin jonkun voittaessa joidenkin on hävittävä samanverran eli eihän tuossa tienaa mitään. Ainoastaan pelinjärjestäjä voittaa.
Ne tulee niitten huonompien amatööripelaajien taskusta. Sinänsä kyseessä on jokseenkin epäeettinen tapa tienata, koska (varmasti melko isokin) osa tienesteistä tulee niiltä peliriippuvaisilta jotka pilaa elämänsä ja velkaantuu pelaamalla liikaa.
Juo viskiä ja himoitsee luksuselämästä + kauniista naisista. Persjalkaisena pottunenänä jatkan matkaani.
Vierailija kirjoitti:
No, nettipokerilla tienaava ei voi olla ihan tyhmä, pitää olla älyä että siinä pärjää. Mutta sen verran pitäisi olla myös semmoista maalaisjärkeä, että on myös joku muu ammatti eikä pelaa liian isolla riskillä. Peliongelmaisia on tuttavapiirissä ollut ja huonostihan siinä on lopulta käynyt, joten kyllä aika tarkkaan miettisin uskaltaako tyyppiin luottaa. Toisaalta tiedän myös pari fiksua kaveria jotka ovat onnistuneet pitämään tasapainon ja tosiaan tienanneet kivasti ilman liian suuria riskejä. Parisuhteen kannalta haitallista pelaamisessa on tosin myös se, että Suomessa se taitaa aika lailla painottua yöaikaan eli erilaiset rytmit voi aiheuttaa ongelmia.
Ihan kaikessa pitää olla älyä että siinä pärjää. Leffat ovat syöttäneet meille mielikuvan että pelurit ovat jotain super(mies)neroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä mitään muuta ole olemassakaan mitä itse olet nähnyt. Pokeriammattilaiset ovat samanlaista mielikuvituksen leikkiä kuin Omar Bongo ja ranskalainen metsätalousosaaminen.
Mitä selität?
Jos mies haluaisi asua "missä päin maailmaa tahansa", se olisi tietenkin hänen asiansa. Itse haluan asua tässä kaupungissa, missä nytkin asun. Voitaisiin toki seurustella, mutta koska itselläni on koemusta peliongelmaisesta puolisosta, olisin varmaan aika skeptinen. Mitään yhdessä asumista tai yhteistaloutta en halua kenenkään kanssa enää, mutta eipä sillä varmaan väliä olisi, jos erillään asuu, vaikka toinen nettipokeria pelaisikin. Itse en tosin jaksaisi niitä pelijuttuja kuunnella, joten jos se ei haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikessa pitää olla älyä että siinä pärjää. Leffat ovat syöttäneet meille mielikuvan että pelurit ovat jotain super(mies)neroja.
Ainakin ne minun tuttavat jotka on tuossa lajissa pärjänneet ovat niitä keskivertoa fiksumpia. Ne ei niin fiksut on sitten pelanneet rahansa, kun ovat yrittäneet. Ei tarvitse olla mikään supernero, mutta ei voi olla tyhmäkään.
Kun mies kehuu tienaavansa hyvin nettipokerilla ja sanoo että ei voi tulla riippuvaiseksi, se kuulostaa naisen korvaan täysin samalta kuin miehistä kuulostaisi, kun lihava nainen vakuuttelisi treffeillä että ylipaino ei ole terveysongelma ja hän on joka tapauksessa ajatellut laihduttaa joskus.