Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö mieskampaajilla?

Vierailija
23.09.2025 |

Kävelin sellaiseen ilman ajanvarausta paikkaan, jossa oli vain ulkomaalaisia miehiä töissä. Halusin pelkän leikkauksen ja tulos on ihan kiva. Tunsin vain oloni todella epämukavaksi. Kukaan ei puhunut mitään sen jälkeen, kun toive oli kerrottu. Musiikki pauhasi ja monta parturi-kampaajaa samassa pienessä tilassa työskentelemässä.

Kampaaja oli todella hidas liikkeissään ja pälyili ympärilleen koko ajan. Halusin vain äkkiä pois enkä halunnut hiusten viimeistelyä. Ei enää toista kertaa. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään.

Vierailija
2/16 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luottokampaaja on mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta hyvää mieskampaajaa.

Vierailija
4/16 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v käynyt mieskampaajalla. Käydään koko perhe (puoliso ja kolme lasta) samalla tyypillä.

Vierailija
5/16 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa oikeastikin hyvin leikatut miesten hiukset, niin kannattaa mennä mies kampaajalle. Naiset osaa vain leikata siilitukan. 

Vierailija
6/16 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat kampaajat ovat miehiä. Kylläpä AP koki kauheita... en kylläkään ymmärtänyt, mikä siinä oli niin kauheaa. 

Vierailija
7/16 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne ulkomaalaisten miesten paikat ovat vain miehille. Ja leikattu malli on aina aika lailla sama kuin heillä itselläänkin. Minäkin menin kerran, enkä kehdannut enää kääntyä. Oli todella kiusallista. Minulle osoitettiin kaikin elein ja ilmein, että olen totaalisen väärässä paikassa.

Kotimaisella mieskampaajalla sen sijaan kävisin mieluusti. Arvelisin hänen suhtautuvan työhönsä intohimoisesti.

Vierailija
8/16 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kellään, osaan ittehi kammata tukkani

Vierailija
9/16 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kävin 1800- luvulla, oli parturi ja partaveitsi.

Vierailija
10/16 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo paikat on vain miehille. Loukkaat heitä kun naisena menet sinne ja he joutuvat pakon edessä koskemaan sinuun . Tätä tänne on haluttu, nyt saitte.

Vierailija
11/16 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varaan hiustenleikkuun sen mukaan, mikä aika on hyvin saatavilla. Sieltä tulee sitten se kampaaja, jonka kalenterissa tuo oli vapaa.

Mulla on tosin pitkät suorat hiukset, joten niiden leikkaamiseen kykenee aika lailla jokainen parturi-kampaajaksi valmistunut.

Vierailija
12/16 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ne ulkomaalaisten miesten paikat ovat vain miehille. Ja leikattu malli on aina aika lailla sama kuin heillä itselläänkin. Minäkin menin kerran, enkä kehdannut enää kääntyä. Oli todella kiusallista. Minulle osoitettiin kaikin elein ja ilmein, että olen totaalisen väärässä paikassa.

Kotimaisella mieskampaajalla sen sijaan kävisin mieluusti. Arvelisin hänen suhtautuvan työhönsä intohimoisesti.

Et sitten naisena voinut pätkääkään ottaa toisten kulttuuria huomioon? 

Vierailija
13/16 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka yö jos persaus kestää...

T, Pekka

Vierailija
14/16 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy miesten partureissa. 

Vierailija
15/16 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap nyt ihan varma, ettet kävellyt sitään parturiliikkeeseen parturikampaanon sijaan?

Toki parturiliikkeessäkin palvelevat myös naisia, mutta se leikkaus on siellä lähinnä parturileikkaus.

Vierailija
16/16 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vakiokampaajani on ollut sairaana, ja hänen tilalleen olen saanut saman kampaamon miespuolisen kampaajan. Oikein mukava tyyppi, keski-ikäinen mies. Osaa asiansa.

Karvarannekampaamoihin en menisi. En pidä siitä, että ympärilläni puhutaan kieltä, jota en ymmärrä. Ruma, keski-ikäinen naishenkilö ei liene heillekään mieluisin asiakas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän