Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kumma siinä häiritsee vanhrmpia, jos oma nuori tytär deittailee itseään selkeästi vanhempaa miestä?

Vierailija
17.11.2022 |

Deittailee tai seurustelee selvästi itseään vanhemman miehen kanssa. Miksi se on niin paha juttu useimmille vanhemmille?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 32 v nainen. Olen parisuhteessa ikäiseni miehen kanssa ja äiti, mutta kuvittelen olevani 32 v lapseton sinkkunainen. En näe mitään syytä, miksi alkaisin parisuhteeseen esim. 22 v miehen kanssa. Olisin miehen kanssa aivan eri maailmoista: mies olisi todennäköisesti opiskelija, minä olen ollut jo vuosia työelämässä. Minä haluan keskustella ikäisteni kanssa syvällisiä, parikymppisellä on mielessä vielä aivan toisenlaiset asiat eikä keskustelu voi olla samanlaista kuin ikäiseni kanssa. 10 vuotta sitten minua kiinnosti keikat, baarit, opiskelijamenot ja kaverien kanssa hengailu - nykyisin kiinnostavat aivan muut asiat. Parisuhde-elämästä on kertynyt itselle paljon kokemusta 10 vuoden aikana, parikymppisenä suhtauduin moniin parisuhdeasioihin paljon naiivimmin. Nuoremmalla tuota vastaavaa kokemusta ei ymmärrettävästi voi olla, eikä tarvitsekaan. Tulen kyllä toimeen parikymppisten asiakkaiden kanssa töissä, mutta ei kävisi mielessäkään olla parisuhteessa tuon ikäisen kanssa. Katson noita parikymppisiä sellaisten isosisko/täti-silmälasien läpi ja koen jonkinlaista suojelunhalua nuorempia kohtaan. Missään nimessä en koe, että parisuhde paljon nuoremman kanssa olisi toimivaa. Enkä kyllä haluaisi parisuhdetta paljon vanhemman miehen kanssa: haluan ikääntyä samaan aikaan ja kokea yhdessä asiat. 

Vaikutat vähän tylsältä ja kapeakatseiselta tyypiltä. Meitä on moneksi. Saat toki ihan vapaasti viettää aikasi sen ikäisten ihmisten kanssa kuin haluat, ja vanheta samaan tahtiin saman ikäisen puolisosi kanssa, ei siinä ole mitään pahaa.

ja tossakin oli kyse _vain_ 10 vuoden ikäerosta, se on melkein normaali ikäero. mielsin tän alotuksen kertovan merkittävän isoista ikäeroista, siis ainakin 20 vuoden ikäerosta tai ikäerosta tyyliin danny.

102/104 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitiä häiritti aluksi kovastikin se, että mun ihastus on tosi paljon mua nuorempi 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mun äitiä häiritti aluksi kovastikin se, että mun ihastus on tosi paljon mua nuorempi 😄

Ihastuksesi äitiä luultavasti vielä enemmän, mieti nyt!

104/104 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ihastuksesi äitiä luultavasti vielä enemmän, mieti nyt!

Hän ei varmaankaan edes tiedä tästä 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän