Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kumma siinä häiritsee vanhrmpia, jos oma nuori tytär deittailee itseään selkeästi vanhempaa miestä?

Vierailija
17.11.2022 |

Deittailee tai seurustelee selvästi itseään vanhemman miehen kanssa. Miksi se on niin paha juttu useimmille vanhemmille?

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mies joka etsii vain nuorista tytöistä seuraa koetaan huonona ja limaisena.

- valitsee tytön vain iän takia ja usein hylkää kun tyttö tulee liian vanhaksi kyseisen miehen makuun ja etsii taas uutta nuorta tyttöä täyttämään omat tarpeensa ja fantasiansa (ei välitä siitä että satuttaa tyttöä omilla haluillaan)

- osa hakee nimenomaan nuoria kokemattomia tyttöjä jotka on helppo suostutella omalla auktoriteetilla tekemään miehen haluamia asioita vaikka tyttö ei itse niistä nauttisi tai ne jopa satuttaisi/vahingoittaisi tyttöä

- suhde ei ole tasa-arvoinen koska toisella merkittävästi enemmän kokemusta, rahaa, auktoriteettiä ja usein niitä käytetään väärin hyväksi

- usein nuorille tytöille jää tällaisen suhteen jälkeen paha maku kun tajuaa tulleensa lähinnä hyväksikäytetyksi vaikka suhteen aikana saattoi ajatella muuta

Vierailija
42/104 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi yhtäkään syytä miksi joku nuori nainen haluaisi vanhemman miehen määräiltäväksi. Mua valitettavasti usein lähestyy nää todella vanhat miehet enkä kyllä yhtään tykkää. Luulen että johtuu siitä kun näytän todella kiltiltä.

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nämä vanhat miehet vain sattumalta löytävät nuoren tytön sielunkumppanikseen. Sivusta seurattuna ravintolassa tällainen setä yrittää ensimmäisenä iskeä kauneinta ja nuorinta naista ravintolasta. Siitä kierros jatkuu sitten vanhempiin ja rumempiin ja se joka suostuu jatkoille on se erityinen. Niin tytölle kerrotaan ja niin naivit tytöt uskovat sen.

Toki oikeasti on niitäkin jotka rakastuvat oikeasti itseään nuorempaan sattumalta mutta suurin osa nuoria tavoittelevista eivät näe siinä nuoressa tytössä muuta kuin nuorta lihaa jota helppo vedättää omien halujen mukaan ja kehuskella kaadolla kavereille. Tämä tuntuu tosi pahalta sen nuoren tytön puolesta joka on suhteessa tosissaan.

44/104 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kuvottava ajatuskin.

Vierailija
45/104 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla nämä iäkkäämpiä miehiä tapailleet nuoret naiset ovat yleisesti pärjänneet ja menestyneet elämässään aika hyvin.

Vierailija
46/104 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä on hienoa, että nuori neitomme saa seksuaalisen opettajan vanhemmasta miehestä.

Vierailija
47/104 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Hyvin kuvottava ajatuskin.

Minusta taas joku tumma tai tränsy tai muu on paljon kuvottavampi, mielipiteitä on niin monia.

Vierailija
48/104 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi moni nuori nainen etsii vielä itseään ja paikkaansa maailmassa, opettelee arvostamaan itseään, kasvattaa uskoa itseen ja omiin kykyihin aikuisten maailmassa vielä siinä 18-25 iässä. Siihen sitten tulee joku häntä 20 vuotta vanhempi mies jo kaikkine elämänkokemuksineen kertomaan miten asiat tehdään ja kuinka tykkää, että naiset on... Juu, varmasti terve ja tasapaino suhde. Sitte se nainen 10 vuotta myöhemmin ihmettelee, miten antoi kohdella itseään sillä tavalla. Ihmiset vähättelee iän tuomaa auktoriteettia.

Tämä. Toki sen nuoren miehenkin kanssa voi tulla sydänsuruja, mutta kumpikin on samalla tasolla elämän opettelun kanssa.

Vierailija
49/104 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se vanhempi osapuoli suhteessamme, mutta asiasta on keskusteltu kumppanin vanhempien ja jopa kumppanin  tädinkin kanssa. 

He kokivat menettävänsä omat unelmansa lastenlapsista ja isovanhemmuuden (ja isotädin) rooleistaan. Kaikki ovat todella lapsirakkaita ihmisiä ja jopa heidän elämäkin on rakennettu niin, että mukaan mahtuisi omalle pihalle leikkimään ja tarjoamaan turvallista lapsuutta uusille sukupolville. He ovat luonteiltaan huolehtivaisia ja vähän ehkä elävät muille kuin itselleen. Olemme silti hyvissä väleissä keskenämme. 

Onkohan sitten niin, että ap:n vanhempien asenne on juuri sitä lapsen ylihuolehtimista, omistamisen halua, luopumisen vaikeutta, päälle jäänyttä kontrolointia kuin muistettaisiin, miten lapsi kasvaa aikuiseksi päättämään omista asioistaan? Kaiken sen voi peittää tuomitsemalla ikäeroa kuijn että vanhemmat olisivat rehellisiä itselleen.

Vierailija
50/104 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn ihan vilpittömästi, koska jotenkin hämmästyttää miten tuota paheksutaan.

Yritän hahmottaa tätä vastaustenne avulla.

Liittyykö se siihen, että vanhempien miesten "kuuluisi" olla isällisiä tytöille eikä ajatella heitä seksuaalisella tavalla? Että sitä pidetään vähän kuin pedofiliana ja sopimattomana vaikka tyttö olisi täysikäinen?

Että normaalit parisuhteen karikot on tavallista elämää ikäisensä kanssa, mutta vanhemman miehen kanssa ei, vaan suhde ei saisi olla ollenkaan seksuaalinen jottei sellaista (mitään kipeää) tulisi.

Vanhempien miesten kuuluu olla vähän parempia, esikuvallisia, henkisiä ohjaajia jos ovat tekemisissä "tyttöjen" kanssa?

Että kun väistämättä parisuhteessa tulee huonoja asioita, niin vanhempi sukupolvi ei ole siinä hässäkässä vaan kokeneempana katsoo viisaudella nuorten touhuja kauempaa ja antaa nuorten elää omat kiemuransa?

Noinko?

Ja tuleeko epäterve valtasuhde? Vanhempaa miestä pitää kunnioittaa, nuorta tyttöä ei niinkään?

Ymmärränkö oikein?

Ap

Ei, et ymmärrä oikein.

Vierailija
51/104 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla nämä iäkkäämpiä miehiä tapailleet nuoret naiset ovat yleisesti pärjänneet ja menestyneet elämässään aika hyvin.

Ajatella, että Suomessa useimmat vanhemmat haluavat tyttöjen menestyvän ihan omilla meriiteillään elämässä hyvin. Ei vanhaa reittä pitkin.

Koulutus, hyvä itsetunto, ihmissuhdetaidot, terve kriittisyys. Pärjään elämässäni ja tuolla maailmallakin juuri niillä. En vanhempien miehien tapailemisella.

Vierailija
52/104 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen vanhempi on yleensä selvästi tytärtään vanhempi ja tietää, miten iso henkinen kuilu on nuoren tytön ja itsensä välillä. Jolloin tietää myös sen, että mies, joka näkee nuoren vertaisenaan ei ole hyvä. 

Näkeekö nuoria tyttöjä deittailevat heitä selvästi vanhemmat miehet ne nuoret tytöt vertaisinaan? Vai haluavatko vain suojella ja kohdella hyvin? Eikö nuori kiimainen mies taitamattomuuttaan muka aiheuta sydänsuruja?

Ap

Olen kasvattanut tyttäreni itsenäiseksi ja kaikissa tilanteissa pärjäävänsä ihmiseksi. Jotain olisi helvetin pahasti vialla, jos hänen onnellisuutensa olisi kiinni siitä, löytääkö kumppanin, joka osaa suojella häntä.

Avuton ja naiivi tarvitsee suojelijan. Fiksu ja itsenäinen ei ajaudu tilanteisiin, joissa oma turvallisuus on jonkun suojelijan varassa.

Vierailija
53/104 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin itse itseäni liki 30 v vanhempaan mieheen ja meille kehkeytyi romanssi, seksisuhde joka on myös ystävyys.

Minusta tämä mies on todella lämmin, huolehtiva, lojaali, ei ikinä satuttaisi mua vaan varmistelee koko ajan hyvinvointiani.

Mut ulkopuolisten suhtautuminen..... vanhemmilleni en ole edes kertonut.

En usko et tästä kehkeytyy mitään pysyvää, mut hyvä maku jää.

Ap

Vanha kunnon isäongelmahan se sieltä pilkottaa.

Vierailija
54/104 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena, 19-vuotiaana tutustuin ja rakastuin itseäni noin 17 vuotta vanhempaan mieheen. Kohtasimme syvällisellä tasolla ja meillä oli yhteistä huumoria. Suutelimme, mutta emme menneet sänkyyn. En ole kenenkään kanssa kokenut niin vahvaa henkistä ja fyysistä yhteyttä. Asiaa harkittuani jätin kuitenkin miehen. Aloin sitten suhteeseen ikäiseni miehen kanssa, joka särki pahasti sydämeni.

Siitä ensimmäisestä lyhyestä suhteesta itseäni vanhemman miehen kanssa jäi kaunis muisto. Tein kuitenkin ilmeisesti oikein kun erosin hänestä, vaikka seuraava suhde olikin täysi katastrofi. Oli varmaan hyvä, etten mennyt sen vanhemman miehen kanssa sänkyyn asti. Siitä suhteesta ei jäänyt mitään traumoja ja ikävää mieleen. Voi olla, että ikäeromme takia suhde ei olisi toiminut pitemmän päälle.

Vierailija
55/104 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempia häiritsee, kun he itse näkevät vanhempina ihmisinä, miten ihmiset ajattelu kehittyy elämän aikana. He tietävät, että suurin osa meistä oppii vuosien kuluessa niin ajattelua, pohdinnan syvyyttä, oppii ihmissuhteista, oppii itsestään jne jne jne. Jne jne.

He tietävät, että elämä on hyvää, kun puhuu ns samalla tasolla olevan ihmisen kanssa. Samaa kontaktia syntyy hyvin harvoin hyvin eri ihmisen kanssa, ellei nuori ole kokenut elämässään jotain hyvin traumaattista ja ollut pakotettu vanhenemaan ennen aikojaan.

Jos ikäeroa on paljon, niin hälytyskellot soivat. Eikö tuo vanhempi ihminen ole oppinut elämässä mitään? Jos on, niin sitä miettii, mistä hyväksikäytöstä on kyse. Jos ei ole oppinut, niin ei sekään kerro ihmisestä hyvää.

Vierailija
56/104 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli seitsemän vuotta sitten itseäni 12 vuotta nuorempi tyttöystävä. Tiesin, että perheen taholta tulee koko ajan armotonta painostusta jättää minut, joten käyttäydyin tietoisesti oikein korostetun herrasmiesmäisesti ja toisen huomioon ottavasti. Oli muuten omat hiukset päässä, erottuvat lihakset, korkeakoulututkinto, hyvä terveys, hyvä hygienia ja niin edelleen. Vain rahaa ei sillä hetkellä liiaksi ollut. Ja nimenomaan sillä hetkellä: 3 kk ennen ja 3 kk jälkeen tilanteeni oli jo toinen.

Lopulta minut jätettiin toteamalla, että haluan lapsia heti. Moinen ei ollut totta, koska olin sanonut haluavani lapsia tulevaisuudessa, ja kyseisen tyttöystävän elämäntilanne huomioiden se olisi ollut ajankohtaista 4-5 vuoden kuluttua. Kun jättämisen jälkeen huomautin asiasta, minulle todettiin vain "no niin mää sen ymmärsin!"

Nyt seitsemän vuotta myöhemmin olen sivusta seurannut menoa, ja olen aivan varmasti edelleen se ehdottomasti paras mies, mikä hänellä on koskaan ollut niin vartaloltani ja käytökseltäni. Kasvonpiirteiltäni en varmaan ole paras, enkä varmaan taloudellisestikaan (silloin siis, nykyisin ehkä voisin ollakin). Tinderissä hän näkyy edelleen pyörivän, ja Facebookissa statuksena on sinkku.

Olen edelleen sitä mieltä, etten millään muotoa ansainnut vanhempien taholta tullutta painostusta ja mustamaalausta. Yritin keskustellakin vanhempien kanssa, mutta minut suljettiin tietoisesti kaiken yhteydenpidon ulkopuolelle, eikä viesteihini vastattu.

????????? Olet SEITSEMÄN VUOTTA seurannut ex-tyttöystävää niin tarkasti että voit jopa väittää "olen aivan varmasti edelleen se ehdottomasti paras mies, mikä hänellä on koskaan ollut niin vartaloltani ja käytökseltäni"?

Onpa todella sairasta touhua. Tyttö oli onnekas kun pääsi sinusta eroon. Ehkä sinunkin kannattaisi keskittyä omaan elämääsi hänen stalkkaamisensa sijaan.

Vierailija
57/104 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatko ap olla tällainen vanhempi mies? Sitten sinä varsin hyvin tiedät, mikä niitä vanhempia ketuttaa.

Jos taas olet tytär niin....sanon sinulle että vanhempia harmittaa, koska toivovat sinulle parampaa. Ts. lähemmäksi oman ikäistäsi kumppania jonka kanssa ajatukset kohtaa. 

Vierailija
58/104 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun tytär toisi vanhan ukon meille miesystävänään, keittäisin ukolle hyvän sienisoosin. Tunnen sienet.

Vierailija
59/104 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yli nelikymppinen mies, jolla ei ole omia lapsia eikä ikäisiään tuttavia, joilla on lapsia, voi tehdä tällaisen avauksen.

Vierailija
60/104 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän outoa jos ei oman ikäistään löydä saatika halua. Mutta niinhän sitä sanotaan että toinen tykkää äidistä ja toinen isästä... 

Omanikäiset ovat jonneja. Vanhempi on fiksumpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä