Kuinka usein pesette hiuksenne shampoolla?
Viikossa siis.
Olen tähän mennessä pessyt hiukset shampoolla joka päivä, koska ne rasvoittuvat sen verran nopeasti, tuntuvat ja näyttävät inhottavilta. Olen aiemmin miettinyt asiaa ja kehotettiin vaan jatkamaan. Nyt olen lukenut, että päivittäinen shampoolla hiuksien pesu voi vaurioittaa hiuksia :( Pitäisi ostaa jotain hellävaraisempaa.
Kuinka usein te pesette hiuksenne shampoolla? Ja rasvoittuvatko hiuksenne nopeasti.
Kommentit (1229)
Viha minua kohtaan on pöyristyttävää!
1-2 kertaa viikossa. Minulla on sellaiset hiukset, etteivät ne loju päänahkaa myöten, vaan ovat vähän "irti" päänahasta, joten eivät myöskään rasvoitu yhtä nopeasti kuin päätä myöten makaavat hiukset. Hoitoainetta en käytä ollenkaan.
Tarpeen vaatiessa pesen kyllä hiukset vaikka päivittäin, mutta mielellään en, koska hiukseni on niin työläät kuivata. Pituutta on nyt lapaluiden alapuolelle ja paksuutta enemmän kuin ranteellani, joten pitää olla föönaamassa aika kauan.
Ette ymmärrä vai ette halua ymmärtää?
Aijaa. Terveisiä tulevaisuuteen.
Jannu skodaa kopiksilla helmee!
Helsinki on Suomen masentavin ja ylihintasin sekä joka suhteessa surkein kaupunki mitä Suomesta löytyy.
Likaisen työpaikan takia pesen päivittäin, muuten päänahka haisee öljyltä ja rasvalta. Ainakin yritän käyttää ihan kohtalaisen hyviä shampoita.
Liiiiiiigaliiiiiiiiiiisooooooooiiiiiiiiiiiiikaaaaaaaaa pyhäää kaaaannnabiiiiis
Haluan kouluun perjantai-iltapäiväksi pössyttelytauon niin pääsee vireeseen ajoissa. Laitaisitteko nimenne kansallisaloitteeseen jos sellaisen aloittaisin?
Otin suuhuni mustan makkaran majoneesilla