Kuinka usein pesette hiuksenne shampoolla?
Viikossa siis.
Olen tähän mennessä pessyt hiukset shampoolla joka päivä, koska ne rasvoittuvat sen verran nopeasti, tuntuvat ja näyttävät inhottavilta. Olen aiemmin miettinyt asiaa ja kehotettiin vaan jatkamaan. Nyt olen lukenut, että päivittäinen shampoolla hiuksien pesu voi vaurioittaa hiuksia :( Pitäisi ostaa jotain hellävaraisempaa.
Kuinka usein te pesette hiuksenne shampoolla? Ja rasvoittuvatko hiuksenne nopeasti.
Kommentit (1229)
0 kertaa vuodessa, ei ne rasvoitu kun ei niitä jatkuvasti shampoolla pese.
Kerran viikossa. Ei rasvoitu kummemmin.
Kerran viikossa käytän shampoota ja vain hiusten tyvessä. Minulla on vaaleaksi värjätyt hiukset (itse). Vaalea hiusväri on siitä hyvä kun se turvottaa ja nostaa hiusjuurta niin ne ei rasvoitu. Pidin oman värisenä, hiukset olivat kauhean näköiset, juuret likaisina aina, piti pestä päivittäin. Latvoihin laitan paljon hoitoja, niin märkänä kuin kuivanakin. Koen helpompana värjätä juuret itse kuukausittain kotona kuin pestä hiukset joka päivä.
Joka päivä shampoolla ja hoitoaineella. Aika pitkät hiukset.
Joka päivä. Minulla on harventuneet erittäin nopeasti rasvoittuvat hiukset, joten ei vain voi olla pidempään pesemättä. Olen kyllä kokeillut. Rasvoittuminen slkoi kun hiukseni harvenivat, sitä ennen pesin 3 päivän välein kun hiukset olivat paksummat eivätkä rasvoittuneet niin nopeasti. Normaalia hiuspohjaa ei varmaan kannattaisikaan päivittäin pestä.
Kerran viikossa tai kahdessa. Välissä pesen hoitoaineella, koska haluan hiusteni kihartuvan laineille (cg-menetelmä).
mistä te sen arvelette johtuvan?
En muuten varmastikaan mene huomenna töihin!
Joka kerta. Tosin kahteen kertaan, ensin halpissamppoolla. Rasvaletti.
Vanha koira ei oppi uusia temppuja
Nostetaan että saataisiin lisää näitä teidän mahtavia ideoita
Tunnenkohan sut..