Kuinka usein pesette hiuksenne shampoolla?
Viikossa siis.
Olen tähän mennessä pessyt hiukset shampoolla joka päivä, koska ne rasvoittuvat sen verran nopeasti, tuntuvat ja näyttävät inhottavilta. Olen aiemmin miettinyt asiaa ja kehotettiin vaan jatkamaan. Nyt olen lukenut, että päivittäinen shampoolla hiuksien pesu voi vaurioittaa hiuksia :( Pitäisi ostaa jotain hellävaraisempaa.
Kuinka usein te pesette hiuksenne shampoolla? Ja rasvoittuvatko hiuksenne nopeasti.
Kommentit (1229)
Pesen hiukseni vedellä. Jälki on hyvää eikä iho kärsi. Hoitoshampoolla pesen noin kolme kertaa vuodessa. Hiukset ja päänahka tykkää, kun ei käytä kemikaaleja.
Nykyisin noin 1-2krt/vk. Kuivashampoo helpottaa kun alkaa näyttää likaiselle.
Voisko noi intia-jutut jo loppua >:(
Pesen hiukseni 2-300 kertaa viikossa
Edelleen kerran viikossa. Vaihdetaan jo aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Treenaan ns. hikiliikuntaa (juoksu, hiihto jne.) noin 5-6 x viikossa. Hiustenpesupäivät yleensä tiistai, torstai ja sunnuntai. Välillä toki pitää sovitella treenien ja muiden menojen mukaan.
Ponnarikampaukset ja kuivashampoo aktiivisessa käytössä 😅
Millaista on kuivashampoo. Toimiiko. Mikä olisi hyvä merkki 🤔
Hienoa pojat jatkakaa samaan malliin.
Viha minua kohtaan on pöyristyttävää!
kerran viikossa lämpimällä vedellä ja shampoolla joka laimennettu vedellä 1:10..
Hyvin toimii eikä tulla rasvoitu viikolla. En pidä kemikaaleista.
Luepa Raamatusta Ilmestyskirjan 13.luku.
En koskaan. Kampaaja pesee samalla kun värjään hiukseni. Hyvin toimii, hilse on lähtenyt.
Aika kauan kesti että pääsin tähän tilaan.
Päivittäin pesen. Ohuet hiukset, rasvoittuva päänahka. Se on vaan raaka fakta, että rasvoittuminen ei vähene, vaikka shampoopesuja vähentää. Olen kokeillut. Ei tapahdu mun päänahalle ja hiuksille. Jos tiedän, että olen kotona ja pelkästään lenkillä pipo päässä, voi pesuväli olla (satunnaisesti) joka toinen päivä.
^ juoppo yritti olla hauska epäonnistui pahasti
En ole kokeillut koirille tarkoitettua shampoota, minulla on melko ohuet hiukset. En siksi käytä kovin vahvaa shampoota. Pyrin pesemään n. 2,3 kertaa viikossa.
Turvaton tila! Shampoo kirjoitettu väärin. Kielitoimisto on rasistinen. Todella järkyttynyt tästä sanasta "sampoo". Tunnen oloni todella järkyttyneeksi, että tuollaista käytetetään täällä. Tarvitsen ainakin kuukauden sairaslomaa selvitäkseni tästä kokemuksesta.