Kuinka usein pesette hiuksenne shampoolla?
Viikossa siis.
Olen tähän mennessä pessyt hiukset shampoolla joka päivä, koska ne rasvoittuvat sen verran nopeasti, tuntuvat ja näyttävät inhottavilta. Olen aiemmin miettinyt asiaa ja kehotettiin vaan jatkamaan. Nyt olen lukenut, että päivittäinen shampoolla hiuksien pesu voi vaurioittaa hiuksia :( Pitäisi ostaa jotain hellävaraisempaa.
Kuinka usein te pesette hiuksenne shampoolla? Ja rasvoittuvatko hiuksenne nopeasti.
Kommentit (1229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee shampoopesu kahdesti peräkkäin kolme kertaa viikossa (laadukkalla shampoolla eikä millään prisman marketti halvalla)
Hinta ei takaa laatua :D
"Hinta ei takaa laatua" - köyhien tapa lohduttaa itseään
Nokkava taliaivo?
Hiusten oikean pesuvälin löytämisessä paras apu on kampaaja jolta kysyä neuvoa. Joskus myös ihotautilääkäri jos ongelma on suuri. Iho on kaikilla niin yksilöllinen että mitään "pese hiukset näin"-juttuja ei kannata lukea kuin piru raamattua. Päänahalle yleensä tekee pahaa jos on pitkään pesemättä hiuksia ja ongelmat vaan lisääntyy.
Tuplapesu joka toinen tai kolmas päivä. Yhden kerran vaahdottamisella mun hiukset on limaiset jo seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Tuplapesu joka toinen tai kolmas päivä. Yhden kerran vaahdottamisella mun hiukset on limaiset jo seuraavana päivänä.
Kauheeta tuhlaamista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta tuhlaamista!
Ei oo. Sama määrä samppoota menee yhteensä yleensä. Toisella pesukerralla vaahtoaa tosi hyvin pienelläkin määrällä kun pääsee vaahdottomaan pohjaa myöten. Moni lääppii samppoota hiusten päälle ja huuhtelee heti, jolloin mitään puhdistusta ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta tuhlaamista!
Ei oo. Sama määrä samppoota menee yhteensä yleensä. Toisella pesukerralla vaahtoaa tosi hyvin pienelläkin määrällä kun pääsee vaahdottomaan pohjaa myöten. Moni lääppii samppoota hiusten päälle ja huuhtelee heti, jolloin mitään puhdistusta ei tapahdu.
Nyt ei puhuttu shampoon vaan veden tuhlauksesta!
2