Usea km ennen rv7, tänään ultrassa elävä sikiö ja rv9+3, voisko olla toivoa, että tämä raskaus menisi hyvin ja nuo
aivan alun keskenmenot jotain sikiöperäistä.... Toivoa kaipailen...
Kommentit (11)
tarkoitin lähinnä, että nyt ollaan " jo" kymmenennellä viikolla...
ap
tulokkaan johdosta.
milloin laskettuaika?
Nyt sulla alkaa olla jo aika kivat viikot ja riski pienenee päivä päivältä, pidän tosi lujasti peukkuja :)))
Silloin istukka alkaa toimia. Eli viikolla 9 pitäisin kyllä jo tosi hyvinä mahdollisuuksia raskauden jatkumiselle jos aiemmat km:t ovat olleet ennen rv7!
Sitten vaan onnistui ja viikolla 8 oli sydänäänet ja kaikki! Ja hyvin meni, lapsi nyt 2v4kk. Uskon täysin, että ap:llä nyt onnistuu!
Kaikki voi toki mennä ihan hyvin :) Itse olen saanut 2 keskenmenoa jotka todettiin " vasta" viikoilla 12. Ja sitä ennen kaikki oli ihan hyvin :( Lääkäri sanoi että keskenmenot sattuu yleensä ennen kuin 14 viikkoa on täynnä. Että niitä tapahtuu aika paljonkin...
Mutta toivotaan että kaikki menisi hyvin!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Kukaan ei kuitenkaan voi tietää tuleeko lapsi varmasti mutta toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte kesävauvan! :)
2xkm rv9+ ja 1 km rv 16+ sekä täysin terve ihana poika
Mulla on ollut viisi raskautta ja vasta yksi lapsi on kotona. Kuudes raskaus on menossa ja toivo elää.
1. raskaus, km rv7
2. raskaus, km rv9
3. raskaus, km rv7
4. raskaus, km rv9
5. raskaus, poika syntyi rv40+3, rv8 todettiin elävä sikiö ja seuranta oli tarkkaa koko raskauden ajan
6. raskaus nyt rv17 ja hyvältä näyttää.
Pidän peukkuja, että sinullakin menee nyt hyvin!!!!
Onko noiden keskenmenojen syitä selvitetty, 3 peräkkäistä ja syy pitäisi selvittää?
Minulla on 3 lasta ja neljä keskenmenoa.
km v. 96 rv 13
poika v.97
km v.98 rv 12
poika v.02
km. v. 02 rv 10
km v. 03 rv 16
poika v. 04
Tiedän, ettei pelko poistu koskaan, viimeisessä raskaudessa pelkäsin loppuun asti. Ja vielä sekin hirvitti, että edellisessä onnistuneessa raskaudessa oli osittain etinen istukka, joka oli jäänyt huomaamatta, hyvä ettei molemmat, poika ja minä kuoltu siihen.
Nyt lapset kai ovat tässä, viimeisin raskaus oli tosi raskas.
Tsemppiä ap:lle.
teki typon ja ilmaisi itsensä huonosti. Siis jos sikiöllä näkyy syke (ja se näkyy viikon 8 tienoilla, tuurilla ja alakautta kuvattuna ennemminkin), se on jo puoli voittoa. Useimmat keskenmenot kun eivät ikinä kehity edes niin pitkälle. Noista viikon 8 raskauksista, joilla on nähty syke menee kesken vain pieni osa, muutama prosentti muistaakseni.
homma on jo hyvällä mallilla.