Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalisten ajatusten ja tarpeiden katoaminen keski-iässä

Vierailija
16.11.2022 |

Ja en nyt puhu mistään haluttomuudesta, vaan ihan normaalista biologisesta libidon vaimenemisesta. Missä iässä ja miten huomasit tämän itsessäsi? Minä olen nyt 49-vuotias, ja käytännössä koko seksuaalisuus on muuttunut yhdentekeväksi, tarpeettomaksi ja merkityksettömäksi. En ajattele sitä koskaan. Masennusta ei myöskään ole; elämä täyttyy ihmissuhteista, kulttuurista ja harrastuksista. Ei vain ole enää seksuaalisia tarpeita. Ollenkaan.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

54 v, en elä 108 vuotiaaksi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50v ei ole keski ikäinen vaan on jo elämän ehtoo puolella

Juuri näin, Sanna on 37 vuootiaana keski-ikäinen.

Ette, kait ole unohtaneet miten keskiarvo lasketaan?

Olen eri, mutta en ole. Keski-ikä on ihan eri asia, kuin keskiarvo. Saivarrellaan nyt vähän, kun aloititte. Jos kirjoitatte alakoulun matikan tehtävään, jossa kysytään, mikä on keskiarvo vastaukseksi:sama kuin keski-ikä, saat 0 pistettä.

Vierailija
62/67 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa masentava ketju. Ensinnäkin ajateltu vain itseään, ei puolison parasta ja puolisolle tuotettua nautintoa. Mutku minä.... toisesta viis. 

Itseäni panettaa 65v ikäisenä ihan samoin kuin nuorempana ja rakastan vaimoni tyydyttämistä. Pillun nuoleminen ja orgasmien tuottaminen melkein tärkeämpää kuin yhdyntä ja oma nautinto. Toki tärkeää sekin.  Ehdottoman tärkeää myös näyttää vaimolle, että yhä vielä haluaa häntä ja rakastaa. Saa tuntea olevansa rakastettu. 

Yrittäisitkö Pano Pate joskus kirjottaa niin, että sun ei tunnistettaisi. Joku voisi silloin ottaa juttusi ihan vakavasti.

Ja minusta sä olet vain ja ainoastaan ilkeä. Tämä sun "Pano Pate" omaa hyvän parisuhteen, josta on onnellinen. Minusta on hienoa, että tän kaiken negatiivisuuden keskellä tuodaan esille se, miten hyvää parisuhdetta ylläpidetään seksuaalisuudenkin tasolla. Siinä on sinullekin opittavaa. N50+

Tää Pano Pate ei osaa muuta kuin kehua itseään. Esiintyy kuin jokin asiantuntija yhden naisen kokemuksella. Puhuu jostain sielunkumppanuudesta vaikka omien sanojensa mukaan rakastui pilluun eikä persoonaan. Jutut aina samoja ja kuin suoraan Reginasta.

Sä oot niin katkera ja kateellinen, ettet edes yritä peittää sitä. Sitten vielä kehtaat  jatkuvasti puhua pashaa koko ajan.  Josko hankkisit oman elämän, itse ole vastuussa omista parisuhteistasi ja naisistasi. Jos et onnistu, niin ota opiksi ja yritä uudestaan. 

En mä Pano Pate ole sulle mistään kateellinen. En vaan ole koskaan pitänyt ihmisistä, jotka kuvittelevat olevansa muita parempia. Pashan puhumisella viittaat kai siihen, kun jossain kerroit ensin rakastuneesi pilluun etkä itse naiseen. Se on totta tai sitten itse valehtelit. Miten tän asian laita nyt oikein on?

Pashaa puhut edelleen. Totuus on, ette pidä ihmisistä joilla on hyvä itsetunto, osaaminen ja parisuhde kunnossa. Valitat täällä jatkuvasti kun kateellinen vanha  akka.  Hame sulle pitäisi ostaa. 

Nyt pitää sivusta hiukan kysellä. Mistä sinä tiedät muiden asioista? Alat hiukan kuulostamaan eräältä toiselta "tietäjältä ja totuudentorvelta", joka meitä täällä jatkuvasti viihdyttelee.

"Totuus on, ette pidä ihmisistä joilla on hyvä itsetunto, osaaminen ja parisuhde kunnossa." Keitä kaikkia sä tällä nyt tarkoitat?

Tarkoitan juuri tuota yhtä hemmoa, joka keksinyt pate- sanan ja joka lukee mun kirjoituksia kuin piru raamattua ja itkee jatkuvasti niin perään.  On niin katkera, että oikein kyttää kirjoituksiani ja avautuu niistä jatkuvasti. Mitään asiaan liittyviä kommentteja ei toki itse kirjoita. Jos on kirjoittanut, niin on todennäköisesti saanut siipeensä minun kommenteistani, koska jostain tuo katkeruus on peräisin. Tai sitten on vain niin kateellinen, kun toisella on ja itsellä ei tai on vaikka munakompleksi.   Voi toki olla, että olen sotkenut hänen hiekkalaatikkonsa tulemalla tänne kommentoimaan.  Mistä noita voi tietää. 

Rakas Pate. Sekoitat nyt kaksi eri henkilöä keskenään. Minä en ole keksinyt Pano Pate nimeä. Olen jo kertonut miksi en oikein jaksa sun aina samoja juttujasi. Moneen ketjuun tasan samat tarinat. Ei mitään uutta ikinä. Sama levy päällä joka ketjussa. Minä, minä ja minä.

Kateellinen en ole ja kompleksejakaan ei löydy. Muna toimii ja nainen saa orkkunsa (useammassa kuin kahdessa asennossa). Mistä muuten tiedät mitä kaikkea olen tänne kirjoittanut? Et tiedä, luulet vaan. Tekstiä taas tulee, mutta et kykene vastaamaan sitä yksi sanaista vastausta esittämääni kysymykseen vieläkään. Sussa on muuten tosi paljon yhteistä sen yhen klitoris jankkaajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa saman ikäinen, eli 49v.

Viimeiset 10 vuotta seksi on ollut ihan parasta ja saman miehen kanssa 30 vuotta. Olisi todella kurja jos halut hiipuisivat, seksi on ihan parasta.

N49v.

Vierailija
64/67 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun halut ei ole kadonneet, vaikka 60v lähestyy. Sen sijaan kaikki potentiaaliset kumppanit on kadonneet, vaimonikin kanssa tuli ero, kun seksi jäi kokonaan.

Vierailija
65/67 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeiset 10 vuotta seksi on ollut ihan parasta ja saman miehen kanssa 30 vuotta. Olisi todella kurja jos halut hiipuisivat, seksi on ihan parasta.

N49v.

Olet 49v, etkä vielä ole sitä oppinut, että jos ei halua jotain, tai ei pidä jostain, niin e ei ole "ihan parasta" :D 

Vierailija
66/67 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49v.

Olet 49v, etkä vielä ole sitä oppinut, että jos ei halua jotain, tai ei pidä jostain, niin e ei ole "ihan parasta" :D 

Taas joku hapan ihminen. Otan osaa. 

Vierailija
67/67 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49v.

Miten kommenttisi liittyy mihinkään? Taas yksi hiekkap.llu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi