Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei vie tavaroita paikalleen

Vierailija
15.11.2022 |

Mies oli kuivattanut kodinhoitohuoneessa henkarissa jotain ja sanoin että se henkari on ollut jo viikon tiellä siellä. Että se joka on tuonut, voisi viedä poiskin.

Mies selitti 10 minuuttia mitä oli siinä kuivattanut ja lähti pois.

Hän siis seisoo kynnyksellä kun minä viikkaan, lajittelen, ripustan ja täytän ja sanon että se henkari pitäisi viedä pois kun se on tiellä.

Ei vaan tajua. Ilmeisesti se on se keiju joka sen tekee.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te aina löydätte näitä miehiä jotka ei taida mitään tajuta? Pitäishän sen sanotusti jo ymmärtää että se henkari on tiellä. Voi olla kiusantekoakin...

Vierailija
2/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta nauratti tuo selitti 10 min ja lähti pois -kohta. :D

Mulla on samanlainen ärsyttävä tapa jättää kaikki tavarat levälleen. Mies sitten kulkee perässä ja laittaa tavarat paikoilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta sitten tiistain kunniaksi :(

Vierailija
4/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetin lapsilleni että jos leluja ei voi pois lattioilta kaappiin niin vien lelut lopullisesti pois itse. Aika tehokas keino ollut eikä ole ollut pariin vuoteen leluja levällään lattioilla.

Vierailija
5/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join just kahvia,kyllähän piristi.

Vierailija
6/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen ärsyttävä tapa jättää kaikki tavarat levälleen. Mies sitten kulkee perässä ja laittaa tavarat paikoilleen.

Tästä on jauhettu miljoona kertaa. Viimeksi eilen. Että on rasittavaa että mies ei ole aikuinen vaan kuin kolmas lapsi jonka perässä mun pitäisi kulkea.

Mutta kun ei vaan mene perille.

Ap

Vierailija
7/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellinen mies kirjoitti:

Opetin lapsilleni että jos leluja ei voi pois lattioilta kaappiin niin vien lelut lopullisesti pois itse. Aika tehokas keino ollut eikä ole ollut pariin vuoteen leluja levällään lattioilla.

Vähän veikkaan, ettei se henkari näytellyt aloituksen miehen elämässä niin tärkeää roolia, että sen hävittäminen saati sillä uhkaaminen olisi ollut tehokas keinoa.

Vierailija
8/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on anopilta jäänyt opettamatta.

Ja jos mieheltä hävittää tavaroita, hän hakee kauapsta uudet. Hakee nytkin kun ei löydä niitä.

Järjestin just lääkkeet hänen jäljiltään. Kolme isoa kuljollista vitamiineja. Aina on haettu uudet purkit ja hukattu sitten.

Ap

Vierailija
9/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos mieheltä hävittää tavaroita, hän hakee kauapsta uudet. Hakee nytkin kun ei löydä niitä.

Järjestin just lääkkeet hänen jäljiltään. Kolme isoa kuljollista vitamiineja. Aina on haettu uudet purkit ja hukattu sitten.

Ap

Tämä alkoi saatuanne lapsia, ja nyt et voi erota? Viisas isäni sanoi aikoinaan katso äitiä, näet tyttären. Nyt minulla on äärestä ihana vaimo ja anoppi.

Vierailija
10/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jauhettu miljoona kertaa. Viimeksi eilen. Että on rasittavaa että mies ei ole aikuinen vaan kuin kolmas lapsi jonka perässä mun pitäisi kulkea.

Mutta kun ei vaan mene perille.

Ap

Ei mene minullekaan. Olen hyväksynyt olevani ihminen joka sotkee kodin lattiasta kattoon ja raivo-/hiprakkasiivoaa sen kokonaan isona operaationa. Mieheni taas pikkusiivoaa päivittäin ja laittaa tavarat heti paikoilleen. Hän ahdistuu jos sakset eivät ole vetolaatikossa vaan kahvinkeittimen edessä. Minun puolestani ne sakset saavat vaikka maatua siihen keittiötasolle.

En epäile ettenkö olisi ärsyttävä asuinkumppani. Toisaalta myös itseäni ärsyttää joskus miehen pakonomainen tarve survoa kaikki irtaimisto kaappeihin vaikka sille olisi hetken päästä taas tarvetta.

Vierailija
11/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä alkoi saatuanne lapsia, ja nyt et voi erota? Viisas isäni sanoi aikoinaan katso äitiä, näet tyttären. Nyt minulla on äärestä ihana vaimo ja anoppi.

Kyllä se paheni miljoonakertaiseksi lasten myötä.

Ap

Vierailija
12/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siivoaa kumpaa häirii. 

Vierailija
13/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
14/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei osaa kouluttaa miehiään. Olette liian heikkoja että saisitte miehet viemään tavarat ja henkarit oikeille paikoille.

Vierailija
15/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valitsee taistelunsa. Minä osaan ojentaa käteni ja siirtää häiritsevän henkarin paikalleen kaappiin ja jos en tähän kykene, niin sitten opettelen olemaan hiljaa asioista, jotka voin muuttaa, mutta enpä viitsi.

Vierailija
16/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen valitsee taistelunsa. Minä osaan ojentaa käteni ja siirtää häiritsevän henkarin paikalleen kaappiin ja jos en tähän kykene, niin sitten opettelen olemaan hiljaa asioista, jotka voin muuttaa, mutta enpä viitsi.

Minä en tiedä mistä hän oli sen hakenut. Olen lopettanut miehen vaatteiden ja kaappien ja tavaroiden järjestämisen.

Ap

Vierailija
17/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se siivoaa kumpaa häirii. 

Kuka jaksaa ottaa hikeä henkarista? :D

Vierailija
18/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun Justin nukke ei sotke. Istuu hiljaa

Vierailija
19/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Enkä saa aikaiseksi ottaa omia vaatteitani pois narulta tai kuivaustelineeltä ennen kuin mies hoputtaa, että se pitäisi tyhjentää jotta uudet pyykit mahtuisivat kuivumaan.

Vierailija
20/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos joku sekottaa paikkoja, sinä joko siivoat tai olet vaihtoehtoisesti hiljaa mikäli et "kykene" siivoamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän