Onko sulla joku luotto vaatemerkki? Eli aina hyviä vaatteita ja ostat edelleen?
Kommentit (19)
Ice Peakin ulkoiluvaatteita ostan kerta toisensa jälkeen. Hyvä mitoitus mun kropalle ja laatu riittää mun tarpeisiin. Sopuhintaisiakin vielä.
Kengät: Eccon kengät aina, jo vuosikausia.
Dieselin farkut, Quicksilverin ja Burtonin hupparit. Kengissä Vansit tai Converset.
Työkamoina on Arcteryxia, Haglöfsia j ja Sorelia.
Farkuissa Replay, ulkoiluvaatteissa The North Face, kengissä Sorel ja Clarks. Perus trikoot ja collegepaidat yleensä Gap.
Niin ja lenkkarit/tennarit On Cloud
Ostan halpamuotia. Palkka on pieni ja yhteiskunta lahjoittaa rahaa terveillekin. Jonkun on pakko olla se työläinen, jolla ei ole mitään etuja, mutta surkea palkka ja surkeat vaatteet.
North Outdoor sensitive merinokerrastot joissa ihoa vasten bambua, muuten lämmintä merinoa.
Lee, Wrangler, Lee Cooper, osin Levi's. N51
Asket-verkkokaupan laadukkaat ja ajattomat vaatteet. Heillä on siis pysyvä mallisto! Hinnat ovat kohtuulliset laatuun ja pitkäikäisyyteen nähden. Olen ostanut sieltä villapaitoja ym. Ovat käytössä vuodesta toiseen.
On. Farkut ja muut housut Brax.
Kengät Merrel, Clarks, Vagabond, Vans.
Vakiomerkkejä on paljon, Max Mara, Filippa K, Tommy Hilfiger, Peter Hahn (oma merkki & kaikki muut merkit, mitä Peter Hahn myy eli laatua on olleet kaikki), Puls, Cream, Culture, Masai, Amov, Uniqlo, Odd Molly,
Ainakin noita merkkejä ostan yleensä, jos löytyy jotain kivaa. Kaikki ostamani on olleet kestäviä ja pysyvät hyvänä pesusta pesuun.
Nää tuli ekana mieleen. Mulla on myös paljon merkittömiä eli en tiedä, mitä ne on. Tanskassa ja myös Ruotsissa on paljon laadukkaita vaatemerkkejä halpisketjujen lisäksi. Jo keskihintaisen vaatteet ovat usein huomattavan kestäviä halpiksiin verrattuna.
GAPin paidat. Espritin farkut. Nämä on hyväksi havaittu.
Adidas, Only, Vans, Dope, Khujo, Levi's, Vero Moda
Ralph Lauren, Hilfiger, Gap, Esprit. Kengistä Ecco, Gabor, Vagabond. Laukut Furlaa, Ralph Laurenia ja jokunen Kors. Toki metsästän edellä mainittuja merkkejä pääosin alesta, harvemmin maksan täyttä hintaa enkä laita kerrallaan tonnia tuulemaan :)
Ommellinen
PaaPii
Ehta by Dream Circus
Guess on ainoa, muutoin ostan mitä sattuu
Noshin trikoopaidoista tykkään, vaikka usein edes niiden värit tai mallitkaan ole itselleni täysin sopivia, mutta niiden tuntuma ja kankaat ovat hyviä.
On.