Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei vie tavaroita paikalleen

Vierailija
15.11.2022 |

Mies oli kuivattanut kodinhoitohuoneessa henkarissa jotain ja sanoin että se henkari on ollut jo viikon tiellä siellä. Että se joka on tuonut, voisi viedä poiskin.

Mies selitti 10 minuuttia mitä oli siinä kuivattanut ja lähti pois.

Hän siis seisoo kynnyksellä kun minä viikkaan, lajittelen, ripustan ja täytän ja sanon että se henkari pitäisi viedä pois kun se on tiellä.

Ei vaan tajua. Ilmeisesti se on se keiju joka sen tekee.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies jättää kaapin ovet aina pikkasen raolleen, eikä sammuta valoja poistuessaan huoneesta. Mä sit käyn sulkemassa ovet ja sammuttamassa valot. Eipä tuo mua kummemmin häiritse. 🤷

Minä jätin aina kaapinovet auki, kun olin melkein 10 vuotta sinkkuna. Sitten muutin yhteen mieheni kanssa ja kun hän pyysi että sulkisin ne ovet, niin arvaa mitä tein?

Aloin sulkea ne ovet.

Vierailija
62/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli seli, se on miehenkin koti. Ei jalkojen levittäminen jollekin miehelle anna mitään kotitaloudellista rajatonta valtaa nilliittää kaikesta.

Keskiverto voimaantunut suomijustiina kuvittelee voivansa täysin vapaasti arvostella ja kontrolloida miehen tekemisiä ja pitää miestä vankina omassa kodissaan.

Nalkutus on henkisen väkivallan yleisin muoto, ja sitä ei tarvitse tänä päivänä kenenkään miehen sietää. Miehen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä valittaminen on naisten ikiaikainen harrastus ja huvi, mutta sitä ei tarvitse hyväksyä eikä alistua omassa kodissaan mielivaltaisen määräysvallan alle.

Voin kuvitella sinut seisomaan jakkaran päälle, kiljumaan naama punaisena tuota palopuhetta miehen oikeuksista, kun äitisi pyytää sinua viemään henkarin pois.

Klassinen äidin poika/peräkammarin poika-cancelointitaktiikka, itselle epämieluisan mielipiteen esittäjä yritetään leimata jonkinlaiseksi luuseriksi. Ahkerasti sä yrität, mutta tää on täysin kulunut ja ylipelattu kortti. Kokeile jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies jättää kaapin ovet aina pikkasen raolleen, eikä sammuta valoja poistuessaan huoneesta. Mä sit käyn sulkemassa ovet ja sammuttamassa valot. Eipä tuo mua kummemmin häiritse. 🤷

Minä jätin aina kaapinovet auki, kun olin melkein 10 vuotta sinkkuna. Sitten muutin yhteen mieheni kanssa ja kun hän pyysi että sulkisin ne ovet, niin arvaa mitä tein?

Aloin sulkea ne ovet.

Y-kromosomissa täytyy olla jokin ominaisuus mikä estää miestä toimimasta noin. Ei siihen muuta selitystä voi olla.

Vierailija
64/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen valitsee taistelunsa. Minä osaan ojentaa käteni ja siirtää häiritsevän henkarin paikalleen kaappiin ja jos en tähän kykene, niin sitten opettelen olemaan hiljaa asioista, jotka voin muuttaa, mutta enpä viitsi.

Minä en tiedä mistä hän oli sen hakenut. Olen lopettanut miehen vaatteiden ja kaappien ja tavaroiden järjestämisen.

Ap

Toivottavasti suhtaudut samoin miehen rahoihin eli eivät kuulu sinulle millään tavalla.

Vierailija
65/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä jätin aina kaapinovet auki, kun olin melkein 10 vuotta sinkkuna. Sitten muutin yhteen mieheni kanssa ja kun hän pyysi että sulkisin ne ovet, niin arvaa mitä tein?Aloin sulkea ne ovet."

Hehe. Tuossa on jotakin minkä mies osaa. Suora pyyntö.

Vierailija
66/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli seli, se on miehenkin koti. Ei jalkojen levittäminen jollekin miehelle anna mitään kotitaloudellista rajatonta valtaa nilliittää kaikesta.

Keskiverto voimaantunut suomijustiina kuvittelee voivansa täysin vapaasti arvostella ja kontrolloida miehen tekemisiä ja pitää miestä vankina omassa kodissaan.

Nalkutus on henkisen väkivallan yleisin muoto, ja sitä ei tarvitse tänä päivänä kenenkään miehen sietää. Miehen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä valittaminen on naisten ikiaikainen harrastus ja huvi, mutta sitä ei tarvitse hyväksyä eikä alistua omassa kodissaan mielivaltaisen määräysvallan alle.

Voin kuvitella sinut seisomaan jakkaran päälle, kiljumaan naama punaisena tuota palopuhetta miehen oikeuksista, kun äitisi pyytää sinua viemään henkarin pois.

Klassinen äidin poika/peräkammarin poika-cancelointitaktiikka, itselle epämieluisan mielipiteen esittäjä yritetään leimata jonkinlaiseksi luuseriksi. Ahkerasti sä yrität, mutta tää on täysin kulunut ja ylipelattu kortti. Kokeile jotain muuta.

Ikävää että pahoitin mielesi. En kuitenkaan voi mitenkään kuvitella tuota parkuvaa miestä parisuhteeseen naisen kanssa. Ehkä hän onkin ja minulla ei vain mielikuvitus riitä.

Eikä se mikään "mielipide" ollut vaan raivoitkulla huudettua julistamista.

Vierailija
67/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en saa vastausta siihen, onko sotkuistani huomautteleva mies väkivaltainen?

Vierailija
68/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä jätin aina kaapinovet auki, kun olin melkein 10 vuotta sinkkuna. Sitten muutin yhteen mieheni kanssa ja kun hän pyysi että sulkisin ne ovet, niin arvaa mitä tein?Aloin sulkea ne ovet."

Hehe. Tuossa on jotakin minkä mies osaa. Suora pyyntö.

Useimmat ihmiset eivät ylpeile sillä että osaavat pyytää jotain. Mutta sinulla ei sitten muuta ylpeyden aihetta ole.

Vierailija
69/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä naisia tulee jotka valitsevat miehikseen tyhjäpäisiä vätyksiä joiden tekemisistä tai tekemättä jättämisistä pitää sitten märistä nettifoorumeilla kun ei keskenään osata tavallisia arkiasioita sopia?

Naiset ovat itse virheettömiä ja voivat vaatia mieheltään täydellisyyttä? Mitä siitä tulisi, jos miehet alkaisivat päättämään milloin esim siivotaan, jne?

Moderni mies osanee tilata verkosta siivouksen? Kertoo puolisolle hoitavansa osansa siivouksesta siivousfirman välityksellä. Siivouslaskun pystyy jakamaan.

Se siivous ei riitä kun ongelma on se ettei vie tavaroita paikalleen. Sellaista ei edes voi ulkoistaa.

Vierailija
70/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh-hoijaa

Vierailija
71/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on näillä kyllä ongelmat

Vierailija
72/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se siivoaa kumpaa häirii. 

Sotkija siivoaa. Koskee myös lapsia ja kehitysvammaisia.

Vierailija
73/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on myös ärsyttävä tapa jättää tavaroita lojumaan... Sitten tuohtuneena kyselee minulta missä mikäkin (hänen) tavara(nsa) on, aivan kuin minun se kuuluisi tietää, kun itse on jättänyt ne minne sattuu. :D

Vierailija
74/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt vain on tuollaisia. Paree keksiä omat keinot jolla pärjää itse miehen kanssa. Minä nostan yhteen paikkaan kaikki miehen jättämän mikä on tielläni.  Omat tavarat on must. Minulla omia tavaroita joihin kukaan ei saa koskea on sakset, pinsetit, pari ruuvimeisseliä, ja rullamitta, juustohöylä, käsipyyhe, 2dl mitta,ja vaikka mitä muuta. Näin minulla ei koskaan ole mikään hukassa vaikka miehellä olisikin. Myös jos näen että mies on jättämässä työavaimet pöydälle lähtiessään, en sano enää mitään. Kyllä se sitten palaa hakemaan kun on juuri polkenut 5 km työpaikan ovelle ja huomaa että ne jäi.

Pääasia on se ettei itse ota stressiä siitä ettei toinen muista mitään, eikä ala hänelle äidiksi.

Vierailija
75/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on sellainen tapa, että kun tekee jotain kotityötä, niin aina aiheuttaa jotakin muuta hommaa tilalle. Kun esim. silitti tässä n. kuukausi sitten, jätti ihan kaiken siinä tarvittavan kodinhoitohuoneen pöydälle, eikä koskaan korjannut niitä pois. Kun pesee ikkunoita, jättää ikkunanpesuaineet, sankot, lastat, ihan kaikki terassille ikuisiksi ajoiksi. Kun raivaa pihaa, jättää risut pihoille lojumaan. Aina, ihan aina jää jotain muuta hommaa tehtäväksi, koska ei voi tehdä mitään loppuun saakka. Mietin, että onkohan vähän tahallistakin.

Törmäsin tuossa joku aika sitten ADHD-henkilön kertomaan, että hänen on pitänyt erotella ja opetella mikä ero on siivoamisella ja siistimisellä. Hän ymmärtää, että vaikka vessa pestään pesuaineella ja pesuvälineillä hyvin (siivotaan), mutta sitten ne tavarat jäävät levälleen lopuksi, kun ne pitäisi laittaa pois (siistitään). Aivot sanovat jotenkin, että nyt on siivottu, se riittää. Mutta, hän on opetellut tästä parhaansa mukaan pois ja muistaa, että siivoamisen jälkeen on vielä siistiminen.

Vierailija
76/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on kauheasti ylimääräistä energiaa, kun jaksavat sotkea. Toista de on meillä kiireisillä ja/tai laiskoilla, tavarat pitää laittaa takaisin paikoilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän