Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei vie tavaroita paikalleen

Vierailija
15.11.2022 |

Mies oli kuivattanut kodinhoitohuoneessa henkarissa jotain ja sanoin että se henkari on ollut jo viikon tiellä siellä. Että se joka on tuonut, voisi viedä poiskin.

Mies selitti 10 minuuttia mitä oli siinä kuivattanut ja lähti pois.

Hän siis seisoo kynnyksellä kun minä viikkaan, lajittelen, ripustan ja täytän ja sanon että se henkari pitäisi viedä pois kun se on tiellä.

Ei vaan tajua. Ilmeisesti se on se keiju joka sen tekee.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen valitsee taistelunsa. Minä osaan ojentaa käteni ja siirtää häiritsevän henkarin paikalleen kaappiin ja jos en tähän kykene, niin sitten opettelen olemaan hiljaa asioista, jotka voin muuttaa, mutta enpä viitsi.

Minä en tiedä mistä hän oli sen hakenut. Olen lopettanut miehen vaatteiden ja kaappien ja tavaroiden järjestämisen.

Ap

Mitä vi ttua ne on sinulle edes kuulunut?

Onko teillä henkaritkin jotenkin korvamerkitty, että se kuuluu henkilölle x ja se kuuluu paikkaan b? :D Ei ihme, että on vähän raskasta. 

Vierailija
22/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se siivoaa kumpaa häirii. 

Kuka jaksaa ottaa hikeä henkarista? :D

Ei se ole se pointti vaan se että kun minä pyykkään siellä kodinhoitohuoneessa, mies tulee kynnykselle ja sanon että veisi pois tavaran joka on tiellä, hänellä on 10 minuuttia aikaa swlittää siitä muttei voimia viedä sitä pois.

Ja kun tää pn kaiken kanssa samanlaista. Talikko seisoo talven pihassa, sakset on siellä missä hän on leikannut (samaten se mitä on leikannut) jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheellinen mies kirjoitti:

Opetin lapsilleni että jos leluja ei voi pois lattioilta kaappiin niin vien lelut lopullisesti pois itse. Aika tehokas keino ollut eikä ole ollut pariin vuoteen leluja levällään lattioilla.

No tämä on anopilta jäänyt opettamatta.

Ja jos mieheltä hävittää tavaroita, hän hakee kauapsta uudet. Hakee nytkin kun ei löydä niitä.

Järjestin just lääkkeet hänen jäljiltään. Kolme isoa kuljollista vitamiineja. Aina on haettu uudet purkit ja hukattu sitten.

Ap

Tunnistan tuonkin, vaikka nolottaa. En tiedä esimerkiksi monetko samanlaiset neulepuikot minulla on, kun ne jää laittamatta omaan pakkaukseensa ja sitten ei enää tiedä paksuutta (ja se levy, jolla paksuuden voi mitata, on jatkuvasti hukassa), joten pitää varmuuden vuoksi ostaa uudet.

Vierailija
24/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD, ADD, muuten vaan laiska tai sellainen, ettei sotkut häiritse?

Itselläni oli kämppis, jonka huoneen jokainen vaakatasoinen taso oli niin täynnä tavaraa, ettei tason pintaa nähnyt. Kaikki jäi yhteisissä tiloissa niille sijoilleen vaikkai vuodeksi, jos joku muu ei korjannut niitä pois. Ei siivonnut tyyliin ikinä. Oli raskasta, onneksi ei kestänyt kauaa.

Vierailija
25/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen valitsee taistelunsa. Minä osaan ojentaa käteni ja siirtää häiritsevän henkarin paikalleen kaappiin ja jos en tähän kykene, niin sitten opettelen olemaan hiljaa asioista, jotka voin muuttaa, mutta enpä viitsi.

Minä en tiedä mistä hän oli sen hakenut. Olen lopettanut miehen vaatteiden ja kaappien ja tavaroiden järjestämisen.

Ap

Onko teillä henkaritkin jotenkin korvamerkitty, että se kuuluu henkilölle x ja se kuuluu paikkaan b? :D Ei ihme, että on vähän raskasta. 

Henkarit on setteinä. Miehellä mustat, eteisessä puiset, lapsilla lasten kokoa, minulla pienemmät hamehenkarit. Siis ne joissa on myös se poikkipiena.

Yllättäen vaatteet on erikokoisia ja niille erilaiset henkarit.

Vierailija
26/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se maksaa laskut, jota ulosotto häirii. Se käy kaupassa, jota tyhjät kaapit häirii. Se tekee ruuan, ketä nälkä häirii. Se vemputtaa itseään, ketä seksin puute häirii. Onhan noita.

Vierailija
27/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
28/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hei, älähän nyt. Esim mustahenkari valkoisten joukossa? 

Vierailija
29/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jättää kaapin ovet aina pikkasen raolleen, eikä sammuta valoja poistuessaan huoneesta. Mä sit käyn sulkemassa ovet ja sammuttamassa valot. Eipä tuo mua kummemmin häiritse. 🤷

Vierailija
30/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa ottaa hikeä henkarista? :D

Ei se ole se pointti vaan se että kun minä pyykkään siellä kodinhoitohuoneessa, mies tulee kynnykselle ja sanon että veisi pois tavaran joka on tiellä, hänellä on 10 minuuttia aikaa swlittää siitä muttei voimia viedä sitä pois.

Ja kun tää pn kaiken kanssa samanlaista. Talikko seisoo talven pihassa, sakset on siellä missä hän on leikannut (samaten se mitä on leikannut) jne.

Seli seli, se on miehenkin koti. Ei jalkojen levittäminen jollekin miehelle anna mitään kotitaloudellista rajatonta valtaa nilliittää kaikesta.

Vierailija
31/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä naisia tulee jotka valitsevat miehikseen tyhjäpäisiä vätyksiä joiden tekemisistä tai tekemättä jättämisistä pitää sitten märistä nettifoorumeilla kun ei keskenään osata tavallisia arkiasioita sopia?

Vierailija
32/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää kaikki tavarat levälleen ja mies on se pilkuntarkka.

Vierailija
33/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä naisia tulee jotka valitsevat miehikseen tyhjäpäisiä vätyksiä joiden tekemisistä tai tekemättä jättämisistä pitää sitten märistä nettifoorumeilla kun ei keskenään osata tavallisia arkiasioita sopia?

Naiset ovat itse virheettömiä ja voivat vaatia mieheltään täydellisyyttä? Mitä siitä tulisi, jos miehet alkaisivat päättämään milloin esim siivotaan, jne?

Vierailija
34/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin oo ärsyttävää, että ne kamat on missä sattuu. Se on ärsyttävää, että mies sitten kiukkuaa omaa turhautumistaan, kun ei löydä niitä omilta jäljiltään. Lisäksi se kiukkuaa sitäkin, että kun löydän sen kamoja esim. ruokapöydältä tai keskeltä olohuoneen lattiaa ja vien ne sitten sen työpöydälle, kun kuulemma voisin laittaa ne kamat omalle paikalleen suoriltaa. Mutta kun en mä tiiä missä se säilyttää niitä kamojaan.

Yhteisten tavaroide, esim. saksien, vasara, metrimitan jne. jättämisestä lojumaan minne sattuu hermostun, koska kun mä tartten niitä, niin sitten pitää etsiä, kun ne ei ole siellä missä niiden paikka on.

Viimeksikin meni enemmän aikaa sen hiton vasaran etsimiseen kuin siihen hommaan johon sitä vasaraa tarvitsin. Vähemmästäkin nousee v*tutustatti päähän

Vierailija
35/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat itse virheettömiä ja voivat vaatia mieheltään täydellisyyttä? Mitä siitä tulisi, jos miehet alkaisivat päättämään milloin esim siivotaan, jne?

"Koska minulla ei ole mitään kokemusta tästäkään asiasta, niin päätin tulla kirjoittamaan taas naiset sitä, miehet tätä -yleistyksen". Eikö niin?

Vierailija
36/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seli seli, se on miehenkin koti. Ei jalkojen levittäminen jollekin miehelle anna mitään kotitaloudellista rajatonta valtaa nilliittää kaikesta.

Keskiverto voimaantunut suomijustiina kuvittelee voivansa täysin vapaasti arvostella ja kontrolloida miehen tekemisiä ja pitää miestä vankina omassa kodissaan.

Nalkutus on henkisen väkivallan yleisin muoto, ja sitä ei tarvitse tänä päivänä kenenkään miehen sietää. Miehen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä valittaminen on naisten ikiaikainen harrastus ja huvi, mutta sitä ei tarvitse hyväksyä eikä alistua omassa kodissaan mielivaltaisen määräysvallan alle.

Vierailija
37/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moderni mies osanee tilata verkosta siivouksen? Kertoo puolisolle hoitavansa osansa siivouksesta siivousfirman välityksellä. Siivouslaskun pystyy jakamaan.

Vierailija
38/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiverto voimaantunut suomijustiina kuvittelee voivansa täysin vapaasti arvostella ja kontrolloida miehen tekemisiä ja pitää miestä vankina omassa kodissaan.

Nalkutus on henkisen väkivallan yleisin muoto, ja sitä ei tarvitse tänä päivänä kenenkään miehen sietää. Miehen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä valittaminen on naisten ikiaikainen harrastus ja huvi, mutta sitä ei tarvitse hyväksyä eikä alistua omassa kodissaan mielivaltaisen määräysvallan alle.

Aasialainen osaa myös avautua.

Vierailija
39/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä yhteen muuttaminen naisen kanssa on miehelle keskimäärin todella paska diili, ja se tuhoaa ennen pitkään hyvätkin parisuhteet.

Oma tupa, oma lupa. Saman katon alla voi olla ja pussailla ja hempeillä, mutta kun alkaa ärsyttää tai kun nalkutus alkaa, niin on hyvä olla pakopaikka eri osoitteessa.

Suosittelen lämpimästi, nimimerkillä mies joka avioeron jälkeen on ollut uudessa suhteessa 10 vuotta eri osoitteissa.

Vierailija
40/76 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän riittää. Monilla on tämä tapa jättää tavarat lojumaan joka paikkaan jo seurusteluaikana mutta sitä vain jotenkin tyhmänä luulee että asia korjaantuu kun yhteen muutetaan/mennään naimisiin.. Eihän se mihinkään muutu ja riitaa tulee jos ei itse ole samanlainen tavaroiden levitteliä. Se että sinun miehestäsi on vasta lasten jälkeen tullut tälläinen tavaroiden levittäjä ja kadottaja on aika kummallista. Jos hänestä tuli 'lapsi uudestaan' niin sinun pitää ajatella haluatko alkaa hänelle 'äidiksi'.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi