Neitsyinä naimisiin
Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (457)
Ei se naiminen mikään niin pyhä toimitus ole,että kannattaa odottaa avioliittoon asti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kannustavat tässä maassa toisia naisia ottamaan ulkomaalaisia miehiä.
Mutta!
Jos miehellä on japanilainen tai korealainen tyttöystävä, niin heti naiset ovat haukkumassa miestä.
Miksi?
Minä olen neitsyt. Ja olen ateisti. Minun kriteeri naiselle on neitsyys.
Samoin täällä. Olen mielummin sinkku, kuin kotiorja naiselle, joka on metritolkulla imenyt munaa. En halua olla vain pelkkä luku naiselle. En!
Ja mitä tulee tuohon naisten rasistiseen käytökseen aasialaisia naisia kohtaan ja miesvihaan miehiä kohtaan, jotka sellaisten kanssa seurustelee: suominainen on jo hävinnyt. M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seinähullujen hommaa.
Autot ja naiset täytyy koeajaa hyvin ennen hankintapäätöstä.
Mitään lahnaa huoli loppuiäksi.Noihin avioliittoihin menevät ihmiset, joiden tajunnantaso on eri levelillä kuin sinulla. Sulla riski lahnaan sängyssä keskivertoa suurempi.
Miksi äitisi ei suostunut nielemään vaan antoi panna paljaalla?
tässä näkyy taso.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistunut olo näistä tulee. Kasvoin kanssa karismaattisesta kristillisyydessä. 13v:nä seurakunnassa painostettiin allekirjoittamaan neitsyyslupaus. Totta kai rajoitukset kohdistui enemmän tyttöihin, ei mm saanut käyttää leirillä uimarannalla bikineitä koska pojille kiusaus. Homous oli syntiä, saarnattiin. Monet kaverit sairastui anorkeksiaan seksi ja kehokielteisyyden takia. Hirveä taakka nuorelle kokea syyllisyyttä normaaleista haluista ja tunteista! Sittemmin lahkosta on lähdetty ja hyväksyvä seksuaalisuus ja kehosuhde on löytynyt vasta näin +30v:enä.
Pidän moraalittomana kohdella lapsia noin: syyllistää haluista ja pelotella ja painostaa. Noista ryhmistä tulee varmasti paljon porukkaa, jotka on täysin hukassa ruumiillisuutensa kanssa. Pahinta se on varmaan muille kuin cis-heteroille. Rakastavat vanhemmat eivät aiheuta lapsilleen tuollaista syyllisyyden ja ahdistuksen taakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut tuota juttua, mutta olen lukenut, että jos nainen odottaa aviovuoteeseen asti eikä myöskään sooloile, niin orgasmin saanti seksissä tulee olemaan huomattavasti vaikeampaa, kuin jos olisi elänyt normaalia seksielämää nuoresta asti.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa, että asia on aivan päinvastoin. Neitsyellä on kaikki herkkyys tallella, mikä tuntuu myös loogisestikin järkevältä, kun taas paljon erilaisia miehiä kokeneella naisella voi olla jo paksuuntunut iho, eikä herkkyys ole enää hyvä, sekä osa kokemuksista on voinut olla hyvinkin traumatisoivia.
Paksuuntunut iho? Mitä aktuaalista vttua? :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Kävele ensi kesä kokonaan paljain jaloin ja tule sitten syksyllä nauramaan uudestaan.
Koskeeko tää sun teoria vain naisia vai paksuuntuuko kokeneiden kikkeleidenkin nahka?
Vuosikausien seksihurjastelut saattavat kyllä tuossa iässä jäädä haaveeksi. Monilla miehillä alkaa erektio-ongelmat jo ennen 50 vuoden ikää. Sitten varmasti toivoo että kunpa olisi nuorena tullut pantua.
Vierailija kirjoitti:
En lukenut tuota juttua, mutta olen lukenut, että jos nainen odottaa aviovuoteeseen asti eikä myöskään sooloile, niin orgasmin saanti seksissä tulee olemaan huomattavasti vaikeampaa, kuin jos olisi elänyt normaalia seksielämää nuoresta asti.
Todella naurettavan yleistävä väite ja muut kilvan yläpeukuttavat. Meinaatko tosissasi, että jos menee naimisiin 18-vuotiaana, niin on tuomittu huonoon seksiin, jos ei "sooloillut" sitä ennen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa, että asia on aivan päinvastoin. Neitsyellä on kaikki herkkyys tallella, mikä tuntuu myös loogisestikin järkevältä, kun taas paljon erilaisia miehiä kokeneella naisella voi olla jo paksuuntunut iho, eikä herkkyys ole enää hyvä, sekä osa kokemuksista on voinut olla hyvinkin traumatisoivia.
Paksuuntunut iho? Mitä aktuaalista vttua? :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Tuon kirjoittajalla on varmaan suunkin limakalvot paksuuntuneet syömisestä niin ettei maista enää mitään ja silmätkin on paksuuntuneet silmäluomien liikkeestä. Toivotaan että sen suolisto ei ole paksuuntunut, siihen varmaan kuolee.
Jep 😄 Ja kuulostaa aika surkealta seksikumppanilta tämä joka ei saa naista edes kostumaan niin että seksistä selviää ilman känsiä. 😭
Arvostan ja juuri noin kuuluukin tehdä. Säästän itseni avioliittoon.
Onhan se aivan kuin eri maailmasta saada rakastella naista, jolle on ensimmäinen. Minulla on aika monista naisista kokemusta ja olen huomannut, että kaikkein eniten tuntuu olevan yhteensopivuusongelmia naisilla, joilla on ollut paljon kumppaneita. Eli heidät on ollut vaikeampi tyydyttää, eli saada nämä laukeamaan. Ensikertalaiseen tietysti suhtautuu muutenkin suuremmalla arvostuksella ja hellemmin, koska tietää, että koskemattomat paikat ovat erittäin herkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella naurettavan yleistävä väite ja muut kilvan yläpeukuttavat. Meinaatko tosissasi, että jos menee naimisiin 18-vuotiaana, niin on tuomittu huonoon seksiin, jos ei "sooloillut" sitä ennen?
Olen eri. Masturbointi tekee sen, että nainen tajuaa mistä nauttii. Ja tämä ei ole yhdyntäpakkomielteen maailmassa suinkaan itsestään selvää. Hyvin moni vanhempikin mies luulee, että nainen nauttii lähinnä pillun hinkkauksesta yhdynnässä. Eihän se ole ihme, jos nuori mies luulee niin, ja siksi naisen pitää itse tietää ja pystyä kommunikoimaan mistä pitää. Ja hän ei pysty sitä kertomaan jos ei itse tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitan periaatteita ja ihanteita kyllä, ja olen itsekin kristitty (ihan evankelisluterilainen kyllä) ja haluaisin mielelläni myös jollakin tavalla kristinuskoa tärkeänä pitävän puolison. Mutta olen myös erittäin intohimoinen ja hellyydenkipeä nainen, joten minulle neitsyenä naimisiin meneminen olisi ollut vain aivan liian iso riski. En olisi mitenkään voinut tietää, että mies olisi kanssani seksuaalisesti yhteensopiva tai miellyttävä. Mies olisi voinut olla aivan kädetön ja haluton edes opettelemaan naisen miellyttämistä, "onnettomasti varusteltu", tai sitten sellainen jyystömies, joka hoitaa vain itsensä loppuun eikä välitä naisen nautinnosta tippaakaan: ei esileikkiä, ei suuseksiä tai mitään muutakaan miellyttävää naiselle.
Ainakin minulle siis seksi on sen verran tärkeä asia, että on ehdottomasti testattava sen onnistumista ennen kuin naimisiin asti päädyn. En kuitenkaan ole heti sänkyyn hyppäämässä uuden tuttavuden kanssa, enkä harrasta yhden yön juttuja, vaan seksi tulee kysymykseen vasta siinä vaiheessa, kun jo seurustellaan ja alkaa olla tunteita toista kohtaan.
Oletpa lapsellinen. Sinäkö luulet, ettei teidän kummankaan seksuaalisuus voi muuttua elämän aikana?
Neitsyt nainen on AINA parempi kuin jo pantu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aivan kuin eri maailmasta saada rakastella naista, jolle on ensimmäinen. Minulla on aika monista naisista kokemusta ja olen huomannut, että kaikkein eniten tuntuu olevan yhteensopivuusongelmia naisilla, joilla on ollut paljon kumppaneita. Eli heidät on ollut vaikeampi tyydyttää, eli saada nämä laukeamaan. Ensikertalaiseen tietysti suhtautuu muutenkin suuremmalla arvostuksella ja hellemmin, koska tietää, että koskemattomat paikat ovat erittäin herkät.
Pikku vinkki mestarirakastajalle: kohtelepa niitä kokeneempiakin naisia hellyydellä ja arvostuksella, niin saattavat hekin nauttia.
Paikkojen herkkyys muuten pysyy tuon känsäkullimiehen jutuista huolimatta ihan samana vaikka joskus harrastaisikin seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri. Masturbointi tekee sen, että nainen tajuaa mistä nauttii. Ja tämä ei ole yhdyntäpakkomielteen maailmassa suinkaan itsestään selvää. Hyvin moni vanhempikin mies luulee, että nainen nauttii lähinnä pillun hinkkauksesta yhdynnässä. Eihän se ole ihme, jos nuori mies luulee niin, ja siksi naisen pitää itse tietää ja pystyä kommunikoimaan mistä pitää. Ja hän ei pysty sitä kertomaan jos ei itse tiedä.
Avioliitossako ei voi kertoa kumppanilleen, ettei pidä jostain asiasta? En näe mitään syytä, etteikö ihminen opi suhteessa kuin suhteessa, mistä pitää ja mistä ei.
Nuorena lyhyt seurustelu, kunnes hän ilmoitti ei ennen häitä. Mielestäni tätäkin kannattaa kokeilla ennen sitoutumista. Toinen ääripää oli työkaveri. Jos ei saa 1. Iltana saa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Neitsyt nainen on AINA parempi kuin jo pantu nainen.
Hear, hear!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitan periaatteita ja ihanteita kyllä, ja olen itsekin kristitty (ihan evankelisluterilainen kyllä) ja haluaisin mielelläni myös jollakin tavalla kristinuskoa tärkeänä pitävän puolison. Mutta olen myös erittäin intohimoinen ja hellyydenkipeä nainen, joten minulle neitsyenä naimisiin meneminen olisi ollut vain aivan liian iso riski. En olisi mitenkään voinut tietää, että mies olisi kanssani seksuaalisesti yhteensopiva tai miellyttävä. Mies olisi voinut olla aivan kädetön ja haluton edes opettelemaan naisen miellyttämistä, "onnettomasti varusteltu", tai sitten sellainen jyystömies, joka hoitaa vain itsensä loppuun eikä välitä naisen nautinnosta tippaakaan: ei esileikkiä, ei suuseksiä tai mitään muutakaan miellyttävää naiselle.
Ainakin minulle siis seksi on sen verran tärkeä asia, että on ehdottomasti testattava sen onnistumista ennen kuin naimisiin asti päädyn. En kuitenkaan ole heti sänkyyn hyppäämässä uuden tuttavuden kanssa, enkä harrasta yhden yön juttuja, vaan seksi tulee kysymykseen vasta siinä vaiheessa, kun jo seurustellaan ja alkaa olla tunteita toista kohtaan.
Oletpa lapsellinen. Sinäkö luulet, ettei teidän kummankaan seksuaalisuus voi muuttua elämän aikana?
En ole niin sanonut, enkä tiedä mistä tuollaisen päätelmän keksit. Toki seksihalut voivat iän myötä muuttua, mutta ei silti ole mitään järkeä mennä jo valmiiksi sellaiseen suhteeseen, missä lähtökohtaisesti ollaan täysin eri maata seksuaalisuuden suhteen. Jos tapaan halukkaan ja seksissä huomaavaisen miehen, joka sitten joskus vanhempana muuttuukin haluttomaksi, niin se on ihan eri ongelma sitten se. Mutta ainakin lähtökohtaisesti tilanne on ollut hyvä, ja mahdollisuudet onnistuneeseen seksielämään ovat paljon suuremmat kuin silloin, jos ottaa sian säkissä.
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh mitä "tietoa" taas sieltä. :D Ne koskemattomat paikat eivä ole sen herkemmät kuin muidenkaan pillut, vaan ne ovat vain tottumattomat ja seksi sattuu lähes aina ekalla kerralla, ei ole mitenkään miellyttävää neitsytnaiselle se sinun ah niin upean mahtava ja hekumallinen ensirakastelusi. Mitä enemmän nainen seksiä harrastaa, niin sen paremmin oppii siitä myös nauttimaan, nimenomaan sen takia koska paikat eivät ole enää kipeät ja verillä ja oppii myös tuntemaan, mistä seksissä pitää. Eikä se tuntoherkkyys häviä genitaaleista mihinkään panemalla, naurettava ajatuskin. Tuolla logiikalla sormenpäidenkin tuntoherkkyys huononisi koskettelemalla asioita.
Naiset kannustavat tässä maassa toisia naisia ottamaan ulkomaalaisia miehiä.
Mutta!
Jos miehellä on japanilainen tai korealainen tyttöystävä, niin heti naiset ovat haukkumassa miestä.
Miksi?
Minä olen neitsyt. Ja olen ateisti. Minun kriteeri naiselle on neitsyys.