Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neitsyinä naimisiin

Vierailija
15.11.2022 |

Kommentit (457)

Vierailija
321/457 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aivan kuin eri maailmasta saada rakastella naista, jolle on ensimmäinen. Minulla on aika monista naisista kokemusta ja olen huomannut, että kaikkein eniten tuntuu olevan yhteensopivuusongelmia naisilla, joilla on ollut paljon kumppaneita. Eli heidät on ollut vaikeampi tyydyttää, eli saada nämä laukeamaan. Ensikertalaiseen tietysti suhtautuu muutenkin suuremmalla arvostuksella ja hellemmin, koska tietää, että koskemattomat paikat ovat erittäin herkät.

Että minua risoo tämä hassu ajatus kokemattomien vs kokeneiden herkkyyseroista. Olen aina ollut hyvin seksuaalinen ja nauttinut yhdynnoistä nuoresta asti, mutta nyt vasta todellista herkkyyttä löytyykin lähes viisikymppisenä! Ja nyt vasta olen löytänyt sen täydellisen kumppanin, jonka kanssa jokainen seksuaalinen akti on sellaista jumalaista yhteensulautumista.

N48 (10 eri kumppanin kokemus)   

Sitten sinun pitäisi ymmärtää millaiselta se kaikki on tuntunut tytöistä ja naisista, joiden kanssa tuollainen herkkyys ja yhteensulautumisen tunne on kanssani syntynyt jo ensimmäisellä kerralla.

Mikä siinä oli syynä, että yksikään noista naisista ei halunnut jatkaa noin täydellisen rakastajan kanssa? Ahkeraa karusellia olet pyörittänyt, kun olet noin hirveän suuren määrän naisia ehtinyt käydä läpi.

Vedit täysin omia johtopäätöksiäsi, joihin on mahdotonta antaa vastausta ja sellaista, mikä tyydyttäisi kuvitelmiasi.

Onhan siihen joku syy, miksi yksikään noista suhteista ei jatkunut vaikka olitte niin täydellisen sopivia seksuaalisesti. En usko hetkeäkään, että nuo oli yhden illan suhteita, kun naiset oli täysin kokemattomia.

Miten niin ei jatkunut? 

No jos jatkui niin oli siis vähitellen 10 naisen kanssa yhtä aikaa? Eli kun kerran tuli virtana uusia naisia niin perusolettamus on että entisten kanssa homma ei silloin jatkunut.

Puhuko toi tyyppi ihan määristä? Virtana? Taidat olla nainen kuule pikkusen sekasi.

Se tyyppi on aiemmin kehuskellut panneensa hyvin monen naisen kanssa elämänsä aikana. Niitä taisi olla satoja ja heistä neitsyitä kymmeniä.

Vierailija
322/457 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tv7.fi/arkki/julistakaa/maria-1-4-identiteetti-jeesuksessa_…

Tämä herättää kyllä kysymyksiä.

Itse asiasta saa kyllä vähän eri käsityksen ko. haastattelussa. Seksistä kuitenkin puhuu. No, oma asiansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/457 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vl ja mietin paljon tätä seksiasiaa ennen naimisiin menoa. Ensinnäkin sain tietää vasta seurustelun aikana, ettei yhteisössämme masturbointia Katsota hyvällä.. olin siis ehtinyt tottua kehooni jo nuorempana ja en lopettanut vaikka yhteisön mielipide asiasta selvisikin. Olin järkyttynyt, kun poikaystäväni kertoi tyydyttäneen itseään ja pyysi heikkouttaan anteeksi. Järkyttynyt siis siitä, että joku pyytää asiaa anteeksi, mitä itse pidän normaalina.

Halusin pitää kiinni periaatteesta, ettei yhdyntää ole ennen naimisiinmenoa (ei esiaviollista seksiä, avioliitto on pyhä). Seurustelimme 3 vuotta ja halut olivat välillä varsin suuret. Harrastettiin pahimpaan tuskaan völillä kuivaseksiä vaatteet päällä, tai suudeltiin paljon ja intohimoisesti kosketeltiin toisiamme. Kihlauksen jälkeen tuntui tosi ristiriitaiselta, että miksi pidättäytyä haluissa, kun tietää jo, että menee naimisiin, mutta jotenkin onnistuttiin välttämään itse yhdyntää. Olen todella periaatteelinen, ehkä se auttoi. Sormileikit tuli tässä vaiheessa kuvioon.

Kun häät oli ohi, niin alastomuus ja koskettelu tuntui luonnolliselta, asiasta oltiin puhuttu paljon ja olimme todella tuttuja toisillemme. Siitä sitten yhdessä opettelemaan lisää. Olihan se räpellystä alkuun, onneksi olimme fyysisesti ns. Toisillemme sopivia. Hyvin on mennyt, nyt kohta 11v naimisissa. Tosin enää emme ole liikkeen piirissä.

Vierailija
324/457 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisestä parisuhteestani oppineena en koskaan voisi mennä naimisiin kokeilematta ensin seksiä kumppanin kanssa. Me oltiin pitkään vain tutustumisvaiheessa ilman seksiä. Luonteet kyllä sopi hyvin yhteen. Seksi olikin sitten asia erikseen. Luonteiden yhteensopivuudesta huolimatta välillämme ei ollut minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa. Seksi sattui ensimmäisestä kerrasta lähtien. Hänellä oli aivan liian iso vehje minun värkkiin, ja jokainen työntökerta tuntui kun veitsellä työnnettäisiin. Tuli usein verta ja aloin karttaa seksiä. Toinen syy miksi en kiihottunut hänestä ollenkaan oli hänen luontainen tuoksunsa siellä alhaalla. En pitänyt siitä yhtään ja haju oli aika voimakas. Viisi vuotta kokeiltiin muutamia kertoja vuodessa ja kaiken maailman liukkarit oli ehdottomia ja silti koitin vältellä seksiä viimeiseen saakka. Aloin epäillä onko minulla joku vaginismi tai jotain. Kävin lääkärillä, kokeilin kaiken maailman hormonihoitoja ja lukuisia eri ehkäisytapoja. Sitten jossain vaiheessa minulle tuli herätys, että en halua koko loppuelämää tällaista. Haluan seksiä, mikä ei satu ja mikä tuntuu hyvältä. Seksuaalisuus on niin tärkeä ihmisen perusvietti ja tarve. Erottiin, ystävinä.  Nykyisen aviomieheni kanssa ei olla koskaan käytetty liukkaria, eikä seksi ole koskaan sattunut tai tuntunut vastenmieliseltä ja meillä on sitä monta kertaa viikossa ilman kauheaa ahdistusta, että taas joutuu kidutukseen. 

Olisi ihan hirveää olla loppuelämän avioliitossa ja tajuta tilanne hääyönä. Tätä tapahtuu varmasti usein maissa, joissa mennään neitsyinä naimisiin ja ero ei ole vaihtoehto. Tosi surullista.

No tämäpä näin. Minä myös olin nuorena pitkään vastaavanlaisessa suhteessa. Koska ei ollut aiempaa kokemusta, ajattelin, että minä vain olen tällainen ja kyllä se tästä. Mutta ei se siitä, oltiin toisillemme väärät henkilöt seksuaalisesti, vaikka kuinka oltin henkisesti sitoutuneita. Hän tuoksui "väärältä" ja oli myös liian iso minulle. En olisi halunnut erota (koska olin niin henkisesti sitoutunut), mutta jälkikäteen olen vain onnellinen, että erottiin. En olisi tiennyt, mitä olisin menettänyt, ja miten ihanalta seksi voi tosiaankin tuntua.

Vierailija
325/457 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin 15-vuotiaaksi saakka että pysyttelen neitsyenä

naimisiin menoon asti. Naapurin Jani-Petteri sitten teki temput ja se homma

oli sitten taputeltu ja on tullut naija napsuteltua tämän tuosta, naimisissa en ole vieläkään.

Vierailija
326/457 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnioitan periaatteita ja ihanteita kyllä, ja olen itsekin kristitty (ihan evankelisluterilainen kyllä) ja haluaisin mielelläni myös jollakin tavalla kristinuskoa tärkeänä pitävän puolison. Mutta olen myös erittäin intohimoinen ja hellyydenkipeä nainen, joten minulle neitsyenä naimisiin meneminen olisi ollut vain aivan liian iso riski. En olisi mitenkään voinut tietää, että mies olisi kanssani seksuaalisesti yhteensopiva tai miellyttävä. Mies olisi voinut olla aivan kädetön ja haluton edes opettelemaan naisen miellyttämistä, "onnettomasti varusteltu", tai sitten sellainen jyystömies, joka hoitaa vain itsensä loppuun eikä välitä naisen nautinnosta tippaakaan: ei esileikkiä, ei suuseksiä tai mitään muutakaan miellyttävää naiselle.

Ainakin minulle siis seksi on sen verran tärkeä asia, että on ehdottomasti testattava sen onnistumista ennen kuin naimisiin asti päädyn. En kuitenkaan ole heti sänkyyn hyppäämässä uuden tuttavuden kanssa, enkä harrasta yhden yön juttuja, vaan seksi tulee kysymykseen vasta siinä vaiheessa, kun jo seurustellaan ja alkaa olla tunteita toista kohtaan. 

Kyllähän ihmisestä tietää, ottaako hän oikeasti toisen huomioon, ja onko hän valmis oppimaan uutta, muutenkin. Ei seksuaalisuus ole muusta ihmisestä erillinen alue.

Tämä. Jos parisuhteessa olisi kyse pelkästään seksuaalisesta yhteensopimisesta, etukäteen toisiinsa seksuaalisesti tutustuneille ei tulisi niin paljon eroja.

Joku sanoi aiemmin, että puolet naisista ei saa orgasmia miehen kanssa. Miten se sopii siihen, että pitää tutustua ja kokeilla ennen pariutumista? Mitä hyötyä siitä on siinä mielessä? Kenenkään (miehen eikä naisen) ei pitäisi arvostaa itseään niin vähän, että alentaa seksin pelkäksi oman tyydytyksen välineeksi tai antaa toisen tehdä niin itselleen.

Tutkimusten mukaan yli puolet naisista ei saa (pelkässä) yhdynnässä vaan tarvitsee sen sijaan tai lisäksi suoraa klitoriksen kiihotusta.

Minä olen löytänyt muutaman syyn tuohon ilmiöön.

1. Liian monta erilaista seksikumppania ja osasta jäänyt alitajuisia traumoja

2. Pillerit. Vievät seksihaluja tai halut kokonaan. Aiheuttavat myös limakalvojen kuivuutta.

3. Masennuslääkkeet. Vievät seksihaluja ja kykyä saada orgasmi.

Minä olen touhunnut vain sellaisten naisten kanssa, joilla joko ei yhtään aiempaa kokemusta tai vain vähän, eivät ole syöneet pillereitä eikä masislääkkeitä. Jokainen on saanut useita orgasmeja ja varsin herkästi.

Ja useita, eikö niin? Niin kuvittelee moni minunkin eksistäni. Kun olin nuori ja epävarma, en kehdannut paljastaa, etten saa, vaan feikkasin. Tänä päivänäkin silloiset kumppanini muistavat luultavasti minut erityisen intohimoisena ja orgasmiherkkänä. Oikeasti sen feikkaamisen tavoitteena oli saada heidät itsensä tulemaan, jotta homma loppuisi.

Oikeasti aloin saada vasta, kun löytyi kumppani, joka kehotti ihan kunnolla rentoutumaan ja tutustutti suuseksin suloisuuteen. Hänen jälkeensä en enää ole muunlaisia miehiä huolinutkaan kuin sellaisia, jotka hoitelevat ensin minut ja vasta sitten on yhdynnän vuoro. (Ja tietysti minäkin hoitelen heitä myös suulla, itsestään selvää)

Ei naista tarvitse kehottaa rentoutumaan, vaan antaa hänelle aikaa rentoutua ja samalla kiihottua. Tuokin on typerä tapa, että nainen pitäisi hoidella ensin ja vasta sitten miehellä on tavallaan lupa nauttia. Siten sen pitää mennä, että puolin ja toisin kiihotetaan toisiaan ja kun yhdyntä alkaa, lopulta kumpikin saa ja yleensä ainakin meillä yhtäaikaa useimmiten. Vaimo saa yleensä kolme kertaa ja se taas kiihottaa minua, joten lopulta en kestä enää, vaan laukean hänen kanssaan hänen kolmannella kerralla.

Vaimosi on todella poikkeuksellinen nainen. Niin poikkeuksellinen, että on oikeasti harvinaista, että sellainen on osunut sinun kohdallesi. Edes se vähemmistö naisista, joka ylipäänsä saa yhdynnässä, ei saa läheskään joka kerta. Ei kaikki miehetkään saa ihan joka kerta. Mutta että nainen, joka saa joka kerta kolmesti - se on jo suorastaan ... niin, uskomatonta ;-)

Vierailija
327/457 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnioitan periaatteita ja ihanteita kyllä, ja olen itsekin kristitty (ihan evankelisluterilainen kyllä) ja haluaisin mielelläni myös jollakin tavalla kristinuskoa tärkeänä pitävän puolison. Mutta olen myös erittäin intohimoinen ja hellyydenkipeä nainen, joten minulle neitsyenä naimisiin meneminen olisi ollut vain aivan liian iso riski. En olisi mitenkään voinut tietää, että mies olisi kanssani seksuaalisesti yhteensopiva tai miellyttävä. Mies olisi voinut olla aivan kädetön ja haluton edes opettelemaan naisen miellyttämistä, "onnettomasti varusteltu", tai sitten sellainen jyystömies, joka hoitaa vain itsensä loppuun eikä välitä naisen nautinnosta tippaakaan: ei esileikkiä, ei suuseksiä tai mitään muutakaan miellyttävää naiselle.

Ainakin minulle siis seksi on sen verran tärkeä asia, että on ehdottomasti testattava sen onnistumista ennen kuin naimisiin asti päädyn. En kuitenkaan ole heti sänkyyn hyppäämässä uuden tuttavuden kanssa, enkä harrasta yhden yön juttuja, vaan seksi tulee kysymykseen vasta siinä vaiheessa, kun jo seurustellaan ja alkaa olla tunteita toista kohtaan. 

Kyllähän ihmisestä tietää, ottaako hän oikeasti toisen huomioon, ja onko hän valmis oppimaan uutta, muutenkin. Ei seksuaalisuus ole muusta ihmisestä erillinen alue.

Tämä. Jos parisuhteessa olisi kyse pelkästään seksuaalisesta yhteensopimisesta, etukäteen toisiinsa seksuaalisesti tutustuneille ei tulisi niin paljon eroja.

Joku sanoi aiemmin, että puolet naisista ei saa orgasmia miehen kanssa. Miten se sopii siihen, että pitää tutustua ja kokeilla ennen pariutumista? Mitä hyötyä siitä on siinä mielessä? Kenenkään (miehen eikä naisen) ei pitäisi arvostaa itseään niin vähän, että alentaa seksin pelkäksi oman tyydytyksen välineeksi tai antaa toisen tehdä niin itselleen.

Tutkimusten mukaan yli puolet naisista ei saa (pelkässä) yhdynnässä vaan tarvitsee sen sijaan tai lisäksi suoraa klitoriksen kiihotusta.

2. Pillerit. Vievät seksihaluja tai halut kokonaan. Aiheuttavat myös limakalvojen kuivuutta.

Minä olen touhunnut vain sellaisten naisten kanssa, joilla joko ei yhtään aiempaa kokemusta tai vain vähän, eivät ole syöneet pillereitä eikä masislääkkeitä. Jokainen on saanut useita orgasmeja ja varsin herkästi.

Voit heittää syysi romukoppaan. Sun touhuamasi naiset on joko olleet vaan "helppoja" tässä suhteessa tai sitten feikanneet (ilmeisen yleistä käsittääkseni). Voin ihan suoraan sanoa (ja olen kumppanilleni sanonutkin) että mun on tosi vaikea saada orgasmia kumppanin kanssa. Yksin onnistuu lähes aina, mutta kaksin ei. Ei ole omasta tai kumppanin yrityksen puutteesta tai halusta kiinni, saati siitä että olisin seksuaalisesti jotenkin rajoittunut mielestäni. Muu seksi on hyvää, vaikka en huipulle pääsekään. Tiedän, että ongelma on omien korvieni välissä. Kumppaneita elämän aikana ollut vain kaksi ja traumoja ei kumpaankaan liity. Lääkkeitä en syö minkäänlaisia. Osa naisista nyt vaan on tällaisia vaikeita.

Älä pidä itseäsi vaikeana. Kuten kirjoitit, itseksesi saat aina. Se, ettet saa miehen kanssa johtuu siitä, että seksi on edelleen hyvin mieskeskeistä, yhdyntäkeskeistä. Meidän naisten pitää alkaa rohkeammin sanoa se ääneen, että emme saa, ja alkaa vaatia seksiä, joka on meitä tyydyttävää.

Vierailija
328/457 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit heittää syysi romukoppaan. Sun touhuamasi naiset on joko olleet vaan "helppoja" tässä suhteessa tai sitten feikanneet (ilmeisen yleistä käsittääkseni). Voin ihan suoraan sanoa (ja olen kumppanilleni sanonutkin) että mun on tosi vaikea saada orgasmia kumppanin kanssa. Yksin onnistuu lähes aina, mutta kaksin ei. Ei ole omasta tai kumppanin yrityksen puutteesta tai halusta kiinni, saati siitä että olisin seksuaalisesti jotenkin rajoittunut mielestäni. Muu seksi on hyvää, vaikka en huipulle pääsekään. Tiedän, että ongelma on omien korvieni välissä. Kumppaneita elämän aikana ollut vain kaksi ja traumoja ei kumpaankaan liity. Lääkkeitä en syö minkäänlaisia. Osa naisista nyt vaan on tällaisia vaikeita.

Nuo syyt ovat ihan naisilta itseltään kuultuja. Mun naiset ovat olleet normaaleja. Klitoriksessa on niin valtava määrä hermoja, että ellei siinä ole jotain rakenteellista vikaa, niin orgasmin tuloahan ei suoranaisesti edes voi välttää. Vai mitä sanoisit naisille, jotka saavat orkkuja kun ratsastavat hevosella, ajavat polkupyörällä jne. Nuorempana "testasin" myös muutamia ääripäiden naisia. En uskonut, etteikö sellainen nainen muka oikeasti kykene saamaan orkkua, joka ei ole sitä itseään hyväilemälläkään saanut. Lopputulos oli, että sai lopulta aivan normaalisti, mutta hän tarvitsi todella turvallisen ja rentoutuneen mielentilan. Toinen ääripää oli se, ettei muka koskaan saa tarpeeksi, eli on nymfo. Lopputulos oli, että itseltä loppui kyllä kunto jo kesken, mutta käsin ja muilla keinoilla sain tehtyä niin monta orkkua peräkkäin, että lopulta sanoi olevansa kerrankin kunnolla tyydytetty.

:-DDDDDDDDDDDDD

Vierailija
329/457 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vl ja mietin paljon tätä seksiasiaa ennen naimisiin menoa. Ensinnäkin sain tietää vasta seurustelun aikana, ettei yhteisössämme masturbointia Katsota hyvällä.. olin siis ehtinyt tottua kehooni jo nuorempana ja en lopettanut vaikka yhteisön mielipide asiasta selvisikin. Olin järkyttynyt, kun poikaystäväni kertoi tyydyttäneen itseään ja pyysi heikkouttaan anteeksi. Järkyttynyt siis siitä, että joku pyytää asiaa anteeksi, mitä itse pidän normaalina.

Halusin pitää kiinni periaatteesta, ettei yhdyntää ole ennen naimisiinmenoa (ei esiaviollista seksiä, avioliitto on pyhä). Seurustelimme 3 vuotta ja halut olivat välillä varsin suuret. Harrastettiin pahimpaan tuskaan völillä kuivaseksiä vaatteet päällä, tai suudeltiin paljon ja intohimoisesti kosketeltiin toisiamme. Kihlauksen jälkeen tuntui tosi ristiriitaiselta, että miksi pidättäytyä haluissa, kun tietää jo, että menee naimisiin, mutta jotenkin onnistuttiin välttämään itse yhdyntää. Olen todella periaatteelinen, ehkä se auttoi. Sormileikit tuli tässä vaiheessa kuvioon.

Kun häät oli ohi, niin alastomuus ja koskettelu tuntui luonnolliselta, asiasta oltiin puhuttu paljon ja olimme todella tuttuja toisillemme. Siitä sitten yhdessä opettelemaan lisää. Olihan se räpellystä alkuun, onneksi olimme fyysisesti ns. Toisillemme sopivia. Hyvin on mennyt, nyt kohta 11v naimisissa. Tosin enää emme ole liikkeen piirissä.

Näissä tarinoissa itseäni aina ihmetyttää se miten ennen avioliittoa kyllä harrastetaan kaikenlaista, jopa sormipeliä mutta ei omasta mielestä olla oikeasti harrastettu seksiä kun ei ole oltu varsinaisessa yhdynnässä. Minusta tuo on aika kapea näkemys siitä mikä on seksiä ja lähinnä sellaista silmänpalvontaa. Eli että tehdään kaikkea sitä mitä ei ole ihan erikseen keksitty kieltää. Mutta jokainen toki tavallaan.

Itse kyllä katson että seksiä on kaikki josta seksuaalista mielihyvää ja kiihotusta saa. Ja on sitten jokaisen oma asia että haluaako sen avioliittoon säästää vai ei.

Vierailija
330/457 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aivan kuin eri maailmasta saada rakastella naista, jolle on ensimmäinen. Minulla on aika monista naisista kokemusta ja olen huomannut, että kaikkein eniten tuntuu olevan yhteensopivuusongelmia naisilla, joilla on ollut paljon kumppaneita. Eli heidät on ollut vaikeampi tyydyttää, eli saada nämä laukeamaan. Ensikertalaiseen tietysti suhtautuu muutenkin suuremmalla arvostuksella ja hellemmin, koska tietää, että koskemattomat paikat ovat erittäin herkät.

Että minua risoo tämä hassu ajatus kokemattomien vs kokeneiden herkkyyseroista. Olen aina ollut hyvin seksuaalinen ja nauttinut yhdynnoistä nuoresta asti, mutta nyt vasta todellista herkkyyttä löytyykin lähes viisikymppisenä! Ja nyt vasta olen löytänyt sen täydellisen kumppanin, jonka kanssa jokainen seksuaalinen akti on sellaista jumalaista yhteensulautumista.

Sitten sinun pitäisi ymmärtää millaiselta se kaikki on tuntunut tytöistä ja naisista, joiden kanssa tuollainen herkkyys ja yhteensulautumisen tunne on kanssani syntynyt jo ensimmäisellä kerralla.

Mikä siinä oli syynä, että yksikään noista naisista ei halunnut jatkaa noin täydellisen rakastajan kanssa? Ahkeraa karusellia olet pyörittänyt, kun olet noin hirveän suuren määrän naisia ehtinyt käydä läpi.

Vedit täysin omia johtopäätöksiäsi, joihin on mahdotonta antaa vastausta ja sellaista, mikä tyydyttäisi kuvitelmiasi.

Onhan siihen joku syy, miksi yksikään noista suhteista ei jatkunut vaikka olitte niin täydellisen sopivia seksuaalisesti. En usko hetkeäkään, että nuo oli yhden illan suhteita, kun naiset oli täysin kokemattomia.

Miten niin ei jatkunut? 

No jos jatkui niin oli siis vähitellen 10 naisen kanssa yhtä aikaa? Eli kun kerran tuli virtana uusia naisia niin perusolettamus on että entisten kanssa homma ei silloin jatkunut.

Puhuko toi tyyppi ihan määristä? Virtana? Taidat olla nainen kuule pikkusen sekasi.

Se tyyppi on aiemmin kehuskellut panneensa hyvin monen naisen kanssa elämänsä aikana. Niitä taisi olla satoja ja heistä neitsyitä kymmeniä.

Sua kiinnostaa toisten panemiset miksi?

Vierailija
331/457 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P.S. Miehet jotka luulevat aasialaisten vaimojensa olleen neitsyitä ovat jotenkin suloisia. Tekisi mieli halata. Paha maailma se vaan pyörii mutta pienen pojan siniset silmät sädehtivät.

Outoa. Miksi kyseenalaistat naisten koskemattomuutta? Monissa aasialaisissa maissa on edelleen käytäntönä, että naiset ovat siveellisiä ja kunniallisia. En minäkään aluksi meinannut uskoa, että siellä ei tytöt, eikä naiset hypi sänkyyn, ennen kuin ovat valmiita siihen ja että suhde on kunnioittava, sekä tähtää perheen perustamiseen. Siellä tietysti myös miehet ovat kunnollisia, noin kärjistetysti.

Puppua. Aasia on laaja käsite mutta noin pääsääntöisesti seksi on siellä verrattaen vapaata. Ja ne (muslimialueet) joilla naiset ovat "siveellisiä ja kunniallisia" eivät koostu naisista jotka sitten luovuttavat sen kaikkein pyhimpänsä jonkun turistipenan käyttöön.

Miehet vain nielevät kaiken mikä hivelee itsetuntoa. Tyttöjen illoissa näiden tuontivaimojen kanssa sävel on toinen, mutta parempi niin että miehet ovat toisenlaisessa uskossa. Kaikille miehille ei kerrota edes niistä kotimaahan jääneistä lapsista (jotka Aasian suuntimilla tehdään nuorena, oltiin sitten avioliitossa tai ei).

Vierailija
332/457 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei jatkunut? 

Sua kiinnostaa toisten panemiset miksi?

Hän ihan itse nosti asian esille. Meitä ei nimenomaan kiinnosta nuo harhaiset sadut.

T. Eri

Vierailija
333/457 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, että on kuin ostaisi talon pelkkien kuvien perusteella. Alapohjaan kantsii kurkata ja kuntotarkastus tehdä ennen sitoutumista.

Vierailija
334/457 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sa.tanan tyhmä idea. Nyt nelikymppisenä harmittelen, kun ei tullut paneskeltua enemmän nuorena. Kun piti olla "siveellinen". Mitähän iloa siitäkin oli? Ei mitään.

Nyt olen keski-ikäinen, ikäiseni miehet ovat suurin osa liikalihavia eli keppi ei seiso, ja vaikka seisoisikin niin alun huuman jälkeen kuluu ehkä 6kk niin on "liikaa stressiä" tai jotain muita tekosyitä, eli en saa seksiä tarpeeksi. Enkä ole ainut. Eilen luin tutkimuksesta, jonka mukaan 60% naisista saa vähemmän kuin haluaisi.

Ostakaa sauva jos se on niin tärkeää.

Vierailija
335/457 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli ihan mukava ja positiivinen juttu kaikkien näiden seksityö-kimppa-yhdenyönjuttu-uutisten sijaan. Muiden voi olla vaikea ymmärtää päätöstä, mutta hienoa, jos he itse sitä ovat halunneet ja molemmilla on onneksi ollut samat ajatukset seksistä. Ei kaikilla ole eikä tarvitsekaan olla kiire harrastamaan seksiä, toisille se asian odottelu ja yhteine sitoutuminen voi nimenomaan tuoda sitä lisäarvoa.

Tavallaan on kaunis ihanne, ettäparilla ei ole seksiä ennen avioliittoa. Mutta olen vanhempi ihminen enkä  suosittele sitä kenellekään.  On parempi kokeilla yhteensopivuutta kerran tai pari kertaa etukäteen. Jotkut parit eivät nimittäin sovi yhteen sängyssä. Syynä voi olla fyysinen tai psykologinen yhteensopimattomuus. Sellainen tilanne on osunut kohdalle pari kertaa elämäni aikana. Viimeisin tapaus järkytti aika tavalla. Toisen kanssa voi olla mukavaa, on yhteiset arvot jne, mutta muu puoli suhteessa ei suju. Joutuu kokemaan kipua tai painostusta. Joillakin pareilla kumppanien toiveet ovat täysin vastakkaisia. Silloin ei voi sitoutua olemaan toisen kanssa vuosikausia. Lisään tähän, että olen uskovainen, mutta olen vakavasti mielipiteeni kannalla.

Enemmistö kuitenkin sopii värkkien puolesta toisilleen.

Minäkin otin aika ison riskin, kun halusin aasialaisen vaimon, että tuleekohan rakastelemisesta mitään, kun ovat järjestään niin piukkapaikkaisia. Onneksi kaikki sujui mainiosti, eikä parin vuoden työkomennus hänen maassaan mennyt siinä mielessä hukkaan. Sain hänestä todella hyvän vaimon ja olin hänelle ensimmäinen.

Seksuaalinen yhteensopivuus on muuten pääosin kaikkea muuta kuin "värkkien yhteensopimista".

Olit ensimmäinen tirsk...

Vierailija
336/457 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli ihan mukava ja positiivinen juttu kaikkien näiden seksityö-kimppa-yhdenyönjuttu-uutisten sijaan. Muiden voi olla vaikea ymmärtää päätöstä, mutta hienoa, jos he itse sitä ovat halunneet ja molemmilla on onneksi ollut samat ajatukset seksistä. Ei kaikilla ole eikä tarvitsekaan olla kiire harrastamaan seksiä, toisille se asian odottelu ja yhteine sitoutuminen voi nimenomaan tuoda sitä lisäarvoa.

Tavallaan on kaunis ihanne, ettäparilla ei ole seksiä ennen avioliittoa. Mutta olen vanhempi ihminen enkä  suosittele sitä kenellekään.  On parempi kokeilla yhteensopivuutta kerran tai pari kertaa etukäteen. Jotkut parit eivät nimittäin sovi yhteen sängyssä. Syynä voi olla fyysinen tai psykologinen yhteensopimattomuus. Sellainen tilanne on osunut kohdalle pari kertaa elämäni aikana. Viimeisin tapaus järkytti aika tavalla. Toisen kanssa voi olla mukavaa, on yhteiset arvot jne, mutta muu puoli suhteessa ei suju. Joutuu kokemaan kipua tai painostusta. Joillakin pareilla kumppanien toiveet ovat täysin vastakkaisia. Silloin ei voi sitoutua olemaan toisen kanssa vuosikausia. Lisään tähän, että olen uskovainen, mutta olen vakavasti mielipiteeni kannalla.

Minäkin otin aika ison riskin, kun halusin aasialaisen vaimon, että tuleekohan rakastelemisesta mitään, kun ovat järjestään niin piukkapaikkaisia. Onneksi kaikki sujui mainiosti, eikä parin vuoden työkomennus hänen maassaan mennyt siinä mielessä hukkaan. Sain hänestä todella hyvän vaimon ja olin hänelle ensimmäinen.

Seksuaalinen yhteensopivuus on muuten pääosin kaikkea muuta kuin "värkkien yhteensopimista".

Niin minunkin mielestä, mutta mitä täällä aiheesta puhutaan, niin suurin ongelma palstanaisilla on miesten vehkeiden riittämättömyys vaikka kokoluokka olisi mallia hevonen. 

:D :D

Lainaatko yhtä tällaista kommenttia?

Ohis

P.S. Miehet jotka luulevat aasialaisten vaimojensa olleen neitsyitä ovat jotenkin suloisia. Tekisi mieli halata. Paha maailma se vaan pyörii mutta pienen pojan siniset silmät sädehtivät.

Aasia on todella laaja käsite, eli varmasti naisen, joka on lukenut vain katkerien palstamammojen lämmintä kyynelehtimistä siitä, miten heidän persvaolle alvariinsa dunkkaava rapamahainen ja kaljuuntuva juoppolalli vaihtoi hänet, liikunnallisen 180kg matamin siroon ja kauniiseen, yli 20v nuorempaan thaikkunaiseen, mielikuva on aasialaisista noin surkea.

Nooo, kun katsoo somessa alkon rapauttamaa eksää rinnallaan pieni ja kasvoiltaan depressoituneen näköinen aasialainen vaimonsa niin lähinnä kyynelehdityttää ainoastaan naisen kohtalo. Minähän pääsuin pakoon ja olen siitä asti viettänyt yltäkylläistä ja hyvinvoivaa, raitista elämää.

Eli olet katkera. Asia loppuunkäsitelty.

Vierailija
337/457 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minunkin mielestä, mutta mitä täällä aiheesta puhutaan, niin suurin ongelma palstanaisilla on miesten vehkeiden riittämättömyys vaikka kokoluokka olisi mallia hevonen. 

Ohis

Aasia on todella laaja käsite, eli varmasti naisen, joka on lukenut vain katkerien palstamammojen lämmintä kyynelehtimistä siitä, miten heidän persvaolle alvariinsa dunkkaava rapamahainen ja kaljuuntuva juoppolalli vaihtoi hänet, liikunnallisen 180kg matamin siroon ja kauniiseen, yli 20v nuorempaan thaikkunaiseen, mielikuva on aasialaisista noin surkea.

Nooo, kun katsoo somessa alkon rapauttamaa eksää rinnallaan pieni ja kasvoiltaan depressoituneen näköinen aasialainen vaimonsa niin lähinnä kyynelehdityttää ainoastaan naisen kohtalo. Minähän pääsuin pakoon ja olen siitä asti viettänyt yltäkylläistä ja hyvinvoivaa, raitista elämää.

Iloa ja kiitollisuutta tuo on eikä katkeruutta. Joillain miehillä on tunteiden kuvailu ongelma, kun eivät tiedä, mitä mikäkin tunnetila on. eri

Vierailija
338/457 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla, että on kuin ostaisi talon pelkkien kuvien perusteella. Alapohjaan kantsii kurkata ja kuntotarkastus tehdä ennen sitoutumista.

Ei tarvi edes siihen asti mennä. Sinutkin voisi sulkea pois jo pelkän kielenkäytön pohjalta.

Vierailija
339/457 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Missä se katkera kohta on? Aina, jos musta alkaa tuntua elämä jotenkin siltä, etten ole siihen täysin tyytyväinen, kaivan esiin eksän kuvan ja muistan, että asiat voisivat olla todella huonosti. Sitten muistaa taas pitkään olla kiitollinen omasta hyvästä elämästään.

Vierailija
340/457 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Missä se katkera kohta on? Aina, jos musta alkaa tuntua elämä jotenkin siltä, etten ole siihen täysin tyytyväinen, kaivan esiin eksän kuvan ja muistan, että asiat voisivat olla todella huonosti. Sitten muistaa taas pitkään olla kiitollinen omasta hyvästä elämästään.

"P.S. Miehet jotka luulevat aasialaisten vaimojensa olleen neitsyitä ovat jotenkin suloisia. Tekisi mieli halata. Paha maailma se vaan pyörii mutta pienen pojan siniset silmät sädehtivät."

No minä en kirjoittanut tuota vaan joku muu. En yhtään tiedä eksäni aasialaisen vaimon neitsyydenmenetyksistä. Sen tiedän, että suomalaiset sekä miehet että naiset ovat yleensä ottaen sinisilmäisiä, koska tässä maassa on maailman vahvin ja muualla täysin käsittämätön rehellisyyden konsepti ja valehtelun paheksunnan eetos. Jopa suomalainen huijari huijaa helposti suomalaista, koska me luotamme toisiin liikaa. Meillä ei ole samoja sosiaalisia silmälaseja tulkita toisia kuin sitten aasialaisilla itsellään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi