Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt tosi paljon treffeillä ja kukaan ei kolahda! Mikä minua vaivaa?

Vierailija
15.11.2022 |

Niin, miksi en kiinnostu kenestäkään? Onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa? En ymmärrä.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni olettamus, että "sen oikean" pitäisi kolahtaa melkein välittömästi on yksinkertaisesti väärä. Tietysti joillakin ihmisillä kiinnostuksen syttyminen tapahtuu juuri noin, mutta uskallan väittää, että aika monella ei, itseni mukaanlukien. Kiinnostuksen syttymiseen menee oikeasti aikaa ja se vaatii sitä, että pääsee kunnolla tutustumaan toiseen ihmiseen. Mitä toisesta ihmisestä oikeasti tietää muutamien treffien perusteella? Olen ollut onnellisesti naimisissa jo melkein 20 vuotta, mutta en usko, että aviomiehestäni ja minusta olisi ikinä tullut paria jos olisimme tavanneet Tinder-treffeillä tai vastaavilla, meidän tapauksessa ihastuksen syttymiseen nimittäin meni jonkin aikaa (opiskelimme samalla kurssilla). Ylipäätään en itse innostu toisista ihmisistä kovinkaan nopeasti, olen ihmisenä aika varautunut.

Jotkut ihmiset kolahtavat heti, ja sitten on sellaisia, joiden kanssa kemian syttyminen voi ottaa aikansa. Jälkimmäisiä ei voikaan löytää Tinderistä, koska olisi täysin mahdotonta valita vaikka kymmenestä epäkiinnostavasta yksi ja alkaa kuukausikaupalla katselemaan seksittömillä kaveritreffeillä, josko joskus kolahtaisi. Näitä hitaasti syttyviä voi löytää vaikka töistä ja harrastuksista.

Sellaista kokemusta minulla ei kyllä koskaan ole ollut, että olisin tuntenut jonkun kuukausikaupalla ilman minkäänlaista kemiaa ja sitten yht'äkkiä kemiaa olisi ilmaantunutkin. Nekin, jotka olen tuntenut jo aiemmin, vaikka "kolahtaminen" olisi tullutkin myöhemmin, ovat kuitenkin olleet sellaisia, joiden kanssa on ollut JOTAIN kemiaa alusta asti - ainakin sellaista, että on synkannut hyvin, on ollut kiva jutella ja viettää aikaa, jne. Sellaista ihmettä ei ole koskaan ollut, että toisen kanssa ei olisi edes synkannut, kunnes yht'äkkiä olisimmekin ihastuneet. Joten siinä mielessä treffeillä jonkinlaisen kemian hakeminen on kyllä mielestäni perusteltua. 

Iän myötä ihmiset ei kolahtele yhtä nopeasti. Se on pakko alkaa tutustumaan tai unohtaa koko homma. Nuorena riitti kun ihmisellä oli kivat vaatteet, aikuisena se nyt ei vaan mene niin.

Olin viisikymppinen, kun tapasin nykyisen puolisoni. Kolahti heti ensisilmäyksellä. Olin ensitapaamisen jälkeen ihan tulisilla hiilillä, että mitä jos hän ei kiinnostunutkaan. Onneksi hän jo seuraavana päivänä soitti ja ehdotti uutta tapaamista.

Vierailija
62/68 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida traumat ensin pois. Kiität jälkikäteen itseäsi. Tuolla on tosi paljon rappiolla olevia ja saalistavia miehiä hakemassa seuraa. Miesten puolella saa veljen mukaan varoa verenimijöitä.

Better Help. Ilmaisena keinona Amazonin Audible trial muistaa vaan peruuttaa ajallaan. Hae Love addiction, pain addiction, attachment issues, buy yourself the fucking lilies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille on yleensä miehiä tyrkyllä runsaasti. Miehille on harvemmin tyrkyllä edes yhtä naista. Satunnaiseen takapanoon pääsykin voi olla työn takana, jos siitä ei maksa.

Jännä yhtälö, että suurimmalle osalle naisista on tarjolla valtava määrä miehiä, mutta silti suurin osa miehistä ei saa yhtään naista. Miten voi samaan aikaan valtaosa miehistä olla ilan seksiä, kun kuitenkin valtaosalle naisista on tarjolla paljon miehiä - ei voi olla matemaattisesti mahdollista, että valtaosalle naisia riittäisi jokaisella valtavasti miehiä jostain miesten häviävän pienestä vähemmistöstä.

Jos te miehet olette sitä mieltä, että teitä on liikaa tyrkyllä naisille, niin mikäli haluatte muutosta asiaan, niin mitähän sille voisi tehdä? Ainakaan minä en voi naisena vaikuttaa siihen, kuinka paljon miehiä vaikkapa muille naisille on tyrkyllä. Kuka/ketkä asiaan voisi vaikuttaa?

No onhan se ihan järkeenkäypä yhtälö, kun miehillä on yleisesti ottaen aika olemattomat kriteerit potentiaaliselle kumppanille ja ovat valmiita joustamaan, naisilla taas on 10-20 kohdan lista kriteereistä, joiden jokaisen on täytyttävä. Eipä tuohon epäsuhtaan voi oikein mitenkään vaikuttaa, ei se kenenkään syy ole, niin se vaan menee. Ihan normaalina, normaalipainoisena 30v miehenä, minun tasoni ovat joko huomattavasti ylipainoset, 10-20v vanhemmat, tai 3 lapsen äidit. Olen kyllä valmis joustamaan sen verran, että ylipainoiset kelpaa, joten se ei ole minulle henkilökohtaisesti ongelma, lapsia en elämääni kaipaa, enkä lähde 10v vanhemman toyboyksi, kuten palstalla vanhemmat naiset ovat todenneet nuoremmista miehistä. Ihan kivoja naisia olen tavannut, mitään vakavaa tai molemminpuolista kiinnostusta en tosin ole vielä löytänyt yli vuoden etsinnästä huolimatta, eipä noita tapaamiani naisiakaan tosin kovin montaa ole ollutkaan, alle kymmenen. Normaalipainoisesta naisesta on turha unelmoida, jostain kumman syystä, ehkä ulkonäkö ei riitä, tiedä häntä, enpä tosin enää heitä koita tavoitellakaan, kun valinnanvaraa heillä riittää, enkä lähde kilpailemaan huomiosta.

35 -vuotiaana lapsettomana leskenä minun tasoni oli akateemisen loppututkinnon suorittaneet, hyvätuloiset, lapsettomat miehet. Olin ylipainoinen. 

Vierailija
64/68 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille on yleensä miehiä tyrkyllä runsaasti. Miehille on harvemmin tyrkyllä edes yhtä naista. Satunnaiseen takapanoon pääsykin voi olla työn takana, jos siitä ei maksa.

Jännä yhtälö, että suurimmalle osalle naisista on tarjolla valtava määrä miehiä, mutta silti suurin osa miehistä ei saa yhtään naista. Miten voi samaan aikaan valtaosa miehistä olla ilan seksiä, kun kuitenkin valtaosalle naisista on tarjolla paljon miehiä - ei voi olla matemaattisesti mahdollista, että valtaosalle naisia riittäisi jokaisella valtavasti miehiä jostain miesten häviävän pienestä vähemmistöstä.

Jos te miehet olette sitä mieltä, että teitä on liikaa tyrkyllä naisille, niin mikäli haluatte muutosta asiaan, niin mitähän sille voisi tehdä? Ainakaan minä en voi naisena vaikuttaa siihen, kuinka paljon miehiä vaikkapa muille naisille on tyrkyllä. Kuka/ketkä asiaan voisi vaikuttaa?

No onhan se ihan järkeenkäypä yhtälö, kun miehillä on yleisesti ottaen aika olemattomat kriteerit potentiaaliselle kumppanille ja ovat valmiita joustamaan, naisilla taas on 10-20 kohdan lista kriteereistä, joiden jokaisen on täytyttävä. Eipä tuohon epäsuhtaan voi oikein mitenkään vaikuttaa, ei se kenenkään syy ole, niin se vaan menee. Ihan normaalina, normaalipainoisena 30v miehenä, minun tasoni ovat joko huomattavasti ylipainoset, 10-20v vanhemmat, tai 3 lapsen äidit. Olen kyllä valmis joustamaan sen verran, että ylipainoiset kelpaa, joten se ei ole minulle henkilökohtaisesti ongelma, lapsia en elämääni kaipaa, enkä lähde 10v vanhemman toyboyksi, kuten palstalla vanhemmat naiset ovat todenneet nuoremmista miehistä. Ihan kivoja naisia olen tavannut, mitään vakavaa tai molemminpuolista kiinnostusta en tosin ole vielä löytänyt yli vuoden etsinnästä huolimatta, eipä noita tapaamiani naisiakaan tosin kovin montaa ole ollutkaan, alle kymmenen. Normaalipainoisesta naisesta on turha unelmoida, jostain kumman syystä, ehkä ulkonäkö ei riitä, tiedä häntä, enpä tosin enää heitä koita tavoitellakaan, kun valinnanvaraa heillä riittää, enkä lähde kilpailemaan huomiosta.

sussa on sitten jotain muuta vikaa. olet 30v normaalipainoinen mies, eli sun pitäisi olla juuri sellanen naisten suosikki. olet monelle sopivan ikäinen etkä ole lihava. veikkaan että johtuu tosta, että et halua lapsia.

Vierailija
65/68 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni olettamus, että "sen oikean" pitäisi kolahtaa melkein välittömästi on yksinkertaisesti väärä. Tietysti joillakin ihmisillä kiinnostuksen syttyminen tapahtuu juuri noin, mutta uskallan väittää, että aika monella ei, itseni mukaanlukien. Kiinnostuksen syttymiseen menee oikeasti aikaa ja se vaatii sitä, että pääsee kunnolla tutustumaan toiseen ihmiseen. Mitä toisesta ihmisestä oikeasti tietää muutamien treffien perusteella? Olen ollut onnellisesti naimisissa jo melkein 20 vuotta, mutta en usko, että aviomiehestäni ja minusta olisi ikinä tullut paria jos olisimme tavanneet Tinder-treffeillä tai vastaavilla, meidän tapauksessa ihastuksen syttymiseen nimittäin meni jonkin aikaa (opiskelimme samalla kurssilla). Ylipäätään en itse innostu toisista ihmisistä kovinkaan nopeasti, olen ihmisenä aika varautunut.

Jos on edes kerran kohdannut ihmisen joka kolahtaa heti, sen jälkeen on mahdotonta tyytyä muuhun. Ainakin minun on.

Se tunne kun katsoo jotain ihmistä ensikerran silmiin eikä vaan pysty irrottamaan katsettaan, ja samalla kasvoille nousee väkisisinkin hymy, koko kehon valtaa lämmin tunne ja tuntuu kuin aika pysähtyisi... Siinä on jotain niin ainutlaatuista, ettei sitä pysty korvaamaan millään.

Juttu on vain siinä että tuo liittyy enemmän omaan tunnetilaan sillä hetkellä.

Jos on huono päivä, et saa samaa tunnetta. Ehkä pitää olla ihanaihanaihanakesä eikä talvi, kuukautiskierto tietyssä vaiheessa, tms.

Jos miehen pitää sytyttää heti ulkonäöllä, saada sekunnissa nauramaan ja hoitaa soidinmenot täydellisesti, niin voi olla että sitä kolahtamista joutuu odottamaan. Ja voi olla että miehellä on aika kovat odotukset sinusta, kunhan hurmaaminen on suoritettu.

Ei liity.

Olen mennyt treffeille pessimistisenä ja odottanut yhtä suurta pettymystä ensikohtaamisessa kuin kaikilla aiemmillakin treffeillä on ollut. Ja sitten todelliseksi yllätyksekseni meneekin jalat totaalisesti alta, niin että treffikumppanikin sen varmasti huomaa.

Ja toinen tällainen tilanne on myös ollut silloin, kun en yhtään ollut osannut sitä odottaa. Olin järkyttävän näköisenä liikkeellä ja viimeinen asia mitä olisin toivonut oli tuollainen kohtaaminen.

Vierailija
66/68 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vaikuttaa ihan mukavalta ja järkevältä, kannattaa lähteä hänen kanssaan useammalle treffille. Ne tunteet voi herätä ajan kanssa kun siihen toiseen tutustuu. Ei salamaihastumisia ole yleensä kuin leffoissa.

Vierailija
67/68 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olet siis etsinyt naista kokonaista yhden vuoden? no huh huh. ei noin lyhyessä ajassa tietenkään löydä elämänsä naista! jotkut ei löydä koko elämänsä aikana rakkautta!

Vierailija
68/68 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset kolahtavat heti, ja sitten on sellaisia, joiden kanssa kemian syttyminen voi ottaa aikansa. Jälkimmäisiä ei voikaan löytää Tinderistä, koska olisi täysin mahdotonta valita vaikka kymmenestä epäkiinnostavasta yksi ja alkaa kuukausikaupalla katselemaan seksittömillä kaveritreffeillä, josko joskus kolahtaisi. Näitä hitaasti syttyviä voi löytää vaikka töistä ja harrastuksista.

Sellaista kokemusta minulla ei kyllä koskaan ole ollut, että olisin tuntenut jonkun kuukausikaupalla ilman minkäänlaista kemiaa ja sitten yht'äkkiä kemiaa olisi ilmaantunutkin. Nekin, jotka olen tuntenut jo aiemmin, vaikka "kolahtaminen" olisi tullutkin myöhemmin, ovat kuitenkin olleet sellaisia, joiden kanssa on ollut JOTAIN kemiaa alusta asti - ainakin sellaista, että on synkannut hyvin, on ollut kiva jutella ja viettää aikaa, jne. Sellaista ihmettä ei ole koskaan ollut, että toisen kanssa ei olisi edes synkannut, kunnes yht'äkkiä olisimmekin ihastuneet. Joten siinä mielessä treffeillä jonkinlaisen kemian hakeminen on kyllä mielestäni perusteltua. 

Iän myötä ihmiset ei kolahtele yhtä nopeasti. Se on pakko alkaa tutustumaan tai unohtaa koko homma. Nuorena riitti kun ihmisellä oli kivat vaatteet, aikuisena se nyt ei vaan mene niin.

Olin viisikymppinen, kun tapasin nykyisen puolisoni. Kolahti heti ensisilmäyksellä. Olin ensitapaamisen jälkeen ihan tulisilla hiilillä, että mitä jos hän ei kiinnostunutkaan. Onneksi hän jo seuraavana päivänä soitti ja ehdotti uutta tapaamista.

Pointti nyt lähinnä siinä että tuo ei ole ainoa, eikä varmaan edes yleisin alkuasetelma. Ja itselläni se kolahtaminen ainakin on tarkoittanut lähinnä seksuaalista himoa ja vaikka sitäkin tarvitaan niin se ei yksinään vielä riitä. Näin nelikymppisenä on oikeasti niin paljon asioita jotka pitää olla juuri oikein, esim. ajankäyttö, suhtautuminen lapsiin, se että molemmat on vapaita

Pelkillä kolahtamisilla jos menisin niin kyseessä olisi viime kerrallakin ollut varattu lievästi alkoholisoitunut työnarkomaani, joka ei tykkää edes omista lapsistaan saati minun. Edelleen kyllä yön pimeinä tunteina saattaa käydä mielessä, että oli se kuuma, mutta aivan järjen köyhyyttä tuollaista kolahtamista lähteä mihinkään johdattelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän