Kysyin exältä joskus, että haluaako hän lapsia - Vastaus oli ehdoton ei. Nyt 5 vuotta erosta kuluneena exä tuli vastaan lastenvaunujen kanssa
Syy miksi erottiin oli osaltani se, että ei ollut syytä seurustella naisen kanssa joka suhtautuu niin jyrkästi lapsiin, koska oma tahto oli lapsissa. Mutta ilmeisesti 5 vuotta ehtii kuitenkin muuttamaan ihmistä, joka väittää myös ettei koskaan muutu.
Vaikka suhde on jo ollutta ja mennyttä, josta itsekin olen siirtynyt eteenpäin, tunnen itseni silti jotenkin uudestaan petetyksi ja surulliseksi.
Kommentit (75)
Aika hassua ajatella ettei toinen koskaan voisi tai saisi muuttua. Tottakai ihminen muuttuu, en todellakaan uskoisi jos joku väittäisi pysyvänsä muuuttumattomana.
Ap, ymmärrän sinua hyvin, ja että tuntuu pahalta.
Älä välitä ilkeistä ja pinnallisista kommenteista.
Kaikkea hyvää elämääsi!
T. N 50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väistit luodin. Et ole elareita maksava eronnut.
Mitä mitä, eikö se isyys olekaan miehen biologiaan tallennettu perustarve?
Eroisällä on sentään todiste pallien toimivuudesta, mutta incelillä ei.
Miks nää teidän miesasiavollukoiden maalitolpat siirtyy koko ajan?
Ei ole koska mies ei tule raskaaksi eikä saa lapsia. Maailman historia tuntee yhden munkin joka ei ollut ikinä nähnyt naista elämänsä aikana vaan oli elänyt yhteisössä saarella eristettynä koko ikänsä. Kukaan ei sille kertonut että naisia on. Kuoli yli 80 vuotiaana ilman mitään biologisia lisääntymisen tarpeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ni, hän ei halunnut niitä SINUN KANSSASI eikä silloin. Voi olla järkytys, mutta useimmat naiset eivät halua lapsia sinun kanssasi.
Mitä ap on tehnyt sinulle, vai raivostutko noin jokaisesta miehestä? Aivan järkkyä aggressiota.
Pelkuripoju näkee aggressiota kaikkialla. Älä projisoi, pahvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koska mies ei tule raskaaksi eikä saa lapsia. Maailman historia tuntee yhden munkin joka ei ollut ikinä nähnyt naista elämänsä aikana vaan oli elänyt yhteisössä saarella eristettynä koko ikänsä. Kukaan ei sille kertonut että naisia on. Kuoli yli 80 vuotiaana ilman mitään biologisia lisääntymisen tarpeita.
Tarkoitatko, että miesasiamiehet ja Laasanen on VALEHDELLEET tasoteoriasta ym.?
Oon järkyttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne muut munkit maailmanhistoriassa on kyllä panneet kaikkea minkä kiinni saavat, toisiaankin. Ehkei yksittäistapausta voi yleistää.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ymmärrän sinua hyvin, ja että tuntuu pahalta.
Älä välitä ilkeistä ja pinnallisista kommenteista.Kaikkea hyvää elämääsi!
T. N 50+
Slurp slurp slurp slurp slurp
Mieli voi muuttua. Mulla on monta exää jonka kanssa en halunnut lapsia ja tunne oli molemminpuolinen. Nyt minulla on lapsi ja näyttää olevan monella exälläkin.
Sellasta se on.
No sanoi munkin ex ystävä, ettei halua koskaan lapsia, silloin kun itse sain lapsen. Välitkin meni , koska ei ollut lapsi-ihminen. No, vuosi sitten näin hänet lykkäämässä vaunuja ja ihan oman pojan oli saanut
Vierailija kirjoitti:
Noin siinä käy, kun mies kohtaa OIKEAN naisen. AP oli väärä nainen.
Ap kyllä kertoo olevansa mies!
Kaikki raskaudet ei ole suunniteltuja. Ehkä hän tuli raskaaksi vahingossa, eikä sitten pystynyt aborttiin. Olen itse tehnyt abortin vuosia sitten ja se edelleen kalvaa, joten tiedän kuinka kamalaa se on.
Parikymppiset miehet ovat suomessa tuollaisia, sanovat saman litanian jollekin naiselle, jonka kanssa eivät aio jäädä yhteen (ilmeisesti). Sitten parin vuoden päästä on lastenrattaat ja kaksi lasta, kaksi koiraa, huonekasvit. Juovatko nämä miehet ja baarikierros vai selvänä myös puhelevat.
Kyllä sitä viidessä vuodessa ihminen kuluu ilman eroakin.
Epäselväksi jäi, miten exän kuluminen liittyi lastenvaunuihin.
Ohis, mutta naurettavaa, että jengi alkaa vängätä siitä, että jos ap sanoo exän "tulleen vastaan", niin se tarkoittaisi, etteivät he voineet pysähtyä juttelemaan. Totta kai ovat voineet, ja niin ap kertoo tapahtuneen. Lapsi on naisen.