Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin exältä joskus, että haluaako hän lapsia - Vastaus oli ehdoton ei. Nyt 5 vuotta erosta kuluneena exä tuli vastaan lastenvaunujen kanssa

Vierailija
14.11.2022 |

Syy miksi erottiin oli osaltani se, että ei ollut syytä seurustella naisen kanssa joka suhtautuu niin jyrkästi lapsiin, koska oma tahto oli lapsissa. Mutta ilmeisesti 5 vuotta ehtii kuitenkin muuttamaan ihmistä, joka väittää myös ettei koskaan muutu.

Vaikka suhde on jo ollutta ja mennyttä, josta itsekin olen siirtynyt eteenpäin, tunnen itseni silti jotenkin uudestaan petetyksi ja surulliseksi.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt ihan varma, että oli edes naisen lapsi? Minäkin olen työntänyt vaunuja, vaikka ei ole lapsia eikä tule. Joskus naisetkin jeesaa kavereita ja sisaruksia.

Kyllä, vai haluatko kuulla myös hänen nimensä, syntymäkuukauden ja kummin?

Olet ottanut nämä kaikki asiat lapsesta selville, kun näit naisen jossain työntämässä vaunuja? Tuo on oikeasti aika creepyä. Exä ei ole elämästään ja päätöksistään sinulle tilivelvollinen millään tavalla.

Vierailija
42/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt ihan varma, että oli edes naisen lapsi? Minäkin olen työntänyt vaunuja, vaikka ei ole lapsia eikä tule. Joskus naisetkin jeesaa kavereita ja sisaruksia.

Mistä sen tiedät? 

Koska toisille tutut ihmiset pystyvät keskustelemaan toistensa kanssa, ei meidän ero ollut mitenkään riitaisa. Meille molemmille jäi varmasti hyviä muistoja toisistamme, vaikka todettiinkin että ei jatketa yhdessäoloa.

Alussahan sinä sanoit, että vain näit exän. Hyvin muuttuu tämä satu matkan varrella :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä sattuu.

Mulle yksi mustasukkainen muija selitti kymmenen vuotta ettei halua lapsia.

Sit karkasi toisen ukon matkaan ja oli vuoden sisään maha pystyssä sille.

Vierailija
44/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei halunnut lapsia sinun kanssasi. 

Kysymys ei ollut, että haluatko lapsia minun kanssani. Vaan lähempänä, että pidätkö lapsista. Tähän vastaus oli näiden rivien välistä, että en voisi koskaan tehdä lapsia tähän maailmaan.

AP

Otsikossa sanoit kysyneesi haluaako lapsia ja vastaus oli ehdoton ei. Sitten et ollutkaan kysynyt ja vastaus oli rivien välissä.

Ja ihmettelet miksi nainen läks.

Kysytkö seurustelusi ensimmäisen vuoden aikana, että haluatko kanssani lapsen? Vai uteletko vähemmän tunkeilevasti, että miten hän suhtautuu lapsiin? Vastaus oli kyllä juuri noin ehdoton, että sitä ei voi väärin ymmärtää.

Vierailija
45/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tiedät? 

Koska toisille tutut ihmiset pystyvät keskustelemaan toistensa kanssa, ei meidän ero ollut mitenkään riitaisa. Meille molemmille jäi varmasti hyviä muistoja toisistamme, vaikka todettiinkin että ei jatketa yhdessäoloa.

Alussahan sinä sanoit, että vain näit exän. Hyvin muuttuu tämä satu matkan varrella :D

Ilmeisesti palstan älykkyysosamäärässä on parantamisen varaa. Oletko sinä nähnyt koskaan kavereitasi kaupungilla?

Vierailija
46/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehelle annetaan paljaalla ja auliisti, vahinkolapsia siis voi tulla.

Vierailija
47/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tiedät? 

Ilmeisesti palstan älykkyysosamäärässä on parantamisen varaa. Oletko sinä nähnyt koskaan kavereitasi kaupungilla?

Sinun osaltasi erityisesti. Kyllä olen nähnyt kavereitani, mutta jos juttelen heille kutsun sitä tapaamiseksi. 

Vierailija
48/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tiedät? 

Tuskin te kovin hyviä ja läheisiä kavereita olette, kun sen sijaan että keskustelisit tästä eksän kanssa, teet tänne aloituksen. Sun pitää nyt vaan yrittää jotenkin päästä tästä asiasta eteenpäin.

Vierailija
49/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys ei ollut, että haluatko lapsia minun kanssani. Vaan lähempänä, että pidätkö lapsista. Tähän vastaus oli näiden rivien välistä, että en voisi koskaan tehdä lapsia tähän maailmaan.

AP

Otsikossa sanoit kysyneesi haluaako lapsia ja vastaus oli ehdoton ei. Sitten et ollutkaan kysynyt ja vastaus oli rivien välissä.

Ja ihmettelet miksi nainen läks.

Kysytkö seurustelusi ensimmäisen vuoden aikana, että haluatko kanssani lapsen? Vai uteletko vähemmän tunkeilevasti, että miten hän suhtautuu lapsiin? Vastaus oli kyllä juuri noin ehdoton, että sitä ei voi väärin ymmärtää.

Me kyllä puolison/silloin vielä tindermätsin kanssa keskusteltiin tuo lapsiasia ihan alkuunsa ekalla viikolla. Kumpikin samaa mieltä asiasta (ei haluta), joten homma eteni suhteen tasolle. Miksi sitä potkia kiviä kengänkärjellä ja kierrellä, jos te yhteistä tulevaisuutta yritätte rakentaa?

Vierailija
50/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. En minäkään halunnut exän kanssa naimisiin eikä ollut aikomuksena ikinä avioitua. Noh, nykyisen kanssa ollaan tukevasti aviossa... Että niin se oikea tyyppi vaan muuttaa maailmankuvaa. Lapsia tosin en halua edelleenkään. 

Vierailija
51/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia tosin en halua edelleenkään. 

Vierailija
52/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen eksä järkyttyi kun me saatiin lapsi. Minä järkytyin, että se oikeasti ajatteli sitä mitä mies oli sanonut melkein kymmenen vuotta aiemmin 21-vuotiaana. Pisti uuteen valoon sen kaveruuden.

Vierailija
53/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin siinä käy, kun mies kohtaa OIKEAN naisen. AP oli väärä nainen.

Vierailija
54/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi ilmoitti rehdisti ettei sun kanssa lapsia halua. On niitä sellaisiakin, jotka roikottaa toista suhteessa kunnes on liian myöhäistä.

Vierailija
55/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkolapsi. Nainen haluaa vain elareita ja statusta. Rohkea, vahva yksinhuoltaja! Ja samalla saa haukkua miehiä. M27

Vierailija
56/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No toi on tosi tyypillinen, mitä nuoret naiset heittävät. Vanhemmiten sitä ajattelee nimenomaan toisinpäin, että lapsissa on tulevaisuus.

Vierailija
57/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin seurustella yhden tytön kanssa. Puhuttiin lapsista ja sanoin, että ehkä joskus viiden vuoden päästä vois alkaa yrittää. Sitten aloin itsekseni miettiä asiaa oikein kunnolla ja tajusin, että miksi ihmeessä pitäis vanheta vielä viis vuotta, ennen kuin vois alkaa isäksi.

Päätettiin yrittää heti ja niinpäs meille tärppäs oitis ja ollaan ihanan pienen lapsen vanhempia. Toinen on jo tuloillaan ja lisääkin saa tulla. Eli kyllä sitä mieltään saa muuttaa. Nyt tuli tässä mieleen, että munkin ex varmaan vihaa mua, kun hänelle sanoin, etten koskaan aio hankkia lapsia. Silloin ei vain tuntunut siltä. Ehkä kyse oli sitten siitä oikeasta, kenen kanssa jälkikasvua haluaa...

Vierailija
58/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aloin seurustella yhden tytön kanssa. Puhuttiin lapsista ja sanoin, että ehkä joskus viiden vuoden päästä vois alkaa yrittää. Sitten aloin itsekseni miettiä asiaa oikein kunnolla ja tajusin, että miksi ihmeessä pitäis vanheta vielä viis vuotta, ennen kuin vois alkaa isäksi.

Päätettiin yrittää heti ja niinpäs meille tärppäs oitis ja ollaan ihanan pienen lapsen vanhempia. Toinen on jo tuloillaan ja lisääkin saa tulla. Eli kyllä sitä mieltään saa muuttaa. Nyt tuli tässä mieleen, että munkin ex varmaan vihaa mua, kun hänelle sanoin, etten koskaan aio hankkia lapsia. Silloin ei vain tuntunut siltä. Ehkä kyse oli sitten siitä oikeasta, kenen kanssa jälkikasvua haluaa...

Aika tuulellakäyvää menoa, huh. Ja tyttö? Katsotaan uudelleen 5v päästä, kun lapsia on liuta, oletteko yhä yhdessä.

Vierailija
59/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahinkolapsi. Nainen haluaa vain elareita ja statusta. Rohkea, vahva yksinhuoltaja! Ja samalla saa haukkua miehiä. M27

Miten luuserille lapsen pyöräyttämien ja yh:ksi tuleminen parantaa statusta? Harmi ettei sinusta kukaan nainen halua enempää. 

Vierailija
60/75 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä itse rakastanut exää tarpeeksi sivuuttaaksesi oman haaveesi lapsista. Mitä väliä merkityksettömän ihmisen valinnoilla enää myöhemmin.