Kysyin exältä joskus, että haluaako hän lapsia - Vastaus oli ehdoton ei. Nyt 5 vuotta erosta kuluneena exä tuli vastaan lastenvaunujen kanssa
Syy miksi erottiin oli osaltani se, että ei ollut syytä seurustella naisen kanssa joka suhtautuu niin jyrkästi lapsiin, koska oma tahto oli lapsissa. Mutta ilmeisesti 5 vuotta ehtii kuitenkin muuttamaan ihmistä, joka väittää myös ettei koskaan muutu.
Vaikka suhde on jo ollutta ja mennyttä, josta itsekin olen siirtynyt eteenpäin, tunnen itseni silti jotenkin uudestaan petetyksi ja surulliseksi.
Kommentit (75)
Ni, hän ei halunnut niitä SINUN KANSSASI eikä silloin. Voi olla järkytys, mutta useimmat naiset eivät halua lapsia sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei halunnut lapsia sinun kanssasi.
Kysymys ei ollut, että haluatko lapsia minun kanssani. Vaan lähempänä, että pidätkö lapsista. Tähän vastaus oli näiden rivien välistä, että en voisi koskaan tehdä lapsia tähän maailmaan.
AP
Höps, viidessä vuodessa ehtii tapahtua ihmisen mielessä kaikennäköistä mielipiteen muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Väistit luodin. Et ole elareita maksava eronnut.
Mitä mitä, eikö se isyys olekaan miehen biologiaan tallennettu perustarve?
Eroisällä on sentään todiste pallien toimivuudesta, mutta incelillä ei.
Miks nää teidän miesasiavollukoiden maalitolpat siirtyy koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ei ollut, että haluatko lapsia minun kanssani. Vaan lähempänä, että pidätkö lapsista. Tähän vastaus oli näiden rivien välistä, että en voisi koskaan tehdä lapsia tähän maailmaan.
AP
Se on sitä samaa tuubaa kuin jättäjä sanoo, että syy ei ole sinussa, vaan minussa, minun pitää olla nyt yksin ja etsiä itseäni. ja seuraavalla viikolla tulee vastaan jonkun toisen kanssa käsikädessä.
Tuohan ei teillä kuitenkaan ollut eron syy. Et vaan tykännyt siitä tarpeeksi.
Laasaslassukka ei osaa päättää ollako mies vai vauva. Niinpä hän on miesvauva. Näille pitää perustaa miesvauva.fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Se on sitä samaa tuubaa kuin jättäjä sanoo, että syy ei ole sinussa, vaan minussa, minun pitää olla nyt yksin ja etsiä itseäni. ja seuraavalla viikolla tulee vastaan jonkun toisen kanssa käsikädessä.
Se sinut jättänyt ei valehdellut, koska kukaan ei ole kellekään ikinä ollut mitään seurustelusuhdetta velkaa alun alkujaankaan.
Jos ne oli jonkun muun lastenvaunut, oli vain hoitamassa?
Tai on voinut tapahtua vahinko.
Tai mieli on vaan muuttunut ja onkin halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Se sinut jättänyt ei valehdellut, koska kukaan ei ole kellekään ikinä ollut mitään seurustelusuhdetta velkaa alun alkujaankaan.
Et tainnut ymmärtää.
Minäkin olen työnnellyt lastenvaunuja vaikka kuinka monta kertaa. Siltikään en halua omia lapsia.
Se on ihan turha kysellä naisten mielipiteitä asioista. Tänään ne on tätä mieltä ja ensi viikolla toista.
Ei naisiin ja niiden ajatuksiin voi luottaa.
Toisin kuin miehiin, jotka nuorena päättävät, miten joku asia on, ja pitävät päänsä hautaan asti, faktoista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Tuli ap:lle oikeasti yllätyksenä, että ihmisten mieli voi muuttua?
Voiko siis edes toisen kertomaa kuultua totuutta itsestään uskoa, jos se voi 5 vuodessa muuttua toiseen äärilaitaan? Yksi teeseistä oli, että "minä en muutu". Annoin tälle kunnioitukseni, kuin myös sille toteamukselle "että en halua tehdä lapsia tähän maailmaan".
Se ei ollut se ainoa syy miksi erottiin, mutta en pidä että minulle valehdellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Itsensä voi löytää nopeastikin, eikä kai tarvitse yksin etsiä, heh.
Pitäisköhän teille vääntää rautalangasta, miten lyhyt on elämä? Sinäkin haaskaat omaasi marinaan joka päivä.
Olisko oikeasti kiva, jos toinen sanoisi, että jätän sut koska oot mm. sängyssä surkimus ja olen löytänyt erittäin paljon paremman?
En tekisi kovin pitkälle meneviä johtopäätelmiä kädestäpitelystä. Se on joillekin vain tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli ap:lle oikeasti yllätyksenä, että ihmisten mieli voi muuttua?
Voiko siis edes toisen kertomaa kuultua totuutta itsestään uskoa, jos se voi 5 vuodessa muuttua toiseen äärilaitaan? Yksi teeseistä oli, että "minä en muutu". Annoin tälle kunnioitukseni, kuin myös sille toteamukselle "että en halua tehdä lapsia tähän maailmaan".
Se ei ollut se ainoa syy miksi erottiin, mutta en pidä että minulle valehdellaan.
Nyt on kyllä sellaista settiä, että porvoolaisetkin alkavat kalveta :D
Mitäs jätit.