Onko teillä omat vai yhteinen peitto miehen kanssa?
Miten saatte jaettua yhteisen peiton ettei toinen vie sitä yön aikana?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt olen sinkku, mutta aikoinaan oli ehdottomasti oma ja olin ehdottomasti sitä vaatimassa. mies halusi aina nukkua jalat peitosta ulkona ja mahdollisimman vapaasti, kun minä halusin kääriä peiton alapään jalkojen alle ja muutenkin kääriytyä peittoon ettei vahingossakaan joudu ruumiinjäsenet altistumaan huoneilmalla. Jossain vaiheessa yötä minäkin työsin jalat peiton jalkopäästä vapaaksi, mutta yön alussa, piti ehdottomasti ssada kääriytyä peittoon ja päästä lämpimään. Ei olisi millään onnistunut yhdellä peitolla
Eikö miestäsi alkanut koskaan pelottamaan yöllä jos jalat ovat peiton ulkopuolella? 😃 Minua alkaa tosi usein ja jalat on nopeasti laitettava takaisin peiton alle. M33v
hehe ;D Ei alkanut. Ehkä hän miehenä sitten halusi olla valmis suojelemaan naista (nojoo, vitsi oli)... hän koki, että peiton alla on liian kuuma/haluaa, että jalat on koko ajan viileämmässä kuin muu keho.
Omat peitot. Olen itse peittorohmu ja usein koko peittää jalkojen välissä.
Omat. Joskus 20 v sitten yritettiin yhteistä, eihän siitä mitään tullut. Mies nukkuu edelleen peitto pään yli vedettynä ja jalat polvesta alaspäin paljaana, minä jalat tiukasti pussissa (koska mörkö) ja peitto korkeintaan vyötäröön saakka.
Miten kukaan edes harkitsee yhteistä peittoa.... :D Eihän siitä tule yhtään mitään. Mua ainakin ällöttäisi nukkua hikoilevan puolisoni kanssa saman peiton alla ja siitä tulisi varmaan peitonvetoa, kun kumpikin nykisi sitä itselleen yön aikana. Ja hän tarvitsee ohuen peiton ja minä vilukissana paksun peiton, joten pitäisikö sitten valita keskipaksu, jolloin kummallakaan ei ole hyvä nukkua... :D Ei hitsi, ihan kuolleena syntynyt idea joku yhteinen peitto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen peitto. Jos vaimo ehdottaisi omia peittoja olisi edessä ero.
Samoin. Avioliitossa kaikki on yhteistä.
Ilmeisesti hammasharja myös.
Yhteinen peitto . Tosin miehen kellukkeille on oma pikkunen peitto .
Kokeiltu yhteistä peittoa ei toimi. Mies haluaa koteloitua oman peiton sisään. Minä kyllä nukun jalat peiton ulkopuolella. Sentään samaan sänkyyn sovimme.
Kaikissa parisuhteissa aina ja taatusti eri peitot. En missään nimessä osaisi nukkua yhteisen peiton alla.