Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä omat vai yhteinen peitto miehen kanssa?

Vierailija
14.11.2022 |

Miten saatte jaettua yhteisen peiton ettei toinen vie sitä yön aikana?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen sinkku, mutta aikoinaan oli ehdottomasti oma ja olin ehdottomasti sitä vaatimassa. mies halusi aina nukkua jalat peitosta ulkona ja mahdollisimman vapaasti, kun minä halusin kääriä peiton alapään jalkojen alle ja muutenkin kääriytyä peittoon ettei vahingossakaan joudu ruumiinjäsenet altistumaan huoneilmalla. Jossain vaiheessa yötä minäkin työsin jalat peiton jalkopäästä vapaaksi, mutta yön alussa, piti ehdottomasti ssada kääriytyä peittoon ja päästä lämpimään. Ei olisi millään onnistunut yhdellä peitolla

Vierailija
62/88 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat peitot ja joka kerta kun mennään ulkomailla hotelliin yksi ekoista jutuista on soittaa respaan ja pyytää yksi ylimääräinen yhden hengen peitto. Kas kun järjestään siinä parisängyssä on romanttinen ja ylellinen kahden hengen iso peitto. Harmi vaan että en kerta kaikkiaan kykene nukkumaan jos minulla ei ole omaa peittoa johon voi kääriytyä, jota voi myllätä ja laittaa jalkojen väliin. 

Suomessa hotelleissa on erilliset peitotlähes kaikkialla, jopa parhaimmissa sviiteissä. Pari kertaa on vuosien aikana käynyt niin että erityisen hienossa huoneessa on ollut tuplapeitto sängyssä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nukutaan lusikassa. peitto pysyy hyvin

Nukutteko ihan tappituntumalla?

Vierailija
64/88 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin omat peitot mutta muija on saanut joskus päähänsä että pitää olla yhteinen.

En haluaisi olla koko aikaa niin lähellä koska vaimo ei ole kovinkaan viehättävä ja ylipainon takia hikoilee ja haisee.

Seksi hommat hoidetaan pimeässä ja takaapäin vaimon maharöllön takia.

Vierailija
65/88 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nukutaan lusikassa. peitto pysyy hyvin

Nukutteko ihan tappituntumalla?

Tahto nisäkkäin,on olla sisäkkäin. Turha sitä on peitellä.

Vierailija
66/88 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplapeitto, saman alla ollaan. Kumpikaan ei vedä toiselta peittoa. Tuntuisi kamalalta olla omilla peitolla, ei pääse lähelle. 

Vierailija
67/88 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole miestä, vaan nainen, mutta meillä on kyllä kummallakin omat peitot. Jos olisi yhteinen, niin todennäköisesti varastaisin sen peiton itselleni. Puolisoni tulee joka ilta minun peittoni alle hetkeksi, mutta siirtyy sieltä omalle puolelle ennen kuin nukahdamme. 

Vierailija
68/88 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat peitot. Puolisolla on painopeitto, mutta taas on alkavien vaihdevuosien ansiosta milloin kuuma, milloin kylmä, joten mulla on kaksi peittoa, ohut ja paksu, joita sitten yöllä sen mukaan vaihtelen mikä on olotila. Yhteinen peitto olisi aika hankala.

Vierailija
69/88 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin omat peitot mutta muija on saanut joskus päähänsä että pitää olla yhteinen.

En haluaisi olla koko aikaa niin lähellä koska vaimo ei ole kovinkaan viehättävä ja ylipainon takia hikoilee ja haisee.

Onko hänellä niin iso maha, että Kun menette elokuviin, niin hän istuu KAIKKIEN vieressä?

Vierailija
70/88 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole miestä, vaan nainen, mutta meillä on kyllä kummallakin omat peitot. Jos olisi yhteinen, niin todennäköisesti varastaisin sen peiton itselleni. Puolisoni tulee joka ilta minun peittoni alle hetkeksi, mutta siirtyy sieltä omalle puolelle ennen kuin nukahdamme. 

Ei tämmöstä tänne!

Homojen hommaa tuollainen.

Vierailija
71/88 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen peitto. Jos vaimo ehdottaisi omia peittoja olisi edessä ero.

😂

Vierailija
72/88 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuplapeitto, saman alla ollaan. Kumpikaan ei vedä toiselta peittoa. Tuntuisi kamalalta olla omilla peitolla, ei pääse lähelle. 

Pääseehän. Ei omat peitot mitenkään estä lähelle pääsyä. 

Vierailija
73/88 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi kelpaa kuitenkin? 

Vierailija
74/88 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen peitto. Jos vaimo ehdottaisi omia peittoja olisi edessä ero.

Samoin. Avioliitossa kaikki on yhteistä.

Paitsi puolison kakarat. En ole koskaan ymmärtänyt miehiä jotka menevät naimisiin kokonaisen perheen kanssa?

Mitä järkeä sellaisessa on?

Vierailija
75/88 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tietysti. Olen sen verran kova pyöriskelemään unissani ja unettomanakin sen verran, että en missään nimessä haluaisi yhteistä peittoa. Ja herkkäunisena heräisin varmaan joka kerta, kun mies kääntää kylkeä.

Vierailija
76/88 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi kelpaa kuitenkin? 

Tietysti. Läskeillä on hyvät vitut.

Vierailija
77/88 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa yhteinen peitto ja mies laittaa minut aina joskus "hollantilaiseen uuniin". Tykkään siitä. Se on meillä semmoinen yhteinen juttu.

Vierailija
78/88 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso jäi kiinni pettämisestä, niin on eri peitto tuon jälkeen.

Vierailija
79/88 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt olen sinkku, mutta aikoinaan oli ehdottomasti oma ja olin ehdottomasti sitä vaatimassa. mies halusi aina nukkua jalat peitosta ulkona ja mahdollisimman vapaasti, kun minä halusin kääriä peiton alapään jalkojen alle ja muutenkin kääriytyä peittoon ettei vahingossakaan joudu ruumiinjäsenet altistumaan huoneilmalla. Jossain vaiheessa yötä minäkin työsin jalat peiton jalkopäästä vapaaksi, mutta yön alussa, piti ehdottomasti ssada kääriytyä peittoon ja päästä lämpimään. Ei olisi millään onnistunut yhdellä peitolla

Eikö miestäsi alkanut koskaan pelottamaan yöllä jos jalat ovat peiton ulkopuolella? 😃 Minua alkaa tosi usein ja jalat on nopeasti laitettava takaisin peiton alle. M33v

Vierailija
80/88 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yksi iso peitto, mutta se on jäänyt vähälle käytölle. Tarvitsen oman reviirini nukkuakseni hyvin. Ihminenhän vaihtaa asentoa monesti yön aikana, ja saman peiton alla nukkuessa niihin toisen liikkeisiin heräilee, jollei ole tavattoman sikeäuninen.

No en mä ainakaan heräile ja olen ihan normaali. Riippuu varmaan siitäkin millainen peto siinä vieressä pyörii.

Nuorena sitä pystyi nukkumaan samalla peitolla. Siis jotain kolmekymppiseksi asti. 

Enää en ole riittävän sikeäuninen.