Miehet, mikä on noloin paikka jossa olette saaneet erektion?
Kommentit (101)
Olisinko ollut ehkä 16-17v kun näin uimahallissa alapäästään karvattoman miehen. En ollut aiemmin nähnyt enkä moista edes aatellut mut jokin tuossa näyssä herätti myös alakerran. Vähän myöhemmin aloin itsekkin siistimään kunnes joskus ajoin kaikki pois. Siitä lähtien ollut posliini. Nyt 24v.
Teininähän noita tilanteita nyt tuli tosi usein.
Yläasteella terveydenhoitajalla ns. mulkkutarkastuksessa.
Uimahallissa poikien pukkarissa, heterona.
Saunassa äidin ja isosiskon seurassa.
Yökylässä kun kaverin äiti oli aamukahvipöydässä ja meikäläinen aika komee aamustondis collegehousuissa jouduin kävelemään läpi keittiön aamukuselle vessaan.
Hääkuvauksessa homma karkasi käsistä. Tulin taksilla suoraan kuvaukseen, joka järjestettiin kirkon takaisessa puutarhassa. Tuleva vaimoni tuli suoraan meikistä, ja samalla kertaa näin ekaa kertaa hänen haapukunsa, joka sekin sävähdytti. Olin hiukan hermostunut kun kirkkoon oli aikaa reilu puoli tuntia ja edellisyönä unet olivat jääneet vähälle. Lisäksi polttareiden aiheuttama jälkidarra puski yhä hikea. Alkuun kaikki meni hyvin: nuori naisvalokuvaaja ehdotteli erilaisia kuvakulmia. Lopuksi valokuvaaja ehdotti suutelukuvia. Kaaso ja morsian olivat innoissaan, mutta minua tilanne alkoi hiukan stressata, kun ollut siihen varautunut. Olin laittanut puvun housujen alle väljät bokserit, koska ajattelin ne hyväksi helteiseen ja pitkään päivään sopiviksi. Ja kävi niin kuin olin arvellut: tulevan vaimoni hääasu, kirsikanpunaiset huulet ja vilahdukselta näkemäni sukkanauhat olivat siinä liikaa ja sain armottoman seisokin. Asiaa ei auttanut se että kuvaaja vaati lisää pussailua, jotta voisi sitten valita isosta kasasta parhaat. Aloin kiihottua suutelemisesta yhä lisää.
Kaason korjailtua huulipunaa otettiin vielä muutama kuva läheisessä ladossa heinäkasojen vieressä. Siinä vaiheessa vaadin et kaason lähdettävä kyttäämästä ja tirskumasta. Onneksi kuvaajaakin jo alkoi naurattaa koko tilanne ja lopulta todettiin et eiköhän siellä joku onnistunut. Lopullisiin hääkuviin saatiin sessioista yksi suutelukuva, joka oli rajattu vyötäröstä ylöspäin.
Armeijan aamuvastaanotolla. Kun kuumemittari työnnettiin takapuoleen.
Olimme juuri tullleet kaverini kanssa mökin saunasta kun näin kaverini isorintaisen brunettevaimon nousevan vedestä. Kaluni pongahti pystyyn välittömästi. Sekä kaverini että sen vaimo näki seisokkini. Oma vaimoni oli vielä uimassa.
Ehkä se, kun 5-kymppinem bulgarialainen, viiksekäs, ex-kuulantyöntäjän näköinen naislääkäri teki eturauhastutkimusta.
Eturauhas tutkimus tuo varman erektion. Ihan sama millainen lääkäri sen tekee.
Varmaan ysillä kesken tunnin ja nolointa ei ollut se että ikkunarivin tyttö jonka paidan nappien välistä vilkkuvaa tissiä katselin kuola valuen ja nussin mielikuvituksessani takaa käänsi varoittamatta päänsä ihan suoraan katsekontaktiin.
Olin kauhusta jäykkä kun se oli ihan varmasti lukenut ajatukseni mutta samalla opettaja määräsi minut taululle tekemään jonkun läksynä olleen tehtävän. Kalu seisoi kivikovana lahkeessa ja änkytin paniikissa etten ole tehnyt sitä.
Opettaja ei ottanut tätä kuuleviin korviinsa vaan määräsi minut uudelleen taululle koska tehtävä on niin helpo että kyllähän sinä sen osaat ilman vihkoakin.
Että se tyttö näytti vahingoniloiselta ja tyytyväiseltä.
Jotenkin linkkuveitsenä taululle taaperrettuani seisokki oli hellittänyt niin ettei se juurikaan farkkujen läpi näkynyt.
Disney World, olin krapulassa ja shortsit jalassa, seisoi koko päivän krapulassa. Ei voinut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ysillä kesken tunnin ja nolointa ei ollut se että ikkunarivin tyttö jonka paidan nappien välistä vilkkuvaa tissiä katselin kuola valuen ja nussin mielikuvituksessani takaa käänsi varoittamatta päänsä ihan suoraan katsekontaktiin.
Olin kauhusta jäykkä kun se oli ihan varmasti lukenut ajatukseni mutta samalla opettaja määräsi minut taululle tekemään jonkun läksynä olleen tehtävän. Kalu seisoi kivikovana lahkeessa ja änkytin paniikissa etten ole tehnyt sitä.
Opettaja ei ottanut tätä kuuleviin korviinsa vaan määräsi minut uudelleen taululle koska tehtävä on niin helpo että kyllähän sinä sen osaat ilman vihkoakin.
Että se tyttö näytti vahingoniloiselta ja tyytyväiseltä.
Jotenkin linkkuveitsenä taululle taaperrettuani seisokki oli hellittänyt niin ettei se juurikaan farkkujen läpi näkynyt.
Hyvä tarina bro. Hyvin sä vedät.
Aikoinaan intissä saunassa, mutta vain niinä kertoina kun urheilukomppanian jantterit tuli löylyihin samaan aikaan
M30
En oikein tiedä noloja paikkoja, koska yritän välttää niitä. Ehkä koiranäyttely olisi noloin. En tosin saanut erektiota, vaan nyykähti viikoksi siitä väestä ja toiminnasta.
Persujen vaalivalvojaisissa kun tuli iso jytky!
Vierailija kirjoitti:
Itselläni täysin käänteinen reaktio.
Yläasteen liikuntatunnilla. Aiheena leusnveto ja siinä kesken suorituksen alkoi stondata, opettaja(nainen) ja muut luokkatoverit siinä edessä katsomassa suoritusta. Luokkatoverit alkoivat huutaa stondauksesta. Opettaja koitti rauhoitella tilanne ja miten se on täysin normaalia, että niin voi joskus käydä.
Ei kenelläkään nouse pystyyn leukoja vetäessä. On taas niin surkeaa valetta, että ei mitään tasoa.
Hierojalla, hammaslääkärissä, parturissa, vaateliikkessä myyjä otti mittaa housun lahkeesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni täysin käänteinen reaktio.
Sama juttu. 45v naislääkäri teki ylläettäen tutkimuksen kun olin itse vähän päälle 50v. Ei tuntunut miltään ja vei kyllä loputkin himot.
Onko minun silloinen 18 cm kolmikymppisenä sitten iso vai pieni, se on mielipidekysmys :) Tuntui ainakin isolta silloin kun seisoi pitkän puutekauden jälkeen ihan kovana