Miehet, mikä on noloin paikka jossa olette saaneet erektion?
Kommentit (101)
Elukat täällä taas hekumoi mulkkujaan ja muiden häiriköintiä siinä ohessa. Äidinnussijoitakin joukossa.
Parturissa stondis ei ottanut laskeakseen ja piti nousta tuolista. Onneksi oltiin kahdestaan paikalla. Ensin hoidettiin maksu, sitten stondis ja seuraavana viikonloppuna parturin puutteessaolo.
Vierailija kirjoitti:
Parturissa stondis ei ottanut laskeakseen ja piti nousta tuolista. Onneksi oltiin kahdestaan paikalla. Ensin hoidettiin maksu, sitten stondis ja seuraavana viikonloppuna parturin puutteessaolo.
Kullihuoralla eli sulla, on kullihuoran jutut. Sinuna rasvaisin köyden.
Vierailija kirjoitti:
Fysikaalisessa hoidossa jalan luunmurtman jälkihoidossa. Seksitaukoa oli ollut aika kauan, halu päällä ja muodokas tosi kaunis fyssari seksikkäässä aika tiukassa työasussa hieroi takareisiäni ihan ylös pakaroihin asti. Kiihotuin siitä ihan kunnolla ja erektio oli täydellinen. Hänellä oli vielä ihanan eroottinen äänikin ja tapa puhua asiakkaalle. Hän huomasi sen viimeistään kun pyysi kääntymään selälleni ja aika kookas kaluni sojotti suoraan ylös boksereissani. Hänkin punastui siitä ihan selvästi kun katsoin tietenkin aika nolona häntä ja vaikkei ammattilaisena puhunut mitään, vilkuili sitä selvästi välillä ja kun hieroi etureittä murtuneesta jalasta. Sekin kovuus totta kai pehmeni vähitellen eikä siitä puhuttu sitten. Minä kyllä jouduin helpottamaan paineet pois myöhemmin kuvitellen häntä
Muuten ehkä uskottava tarina, mutta tuo aika kookas kalu, kertoo kyllä, että tarina on lööperiä!
Työkaverin kanssa hoitotyössä. Oli hyväperseinen nainen ja ajauduttiin yhtä sänkyä siirrellessä sängyn ja seinän väliin jumiin. Nainen mun edessä ja perse tiukasti kiinni etumuksessa. Alkoi stondaamaan ihan täysillä. Pyysin anteeksi ja työkaveri vaan naureskeli ja sanoi että ottaa kohteliaisuutena.
Terkkarisaa yläasteella bokserit päällä tarkastuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläasteella ruokajonossa stondasi aina jostain helvtin syystä. Jono kulki paljeovien viertä 50 metriä ja koko ajan oli vieressä aterioivia oppilaskavereita. Aika pian opin, että farkut olivat paremmat housut kuin verkkarit.
Yläasteella se oli just kun niitä stondiksia tuli tämän tästä ja aina noloissa tilanteissa.
-aamuisin luonnollisesti kun mutsi tuli patistamaan ylös, joskus peitto ei ollutkaan päällä ja koko teltta komeasti pystyssä.
- Aamupalapöytään kävellessä kun mutsi ja isosysteri oli jo pöydässä.
-Koulussa kun piti mennä luokan eteen pitämään esitelmää tms. Ja hyvännäköisin tyttö oli ollut vuorossa ennen itseä. Ja jos itsellä sattui olemaan vielä verkkarit jalassa.
-Kouluterkkarilla kun naislekuri teki terveystutkimusta.
-Suihkussa liikkatunnin jälkeen tai uintirunnilla.
-Joskus kun mutsi anto piiskaa.
Huutista vikalle kohdalle :D
Humalassa noin 30 vuotiaana olin pikku porukan juhlissa. Tuttu nainen oli siellä me oltiin harrastettu joskus aikaisemmin muutaman kerran seksiä. Hän ehdotti hyvin suoraan että haluaisi. Löydettiin makuuhuone ja alettiin touhuta. Humalassa mulla kestää kauan. Hän ehti saada sen verran että halusi juomaan välillä niin jatketaan sitten lisää. En huomannut heti että reaktio oli jäänyt päälle vaikka olin jo laittanut housut jalkaan. Toiset huomasivat kun mentiin ns. seuraan takaisin.
25 vuotiaana jouduttuani käymään peräsuolen tähystyksessä. Toimenpide oli nolo ja kivulias muutenkin tuntu välillä että kuolen siihen kipuun. Silti mulla seisoi ja kunnolla tähystyksen loppuun asti. Tuntui ettei munani ole ikinä venynyt niin pitkäksi kun silloin. Häpesin aivan suunnattomasti eikä sitä voinu edes peitellä. Tähystystä oli tekemässä miesläkäri ja naishoitaja molemmat olivat iäkkäitä.
Kyllä se on edellisellä kerralla brassissa. Yritin miettiä kaikkea muuta kun tunsin että NYT. Pyysin anteeks että en mahda mitään. Kosmetologi vastasi että ei kuule haittaa, en ole ensimmäinen ja jatkoi työtään. Kyllä se siitä kohta lasketti... Aika kesy tapaus mutta hävetti se silti.
Ihan omassa kodissa menin aamulla muna kovana keittiöön ja puolisoni sisko kylässä
Vierailija kirjoitti:
En koe erektiota noloksi vaan ylpeyden aiheeksi.
Melkein täsmälleen noin, jos miesporukassa siten kävisi, niin sekään ei olisi noloa, vaan huolestuttavaa ja hävettävää.
Minusta on myös niin, ettei kaunotartenkaan tarvitse nolostua kun yllättävässä tilanteessa kostuvat, vaikka se nolous onkin kovin söpöä. Kyllä sen luonnollisen punan poskilla, korvannipukoissa, kaulalla ja décolletélla voi kantaa eroottisen kaunottarellisestikin, feminiinin salaperäisellä sensuaalisuudella. /M67v
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on edellisellä kerralla brassissa. Yritin miettiä kaikkea muuta kun tunsin että NYT. Pyysin anteeks että en mahda mitään. Kosmetologi vastasi että ei kuule haittaa, en ole ensimmäinen ja jatkoi työtään. Kyllä se siitä kohta lasketti... Aika kesy tapaus mutta hävetti se silti.
Mulla on joka kerta brassissa käydessä ruvennut seisomaan, sille vaan ei voi mitään. Mutta se on ollut lyhytaikainen stondis.
M54
Noin 13-vuotiaana, kun olin äitini kanssa saunassa. En usko, että sinänsä olisin kokenut tilanteen erityisen kiihottavaksi, olinhan siihen saakka koko lapsuuteni ja alkavan nuoruuteni saunonut hänen kanssaan. Sillä kerralla - joka muuten jäi viimeiseksi yhteiseksi saunareissuksemme - erektio nousi pesuhuoneessa enkä tilanteelle mitään mahtanut. Muistan hankalan hetken yhä selvästi. Koska en enää ihan pikkupoika ollut, minua hävetti kamalasti. Olin niin vaikeana, että valehtelin kokevani huimausta ja yritin esittää heikotusta. Äitini kysyi, johtuuko se tuosta, luoden hetkeksi katseensa alaviistoon. Asiaan ei enää palattu, miksi olisikaan. Pääsin tilanteesta yli ja jatkossa saunoimme erikseen. Seuraavalla kerralla kun saunassa naisseurassa sain erektion, se tapahtui vuosia myöhemmin tyttöystävän kanssa. Sillä kertaa seisokki olikin molemmin puolin toivottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joka kerta brassissa käydessä ruvennut seisomaan, sille vaan ei voi mitään. Mutta se on ollut lyhytaikainen stondis.
M54
Tästä tuli mieleen, että onkohan täällä yhtään kosmetologia tms paikalla, joka oikeasti tekee brasseja miehille? Virallinen linjahan tietysti on että se on ihan tavallista, sitä sattuu, ei tarvitse hävetä jne. Mutta haluaako joku anonyymisti kertoa, että mitä se oikeasti ammattilaiselle on, kun kulli siinä kädessä kovenee ja pahimmassa tapauksessa enemmänkin, kun työ pitäisi kuitenkin saada tehtyä? Kiusallista? Inhottavaa? Hauskaa?
Lääkäri naisella oli punaiset sukkahousut, tutki kullia ja niinhän siinä kävi, erektio. Pyysin kyllä anteeksi. Molemmat olimme jämillään, hän pieni puna poskillaan.
Harvemmin enää nykyään 46v tule vahinko seisokkeja. Eilen iltapäivällä auttelin vaimon kaveria tekemään työhakemusta. Istuttii.n sohvalla vierekkäin ja naputteli läppärillä hakemusta. Hän kumartuu katsomaan tarkemmin käsi reidelläni. Isot rinnat ja avoin kaulaaukko yhdistettynä hajuveteen ja mulla kovenee.
Mulla boxerit ja löysät shortsit, koitan vähän peittää kumartumalla eteenpäin. Käsi liikahtaa pari kertaa reidelläni tahattomasti tai tahallaan. Ollaan liian lähekkäin. Vaimo on keittiössä. Ajatus karkaa täysin ja olen kivikovana.
Tilanne rauhoittui. Kiusotteleva hymy kertoi, että huomasi, mitä tapahtui.