Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mikä on noloin paikka jossa olette saaneet erektion?

Vierailija
13.11.2022 |

Itse sain lääkärissä.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon edessä

Vierailija
22/101 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylän Porealtaassa, itse 40v mies ja minun lisäksi altaassa vain n 78v viehättävä rouva. Mietin jos tuo rouva istuis syliini ja saisin hänen jättimäiset rinnat kourittavaksi. Kyllä oli keppi kovana ja pitkään sain odottaa että stondis laskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä mullakaan ole täyttä seisokkia aikuis- tai edes murrosiällä iskenyt vaimon seuraa vakavammassa paikassa. Kerran tosin oli lähellä kylpylän sekahöyrysaunassa, johon naisten puolelta tuli lähelle istumaan mukavan muotoinen nainen. Itse istuin jalat lauteille nostettuna niin että kulli vilkkui siellä välissä, ja kun huomasin hänen syrjäsilmällä meikäläiseen päin kurkkivan, niin meinasihan siinä alkaa puolitankoon nousta. Ilman häiriöitä tilanteesta kuitenkin selvittiin, ja höyryn keskellä kasvojakin menettämättä.

Vierailija
24/101 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssilattialla. Oltiin suudeltu tapaamani random tytön kanssa. Heti ekasta suudelmasta armoton stondis ja eikö tyttö ja tytön kaveri haluneet lähteä tanssimaan lattialle. Penkiltä ylösnoustessa tajusin, että iso kaluni oli jumissa pitkien kalsareiden (talvisaikaan)  puntissa  pitkin reittä. Oli päällä vielä kireät muodinmukaiset farkut,niin en saanut kaluani pois väljemmille vesille.  Siitä sitten vaivoin kävellen tanssilattialle.  Nykyisen vaimon mukaan, ei kuulemma voinut olla huomaamatta ja tiesi mitä oli odotettavissa. Tahaton mainos se oli tuokin. 

Vierailija
25/101 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella terveystarkastus. Pelkissä alkkareissa ja naislääkäri sekä nuorempi nätti hoitaja. Lääkäri oli ihan asiallinen mutta se hoitaja hymyili kun otti painoa ja pituutta ja alkkareissa hirveä stondis. Teki mieli vajota maan alle.

Vierailija
26/101 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fysikaalisessa hoidossa jalan luunmurtman  jälkihoidossa. Seksitaukoa oli ollut aika kauan, halu päällä ja muodokas tosi kaunis fyssari seksikkäässä aika tiukassa työasussa hieroi takareisiäni ihan ylös  pakaroihin asti. Kiihotuin siitä ihan kunnolla ja erektio oli täydellinen. Hänellä oli vielä ihanan eroottinen äänikin ja tapa puhua asiakkaalle. Hän huomasi sen viimeistään kun pyysi kääntymään selälleni ja aika kookas kaluni sojotti suoraan ylös boksereissani. Hänkin punastui siitä ihan selvästi kun katsoin tietenkin aika nolona häntä ja vaikkei ammattilaisena puhunut mitään, vilkuili sitä selvästi  välillä ja kun hieroi etureittä murtuneesta jalasta. Sekin kovuus totta kai pehmeni vähitellen eikä siitä puhuttu sitten. Minä kyllä jouduin helpottamaan paineet pois myöhemmin kuvitellen häntä

Sitten heräsin

Vierailija
27/101 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteen liikuntasalin pukuhuoneessa kun kaikki pojan olivat nakuina.

Vierailija
28/101 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko Forssa? Tai ehkä Loimaa, vähän makuasia että kumpaa pitää nolompana.

Vierailija
29/101 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan yritin lohduttaa ja olla tukena hyvän ystäväni vaimolle, kun tämä itki olkaani vasten ystäväni taholta kokemaansa vääryyttä iltapuvussaan. jotenkin se lähelläolo ja hänen pafyymi, kaunis mekko, koko juttu sai minut kiihottumaan aivan väärään aikaan. Kammo stondis puvun housuissa tökötti siinä välissä ja yritin jotain siinä väistellä sitä halailua ettei osuisi rouvaan. Huomasi kuitenkin ja vähän meni erilailla lohduttelu kuin piti. Ei sille vaan aina voi mitään, vaikka mitään seksijuttua ei edes ollut käynyt mielessä.

Vierailija
30/101 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme tuttava parin mökillä ja menimme porukalla saunaan. Minulla vielä bokserit jalassa kun näin kaverin parin rouvan ottavan pikkarit pois ja näin ensimmäistä kertaa hänet alasti. Silloin alkoi kalu todella kovettua boksereissa.

Vierailija
31/101 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylän porealtaassa.

Vaimo kiusotteli seisokkiin jonka jälkeen hän veti simmarit sivuun ja sai kalun esille ja alkoi runkkaamaan. Yhtäkkiä poreet loppuivat.

Vierailija
32/101 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fysikaalisessa hoidossa jalan luunmurtman  jälkihoidossa. Seksitaukoa oli ollut aika kauan, halu päällä ja muodokas tosi kaunis fyssari seksikkäässä aika tiukassa työasussa hieroi takareisiäni ihan ylös  pakaroihin asti. Kiihotuin siitä ihan kunnolla ja erektio oli täydellinen. Hänellä oli vielä ihanan eroottinen äänikin ja tapa puhua asiakkaalle. Hän huomasi sen viimeistään kun pyysi kääntymään selälleni ja aika kookas kaluni sojotti suoraan ylös boksereissani. Hänkin punastui siitä ihan selvästi kun katsoin tietenkin aika nolona häntä ja vaikkei ammattilaisena puhunut mitään, vilkuili sitä selvästi  välillä ja kun hieroi etureittä murtuneesta jalasta. Sekin kovuus totta kai pehmeni vähitellen eikä siitä puhuttu sitten. Minä kyllä jouduin helpottamaan paineet pois myöhemmin kuvitellen häntä

Sitten heräsin

Aina tämä sama kommentaattori jaksaa näitä samoja. Tämä tapahtui minulle vuosia sitten.

Vierailija
33/101 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppisenä tanssikurssilla. Daamini oli arviolta nelikymppinen rouva, ihan naisellinen ja viehättävä.

Ja kävi niin kuin kävi: kalu seisoi ja koko ajan. Tämä tapahtui joka harjoituskerta. Eikä se ollut kivaa.

Tämä lady oli lady. Ei kommentoinut mitenkään. Oli ilmeisesti tottunut, että miehillä seisoo.

Minua nolotti kyllä joka kerralla. .

Vierailija
34/101 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin parikymppisenä tanssikurssilla. Daamini oli arviolta nelikymppinen rouva, ihan naisellinen ja viehättävä.

Ja kävi niin kuin kävi: kalu seisoi ja koko ajan. Tämä tapahtui joka harjoituskerta. Eikä se ollut kivaa.

Tämä lady oli lady. Ei kommentoinut mitenkään. Oli ilmeisesti tottunut, että miehillä seisoo.

Tanssikurssista muistuu mieleen, että 80-90 luvun vaihteen tienoilla Blomqvistit vetivät teekkareiden tanssikursseja. Olin pyytänyt pariksi vanhan lukiokaverin, kiva tyttö, mutta varattu. Hän oli kuitenkin aktiiviharrastaja ja halusi käyttää tilaisuuden päästä Leenan ja Åken oppiin. Kaikkihan sujui ihan kivasti ihan kuin vanhasta muistista lukion vanhojen tanssien pohjalta, mutta yhdellä tunnilla ohjelmaan tuli sen ajan muotitanssi... joka silloin siis oli macarena 😀

Ne jotka muistavat, niin tietävät että sen askelkuviot eivät todellakaan olleet mitään siveää wienervalssia, vaan suoraan sanoen ihan häpeämätöntä hinkkausta. Ja Åkehan myös vaati, karjui taustalla että reittä syvemmälle sinne haaroihin nyt vaan ja sitä rataa. Voi fuksiparkaa! Se sentään vähän pelasti että kun nyt ei niin hirveän tanssillinen puujalka oli, niin ohjeiden noudattamisen yrittäminen vaati sen verran keskittymistä ja aivoverenkiertoa, että säädyllisyys ei aivan täysin kadonnut niissäkään asennoissa mihin piti sen kivan, varatun, tytön kanssa hakeutua 😂

Vierailija
35/101 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanssikurssista muistuu mieleen, että 80-90 luvun vaihteen tienoilla Blomqvistit vetivät teekkareiden tanssikursseja. Olin pyytänyt pariksi vanhan lukiokaverin, kiva tyttö, mutta varattu. Hän oli kuitenkin aktiiviharrastaja ja halusi käyttää tilaisuuden päästä Leenan ja Åken oppiin. Kaikkihan sujui ihan kivasti ihan kuin vanhasta muistista lukion vanhojen tanssien pohjalta, mutta yhdellä tunnilla ohjelmaan tuli sen ajan muotitanssi... joka silloin siis oli macarena 😀

Ne jotka muistavat, niin tietävät että sen askelkuviot eivät todellakaan olleet mitään siveää wienervalssia, vaan suoraan sanoen ihan häpeämätöntä hinkkausta. Ja Åkehan myös vaati, karjui taustalla että reittä syvemmälle sinne haaroihin nyt vaan ja sitä rataa. Voi fuksiparkaa! Se sentään vähän pelasti että kun nyt ei niin hirveän tanssillinen puujalka oli, niin ohjeiden noudattamisen yrittäminen vaati sen verran keskittymistä ja aivoverenkiertoa, että säädyllisyys ei aivan täysin kadonnut niissäkään asennoissa mihin piti sen kivan, varatun, tytön kanssa hakeutua 😂

No niin, ei kun hemmetti Lambada se tietenkin oli eikä macarena. Ei jäänyt edes tanssin nimi mieleen, asennot vain 😂

Vierailija
36/101 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole nolo tilanne varsinaisesti, paitsi lopustaan....Muistan  vieläkin kauan sitten Helsingin Vaakunan silloisessa kymppikerroksen ravintolassa erään todella eroottisen, ihanan muodokkaan naisen kanssa kun tanssimme paljon, mm macarenaa. Hänkin oli pikku huppelissa, yllään ohuehkot haaremihousut ja osasi aivan upeasti ja tosi kiihottavasti, häpeämättä hieroa minua vasten lantiotaan. Minulle tuli täysi erektio, jonka hän tietenkin huomasi ja se innosti lisää vain häntä. Kiihotuimme molemmat ja kemiaa oli välillämme. Olin yötä hotellissa, pyysin hänet onnistuneesti huoneeseeni, mutta....minulla ei ollut kondomeja juuri silloin mukana tietenkään. Ei hänelläkään ollut ja ravintolan vessan automaatti oli tietenkin vielä  rikki.  Siispä emme voineet mennä loppuun asti muuten kuin käsi- ja kielipelillä, mutta nautimme siitä sitten.

Vierailija
37/101 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannalla ja kylpylässä. Se täältä puuttuu, että olen useamman kerran saanut seisokin autossa tai bussissa. Rentoudun ja saatan alkaa haaveilemaan ja sitten sopivaa tärinää jne ja johan ponnahtaa pystyyn. Onneksi sen pystyy käsivarrella tai vaikka sylissä olevalla takilla tms peittämään varsinkin josjoku istuu vieressä tai muuten lähellä.

Vierailija
38/101 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssilattialla. Oltiin suudeltu tapaamani random tytön kanssa. Heti ekasta suudelmasta armoton stondis ja eikö tyttö ja tytön kaveri haluneet lähteä tanssimaan lattialle. Penkiltä ylösnoustessa tajusin, että iso kaluni oli jumissa pitkien kalsareiden (talvisaikaan)  puntissa  pitkin reittä. Oli päällä vielä kireät muodinmukaiset farkut,niin en saanut kaluani pois väljemmille vesille.  Siitä sitten vaivoin kävellen tanssilattialle.  Nykyisen vaimon mukaan, ei kuulemma voinut olla huomaamatta ja tiesi mitä oli odotettavissa. Tahaton mainos se oli tuokin. 

Mulla on myös vähän vastaava tapaus tanssilattialta. Olin pari kertaa tapaillut yhtä yh-naista. Päätettiin mennä Tampereelle yhteen yökerhoon. Muutaman drinkin jälkeen tämä nainen haluaa että mennään tanssimaan. Oltiin molemmat aika kiimoisamme ja siinä vaiheessa kun hän työnsi kielensä minun korvaan, niin minulle pamahti järjettömän kova erektio, mikä ei meinanut millään mennä pois. Sitä oli mahdoton peitellä kun oli farkut jalassa. Kyllähän kumppanini tämän näki eikä asiaa helpottanut kun hän hinkkasi itseään minua vasten. Kumppanini ystävä myös huomasi tämän kun hymyili siihen malliin. No yhdessä lähdettiin taksilla ja hyvät muistot jäi. Tanjalle terveisiä jos muistat...

Vierailija
39/101 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupoikana uimahallin naitensaunassa, kun saunaan tuli oman ikäinen tyttö. Oli kyllä pikkupili yläviistossa ja nolotti lähteä. Nyt viiskymppisenä vois mennä miss Suomi finalistien kanssa saunaan ja tuskin tapahtuis mitään, vaikka erektio hyvin seksissä pelaakin.

Vierailija
40/101 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkupoikana uimahallin naitensaunassa, kun saunaan tuli oman ikäinen tyttö. Oli kyllä pikkupili yläviistossa ja nolotti lähteä. Nyt viiskymppisenä vois mennä miss Suomi finalistien kanssa saunaan ja tuskin tapahtuis mitään, vaikka erektio hyvin seksissä pelaakin.

Yli 40-vuotiailla vanhuksilla ei enää seiso. Se on totuus.

Täytyy varmaan kertoa vaimolle, että hommaa nuoremman idiootin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi