Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoidon Tarpeessa´05 ~vko45-46~

06.11.2006 |

[color=8B0000][size=3][b]Tässäpä syksyllä 2005 lapsettomuuspalstalle saapuneet ja hoitoihin lähteneet. Yhdessä tätä vaikeaa polkua kuljemme toisiamme tukien, yhdessä iloiten ja murheet jakaen.[/size][/color][/b]

[color=FF4500][b][size=2]Vaihdoimme pinoutumamme nimen Vasta-alkajista HoidonTarpeeseen, sillä tuskin kukaan meistä enää ihan vasta-alkaja hoidoissakaan on.[/color]

[color=CD0000] Mukaan saavat liittyä edelleen kaikki halukkaat, jotka kokevat seuramme itselleen sopivaksi. Jos omassa esittelyssäsi on jotain lisättävää/muutettavaa, niin pistäpä ilmoittaen, korjaan asian. :)[/color][/size][/b]

[color=EE7600][size=4][b]HoidonTarpeessa ' 05:[/b][/size][/color]

[color=8B4513]************************** **********************[/color]

[color=CD6600]amalia78

Minä 27 ja mies 28 v

Pohjois-Suomessa asustellaan

ensimmäisestä vauvasta haaveillaan.

Yritys aloitettu 04/05

Tutkimuksia ei vielä tehty, clomit olen aloittanu 01/06. [/color]

[color=FF7F00]Bilha

ollaan vm' 77

Helsingistä

ilman ehkäisyä kesästä 2004.[/color]

[color=CD6600]EmmaEmilia-79

Olen 26-vuotias kuten myös mieheni.

Asumme Pohjois-Suomessa.

Esikoista ollaan yritetty vuoden 05 alusta tuloksetta.

Ensikäynti VL:ssä joulukuussa 05.

Miehellä todettu azoospermia, huhtikuussa selviää onko hormoneista ollut apua

asiaan ja miten sitten jatketaan. [/color]

[color=FF7F00]hende

olen kohta 33 vuotias, mies kesällä 35.

Yritystä on ollut puolitoista vuotta.

Kolme keskenmenoa 11/04, 06/04 ja 11/05.[/color]

[color=FF7F00]LeiaK

Ikää minulla 36 ja miehellä 40, olemme Jyväskylästä

Minulla leikattu syksyllä 2004 myoomia kohdusta, vuoden alusta 2005 saatiin taas aloittaa raskautumisyritykset.

Joulukuussa 2005 perustutkimukset tehty - kummassakaan ei löytynyt vikaa.[/color]

[color=CD6600]LeiMu

Olen 27-vuotias ja mieheni on 30.

Asumme Itä-Suomessa.

Meillä on 2-vuotias tyttö, ja hänet saimme ihan luomusti.

Tytön syntymän jälkeen meillä ei ole ollut ehkäisyä[/color]

[color=FF7F00] Lupus

Minä 24 v, mies 30 v.

Keski-Suomessa asustellaan

Hoidossa yksityisellä, vika löytyi miehestä

Eka ICSI 03/06 --> nega

Toinen ICSI 06/06.[/color]

[color=CD6600]Marikukka83

Minä 22 ja mies 31

Pohjoisen ihmisiä ollaan

Vauva haaveena 05/04

Tutkimukset tehty ja hoidot aloitettu syksyllä 2005

3x inssi negaa

syksyllä luvassa ivf [/color]

[color=FF7F00]Mette80

Minä 26 -v. ja mies 29-v.

Lapsukaista ollaan yritetty 3/05 lähtien.

Asustellaan Itä-Suomessa.

Hoidoissa julkisella. Minä tutkimusten mukaan kunnossa, miehellä todettu teratozoospermia, mutta nyt siittiöt normaaleja.

Takana yksi inssi negaa ja toista piinaillaan. [/color]

[color=CD6600] miliko

Minä 29v ja mieheni 32v.

Tampereelta olen kotoisin.

Yritys alkoi 10/2004.

Eka inssi 11/05 päättyi keskenmenoon 1/06.

Toinen inssi 4/06, kolmas inssi 5/06. .[/color]

[color=CD6600]möröm

Oon 27v ja mies 37v.

Asutaan Helsingissä ja hoitoihin pääsystä kuultiin juhannuksen aikoihin.

Takana nyt ICSI josta ei tullut raskautta ja kaksi alkiota pakkasessa

toinen ICSI helmikuussa.[/color]

[color=FF7F00]Nonna-80

minä -80, mies -78

yhdessä ollaan oltu vuodesta 2000 lähtien, naimisissa 8/2005 alkaen.

Asumme Helsingissä.

Pillerit jäi pois 10/03

eka raskaus 10/04, joka kuitenkin meni kesken 12/04 viikolla 14+.

Lapsettomuustutkimukset aloitettiin 1/2006

todettiin PCO ja apuna ainakin kesän 2006 Clomit.[/color]

[color=CD6600]pikkuinenpeikko

Olen 29 vuotta, kuten myös mies. Vauvahaaveet laitettu alulle syksyllä 2004.

Tutkimuksia tehty ja hoidoksi suoraan ICSI. Syksyllä pitäisi hoitoon päästä. [/color]

[color=FF7F00]Pingu-78

Mina 27, mies 29

asustellaan ulkomailla

yritysta 05/04 eika plussan plussaa [/color]

[color=CD6600]R-B

Mina 34, mies 30

asustellaan Helsinki

yritysta 05/06

Hoitoja, ei vielä [/color]

[color=FF7F00] SanniAnniina

minä ja mieheni 29v., pk-seudulta ollaan.

Pillerit jätetty 04/04.

Selittämätön lapsettomuus; kummaltakaan ei ole löydetty mitään vikaa.

Silti menossa 8. kierto Lugeja ja 5 Clomi-kiertoakin takana (eli yhdessä ja erikseen näitä). Inssiä kohti taidetaan mennä. .[/color]

[color=CD6600]tirppa71

Minä vm71, mies vm73

viiteen vuoteen mahtuu ainakin

4xclomit

2x inssit 05 negaa

1. IVF tuoresiirto 05 negaa

2x PAS 06 negaa

Hoitotauko päättyy joskus loka/marraskuussa toiseen IVFään. Pitkällä kaavalla mennään ja punktion aikataulu varmistuu kunhan sumujen alotus varmistuu ;)

Ja esikoista toivotaan... [/color]

[color=FF7F00]Tuittu78

Olen vm-78 ja mieheni -76.

Asustelemme pääkaupunkiseudulla.

Todellinen yritys siis aloitettu 12/04.

Eka inssi 5/06 nega.

Tällä hetkellä hoidot tauolla kroonisen kilpirauhastulehduksen takia. [/color]

[color=CD6600]tuupalainen

Tuupa -79 ja mies -77

asuinpaikka Turku

vauva tilattu -03

ei pitäisi olla suurta ¿vikaa¿ kummassakaan

hoidot aloitettu marraskuussa -05.[/color]

[color=FF7F00]VM1974

31-vuotias, mies on 37 ja miehellä 10-vuotias lapsi edellisestä suhteesta.

Pääkaupunkiseudulla, avioliitossa.

Yhteistä vauvaa on nyt yritetty vuosi (09 / 2004 alkaen) ja yksi haamuplussa saatiin aikaiseksi 06/2005.

Keskenmeno tuli rv 6+3 ja sen jälkeen on epätoivo syventynyt eksponentiaalisesti...[/color]

[color=8B4513]************************************************[/color]

[color=FFD700][size=2]Päivitykset:

- Plussaonnittelut Joalinille![/size][/color]

[color=CD919E][size=3][b]Plussanneet Hoidokit:[/b][/size][/color]

[color=FFAEB9]Joalin

Eli mä olen vuosimallia -80 ja mies -76.

Pääkaupunkiseudulla asutaan.

Kuumeilu ollaan aloitettu 8/2004.[/color]

[color=CD8C95]mooli

Minä -75 ja mies yli 10v. vanhempi

Naimisissa ollaan ja kuparikierukan poistatin 05/05

Pk-seudulla asutaan

Hoidossa yksityisellä (Felicitas), molemmat tutkittu ja mitään vikaa ei ole löytynyt.

1. Inssi 05/06 nega (luget)

2. Inssi kesäkuussa 06 (clomit+luget) [/color]

[color=FFAEB9]varjokas

Minä 27v. eli ' 78 ja mies 28v., siis ' 77.

Kanta-Hämeessä asumme pienellä maatilalla.

Esikoistamme olemme yrittäneet huhtikuusta 2004, eli yli kaksi vuotta.

Diagnoosiksi varmistunut PCO, hoidettu clomeilla ja nyt clomit+puregon&pregnyl -pistoshoidoilla.

Näillä aikaan saatu kemiallinen raskaus 03/06. [/color]

[color=CD8C95]viivi99

Minä olen 25v. ja mieheni 31v.

Asustellaan Espoon suunnalla.

Pillerit jätetty 8/04

ensikäynti VL:ssä helmikuussa 06

Miehellä todettu azoospermia, tutkitaan mistä johtuu ja katsotaan sitten jatko sen mukaan. [/color]

[color=FFAEB9]Burde

Minä olen kohta 24v ja aviomies 27v

Asutaan Tampereella

Ekaa muksua yritetty elokuusta 2004.[/color]

[color=CD8C95]keinuhepo

Oon 28v ja mies 24v.

Asustelemme Pirkanmaalla.

Vauvatoivetta on ollut ilmassa heinäkuusta -05.

Mutkia matkaan on tuonut endometrioosi, joka todettiin jo v.2002

ja laparotomiassa leikattiinkin heti. Miehen simppatesteissä tuloksena oli

teratozoospermia (4%normeja, liikkuvuus ja määrä ok).

Aika ensikäynnille TAYS:n hormoni-ja lapsettomuuspolille

on onneksi jo maaliskuun alussa. [/color]

[color=FFAEB9]klovni75

Minä 30v ja mies 38v

Koti on Helsingissä.

Reilu vuosi ollaan oltu naimisissa ja lasta on toivottu saman verran tuloksetta. [/color]

[color=CD8C95]Lilli78

Meilläkin hoitoja aloitellaan 13 kk yrityksen jälkeen.

Minulla ollut ongelmana pitkä kierto ja miehellä hitaat simpat.

Meille on tehty kiertohäiriöideni vuoksi jo siis kaikki tutkimukset.[/color]

[color=FFAEB9]Marenda

Minä olen 22v ja mies 21v esikoistyttäremme on 11k.

Asumme Keski-Suomessa pienessä maalaiskylässä ja naimisissa olemme olleet reilun vuoden.

11kk toivottu toista lasta.[/color]

[color=CD8C95]MollyJii

Minä olen 26 v. ja mies 29 v.

Esikoista on toivottu kesäkuusta 2004 asti.

Keskenmeno ekasta inssistä rv9+0.[/color]

[color=FFAEB9]Mörötin-81

Olemme mieheni kanssa vm.-81

esikoista ollaan toivottu 8/2004 lähtien.[/color]

[color=CD8C95]omena78

Minä -78 ja mies -77.

Asutaan pääkaupunkiseudulla.

Lasta toivottu syksystä 2003

hoitoon hakeuduttiin julkiselle puolelle joulukuussa 2004.[/color]

[color=FFAEB9]pikmin

Olen 28v ja mieheni 29v.

Haaveilemme esikoisesta.

Yritys alkoi 1/05.

Tutkimukset aloitettu: 12/05,

DG:endometrioosi, Hoito: IVF?[/color]

[color=CD8C95]Putkula76

Minä olen 29v, mies 30v.

vauva on ollut toiveissa 6/2004 lähtien.

Asustellaan Pohjois-Savossa. [/color]

[color=FFAEB9]quiero3

minä 24, mies 25

Pk-seutu

Yritystä 01/05 lähtien, molemmissa todettu jotain vikaa.[/color]

[color=CD8C95]Rizzu

Olemme siis Helsingissä asusteleva pariskunta,

minä täytän pian 28, mies on 30.

Ja omaa nyyttiä on toivottu elokuusta 2004 asti.[/color]

[color=FFAEB9]tokkopa

Olen 30 v pk-seutulainen, mies saman ikäinen.

Esikoisen yritystä helmikuusta -05, ensikäynti lapsettomuusklinikalla 01/2006.[/color]

[color=CD8C95]vaimonalku

Olen -80 ja mies samaten

joulusta -04 asti on yritystä

ja mitään ei ole edes lupaillut

nyt julkisella puolella lähete menossa

ja sitä aikaa odotellessa eteenpäin

mennään.[/color]

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi KIITOS KAIKILLE ONNITTELUISTA!

Mä kirjotin sillon perjantaina tai joskus pitkät pätkät, mutta katosi taivaan tuuliin ko kirjotus. Olitte Tuittu ja EE kirjotelleet sillon just noista tuntemuksisa ja ajatuksistanne tän lapsettomuuden suhteen. Kerronpa minäkin omiani.

Meillä oli n. vuosi yritelty lasta, kun elin aivan kamalan syksyn; pyörin vaan itsesäälissä asian suhteen, tunsin itseni tosi epäsosiaaliseksi enkä halunnut tavata ketään kavereita, itkin paljonm en vastaillut puheluihin kun ei vaan kiinnostanut. Meillä miehen työ oli myös sellaista että se oli tosi paljon pois, ja varmaan joka toinen kierto meni hukkaan + olin n. puolet ajasta yksin. Sekin tuntui niin epäreilulta, koska tiesi että vasta 2v yrityksen jälkeen pääsee tutkimuksiin. Sit vuoden vaihduttua yhtenä viikonloppuna tapahtui vaan jotain, mieli oli hyvä ja kirkas ja tuntui että myös lapsettomuusasiasta tuli ok. Me kuitenkin tykätään miehen kanssa reissata paljon, niin suomen metsissä kuin ulkomaillakin. Rupesin takomaan itselleni päähän että nauti nyt tästä vapaudesta ja vastuuttomuudesta kun vielä voi. Haaveilin matkoista ja tein päätöksiä kauas tulevaisuuteen nimenomaan reissuista. Sillä lailla oli hyvä todistella itselle että on ihan hyvä näin, kaksistaan, koska ko matkan halusin tehdä, kaksistaan ja ilman mahaa. Siitä huolimatta muutamien ihmisten raskausuutiset otti koville, mutta mielestäni olen osannut kuitenkin olla onnellinen heidän puolestaan, ja nyt jo nauttia kyläilyistä heidän luona. Eihän se niitten lasten vika ole että meidän tilanne on mikä on.

Sen jälkeen kun oltiin käyty tutkimuksissa ja tilanne oli selvä, alkoi tulla ne ajatukset siitä että mitäs jos tämä ei onnistukaan. Sen lisäksi että meillä oli hyvin vaikeaa aikaa miehen kanssa, tuloksista johtuen. Rupesimme oikeastaan käsittelemään koko asiaa keskenämme vasta kun tutkimukset oli tehty. Adoptiosta emme koskaan ole puhuneet, se on tuntunut molemmista vielä liian kaukaiselta ja vieraalta ajatukselta. Täysin ilman lapsia oleva tulevaisuus on myöskin vilahdellut mielessä, eikä se ainakaan minusta ajatuksena ole tuntunut ihan kamalalta. Tunnen pariskuntia ketkä on itse päättäneet elää kahdestaan, ja heidän elämä näyttää hyvinkin onnelliselta. Osaisin siis varmasti nauttia elämästä kaksinkin, MUTTA, tähän on liittynyt se piirre että tuo täys-lapsetoomuuden päätöksen haluaisin tehdä itse, ei siis niin että käydä hoidoissa monta vuotta tuloksetta ja sitten " nöyrtyä" siihen ettei siitä mitään tule. Ehkä se on ihmisen luonnollista tahtoa päättää omasta elämästään.

Mä nostan teille kaikille naisille hattua, muistakaa että olette vahvoja, vaikkei aina sille tunnukkaan!

Sitten pari sanaa muuta, TIRPALLE ainakin älyttömästi tsemppiä ja huomiselle! Peukut on pystyssä!

METTE, mites sulla menee? Piinapäivät vähenee...

ILPO, sä taisit kysyä menneisyydestä? Meillä miehen huonon siittiötilanteen takia ICSI oli ainut vaihtoehto, ja itse ainakin pelkäsin että löytyykö siihenkään tarpeeksi hyvälaatuista tavaraa. Meillä oli nyt ensimmäinen hoito ja tuoresiirto 1.11. ja niin uskomattomalta kun kuulostaakin, heti tuli plussa. Miten kauan plussa pysyy matkassa, sitähän ei vielä tiedä...

TUITTU, saat lisätä mut plussanneisiin! Laita siihen vaikka että Manco, yritystä 12/03, ensimmäinen ICSI 10/2006. Kiitos!

(.) Tuhru jatkuu yhä vaan. Lääkäri sanoi pe että voin lopettaa, mut koska niitä on vielä vähän jäljellä, vähensin itse annostani ja käytän loput näin. Lupus, sä taisit jatkaa niiden käyttöä? Minnes sait ultra-ajan? Mulla on 8.12.

Tsemppiä kaikille teille! Tää tosiaan tuntuu epäreilulta kun itse saisi jo vaihtaa puolta, mutta osa teistä jää vielä tänne. Hyvää jatkoa ja joulun odotusta, ja ennen kaikkea tervetuloa tuonne toiselle puolelle!!

Vierailija
62/69 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas oli mukava yllätys avata monen päivän jälkeen kone!!

ONNEA LUPUA! ONNEA MANCO! (tätäki kautta) :D

Oikein hyviltä kuullostaa teidän oireet, menkkakipuja oli mullaki pari viikkoa testin jälkeen. Nyt on häipyny. Jos kiinnostaa, niin kävin tuossa toissa keskiviikkona alkuraskauden ultrassa, ja siellä oli kaikki niinku pitiki, sydän sykki ja tyyppi näytti hassulta... ;) En voi uskoa minäkään tätä vieläkään, että ollaanko tässä oikeesti muka raskaana neljän vuoden yrityksen jälkeen... Sen uskoo varmaan vasta, kun liikettä alkaa tuntumaan! Ja hui kauhia, mulla alkaa jo pian kymmenes viikko!?

Oikein paljon voimia ja plussia toivottelen teille kaikille ihanille palstaystäville! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mielettömän ihania uutisia oli täällä. Nyt vaan kovasti pienille tarrasukkia ja vauvaliimaa tulevalle 9kk matkalle. ONNEA!!! Nauttikaa nyt tästä ajasta...

Tällä käytii viime viikolla alkuraskauden ultrassa ja siellähän se pieni sydän sykki. Oli se vaan uskomatonta, mutta hyvin helpottavaa. Mulla on nyt siitä torstain ultrasta asti ollut todella paha olo. Torstai illan oksenin kaiken, pe en päässyt töihin ja nyt mietin viittinkö edes yrittää huomenna töihin menoa. Luin jostai, että paha pahoinvointi tarkoittaa että vauva voi ainakin hyvin, vaikka äidin hyvinvoinnissa ei olekaan kehumista:)

Huiskutuksia kaikille....

t. joalin + aarre

Vierailija
64/69 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas täällä on alettu plussailemaan ihan porukalla, hienoa! Onnea onnea onnea!

Mukava kuulla myös, että joalinilla ja tuupalla + vaaveilla on kaikki hyvin!

Taustaileva -Q-

Vierailija
65/69 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas pitkästä aikaa ystävät! Ihan suututtaa kun ei saa aikaiseksi kirjoitella tänne, eikä tuo aikakaan tunnu riittävän yhtään mihinkään ylimääräseen enää. Toisaalta kun on kiireinen, niin ajatukset pysyy paremmin poissa näistä lapsettomuuskuvioista, mutta toisaalta taas olis ihana jakaa ajatuksia ja tuntemuksia täällä teidän kanssanne enemmän.

Tervetuloa Ilpo minunkin puolestani joukkoon!

Mancolle ja Lupukselle onnittelut plussasta! Ihanaa, että näitä plussia tulee tännekin! Tulisipa meille oikea plussasade tässä joulua odotellessa.

EE:lle tsemppiä ja paljon voimia uuteen yritykseen. Toivon todella, että nyt onnistaisi.

Joalinille ja Tuupalaiselle myös terkkuja! Mukava kuulla, että teillä on kaikki hyvin. Käykäähän kertomassa kuulumisianne, ne antavat uskoa siihen, että kyllä se raskautuminen ihan mahdollista on täälläkin.

Meidän tilanteemme on nyt sellainen, että spermatestin tulokset tuli, ja sperman osalta kaiken pitäs olla kunnossa, eli siitä ei ainakaan kiikasta. Näyte oli erinomainen, joten nyt sitten lähdetään vikaa etsimään muualta. Olihan se miehelle aikamoinen helpotus, kun tulokset tuli. Se hyvä asia tässä on myös, että nyt päästään taas asioissa hieman eteenpäin, kun parin viikon päästä on seuraava lääkärikäynti, jossa suunnitellaan sitten jatkosta. Mitähän tutkimuksia mulla on nyt edessä? Kävin ostamassa ovulaatiotestejä apteekista, kun tää spermatestin tulos sai jotenkin taas uskomaan, et ehkä me voitais vielä onnistuakin. Vaikka eihän se tietty mihinkään sitä tilannetta muuta, jos ei oo aikasemmin tärpänny, niin miks se nyt sitte tärppäis... Ihmetyttää vaan kovasti, et jos ovis ihan selvästi tapahtuu ja sperma on kunnossa, ni mikä siellä sitte voi olla vikana? Ei voi ymmärtää..:( Aika kätevä muuten toi digitaalinen ovulaatiotesti, kun ei tartte vertailla viivojen värejä, vaan voi helposti todeta, onko ovis tulossa vai ei. Tosin sikakalliita, mut mitähän sitä ei tän asian vuoksi tekisi, makso mitä makso.

Mukavaa kohta alkavaa uutta viikkoa kaikille teille ja huiskutuksia

räpyttelee LeiMu

Vierailija
66/69 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia uutisia näin aamutuimaan mullekin, kun tulin vilkuilemaan hoidokkien kuulumisia täältä töistä käsin.

Todella hienoa!!

Oikein paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa molempien pienokaisille, jotta pysyvät nyt tiukasti kyydissä mukana.

Tulkaahan sitten tuonne plussaneiden hoidokkien pinoonkin kirjotelemaan kuulumisianne.

Täällähän on ollut varsinainen plussauksen syksyn menossa.

Toivottavasti myös muut hoidokit pääsisivät pian tuonne odottavien hoidokkipinoon kirjuuttelemaan.

Oikein paljon tsemppiä kaikille tähän pimeään syksyyn ja toivon kaikille paljon onnea hoitoihin!

-viivi-

Vierailija
67/69 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikonlopun nettipimennossa ja arvasinkin kyllä, että täällä on varmasti hyviä uutisia odottamassa :) Kyllä mulla edelleen vaan vahvistuu usko siihen, että näiden turhien inssien sijaan nuo rankemmat hoidot on huomattavasti hyödyllisempiä ja tehokkaampia. Seuraavaksi sitten tilataan ainakin Tirpalle ja Ilpolle plussat kunhan pääsette tositoimiin!!

Sydämestäni myös toivon, että Metellä tärppäisi tämä inssi ja veisi vähän pohjaa näiltä mun ennakkoluuloilta :) Milloin on testipäivä??

Nonnasta, VM1974:stä ja Amaliastakaan ei ole hetkeen kuulunut, mitäs teille kuuluu??

(.) Aika epätoivoiset tunnelmat on täällä suunnassa ja usko horjuu, mutta silti on pakko koittaa jaksaa eteenpäin. Inssiin päästään ehkä tällä viikolla jos kaikki menee hyvin, mutta ei kauheasti ole toiveita minkään suhteen. No, jospa tämä on jotain maanantaikeljutusta ja menisi pian ohi.

Kaikille hoidokeille tasapuolisesti huiskutuksia ja mukavaa viikonalkua!

Vierailija
68/69 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä kaikille onnittelijoille!!! Ei tätä vieläkään oikein osaa uskoa todeksi...

Ilpo: Tsemppiä tulevaan hoitoosi! Mulla plussan toi vihdoinkin tämä kolmas icsi, toivottavasti teidän ei tarvi näin montaa hoitokertaa käydä läpi. Kyllä kieltämättä alkoi olemaan hermot jo ihan lopussa, enempää ei olisi hoitoja jatkettukaan, eikä varaakaan enää olisi ollut. Nyt ei kyllä rahanmeno haittaa enää yhtään kun tavoitteeseen päästiin...

Manco: Mä käytän Lugeja vielä normaalisti (eli sen 3 x päivä) ultraan asti, sitten vasta aletaan vähentämään annostusta. Aika erilaisia on näköjään nämä käytännöt... Vieläkö tuhruttaa?

Tirpalle tsemppiä, toivottavasti saitte ison saaliin punktiossa! Ja EmmaE:lle tsemppiä tulevaan inssiin! Tulkaahan sitten perässä tuonne plussanneiden puolelle... :)

Oma napa: Varasin tänään ekan ultra-ajan, se on 7.12. En oikein uskalla vielä siirtyä tuonne plussanneiden puolelle, joten taidan taustailla täällä vielä hetkisen seuraten teidän kuulumisianne.

Halit teille ihan jokaikiselle, olette ihania, ja jokainen teistä kyllä ansaitsisi jo saada sen plussan!!! <3 Toivotan jokaiselle onnea tuleviin hoitoihin!

-Lupus

Vierailija
69/69 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punktio onnellisesti ohi. Tällä kertaa oli huomattavasti kivuliaampi ku viimeksi. Munasoluja saatiin joko 8 tai 9, en ole ihan varma kuulinko oikeen. Mutta ainakin se 8. Huomenna saa soitella hedelmöitystuloksia. Olo on nyt kohtuullinen, ei pitäs olla suurta jos lainkaan hyperivaaraa kun rakkuloitakaan ei tainnu olla kuin 11. Aika hyvä suhdeluku jos rakkuloita oli 11 ja optimistisimmän kuuloharhan mukaan munasoluja ois ollu se 9. Keskiviikkona ois siirto ja siihen mennessä pitäis tuo tupakointi lopettaa.... :-o Lääkärin sanoin " se on pakko lopettaa" No ok minähän yritän tosissani, voinpahan sitten myöhemmin sanoa kaikkeni yrittäneeni :0)

Muille huiskutukset, oli vähän omanapanen selostus, mutta kun meinaa se diapami vieläkin väsyttää. Ilmoittelen huomenna miten oli hedelmöitys onnistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi